غذا در مقابل رابطه جنسی...!
باور دارم که اکثر ادارات خارجی در ضمن اینکه وظیفه جاسوسی را به نفع کشور خویش را دنبال میکنند، از جنایت "سکس در برابر غذا" هم صرفه نمیکنند و بدبختانه در کشور خویش از این نوع سازمان ها کم نداریم.... 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۴    ۱۳۹۸/۴/۱۹ کد خبر: 159376 منبع: پرینت

"نوستی" به نقل از روزنامه " The Times. مینویسد:
بسیاری از مامورین و کارمندان غربی با استفاده از چنین ادارات ((کارمندان ملل متحد در بخش کمک بشری و داکتران بدون سرحد، کمیته های نجات، اداره اکسفام...) در بساری از کشورها چون سیرالیون، گینه، لیبریا و بسا کشورهای دیگر.... با استفاده از وضعیت اسفناک بحرانی از وضعیت موجود لذت میبرند و جنت روی زمین را حس میکنند. غذا در مقابل رابط جنسی به مسلک اصلی شان تبدیل شده است.

مطمین هستم هموطنان ما هم با چنین ادارات و انجوها و از اداره داکتران بدون مرز گرفته تا کارمندان اکسفام آشنا هستند.
وقتی گزارش محرمانه 84 صفحه آزانس بین الملی سازمان ملل متحد در اینمورد به دست روزنامه نگار "دی تایمز The Times" میرسد و با نشر قسمتی از این گزارش حتی انسان و انسانیت میشرمد... اینکه در این گزارش چه کشورهای دیگری شامل است هنوز بنا بر دلایلی افشا نگردیده است. وقتی این جنایت ضد بشری تحت کمک های بشر دوستانه انجام میگیرد انسان عقلش را از دست میدهد.

در این جنایت صدها کارمند غربی از بزرگترین سازمان های گویا بشردوستانه بین المللی دست دارند.
بطور مثال در یکی از کشورهای افریقایی بخاطر جابجایی موقت و در مقابل دریافت یک کیلوگرام غله و چند بسته مواد پلاستیکی و یا چند کتاب و کتابچه درسی برای اطفال، مامورین این ادارات از جمله (کارمندان ملل متحد در بخش کمک بشری و داکتران بدون مرز، کمیته های نجات، اداره اکسفام...) وقتی متوجه دختر نوجوان و خوشگلی میشوند و یا مادر مقبولی میشوند از این روش ضد انسانی استفاده کرده اند و این به یک عمل روتین شان تبدیل شده است، اینکه حالا گفته میشود تعدادی از اینها برطرف شده اند ولی تحقیقات اخیر نشان داده است که هنوز این جنایت ادامه دارد.

چنین اخلاق ضد انسانی سکس در مقابل غذا برای انسان های تنگدست سرحد اخلاق انسانی را به تماشا میگذارد و این نهادها برای شان دیگر نه حیثیت و نه هم آبروی باقی مانده است. در گزارش گفته شده است افراد مجرم را اخراج کردند بدون اینکه به محکمه جرایم اخلاقی و جنایت ضدبشری معرفی بکنند و حتی هویت شان را افشا نکردند.

این روزنامه افشا کرد، حتی اسناد موثقی وجود دارد در کشور کینیا وقتی کارمندان این ادارات دختر خوش لباسی را می بینند به فکر این هستند که از چه راهی آنرا شکار کنند یا به زور و یا به زر و این خانواده دیگر علاجی ندارد زیرا به تهدیدات غیر انسانی هم خود و هم خانواده دچار میشوند.
اسناد و تحقیقات نشان داداه است این ادارات و با چنین افراد خود در کشورهایی که در آنجا به مشکل نا امنی و تنگدستی گرفتار هستند زیر نام کمک بشردوستانه و ماموریت بشردوستانه رهسپار میشوند. این افراد حتی کمک های تنظیم شده ملل متحد را مال شخصی خود دانسته و آنرا جهت اعمال ناشایسه خویش به خرچ میرسانند.

کارمندان "اکسفام Oxfam" در زلزله که در سال 2011 در کشور هاییتی رخ داداه بود با استفاده از این روش دختران و حتی دختران خوردسال را مجبور به تن فروشی میکردند و حتی این اداره در این کشور روسپی خانه داشتند و یک تعمیر را به اجاره گرفته بودند. با اینکه همه از این جنایت خبر بودند ولی همه چشم پوشی نمودند و هیچکسی هم به جزای اعمالش نرسید و هویت شان هم افشا نگردید. این اداره (اکسفام) در 90 کشور جهان نمایندگی دارد و سالانه تنها از بودجه دولت انگلیس میلیون ها پوند و از دیگر کشورها میلیون ها دالر زیرنام کمک انسان دوستانه میگیرد ولی این پول ها همه مفقود اند.
حتی هلن ایوانز، رییس سابق امنیت در آکسفام، گفت: "ما مصاحبه های محرمانه با 120 کارمند انجام دادیم و نتایج شوکه کننده بود. ما یاد گرفتیم که شاهد تجاوز باشیم. حدود یک ده نفر گفته اند که تماس جنسی ناخواسته داشته اند.
اما چرا آنها برای مدت طولانی ساکت بودند؟ ظاهرا، در مورد آزار و اذیت و آزار و اذیت، از تجربه جامعه جهانی، معمول نیست که به طور همزمان صحبت کنید The Times این رویدادها را 16 سال پیش توصیف می کند.

