ایتلاف اتمر و عبدالله و حکمتیار
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۶    ۱۳۹۸/۴/۲۳ کد خبر: 159420 منبع: پرینت

شنیده می شود که رایزنی ها میان تیم های انتخاباتی محمد حنیف اتمر، داکتر عبدالله و گلبدین حکمتیار بصورت جدی ادامه دارد و قرار است به زودی این سه تیم انتخاباتی، در قالب یک تیم قوی با اشرف غنی در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کنند.

واسطه این رایزنی ها محمد کریم خلیلی است که پس از رنجش از نیروی هم تیمی خود سرور دانش، به دنبال ایجاد یک ایتلاف جدید برای رقابت با اشرف غنی بوده است.

اشرف غنی نیز بیکار ننشسته و تقریبا در تمامی ولایات کشور، تیم های انتخاباتی خود را تنظیم کرده و از تمامی اقوام در آن تیم ها یاری جسته است.

معلوم شود که تا انتخابات ریاست جمهوری (اگر برگزار شود) دیگر چه تیم هایی به این ایتلاف می پیوندند و یا ایتلاف های جدیدی شکل داده می شود.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
اتمر
حکمتیار
عبدالله
غنی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   بالاخره داکتر اشرف غنی برنده مطلق انتخابات ریاست جمهوری است و برای 5 سال اینده رئیس جمهور افغانستان خواهد بود و پیش از پیش انرا به ملت بزرگ افغانستان تبریک میگویم
قربان علی ارزگانی از دشت برچی

>>>   اگر این سه تیم انتخاباتی متحد شوند شکست بسیار آسان غنی در دور اول رخ می دهد زیرا هر سه تیم از نفوس زیاد بر خوردار است اما اگر به تنهایی داخل انتخابات شوند شکست هر سه متصور است. اما غنی تلاش خواهد کرد تا یکی ازین تیم ها را با پیشکش کردن امتیاز و پول تطمیع و با خود بکشاند اما تیم اتمر و عبدالله به هیچ قیمتی با غنی متحد نمی شوند تنها حکمتیار متزلزل است. تیم های عبدالله و اتمر چانس زیاد اتحاد را دارند و اگر متحد شوند بازهم به آسانی غنی را شکست میدهند . این در صورتی است که انتخابات صورت گیرد زیرا طالبان گفته است که در موجودیت نیرو های خارجی انتخابات برای شان قابل قبول نیست. و اگر انتخابات شود جنازه صلح برای چندین سال باید دفن شود و جنگ ادامه یابد.

>>>   اعتلاف آنها به معنی یک کاندید مشترک نیست.بلکه هر کاندید جداگانه در انتخابات اشتراک میکند.
این که بعد از اعلان نتایج کدام کاندید پنجاه جمع یک را پوره میکند،معلومدار یا رییس جمهور است و یا هیچکدام از کاندید ها.
در نتیجه انتخابات به روند دوم میرود و در نتیجه دو کاندیدی که زیادترین رای را گرفتند،به دور دوم انتخابات میروند.
به گمان اغلب یا خود اشرف غنی در اثر تقلب انتخابات در دور اول پنجاه جمع یک را پوره میکند و رییس جمهور میشود و یا هم با داکتر عبدالله به دور دوم انتخابات میروند و در دور دوم باز اشرف غنی خود را برنده انتخابات معرفی میکند.
به نتایج انتخابات نیز کسی اعتراض کرده نمیتواند.
رییس انتخابات یک زن است و خانم نورستانی است و داماد اش فرامرز تمنا نیز کاندید است و او ادعا میکند که اگر من تقلب میکردم،به نفع داماد خودم تقلب میکردم.
اعتراض داکتر عبدالله نیز بجایی نمیرسد.همانطوری که اعتراض اصولی در مجلس نمایندگان جایی را نگرفت.
و اگر احیاناً مسلمیار نیز بخاطر مشاور تروریست است از ریاست مجلس سنا برطرف شود و در عوض اس ایزد یار معاون اس مقرر شود،دیگر امکان ندارد که از پنجشیر ث پروان هم رییس جمهور و هم رییس مجلس نمایندگان و هم رییس مجلس سنا باشد.
در غیر آنصورت گلبدین حکمت یار دیوانه میشود و مجبور میشوند او بیچاره را به دیوانه خانه علی آباد منتقل کنند.

