سفارش تفدانی برای مجلس از هندوستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159395 منبع: پرینت

از "خانه ملت" گزارش شده است كه يك تجار پاكستانى از پشاور ماهانه به مقدار دو تن نصوار درجه اول را با دولت افغانستان قرارداد نموده است تا حكومت بتواند استقاق روزانه وكلاى نصوارپك را در پارلمان اين كشور سه وقته حواله نمايد.

دولت افغانستان بخاطر حفظ الصحيه و وضعيت بهداشتى در داخل پارلمان تصميم گرفته است به تعداد ٢٠٠ دانه تفدان گيليتى از كشور دوست هند وارد نمايد.

نمونه نصوار پاكستانى را ديروز چند نفر از ''نماينده'' هاى ملت در داخل پارلمان امتحان نمودند كه از كيفيت آن خيلى راضى بودند و بخاطر اطمينان خاطر جامعه جهانى يك نوار ويدويى از چگونگى استفاده از آن ثبت كردند و يك كاپى آنرا به نمايندگى از اداره محيط زيست در كابل تقديم جامعه جهانى نمودند.

وقتى كه ويدويى وكيل نصوار پك را ديدم كه نصوار دهان كثيف خود را روى فرش پارلمان انداخت شرمم آمد.
آخر اين وطن آبايى و اجدادى ما را چه شده است كه ناكسانى را به مسخرگى در آن نماينده مردم و رييس و وزير ساخته اند؟

اى فردوسى سر از خاك برار و خراسان ببين
وطن بدست جاهلان و ناکسان ببين
كجا شد سلطان غزنه و رستم و زال
ز زابل تا سمنگانت شدند، همه آواره و زار

ض، بهارى


سفارش تفدانی برای مجلس از هندوستان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارش تفدانی
برای مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   به مقام محترم ریاست مجلس نمایندگان جمهوری اسلامی افغانستان ! .
شاید جنابعالی از آن بالای مجلس دیده باشند که ، جناب عبدالاحد وکیل با شستشوی نصوار دهنش ، روی فرش خانه ملت تُف کرد ، این عمل ، بدین معنیست که او به فرهنگ پنجهزار ساله و چند روز مردم افغانستان تف کرده است .
هرگاه پنجاه تن از وکلای محترم روزی بیست گرام نصوار شانرا روی فرش تف کنن ، در یکروز یک کیلو ، در یکماه سه کیلو و در یک سال سی و شش کیلو تفاله نصوار داخل تالار انبار می شود و از بوی بد آن خدای نا خواسته نماینده گان به امراض غیابت و تفریح به دوبی و حج عمره دچار خواهند شد .
لهذا بمنظور جلوگیری از تعفن و تمسخر مردم پاکستان و وقایه امراض مختلف ، پیشنهاد می گردد تا امر خریدار یکصد دانه تفدانی عصری ساخت هندوستان را عنایت بفرمایند .
کریمی استالفی>>>   همین فرهنگ عالی افغانی ماست ، خداکند غربی ها این فرهنگ مارا نافود نسازند !!!چون این فرهنگ چنجهزار سال تاریخ دارد ،

>>>   چون تعمیر ساخت هند است نصوار ونصوار دانی همراه با تفدانی که کیفیبت وحجم خوب داشته باشد هم باید از هند وارد شود

>>>   یک منبع موثق که به نسبت حساسیت موضوع نخواست نامش ذکر شود گفته است:
موضوع اکمال نصوار شورای ملی از طریق کمیته تدارکات ملی با یک کمپنی لبنانی قرارداد پنج ساله صورت گرفته است ، منبع گفت در دور قبلی پارلمان نصوار پاکستانی یک نوع مواد عقل زدا مخلوط بوده بهمین دلیل در این دور نصوار درجه اعلی و آیودین دار عربی از پول کمک بانک جهانی خریداری ودر اختیار ولسی جرگه ومشرانو جرگه قراداده میشود ،
ر

>>>   یک مولانای ترورست دیگر پاکستانی عازم دوزخ شد مولانا صوفی محمد حالا در دوزخ انتحاری های که در آتش جهنم میسوزند یخن این مولانای ترورست را خواهند گرفت که چرا آنهارا فریب داد؟ وبرای شان گفت که صاحب حور و چجوی های شیر وعسل میوه های رنگارنگ میشوند!!!

>>>   رئیس صاحب جمهور فرمان داده اندباید از تولیدات داخلی استفاده شود بنا باید تفدانی های مورد نیاز از ساخت جنگلک یا فلزکاری های خصوصی تهیه شود بشرطآنکه مقاوم باشد چون هروکیل نظربه لایحه هر هفته پنج کیلو نصوار اعلی استحقاق دارد

>>>   این نماینده نصواری یا بهتر بگویم نصوار پک به خاطر بی ادبی به خانه ملت باید مطابق اصول وظایف داخلی مجازات شود.
اگر در اصول وظایف داخلی چنین حالتی پیش بینی نشده یک کمیسیون مشترک از نصوار پک ها و بی عمل ها تشکیل شود و در مورد تصمیم مقتضی را اتخاذ کنند.

>>>   همین ملت٫همین نماینده ملت وهمین خانه ملت.
یکچکچک واه واه.
عاقل

>>>   تا کنون مردد بودم که افغانستان به خارج مهاجرت بکنم یا نه با شنیدن این خبر دیگه تصمیم جدی مهاجرت گرفتم زیرا امیدم برای برقراری صلح قطع شد
با این نمایندگی کثیف و نسواری که داریم دیگه ما و کشور ما تمام است.
والسلام
نامه تمام

>>>   كريمي استالفي ، به يگان كورس رياضي روزانه براي يك ساعت برو جمع وتفريق و ضرب و تقسيم را ياد بگي. دَ زنده گي يگان وخت به دردت ميخوره !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است