به گفته کارشناسان، گزارش سازمان ملل متحد پیش از این نباید منتشر شود. آنها می ترسیدند که بحران در حوزه انسانی آغاز شود. مانند، همه وجود ندارد. به هر حال، استثمار جنسی در این بخش تحت بررسی است. دسترسی به یارانه ها می تواند به طور کامل مسدود شود.، نماینده کمیسیون اروپا قبلا گفته بود: "ما انتظار داریم که این گزارش به طور کامل شفافیت و فوری وضعیت را روشن کند. ما آماده بررسی و در صورت لزوم، جلوگیری از تامین مالی هر شریکی که استانداردهای اخلاقی لازم را دنبال نکرده ایم."
حالا خود قضاوت کنید وقتی سازمانهای انسان دوستالنه که باید کمک بشری نمایند وقتی خود فاسد میشوند تصور کنید چه اتفاقی می افتد.؟

من(صاحب این قلم) متیقین هستم و به این باور دارم که این ادارات اکثرا در ضمن اینکه وظیفه جاسوسی را به نفع کشور خویش دنبال میکنند ولی از این جنایت هم صرفه نمیکنند و بدبختانه ما هم در کشور خویش از این نوع سازمان ها کم نداریم.... اینکه در اینجا چه میگذرد والله اعلم...
مطمین هستم که این وضعیت بقول معروف "مشت نمونه خروار است" و آنهم که قسمتی اش به رسانه ها درز کرده است.
یادداشت: گرچه این گزارش سال پار به نشر سپرده شده بود ولی نسبت کمبود وقت من نتوانستم آنرا برگردان نمایم.

برگردان بفارسی: عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
غذا
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت به فقر ‌بیچاره گی .ولعنت به کارمندان این چنین سازمان های کمک رسانی
Ostad Uchqon

>>>   جهت آگاهی اذهان عامه ضروری حساب میشود تا مردم چشم وگوش بسته به چنین نهاد ها وادارات خیرخواهانه اعتماد نکنند
Naseem Alemi

>>>   ارمغان دموکراسی غرب است. لکه ننگین به دامان بشریت.
Yasin Samadzada

>>>   مارکس حرف معقولی دارد : "احتیاج مادر ایجاد است"
در کتاب دکتور شریعتی خوانده بودم که "آفریقا قطره اشکی در دامان بشریت است" اما امروز دیموکراسی غرب بخصوص انگلیس و آمریکا لکه ای ننگ بر دامان بشریت شده اند.
Pamir Panjsheri

>>>   مثقال نمونه خروار است .
شما قضاوت کنید. موقعیکه یک طفل شیر خواره هشت ماه متولد امریکا ولی مادر مکزیکی از زیر پستان مادرش بزور گرفته و جدا می شود، موقعیکه اطفال بین سنین یک و الی هشت ساله از پدرو مادر بزور جدا می شوند و به کمپ های بدون خوابگاه، غذا و آب انداخته می شوند، موقعیکه طفل های مکزیکی درین کمپ ها به واسطه گاردهای امریکایی زجر، شکنجه، تجاوز جنسی و کشته می شوند ، کدام سازمان حقوق بشر را شما شنیده اید که صدا بلند کرده باشد.
بنده یقین دارم که این ها همه فاقد وجدان و کرامت انسانی هستند
Yasin Samadzada

>>>   وقتیکه‌ من‌ این‌ خبر‌ را‌ خواندم‌ به‌ این‌ فکر‌ فرو‌ رفتم‌ که‌ سالهای‌ چهل‌ و پنجاه‌ کتابی‌ را‌ خوانده‌ بودم‌ بنام‌ "جنایات‌ بشر‌ و ادم‌ فروشان‌ قرن‌ بیست"‌.
اما‌ وضعیت کنونی‌ را‌ مضحک‌ تر‌ از‌ ان‌ زمان‌ یافتم‌ که‌ توسط‌ سازمان‌ های‌ حامی‌ حقوق‌ بشری‌ اتفاق‌ می‌ افتد‌.
MT Jahanyar

