ساختارها نباید سکسی شود
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۱    ۱۳۹۸/۴/۲۰ کد خبر: 159399 منبع: پرینت

سکس یکی از نیازهای اساسی و اولیه هر آدم است. هر کسی در زندگی نیاز به سکس و رفع غریزه جنسی دارد. برای رفع غریزه جنسی هم در دین و هم در فرهنگ، راه‌ها تعریف و قالب بندی شده است. هر کسی از این امر عدول کند، تشت رسوایی‌اش از بام زندگی فرو می‌افتد.
در دنیای مدرن و توسعه یافته که آزادی فردی به عنوان یک اصل شناخته می‌شود، هر کسی با کسی دوست داشته باشد رابطه بر قرار می‌کند و این ربط به مردم نمی‌گیرد که از پگاه تا بیگاه پشت افراد حرف بزنند.

برقراری رابطه میان زن و مرد بر اساس علاقمندی و توافق دو طرف طبعی است و در سال‌های پسین مردم کم‌‌تر به آن می‌پردازند، مگر این‌که کدام شخصیت مطرح سیاسی و مدیریتی باشد؛ اما هولناکی و وحشتناکی پرونده‌های سکسی در این است که برخی از مسوولین و نهادها، سکس اجباری را به ساختارها انتقال دادند/می‌دهند، در برابر کار و وظیفه تقاضای سکس و معیشت می‌کنند که خیلی وحشت‌ناک و نابود کننده است.

گفته می‌شود در حال حاضر تعرض جنسی به ابزاری برای استیلا و سرکوب زنان و ارتقای موقف حکومتی عده از آنان تبدیل شده است. در بین مردم تفکر حاکم است که گویا آنان که بیش‌تر می‌دهند، زودتر رشد می‌کنند، زودتر حرف شان شنیده می‌شود و فراوان‌تر پول بدست می‌آورند.

اتهام‌های پسین علیه برخی مشاوران رییس جمهوری و شماری از اعضای کابینه، هول انگیز و دهشت‌بار است. این نشان می‌دهد که آنان از ارگ حرمسرا ساخته‌اند و در بدل سکس چوکی می‌فروشند. در صورت که این اتهام‌ها و ادعاها بررسی نشود، برای مردم بسیار دردناک و رنج آور خواهد بود که در عصر کسانی‌که از بطن لیبرال دموکراسی آمدند، تجاوز، تحقیر و خشونت به زنان اوج می‌گیرد و از زنان در برابر موقف، بردگی جنسی تمنا می‌شود. این اتهام‌های بی‌بررسی و بی‌پاسخ جرات زنان را می‌ستاند و خانواده‌ها را نسبت به حکومت و ادارات دولتی بی‌باورتر می‌سازد.

امیدوارم نهادهای عدلی و قضایی برای حیثیت نظام و جایگاه ارگ به عنوان نماد از اقتدار مردم، خاموشی را بر نگیزند و بگونه جدی برای حفظ و سلامت نظام این پرونده‌ها را به گونه عادلانه بررسی کنند.

امین کاوه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   با گزارش جدید بی‌ بی‌ سی‌ در مورد رسوایی‌های جنسی‌ در داخل آرگ ادعای آقای احمدزی قابل اعتبار شد. معلوم میشود که رسوای و استفاده‌های جنسی‌ چنان وسیع است در داخل آرگ که اشرف غنی خود هراس دارد که تن به بازپرسی و تحقیق این موضوع بدهد.

>>>   در افغانستان یک متل مشهور است که میگویند یک بام و دو هوا.
زمانی که رییس فدراسیون فوتبال افغانستان متهم به سؤ استفاده جنسی دختران فتبالر قرار گرفت،بدون داشتن اسناد دقیق،صرف بخاطر اظهار نظر یکی ازین فتبالیست ها،مورد پیگرد قانونی گرفت و نزدیک بود که بندی شود،اما فرار کرد و در عوض یک وکیل مدافع خارجی گرفت و حالا قضیه او را وکیل مدافع اش پیش میبرد.
اما در قسمت شهادت شاهدی که ارگ را متهم به سؤ استفاده جنسی کرده است،خود شاهد را مورد پیگرد قانونی قرار دادند که تو چرا بدون داشتن شواهد چنین ادعایی را مینمایی؟
بنأ حالا او نیز باید به خارج فرار کند و یک وکیل مدافع خارجی بگیرد و شواهد خود را ذریعه او ارائه کند و ببینیم که چه خواهد شد؟
آیا قضیه متهم علیه شاهد به پیروزی خواهد انجامید و یا قضیه شاهد علیه متهمان پیروز خواهد شد.
اما اگر ما از نگاه رور محاسبه کنیم،ارگ زورش زیاد تر است نظر به رییس فدراسیون فتبال.
گذشته از آن در افغانستان یک متل دیگر نیز وجود دارد که زور قانون است.
این که زور قانون است و یا نیست یک مسئله است،اما موضوع دیگری که وجود دارد عبارت از آن است که برای زور زودتر و زیاد تر راه های قانونی پیدا میشود.
چنانچه رمانی که چنگیز خان به آسیای میانه حمله کرد و میلیون ها نفر را به خاک و خون کشید،او چهار بناه مسلمانی را انجام داد،اما حج را به رسمیت نشناخت و نظر به فاصله زیاد مکه از آسیای میانه ،به رفتن حج راضی نشد.
یک تعداد ملا ها با همین چهار بنای مسلمانی،او را مسلمان میشمردند،اما یک تعداد ملا های دیگر اعتراض داشتند و او را کافر و یا نیمه مسلمان میدانستند.
در تمام محافل ملا ها صحبت از مسلمان بودن و یا مسلمان نبودن چنگیز خان بود.
اما این که او چند میلیون نفر راکشته بود و چقدر شهر ها را خراب کرده بود،برای ملا ها بی تفاوت بود.
تا جایی که من فکر میکنم،شاید چنگیز خان بخاطر آن که با پری رویان مناطق مفتوحه خویش،خصوصاً افراد خاندان های شاهی مسلمانان عروسی کند،مجبور به خواندن کلمه و ادای نماز شده باشد.
اما در آذر بایجان یکی ازین دختران بخاطر آن که از تجاوز چنگیز خان خود را نجات داده باشد،به یکی از قلعه های بلند در سر یک کوه رفت و از آنجا خود را به زمین پرتاب کرد و خود را کشت.
حالا این قلعه در سر این کوه،بنام همام دختر مسمی است.

