نجرابی اعتبارنامه انتخاباتی اش را نگرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۵۸    ۱۳۹۸/۴/۲۵ کد خبر: 159440 منبع: پرینت

کمیسیون انتخابات نامزدان انتخابات ریاست جمهوری را برای دریافت اعتبارنامه های شان به این کمیسیون دعوت کرد اما شماری از نامزدان از جمله محمد اشرف غنی، عبدالله عبدالله، گلبدین حکمتیار و محمد حنیف اتمر در این مراسم حضور نیافتندو

حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات در مراسمی که به این مناسبت برگزار شده بود، گفت که این اعتبارنامه‌ها کاندیدا بودن افراد در انتخابات را تصدیق می‌کند و نیز برای نامزدان مجوز می‌دهند تا کارت شناسایی برای ناظران در روز انتخابات بگیرند.

اما، غلام فاروق نجرابی، یکی از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری در اعتراض به وجود نابسامانی‌ها و عدم اصلاحات در کمیسیون انتخابات اعتبارنامه‌اش را نپذیرفت.

او گفت تا هنگامی‌که اصلاحات بنیادی در این کمیسیون به میان نیاید، به شفافیت و عادلانه بودن انتخابات باور نخواهد داشت. وی گفت: "این قانون اساسی بی‌بنیاد و این قانون نا به‌کار انتخابات ازبین نرود، ما حاضر نیستیم اعتبارنامۀ این چنین تقلب‌کاری‌ها را بگیرم".

در انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است در ششم ماه میزان برگزار شود، هیجده تن نامزد می‌باشند.
در مراسم اهدای اعتبارنامه، شماری از این نامزدان شرکت کرده بودند و شماری هم نماینده‌‌های شان را فرستاده بودند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نامزدان
نظرات بینندگان:

>>>   چانس کامیابی اقای نجرابی وچانس من هردو درانتخابات ریاست جمهوری یکسان است.
عاقل

>>>   این عمل اقای نجرابی به نفع طالبان دشمن انسان جاسوسان پاکستان قبل از قبل طرح و پلان گردیده است و هم میداند که در انتخابات کسانی که بفکر طالبانی شدن باشد قطعا ناکام هستند یک فیصد رای را هم گرفته نمیتوانند و از اقای نجرابی سوال میکنم وقتیکه خودت مانند رفقای طالب ات قانون اساسی را قبول نداشتی پس چرا خودرا بر طبق قانون اساسی کشور که قانون مادر است خود را کاندید چوکی ریاست جمهوری دولت جمهوری اسلامی افغانستان کردید در انروز بادارت که بادار طالبان است برایت دستور داد که خود را کاندید کن و حال برایت دستور داده که چنین حرف ضدیت با قانون اساسی را بزن پس چنین شخص بیگانه صفت نه بدرد کشور و مردم میخورد و نه طرفداران چندان دارد که رای کامیابی را برد خوب شد که هم اکنون شناختی شدی .

>>>   هيج شك نيست اينبار نجرابي صاحب ببرد. ولي به شرط كه گوسفند خيل را ملم كند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است