افغانستان قربانی جنایات قرن
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159396 منبع: پرینت

افغانستان، سرزمینی که در طول سده ها مردمش قربانی امیال قدرت طلبان استعمار گر بیگانه با همنوایی قشری خود فروخته در خون غلتیده اند.
اگر به دیده ی حقیقت نگر به اوضاع فعلی میهن نظری اندازیم،سراسر انهیار و بی بند و باری و چپاولگری و زور گویی را مشاهده خواهیم کرد و در این میان خلق ستمکشیده ی میهن زیر رگبار جنایت پیشگان در خون میغلتند و هیچ گوش شنوایی اواز و صیحه و استغاثه ی شان را نمیشنودزیرا درگوشهای شان میخ استعمار با دالر و ریال و درهم و یورو قسمس کوبیده شده که انها احساس وطندوستی و همنوع دوستی را بکلی فراموش کرده و بخاطر بقای خود متملقانه پابوس جنایت پیشه گان استعمار گرعصر گردیده و یگانه راه بقای خودو حمایت شان را در پهلوی قدرت های مدافع مصالح شان در منطقه می پندارند.

هموطنان گرامی! دلقک سیار خلیلزاد با حرکت ابلیسانه ی این چند عنصر فاسد را زیر یک چتر جمع نموده و این افسار بدوشان را به هر جایی که بخواهد م با کمال ذلت میکشاند. اینهایی که با چور و چپاول صاحب مکان و جاه و مال گردیده اند چندی پیش چون گدایی در گوشه ی خسپیده و بنام جهاد تنفنگ بر دوش گرفته و برای نابودی و قتل هم میهنان خود از هیچگونه فجایع دریغ نکردند و مالک هیچ چیزی نبودند.

آیا شهامت جواب دادن به این سوالی (از کجا آورده یی)که از انها میشود دارند.
زر نبارید زاسمان بسرش
یا خودش دزد بوده یا پدرش. که بد بختانه امروز در میهن ما دزدی برای این دد منشان افتخار شمرده میشود و ریختن خون بیگناهان میهن برای شان اهمیتی ندارد.

هموطنان عزیز! شما خود تان در صفحات اینترنتی مشاهده کردید که در مراسم استقبال اراکین سفارت امریکا چگونه سیاسیون با یک ریسمانی جلو شانچون حیوانات ذلیلانه متوقف شده بودند؟.
این نمایشی است از اوج ذلت و حقارت که هر بیننده را متوجه میسازد. اعتراف یکی از پابوسان درِ کرملین و زمین بوسان ذلتکده ی قطر که در جواب سوالی که مسوولیت انفجار دیروز که جمعی از هموطنان بیگناه ما بشمول اطفال قربانی شدند بدوش کی خواهد بود؟ و جواب این فضله سرای ان جمع چنین بود که ما در این باره تحقیق میکنیم و مرتکب آنرا مجازات میکنیم... این سخن امکان داشت پنجاه سال قبل جواب قانع کننده و ارام کننده ی بود اما امروز که جهان با روزنه ی وسیعی چون دهکده ی کوچکی گشته و هر لحظه هر خبر و واقعه بسرعت برق در همه جا منشر شده و آنانیکه درک عقلی و سیاسی دارند متوجه میشوند که در پشت پرده یک سلسله جنایاتی در مرحله ی تنفیذ است و شور بختانه مردم ستمکشیده ی افغانستان قربانی اینچنین اراذل اندیشگان عصر میباشند. انفجار غزنی که از دید هر بینای عاقل دور نبوده و اهداف نابکارانه ی جمعی خود فروخته در ان مضمر است چی را میرساند؟

باز هم بگوییم که ما در اینجا امنیت داریم.برادران ناراضی کرزی زمانی که از زندان (هتل رهایش) شان که با همه امکانات مجهز بود و برای شان ازادی کامل داده شده بود که حتی در بین زندان با تلفن دستی به جهان خارج اتصال داشتند، ازاد و چون سباع وحشی بجان مردم ما رها گردیده و بعد از مدتی کوتاه ما شاهد انفجارات در چندین نقطه ی میهن بودیم،چه تعبیری بر این حرکت نهفته است.

در تمام جهان زندانیان اعم از زندانیان جنایی و سیاسی از حقوق انسانی شان داخل زندان بدون اتصال ازادانه برخوردارند، اما در این میهن ویران زندانیان مهمان در هتل رهایش شان با تمام راحتی رفع کسالت و خستگی کرده برای اقدام به اعمال نابکارانه ی جنایت شان با تجدید قوا چون حیوانات هار بجان مردم ما رها میشوند که این فقط بر اثر فرمان بادران شان و اطاعت قشری خود فروخته و جنایتکار و جفاگر بحق میهن و مردم افغانستان میباشد.

