طلوع نیوز در گرو ارگ!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۶    ۱۳۹۸/۴/۱۳ کد خبر: 159304 منبع: پرینت

آیا متوجه شده اید که طلوع نیوز، لمر، آرمان اف ایم و ارکوزیا به یک ماشین تبلیغاتی ارگ مبدل شده است؟
آیا متوجه شده اید که طلوع نیوز محبوبیت خود را از دست داده است؟
آيا میدانید دلایل آن چیست؟

اینجا ما پرده فساد بزرگ طلوع و تجارت خانوادگی اقای نجفی زاده را افشا میکنیم.

آقای اشرف غنی یکعده از مسولین درجه یک رسانه‌ها را میخواهد تحت تسلط خود داشته باشد. آقای لطف‌الله نجفی‌زاده رییس عمومی طلوع نیوز اسیر ارگ گردیده است. ایشان در کنا راینکه تا هنوز بطور نقدی صدها هزار دالر امریکایی از آقایان هریک نادر نادری مشاور پیشین مطبوعاتی رئيس جمهور غنی و آقای هارون چخانسوری سخنگوی ارگ دریافت نموده است. او در غیاب آقای سعد محسنی این پول‌ها را بطور نقدی و تحفه از ارگ بحیث خاموش پولی بدست میارد تا موضوعات حساس و منافع بزرگ ملی که توسط ارگ به معامله گرفته میشود به سمع افغان‌ها نرسد.

آقای لطف‌الله در کنار اینکه اخبار که قابل پسند ارگ نباشد آنرا از لیست خارج میکند، بلکه تمام آنعده صاحب‌نظران و مبصرین مستقل را که حقایق را در بحث های سیاسی برملا میکنند حذف نموده است. در بیساری موارد آقای نجفی زاده در مشوره با آقای چخانسوری کارشناسان را در بحث ها دعوت میکند.
شاید شما متوجه شده باشید که بحث های طلوع نیوز کاملا شکل حکومتی را اخیتار کرده است.

در کنار پول های هنگفت که اقای نجفی زاده بدست میارد،‌ تمام اعضای خانواده ایشان نیز در ارگ ریاست جمهوری در دفتر ریيس جمهور ایفای وظیفه نموده در خدمت ریيس جمهور هستند.

- فریده درویش نجفی زاده همسر آقای لطف الله نجفی زاده در دفتر شخص خود ریيس جمهور منحیث دسیتار شان گماشته شده است.
- راضیه نجفی‌زاده خواهر لطف الله نجفی‌زاده در ارگ منحث مامور ارشد در یاست دفتر مقام عالی ریاست جمهوری گماشته شده اند.
- سیده نجفی زاده خواهر کوچک آقای لطف الله نجفی زاده که توسط ارگ در وزرات مالیه گماشته شد و اینک خارج از کشور برای تحصیلات عالی توسط رییس جمهور فرستاده شده است.

مریم نجفی‌زاده، رضا نجفی‌زاده،‌ عنایت نجفی‌زاده و چندین تن از اعضای خانواده آًقای نجفی زاده توسط ایشان با همکاری ارگ خارج از کشور برای تحصیلات عالی و بورسیه های فرمایشی فرستاده شده اسند.

ارگ ریاست جمهوری شواهد و ثبوت های زیادی را علیه آقای نجفی زاده در دست دارند و او تقریبا گروگان گرفته اند. اگر اقای نجفی زاده یک قدم خلاف ارگ بردارد، فلم های ایشان که بطور خفیه ثبت گردیده لیک خواهد شد، به همین خاطر ایشان به یک اله دست ارگ تبدیل شده اند.

پس مردم از یک رسانه که مسوول درجه یک آن با تمام خانواده اش در گرو دولت باشید، چی توقع کرده میتوانید؟

با احترام
خبرنگاران هرات
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طلوع
نجفی زاده
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   گذارش نامه:
عامل انتحاری نزدیک خیمه زنان معترض نفر امنیت ملی بود
یک منبع به گزارشنامه افغانستان اطلاع داد فردی که ظاهراً خودش را نزدیک خیمه بانوان معترض به نتایج انتخابات اخیر پارلمانی رسانده بود، تروریست نه بلکه یکی از اپرات اداره امنیت ملی بود. ارگ از بخیه زنی لب ها به وسیله بانوان معترض مشوش است و از عواقب کلان شدن این معضل بیم دارد. فیصله برین شده بود که کسی به نام انتحاری با اسلحه و واسکت انتحاری خودش را به منطقه برساند و آن گاه طوری نشان داده شود که ماموران امنیت ملی عامل انتحاری را که می خواست خیمه را منفجر کند؛ دستگیر کرده اند!
منبع به نقل از طالبان می گوید که برای طالبان اصلاً اهمیتی ندارد که چند تن از زنان علیه غنی دادخواهی راه انداخته اند. این صحنه سازی به خاطر آن بود که زنان خیمه شان را برچینند و روانه ولایات خود شون

>>>   ((دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در گفت‌وگویی با فاکس نیوز گفت، مشکل خارج کردن 9 هزار نظامی امریکایی از افغانستان این است که این کشور لابراتواری برای تروریست‌ها به شمار می‌رود. من می‌توانم حتی نام «هاروارد تروریست‌ها» را روی این کشور بگذارم.))
این مو.رچه زرد تا چی اندازه نادان است درحالیکه همه جهان میدانند مرکز تربیوی تولید وپروسس ترورستان پاکستان است اما این خوک صفت که حتی برجستگی های بدن دخترش توجه اورا جلب کرده افغانستان ویران شده را هاروارد ترورست ها معرفی میکند ،
اگر هاروارد هم باشد نتیجه منافقت شماست که داغش را توسط هلیکوپتر انتقال میکنید طالب را می گوئید دشمن نیست
ر