>>>   کشور دوست چین وعده نموده اند که برای هر مشاور رئیس صاحب جمهور پنج عروسک پلاستیکی حـور مانند ( زنان مصنوعی) ساخت چین را اعطا نماید تا اقلا اداره ریاست جمهوری از نظر سکس اکمال وتجهیز شده باشند

>>>   میگویند درغلگر بابا یک نامه عاشقانه و یک دستمال گل سیب دست دوزی بی بی گل را برای ترمپ بابا روان کرده است و نوشته خیر است مصرف ما را کم کن ولی سایه ات را از سر ما کم نکن۰
ژوندی اوسی دلال بابای ارگ

>>>   این هم یک پرونده ننگ دیگر بود که در بعد از زمان اشرفغنی فاشیست مشاهده کردیم.

>>>   انشا الله اشرف غنی سرنوشت همچون قذافی .....خواهد داشت.

>>>   بسيار جاي شرم است كه غني لقب مورده را با نظام سكسي خود از آن خود نموده يك مطلب بزرگ را در بي بي سي مطالعه نمودم كه خجالت آور بود ، شخصيكه چندي قبل نظام غني را متهم كرده بود ادعايش ثابط شده است ، لعنت بر امريكا كه با بقدرت رسانيدن چنين حكومت هاي فاشيست ، فاسد و ناكراه و اشخاصيكه منافع شخصي خودرا در سكس ديده و شايد زاده سكس حرام بوده اند كه از غني كثيف فاشيست اين حيوان درنده دفاع ميكنند

>>>   اگر چنین باشد پس اقلیت های افغانستان غار غار است چون ایشان در مدت کوتاه بیشرفت چشمگیری داشتند.

>>>   این مبارزه نیز شما شروع نمودید از هر نیرنگ کار گرفتید واین آخرین تکتیک‌ به قدرت رسیدن بود که نامش را باید بگذاریم به قدرت رسیدن از راه سکس چون لچری کردیم نشد چور کردیم دزدی رشوت هر ناچیزی که از دست ما امد دریغ نکردیم واین آخرین تکنیک بیحیایی بود که رفتیم‌ ولی بدون ذلت دیگر چیزی را حاصل نکردیم و حا‌لا این کلمه سکس را به بسیار به افتخار و بی پروایی میگریم که شاید بعضی ها بالایش افتخار نیز کنیم

>>>   دلبرم بیا برقصیم که هنوز نیم شب است
....رقص است وبس!
این فرهنګ اصیل خراسانی است! غرضش نګیرید ورنه خراسان اباد نمیشود!
الله ګد شو به میدان
و میده میده بیا
انتیخراسان

>>>   این کارهای زشت بی حیایی و بی اخلاقی از زمان اشرف غنی شدت یافته است نه تنها حجاب بلکه متاسفانه دیگر كم كم حیا هم در میان خیلی از دختران ما گم شده است بخدا قسم باید بحال تخریب دین و فرهنگ اسلامی خودمان توسط یهود و نصاری گریه کرد.
رحیمی بلخي _خراسان نوین

>>>   در کشور های غربی کسی نیتواند که در مسایل جنسی سبب آزار و اذیت کسی شود و این عمل جزای شدید در قبال دارد اما در کشور جمهور اسلامی افغانستان است که ریُس از دست کارمند زن اداره خود گرفته وی رابه زور و جبر به اطاق خواب خود که در جوار دفتر خود ساخته دعوت می کند شرم آور و خیلی متاثر کننده است آزادی زن درین حکومت هین طور معنی می شود ؟. آیا ماکسی بنام پرسان کننده هم درین حکومت داریم یا خیر؟
اگر چنین اعمال در حکومت طالبان صورت میگرفت مجرم ولو در هر سطحی می بود رویش را سیاه وبالای خر سوارو دم خر را به دهانش داده و در شهر گردش می داد. تا پندی برای سایر... ها و مجرمین می شد.

>>>   کجاست ارگان های عدلی و قضایی غنی که از وزیر پرسان کند ؟ کجاست دستگاه استخبارات کشور و کجاست ارگان های مبارزه با جرایم جنایی حکومت که مقامات عالی رتبه دولت را زیر نظارت و اعمال آنها را دوامدار ثبت کند. اگر این اشخاص فاسد و مجرم خود را به غنی چسپانده باشند هر جنایت که انجام دهند کسی حق ندارد که پرسان کند براُت وی وفاداری به غنی است و بس ! درین مورد باید حکومت موضع قاطع بگیرد و صحت و ثقم آنرا پیش ازینکه چیز های تازه به مدیانشر شود بگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است