هموطنان گرامی! ما در این نقطه ی دور دست ناظر درد و غم تان هستیم و با هر زخم تان خود را شریک میدانیم و یگانه راهی که میتوانیم جهان را از این مصیبت تان آگاه سازیم این روزنه ی مجازی است و این را میدانیم که بعضی از خود فروختگان شاید با پیامی ما را مخاطب ساخته و بگویند چرا خود تان اینجا نمی آیید و این فریاد را نمیکشید.
بجواب اینگونه سوالات باید تذکر داد که ما در اینجا از طریق امکانات میدیا و مجازی با این قشر خیانتکار به میهن مبارزه میکنیم، امدن ما در انجا و فریاد کشیدن روی جاده به تنهایی سودی نخواهد داشت.

آری زمانی که جنبش و خیزش عمومی جان گیرد و قیام مردم از هرگوشه ی وطن چهت براندازی این اساس خود فروخته با رهبری عالمانه و عاقلانه ی مردم تحت شعار وحدت و همیاری و همدلی دور از همه تعصبات مختلف ویرانکن مسیر مستقلی را پیموده و ارامش مردم و خلق ستمکشیده یمیهن را اماده سازد ما در خط اول خدمت خواهیم بود به امید ارامش صلح میهن.

مختار دریا کانادا 8 جولای 2019 کانادا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغانستان
جنایات
نظرات بینندگان:

>>>   محترم صاحب مختار دریا //دردنامه ورنجنامه ای تلخ از حال وروز وطن ما ومردم ما را بیان داشتید که جای تقدیر وتشکر دارد که یک هموطن از سر درد ورنج وطنش به حقایق روان اشاره نمودید.ما هم دردمندیم وبه بلاهایی که امروز دچار انیم اگاهیم اما باید مسببین وعاملان اصلی ان را مشخص کنیم وباید بر علیه این نابسامانی ها ونبود امنیت بپاخیزیم.تمام این مشکلات در کشور ما معلول ها هستند که اتفاقا مجهول هم نیستند ما باید علل این معلولها را بشناسیم وبه ان بپردازیم.یک دولت مقتدر ومدیر ومدبر نداریم هرچند پولیس ما اردوی ما از سربازان وافسران شجاع ووطنپرست مملو است امارهبری واحد وشجاعی در کشور ننداریم.بعد از انقلاب 7 ثور جمعی از مجاهدین ما غرق در ثروت اندوزی ودنیاپرستی شدند هرچند امید فراوانی برای نجات وطن از انها ممیرفت.تنی چند از علمای ما شیفته دالر وثروت شدند وسعودی وامارات انها را خریدند.آآمریکا با حربه واستراتژی استعمار فرانوین نکتایی پوشان ادکلن زده واطو کشیده با شستشوی مغزی برایمان گسیل کردند تا بتوانند ملت ما را به بند بکشند وثروتهای ما را تاراج کنند.فقر فساد فحشا اعتیاد ونا امنیتی ؛ اختطاف وچور وچپاول همهسوغات استعمار امریکا برایمان بود.بدبختی برای کشور ما اینجاست که 95فیصد تریاک جهان در افغانستان کشت میشود وهروئین وحشیش اولین درامد کشور ماست که سود ان به جیب گشاد سناتوران امریکا وانگلیس سرازیر میشود وکدام دستاوردی جز اعتیاد بیشتر وسستی وخمودگی برای مردم ماندارد وزمینهایی که باید گندم وکچالو وتولیدات استراتژیک اگریکالچریک ( کشاورزی ) در ان کشت شود تریاک کشت میشود ودرامدناچیزی از ان صرف تروریزم در کشور میشود.بنآء دشمنان افغانستان با تفرقه وایجاد دشمنی در قومیتها وحتا تفرقه مذهبی نمی گذارند اتحاد ویکدستی وهمدلی در مردم ما ایجاد شود این شرایط نابهنجار سیاسی اقتصادی و فرهنگی باعث رشد سرطانی طالبانیزم القاعده وداعشیزم وسیاست بازان حریث غربگرا میشود. جای شهیدان وطنپرست وانقلابی چون فرمانده بزرگ شهید ستر جنرال احمد شاه مسعود؛ شهیدعبدالعلی مزاری وشهید ستر جنرال عبدالرازق اچک زی خالیست دشمنان افغانستان خوب میدانند چه کسانی را از ما بگیرند.برای نجات وطن ومردمش باید بپا خاست//
داکتر عبدالرب اچک زی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است