>>>   این رسوائی دیگر افغان ها :
پناهجوی 32 ساله افغان که چاقو در دست داشت، سپس از افراد رهگذر سوال می‌کرد که آیا آنها انگلیس اند یا خیر، در صورتی که فرد انگلیس می‌بود، با چاقو بر وی حمله می‌کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی میل، سمیع الحق اکبری، پناهجوی 32 ساله افغان است که با چاقو 10 سانتی متری بر انگلیس‌ها حمله کرده است. این در حالیست که پسر کاکای سمیع الحق نیز از قصد او برای کشتن انگلیس‌ها، هشدار داده بود.
نخستین حادثه وی در یکی از نمایندگی‌های مغازه Tesco در جنوب لندن به تاریخ 8 جنوری زمانی رخ داد که وی بر یک مرد خریدار حمله کرد.

>>>   موضوع سکس در بدل چوکی در ارگ کاملا درست بوده.

>>>   مـــعـجـزه ! مـــعـجـزه ! مـــعـجـزه !
بعد ازینکه بی کفایتی وناکامی ادارات کشفی توسط عامه مردم محکوم شد حالغا ریاست امنیت ووزارت داخلعه شروع نموده اند به درامه سازی :
1- ریاست امنیت ییییک فرد خویش را واسکت جعلی می پوشاند وبعد آن فرد رابهآدرس معترضین مکی فرستد وبعد پولیشس هم آنرا دستگیر میکند این فلم معلوم هنیست دایرکتر نویسنده منتاژر آن کی بوده؟
2- یک عراده موتر را از مواد انفجاریه کهنه زمان شوروی در تحویلخانه های وزارت داخله پر نموده وبعد گویا آنرا کــــشـف ودستگیر نموده اند!!!
اینها فکر میکنند خیلی هشیتاتر ونابغه هستتند ومیتئوانند مردم رافریب یدهند که گویا این ادار ات نتاکام معجزهه کرده اند که برای اولین باز یک انتحاری ویک موتر انفجاری را پیش از وقوع دستگیر کنند !!!

>>>   اشرف غنی حتی برای تلویزیون طلوع پول میدهد که در برنامه شبکه خنده که از طلوع پخش میشود، عابد را در نقش اشرف غنی ،برای تبلیغ اشرف غنی وظیفه بدهد.
او در هرپروگرام شبکه خنده نقش اشرف غنی را بازی میکند.

>>>   -- امریکایی ها ۲۴۳مین سالروز استقلال شان را تجلیل می‌کنند !!
امریکا در سال 1776 اعلامیه استقلال نوشت و آزادی بدست آورد که تاحال 243 سال میشود
اما افغانستان که در 1747 تشکیل شد یعنی سی سال پیشتر از امریکا ، اما چرا حالا صدمین تجلیل میکند چرا 272 مین تجلیل نمیکند؟؟؟

>>>   شایعه جالبی را به نشر سپرده اند اگر واقعاٌ همین خانم های که تخلص های شان نجفی زاده یاد شده در ارگ کار می نمایند پس هویدا است که طلوع با تمام سامانه و شاخه های نشراتی اش در خدمت ارتجاع قرارگرفته و قابل اعتماد نیست. نجفی زاده ها در فساد دست بالا دارند یکی از نجفی زاده ها( سید یونس نجفی زاده ) به گمانم که پدر همین لطف الله نجفی زاده است و یا کاکایش چند سال پیش که ریس فواید عامه میدان وردک بود بالفعمل به رشوت گیر آمد و امنیت ملی دستگیر و فلم آن توسط یکی از شبکه های تلویزون به مردم نشان داده شد آن نجفی زاده مدت حبس و بعد رها و فعلاٌ خارج از افغانستان است که در رهایی وی از حبس همین دو نجفی زاده که در طلوع کار میکرد ند نقش داشتند. پدر کان این نجفی زاده ها مشهور به آغای نجفیزاده در حکومت ببرک کارمل ریس جبهه ملی پدر وطن ناحیه پنجم بود که از کارمل بنام کار سیاسی میان مردم و از مردم بنام اینکه کار شان را در حکومت اجرا میکند ، باج میگرفت.

>>>   لطف الله نجفی زاده عقبش را بقبیله اوغان فروخته است.
بطور مثال در یکی از مصاحبه هایش برای خلیلزاد چنان چاپلوسی و تملق میکرد که دیدن آن شرم آور بود.

>>>   پس حبیبالله احمد زی تمام واقعیت ها را گفته و ارگ منبع خود فروشی و سکس است ل....بر بی بی گل و غنی ناموس فروش دخترش در دیسکوتیک ها تن فروشی و عیاشی میکند و خودش فورمول سکس را در ارگ به معمله می گذارذ شنیده بودن که بی بی گل دختران زیر 18 سال را با بورس های خارج روان میکند و مصرفش را میدهد بخصوص دختران ننگرهاری را باور نمیکردم ولی حالا صد در صد یقین دارم که ترویج سکس و فحشا از ارگ منشا میگیرد .
ع- ا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است