از پیشنهاد گروه طالبان حمایت می‌کنیم...!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۶    ۱۳۹۸/۴/۱۸ کد خبر: 159369 منبع: پرینت

گروه طالبان در پیش شرط های شروط مذاکره شان با حکومت افغانستان راجع به مشارکت زنان در حکومت داری به ویژه حضور زنان در ساحات آکادمیک در صنوف جدا گانه ای درسی قابل تایید وبرای ملت مسلمان افغانستان توجیه پذیر است.

طالبان می‌گویند: ما مخالف حضور دختران در مکاتب ودانشگاه ها نیستیم اما باید صنوف شان تجزیه وجدا گردند.
من شخصا به عنوان یک شهروند این کشور از بسته ای پیشنهادی طالبان حمایت نموده مینگاریم: اختلاط دختران با پسران در فضای آکادمیک علمی برای خانواده های با عزت افتضاح آور وعواقب ناگوار دارد.

بسته ای پیشنهادی طالبان برای خانواده های با عزت وافرادیکه طرف دار حفظ عزت وحیثیت فامیلی شان هستند مورد تاییده بوده از آن استقبال می‌کنند اما به فامیل های روسپی وسکولاران بی دین قابل تحمل نبوده ونمی باشد.
آیا از بسته ای پیشنهادی طالبان در پروسه حمایت میکنید یاخیر؟

رحمت الله فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
جداسازی
نظرات بینندگان:

>>>   این قدر زود مسلمان شدی ؟

>>>   گویا با تایید این بسته تمامی مشلات افغانستان برطرف میشود
اندکی فکر و تعمق هم خوب چیزیست

>>>   خیر
شفق

>>>   بلی در صنوفیکه طالب گراها وداغش گراها موجود اند باید چنیتن شود چون شیطان بر دهان اینها لجام زده واینهاراذ تحت کنترول خود دارد اینها منبع فساد هستند مانند ملا لندی و آن ملای قندزی وآن ملای دیگری درمسجد سمنگان !
اما آنجائیکه جوانان آزاد اندیش انسان با داننش وبا قلب های پاک موجود اند وعمل واراده شان در دست شیطان نه بلکه در لاختیار خود شان است صنوف اگر مختلط هم باشدهیچ عیبی ندارد
ر

>>>   ما در يك برهه تاريخي بسيار حساس قرار گرفته ايم. مذاكرات صلح به يك مثلث قومي بدل شده يعني هرسه ضلع اين مثلث گويندگان يك زبان اند. دولت اشرف غني جمع زلمي خليلزاد جمع طالبان. هرسه از يك قوم و يك زبان. اين ميتواند براي ساير اقوام كشور خطرناك باشد.
بنابرين بر رهبران تاجك ازبك هزاره خصوصا جبهه مقاومت است تا ايتلاف محكمي براي مذاكرات صلح ايجاد و تصامميم و طرح هاي خود را باهم شريك و هيت مذاكره كننده خود را با اگاهي كامل و برنامه كامل با خطوط قرمز داشته و به مذاكرات صلح معرفي نمايند تا از حق تلفي در حق مردم شان جلوگيري شود، در غير ان اين رهبران تاريخ سياه را بر خود رقم زده و باعث نابودي قوم خود ميگردند.
تاجك دوست

>>>   من با تمام قوت ازاین تصمیم طالبان حمایت می کنم
بی خبر ازکابل

>>>   ملا رحمت الله فطرت جاسوس دوسره سلامونه زویه! خودت باید در باره طالبان نامسلمان، جنایتکار و تروریست و در مقابل قرائت مذهبی آنان به جای ملایی فکر کردن و حمایت کردنن، قرآنی فکر کنی و مثل بچه آدم گپ بزنی، نه مثل یک ملای تروریست پرور که از شر بیکاری و مشکلات اقتصادی جاسوس و خبرکشی می کنی.
کسی که طالبان را مسلمان و تطبیق کننده احکام شریعت اسلامی می شمارد، اصلاً خودش مسلمان واقعی نیست.
طالبان با انفجار ها و حملات انتحاری صد ها دختر و زن و کودک و پیر و جوان را کشتند و اجزای بدن آن قربانیان دهشت افگنی پارچه پارچه و لخت هر طرف پاشان و پرتاب شده. آیا مسلمان مرتکب چنان جنایت علیه بشریت می شود؟ تو که از جدا درس خواندن دختران و پسران در مکاتب و دانشگاه ها حمایت می کنی، پس چرا در برابر کشتن دختران و زنان توسط طالبان مرتد بزدلانه و مرتجعانه و منافقانه و ملایانه خفقان گرفته ای و فتوی صادر نمی کنی؟
پرویز بلخی بار ها برای ما مردم می گوید که متوجه ملا رحمت الله فطرت باشید چونکه برای امنیت ملی کار می کند و بسیار قسم های دروغ هم می خورد و همیشه علیه مجالفان اشرف غنی و دشمنان طالبان توطئه و دسیسه می کند و اخبار ناموثق نشر می کند. آیا خودت یک وهابی نیستی؟
خودت مگر همان ملای جاسوس دوسره بلخی و خبرکش معاشخور ریاست امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان و مخبر طالبان تروریست نیستی؟ همی خودت به دستور معصوم ستانکزی سخنگوی انجنیر محمد داوود مقرر نشده بودی؟

همو شوی شار مزار تان نسبت به تو و دیگر ملا های عوام فریب و جاسوس و بی ناموس شرف داره. مزاری که هانیه شوی شار آن باشد مردانش باید دامن بپوشند و آرا سرخی کنند و در محافل طالبان برقصند و خدای خود را شکر کننان رزق و روزی کمایی کنند. ما خودت را خیلی وقت است که زیر نظارت گرفتیم. نان خود را زیر نام به اصطلاح عالم دین در خانه های مردم مفت می خوری و گپ های مفت علیه قوماندان های جهادی می زنی. حالا هم که از طالبان حمایت خود را اعلان کردی، ما این موقف تویی رزیل را خیانت ملی و جنایت علیه مردم ما، بخصوص زنان و دختران افغان می خوانیم.

شاه محمود بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است