«جیش محمد» و «لشکرطیبه» به افغانستان آمدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۳    ۱۳۹۸/۴/۱۶ کد خبر: 159346 منبع: پرینت

هندوستان تایمز مدعی شد که پس از هدف قرار گرفتن مواضع جیش محمد توسط حملات هوایی هند در خاک پاکستان، این تروریست‌ها به ولایت‌های هم مرز افغانستان منتقل شده‌اند.
به گزارش تسنیم به نقل از «هندوستان تایمز»، پس از حمله نیروی هوایی هند به مواضع تروریست‌ها در «بالاکوت» پاکستان، اعضای گروه‌های تروریستی «جیش محمد» و «لشکر طیبه» به ولایت‌های «کنر»، «ننگرهار»، «نورستان» و «قندهار» منتقل شده‌اند.
این رسانه هندی افزود، به دلیل خطر حملات احتمالی، اکنون سفارت هند در کابل و دفاتر مربوط به وزارت خارجه این کشور در قندهار در حالت هشدار قرار گرفته‌اند.

سازمان‌های اطلاعاتی هند بر این باورند که انتقال این تروریست‌ها به آن سوی «خط دیورند» برای جلوگیری از قرار گرفتن در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) قرار نگیرد.
افراد آگاه به این موضوع در دستگاه‌های اطلاعاتی هند اظهار داشتند که نهادهای دیپلماتیک هند از جمله سفارت این کشور در کابل در معرض تهدید حمله تروریست‌های جیش محمد و لشکر طیبه قرار دارد.

براساس گزارش‌ها، شمار قابل توجهی از اعضای جیش محمد به شهرستان «کوت» و «مومند دره» ولایت «ننگرهار»، «سنگین» و «مارجه» ولایت «هلمند»، «ناوه» ولایت «غزنی»، «زرمت» ولایت «پکتیا» و همچنین ولایت‌های فاریاب و قندوز انتقال یافته‌اند.

هندوستان تایمز می‌افزاید که لشکر طیبه مراکز آموزشی را نیز در ننگرهار، نورستان، کنر، هلمند و قندهار ایجاد کرده و در حال انتقال اعضای خود از پیشاور به افغانستان است.
پیش از این نیز وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اعلام کرد که بیش از 300 جنگجوی لشکر طیبه در افغانستان حضور دارند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جیش محمد
لشکرطیبه
نظرات بینندگان:

>>>   به مرکز هاروارد آمدند !!!
آی اس آی فرستاده ،

>>>   دشمني پاكستان با افغانستان واضحه اما هند خيلي با سياست رفتار ميكنه در ظاهر طرفدار افغانستانه اما دوواقع جنگ خود با پاكستان را داخل افغانستان انجام مي دهد مثل تاجيكستان در طاهر با افغانستان دوسته انا مرزهاش روي مهاجران افغان بسته است كافيه به مرز تاجيكستان نزديك بشيم تا يه تير توي سرت خالي كنن

>>>   جنگ بعد توافق قلابی با طالبان را جیش محمد، لشکر طیبه در همدستی با بقایای مجاهدین بدنام افغانستان به پیش خواهند برد! مطمئن باشید که این سناریوی ساخته شده قدیمی است که با اغیر وضعیت، رنگ و بوی دیگری را بخود گرفته و با نام جدید ظهور میکند، جهادی های خائین و عوام فریب در هر زمان تاریخ در عقب این صف بندی ها و رده بندی های جدید قرار دارند، به اصطلاح عوام:
"خر همان خر است، تنها پالان اش را تغیر میدهند"! جهادی همان جهادی است، تنها نام اش را تغیر میدهند!
فرزاد خان

>>>   اکنون که گو های پیر از کار افتاده که نه دیگر برای ای اس ای شیر خوب داده نمیتوانند و نه قلبه کرده میتوانند انها را زیر نام صلح بار دوش افغانستان میکنند و بجای انها با عین مصارف پول که به گاو های پیر داشتند برای گرگان تیز پاو تیز دندان شان جیش محمد و لشکر طیبه خرچ و مصرف میکنند و از طریق ینها خیانت و جنایت و دشمنی شانرا در مقابل کشور و مردم ما به پیش میبرند همچنانی که برای حملات دقیق و پلان شده ای اس ای به همکاری جاسوس سابقدار شان کلبدین حکمتیار از کار افتاده در صحنه جنگ پس از اوردنش بزیر نام مصالحه از داخل کشور ما از ان استفاده کرده است با اوردن از کار افتاده های دیگر غلامانش از همکاری انها در داخل حکومت مارا ای اس ای استفاده میکنند و جاهای دلخواه را مورد حملات ترورستی توسط ترورستان گروه جیش محمد و لشکر طیبه که اعضای ان اکثریت شان پاکستانی و از جمله ملیشای پاکستان هستند در جنایت و خیانت در برابر کشور از انها استفاده کند.

>>>   پاکستان با گرفتن سیم خاردار به تمام احمق های بی شعور خود مثل طالب و لشکر های رنگ رنگ آن ویژه یکطرفه به افغانستان میدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است