>>>   عبدالله خوش است كه يك چوكي داشته باشد ولو تشريفاتي تا در كمره ها ظاهر شود، لباسها و آرائش خودرا نشان دهد، باديگارد ها پشت سرش روان باشد. پول هم به قدر كافي دارد. بنأ او آماده هر سازش است. حكمتيار هم ميفهمد، پشت سرش خالي است و بخاطر مطرح شدن بايد خودرا ضميمه كند. اتمر با زيركي رهبران تاجك و هزاره را بازي داد و همرايشان تيّم ساخت. رهبران چوكي پرست و سازشكار تاجك و هزاره هيچ پند نميگيرند. نميفهمند كه و قتي اتمر و حكمتيار به قدرت برسند، سر نوشت اينها چه ميشود. از ياد شان رفت كه غني با دوستم و ضيا مسعود چه كرد. از شهادت احمد شاه مسعود هژده سال گذشت، هنوز حكمتيار به آدرسش وقتن فوقتاً فير ميكند.

>>>   سلام دوستان عزیز!
یک کار بسیار مشکل است هر سه جانب سالها است که بین خود اختلاف دارند ویکدیگر را به قتل میرساند. همین ها چند قبل در ترکیه هم یک ایتلاف را تشکیل کردند ولی در مدت یکماه پس از بین رفت اینها در مقابل غنی جرات ایتلاف را ندارد

>>>   قربان علی خان میدانم گه تو هم از همان اوغان های فاشیست ملتانی هستی

>>>   تیم تابوت ساز و سیکس ساز پیش تاز است. چرا که میلیونها دالر بودجه بیت المال در اختیار دارند.

>>>   این ایتلاف امکان ندارد وقت چزی وجود ندارد چرا در باره ان تحلیل کردچون این ایتلاف به منزله ایتلاف کرک (کلبدین ) وشغال(اتمر )و روبا(عبدلله)میباشد واین 3 جانور هیچ وقت برای منافع شخصی شان کنار نمی اید تا چه رسد به ایتلاف

>>>   وقتی گلو با تیم اتمر یکجاشد درحقیقت شکست با اتمر یکجاشد ، حالا دیگرذ امید پیروزی نداشته باشد
ازهمین حالا معلوم است که غ رئیس جمهور است چرا خودرابنام لانتخابات فریب میدهید نتیجه از پیش معلوم است
ر

>>>   غنی پیش از انتخابات میمیرد

>>>   زن همه كانديدان از طرف امريكا .... شده است ، قصه شان مفت است ، طالب با چهره و روش جديدتر به قدرت ميرسد، و روزي آمدني است كه همه اين كانديدان به سرعت اسپ مرحوم انوري فرار را بر قرار ترجيح ميدهند و شايد بعض شان چادري زنانه سر كرده و فرار كنند.

>>>   قربان علی ساختگی، نظردهنده اول، تو ارزگانی نیستی، شاید کدام ناقل وزیرستان شمالی پاکستان در ارزگان باشی۰

>>>   راست گفتی قربان علی!
بدیل اشرف غنی نیست!
اشرف غنی با دیگران زمین واسمان فرق دارد!گلبدین عبدالله و اتمر را اگر ضرب ملیارد هم کنِ نیم اشرفغنی ازش جور نمیشه!
اشرفغنی را حمایت کنید تا از شر فسادیان خلاص شویم! ورنه این مرتبه زنان خودرا خواهید باخت!

>>>   قربان علی ساختگی، نظردهنده اول، تو ارزگانی نیستی، شاید کدام ناقل وزیرستان شمالی پاکستان در ارزگان باشی۰

>>>   کبوتر با کبوتر و زاغ با زاغ، اینک تمام کسانیکه در قتل و غارت و جنگ های داخلی شریک بودند در یک چتر جمع شده میروند. مطمین باشید برای مردم ما غنی بی بدیل است.

>>>   سلام دوستان
در افغانستان چی که امریکا بخواهد وکسی را که انتخاب کند همان برنده انتخابات است حتا امکان داره که حکومت ( موقت ) ایجاد کند دررس آن طالبان را قرارخواهد داد

>>>   این ائتلاف شباهت به ائتلاف گلبدین تنی وسروری دارد که برضد نجیب کودتا کردند،
یا ائتلاف گلبدین مجددی دوستم برضد استاد ربانی ،
یا ائتلاف گلبدین امین پاکستان بر ضد شوروی ،
گلو مادر ائتلاف عها وهمیشه ناکام ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است