در روسپی خانه ارگ چه می گذرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۴    ۱۳۹۸/۴/۲۴ کد خبر: 159437 منبع: پرینت

وزیر : فقط چند دقیقه طول می کشد ، نگران نباش.
مشاور ارشد : بیا شراب بنوشیم و سکس کنیم.
دختران : مستقیما از ما طلب سکس کردند و اگر به پولیس و دادستانی مراجعه کنیم بازهم طلب سکس می کنند.
سرور دانش : این ادعا سیاسی است.
مرتضوی : غنی بابا مرد پارسا است.
امرالله صالح : سکوت.
سمیع حامد : سکوت.
سران جهادی و نامزدان انتخابات ریاست جمهوری تماشاچی.
پارلمان : بی صلاحیت.
پس درد و رنج این دختران را کیها بشنوند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
روسپی
نظرات بینندگان:

>>>   حسن علی بیرار د ای وقتا زیاد پوف مونی مردک تو توخ نمونی که امو ترمپ خودشی تمامی روز با زنا چی کارهای که نمونه ، پس حکومت از مو هم اموکردارو باید کنه ،
امو ترمپت که هرروز بدون دلیل مشورایشی وزیرایشی تغیرتبدیل مونه ، حکومت از مو هم همو کاره مونه ،
ترمپ هر روز درامی اخبارا سروصدای زنای شی بالایه ، از حکومت از مو هم باید باشه،؛

>>>   یک اداره پولیس و سارنوالی و محکمه یی که کارمندان آن زن باشند تشکیل شود و قربانیان شکایت های خویش را با اسناد درج کنند و محکمه در غیاب ژورنالستان و بدون افشا نام های قربانیان و افشا نام متهمین غرض پند برای دیگران،محکه دایر شود و متهم به جزا خویش برسد.

>>>   دادستانی از زنان متضرر طلب سند میکند.
حال باید بگویند که از این ماجرا چگونه میشود سند تهیه کرد؟

>>>   کسانی که خاموشی اختیار کرده اند مانند نواسه های اشرف غنی در این کسب بدون سرمایه که مشهور به شینوار بازار است شریک هستند و نفع میبرند.

>>>   توطیه های شر و فساد جای را نمی گیرد، سقوزاده ها یک باز دیگر از اسلحه خبیث تبلیغ و شخصیت کوشی میخواهند یک مرد را که مردم ما به آن نیار دارند هدف تبلیغات سوء خود قرار دهند. آمان کافر است، نجیب کافر است اینک غنی فاشیست است والله در ارگ کلیسا ساخت و اینه و آنه، شرم باد به چوچه های ارتجاع و سیاسیون روسپی و فساد پیشه.زنده باد ریس جمهور بت شکن وطاغوت شکن کشور اشرف غنی

>>>   فقط خدا می شنود.
خداوند را والی خود قرار دهیم همه چیز درست می شود. کسانیکه با دادن چوکی بالای ناموس مردم تجاوز می کنند. ناموس خود شان نیز به چنین اعمالی دچار می شوند.
هر چه بکارید همان را می دروید.

>>>   حسن تاحال نمیدانی که در ارگ چی میگذرد ؟
سیما ثمر در تلاش پیدا کردن مال ها سربند است تا بتواند در سکس خود خوب درخشش داشته باشدمتوجه خود باش که یک همجنس باز نیز در افغانستان است

>>>   سخنان سروردانش درست است که توطئه سیاسی است

>>>   حسن علی خان ارگ روسپی خانه نیست

>>>   ولا برایم عجیب است کسی که بسیار تبعیض آمیز از اشرف غنی دفاع کرده وگفته که رئیس جمهور بت شکن وطاغوت شکن تابوت شکن. ولی چیزی که ما درطول پنج سال دیدیم یک تابوت ساز حرفه ائی است که هیچ تابوتی را نشکست بلکه جور کرد وملت بیچاره را شکستانده داخل تابوت ها ساخت. وقتی میبینم که مردم چقدر احمقند وچه کسانی را حمایت میکنند حد اقل پنج صد سال دیگر این مملکت را تاریک میبینم.
ح.شفق

>>>   اشرفغنی احمدزی و همایون قیومی سرپرست فعلی وزارت مالیه؛ هردو دو همجنسگرا و ....کار هستند. این دو ملعون از زمان محصلی در دانشگاه امریکایی بیروت تا کنون بین هم ....می کنند و در این باره مستندات و فیلم‌های هم وجود دارد که این دو ....امریکایی هنوز هم بین شان آن عمل نجس را انجام میدهند.
عیاران

>>>   جواب نظر دهنده پنجم
خوب معلوم است که تو خود یک پشتون فاشیست میباشی و جز قوم پرستی هیچ مفکوره ای در کله ات نمیگنجد این اشرفغنی متقلب جنایتکار ظالم دستش به خون هزاران تن مردم تاجیک و هزاره و ازبک ما آلوده است لعنت به شخص قوم پرست فاشیست.

>>>   حکومت های افغانستان همیشه فاسدبوده البته انسانهای خوب ومنصف هم بوده که به تنهای حرفش شنیده نمی شود،البته بعض کارهاوحرفهابزرگ نمایی هم می شود

>>>   برادر از عیاش بزرګ چیزس نګفتی مشاور ارشد اقای داود سلطان زوی که شب بدون سکس خواب نمیکند .
هموطن شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است