>>>   انهایکه شفت و دل باخته و سینه چاک غرب و دیمکراسی آنها و بشردوستی شان ، هستند ، و میخواهند برای شان جاسوسی كنند و می‌کنند ، باید بیدانند که چه بهای سنگین میپردازند تا زنده هستند لكه هاي عار و ننگ و سرافگندهگي دنبال شان ميكنند ، بيرون شان نارسيده ها را به غرب شفته و دل باخته نموده است ، و درون شان انهايكه رسيدند سوختانده است ، غرب هيچگاه ارزش ها و آموزه هاي و مبادئ اخلاقي نداشته است و نخواهداشت ، بيشرين كمك رسانان مللي نا متحد و امريكا و اروپا جاسوس ا و گماشتهكان انها هستند ، بدين لياز نميتوانند ، چهره ها انها را آشكار كنند ، جاسوسان بيشتر كارهايشان را از راه جنس و روابط ناروا و نامشروع آغارميكنند ، تا به هدف ها شؤم و نيگين شان نزديك شان كند و يانزديك شوند و بيرسند . فراموش نکنید كه ، در ارگ ریاست ، جمهوری گدايگري کشور ما كه زير احسان وكمكهاي ديگران رياست ميكنند ، ازهمين كمكهاي كه شايد خودشان موردي تجاوزي حنسي قرارگرفته باشند ،از برخي مردمان ملت ستمديده و شكم گرسنه و پا و تن برهنه ما بهره برداري جنس ميكنند ، مانند برخي خانم هاي جاه طلب و مقام و چوكي پرست كه براي رسيدن به خانه ذلت و خاري و زبوني و ننگ و سرافگنده گي به تن فروشي و جسد فروشي تن ميدهند و وادار كرده شدند و تن دادند ، ارگ نشينان بيشترين شان ، شاگردان سياه و ايم آي شش و ديگران هستند ، و بايد كاري باداران شان را بيكنند !!.
Ahmed Wahid

>>>   صفوی گرانقدر استعمار استعمار است هر انچه از دست استعمار بیاید اجرا مینماید وزریعه اجنت هایش زمینه کار های شان را ترتیب مینمایند
محمدعالم عالمی

>>>   صفوی گران ارج،
جهان سرمایه همیشه لجام گسیخته بوده است. در متن این نظام هیچ ارزشی وجود ندارد و به هیچ اصولی پابند نیستند.
این فقط قطره از دریاست.
حفیظ حازم

>>>   از بركت "دمكراسى" وارداتى در اين سال هاى اخير چند چيز در افغانستان بسيار فراوان شده است:
مشاور
كارشناس
سخنگو
فالبين
دروغگو
چاقوكَش
خودكفانك
بى فرهنگى
بى ادبى
قومگرايى
نِشه يي
دارو هاى تقلبى
تحصيلكرده هاى بيكار
علماى بى سواد "دين"
احزاب وابسته به كشور هاى دور و نزديك
رهبران بى راه و راهروان گمراه
———————-———-

پيشنهادات دوستان هم ضميمه مى شود:
فساد
غصب مال و زمين مردم
ملألندى ها

باری ضیا

>>>   افراد استفاده جو در بسیاری ادارات چه دولتی باشد و چه غیر دولتی و چه موسسات بین المللی باشد و چه کلیسا ها و مساجد و عبادت گاه ها و غیره،وجود دارند که سؤ استفاده میکنند.
اما تعداد این افراد به مراتب کمتر از تعداد واقعی افرادی است که برای مردم کمک و همکاری میکنند.
بنأ وظیفه مردم و ارگان های مربوطه است که زمانی که با چنین افرادی روبرو میشوند،عاجل راپور آنها را به ارگان های امنیتی بدهند تا جلو چنین اشخاصی گرفته شود.
ما نمیتوانیم بخاطر یک کیک پوستین را در بدهیم و بخاطر موجودیت این چنین افراد محدود،دروازه های این موسسات را بروی مردمی که به کمک آنها ضرورت و نیاز دارند،بسته کنیم.

>>>   کاملا دقیق ودرست ارزیابی نموده اید.من هم تاجائی ازین کثافت کاری ها با خبر هستم.
و.د

>>>   سلام آقای صفوی عزیز حالا دانستم که یک وجدان بیدار مانند شما هم وجود دارد.

>>>   ضرورت به ترجمه نداشت اعمال مجاهد کرام الدین کریم را نشر میکردی تاروی همه جنایتکاران سفید میشد!

>>>   فجایع راکه غرب وامریکا بالای بشریت میکنند اگرازتمام شان تحت نامهای مختلف بطورمستند خبرشوید عقل ازسرتان کوچ میکند، به لفاظیها وگرم ونرم گوئیهای شان باورنکیند.اصلاً امریکا وغرب ازجاده انسانیت خارج شده اند آنها به هیچ چیزوهیچ کرامت انسانی باورندارند تمام چیزرا ازروزنه ثروت ، جنایت وشهوت مینگرندوبس .
زنده باد اسلام ناب ومسلمان ناب
مرگ بردشمنان بشریت واسلام واقعی
بااحترام
یک همشهری تان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است