سکس ارگی ها مصوونیت و برای بیرون ارگی ها پیآمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۸    ۱۳۹۸/۴/۲۵ کد خبر: 159449 منبع: پرینت

سکس در بدل چوکی برای ارگی ها مصوونیت و برای بیرون ارگی ها پیآمد دارد!

به مجرد اینکه اخبار تجاوز جنسی مولوی عبدالمعروف خیرخوا ولسوال واخان بدخشان بالای زن توریست استرالیای رسانه ای گردید ارگ نشینان به عجله وظیفه ولسوال را تعلیق و نام برده را تحت بازجوی قرار داده اند.

نه کسی آن را سیاسی می خواند و نه هم تبلیغاتی اما سکس در بدل چوکی در درون ارگ که ده ها سریال دارد، در سطح ملی و بین‌المللی زبان زد خاص و عام است گویا که بیمه شده است نه وظیفه کسی تعلیق می گردد، نه کسی مجازات می شود و نه کسی توان پرسش از ارگی ها را دارند.

سکس در بدل چوکی در درون ارگ را تا صدیق صدیقی، شاحسین مرتضوی و سرور دانش به چشم سر خود نبینند و یا اینکه چهار نفر ملا را حاضر نکنند که شهادت دهند در پیش چشم شان حجاج درون ارگ سکس کرده اند هیچ ادعای برای ارگی ها ارزش ندارد و همه سیاسی و تبلیغاتی اند و یا شاید از نظر ارگی ها سکس با زنان خارجی حرام است و سکس با زنان داخلی حلال...

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت کشور دوست چین تعهد نموده تابرای هریک از مشاورین محترم ارشد ریاست جمهوری ده ده وبرای مشاورین عادی هریک پنج پنج از دختران مصنوعی ساخت چین هدیه دهد، چون مشاورین کارها ی زیادی را روزانه درچوکات حکومت انجام میدهند تا بتوانند تفرذیح کنند
ر

>>>   نفرین بر این ارگ نشینان وحشی و عاری از هرگونه وجدان بشری!! برای این وحشی های ارگ نشین وقتی طالب جانی و قاتل برادر باشد چرا حمله کنندگان به نوامیس زنان مظلوم و عاری از هر پشتیبان را مقدس نشمارند!!

>>>   حسن عدالت از این معلوم می‌شود که شما دایرکتر فلم های سکس هستید و یا کدام ستیدیو فلم سکس دارید ایا استیدیوی تان در داخل خانه است یا کدام هوتل را اجاره کرده اید دوران دیمکراسی است نشود که خودت همرای کدام اسپ کار سکس نکنید اگر میکردید کدو از یاد تان نرود مه دو پله خواهید شدی

>>>   صديق صديقي، مرتضوي و سرور دانش خود نفس اماره دارند و از پسمانده هاي غني لافوك استفاده ميكنند. هرگونه پرده برداري ازين جنايات خود دچار مشكل خواهند شد واشرف غني پوست هاي خربوزه دور ريخته خربوزه كامل بالايشان محاسبه خواهد كرد.
ثاقب

>>>   همینکه مولوی صاحبان دایم از حجاب صحبت میکنندومیگویند زنان نباید بدون محرم شرعی سفر کنند منظور شان ممانعت از فساد است همان مولوی صاحب لندی عالم دین بیچاره هم دایما می گفت:
حجاب کنید تا ما وخلق الله رابه فساد نکشانید کسی قبول نکرد،
حالا درینجا مولوی صاحب عبدالمعروف که دایم امری به معروف ونهی از منکر میکرد هیچ تقصیری ندارد
ر

>>>   آنهای که با دختران و زنان مسلمان سکس می کنند. آیا دوست دارند با خواهران و زنان شان چنان شود؟

>>>   اشرفغنی احمدزی و همایون قیومی سرپرست فعلی وزارت مالیه؛ هردو دو .... کار هستند. این دو ملعون از زمان محصلی در دانشگاه امریکایی بیروت تا کنون بین هم .....می کنند و در این باره مستندات و فیلم‌های هم وجود دارد که این دو ....امریکایی هنوز هم بین شان آن عمل نجس را انجام میدهند.
عیاران

>>>   فقط برای روشن شدن موضوع به مرکز بدخشان خواسته شده ام. من ولسوال برحال واخان استم».
آقای خیرخواه این اتهام را به شدت رد کرده و آن را یک دسیسۀ ساختگی می‌خواند:
«من این ادعا را به هیچ وجه، به هیچ دلیل و به هیچ اسنادی وارد نمی‌دانم. دوم اینکه از دیدگاه دین مقدس اسلام و قوانین نافذه هر ادعا و اتهامی باید مبتنی بر اسناد، مدارک، شواهد و دلایل موجه و مدار اعتبار باشد. این یک دسیه، یک پروپاگند و یک چیز جعل و ساختگی است».
یک موضوع این است که در ولسوالی واخان در این اواخر گردشگران و سیاحان می‌آیند، به همین دلیل شرکت‌های سیاحتی کشورهای همسایه به خاطر کاهش و کم‌کردن آمدن توریستان در این ولسوالی و برای اینکه به صعنت گردشگری در این ساحه ضربه وارد بکنند، توطیه را راه انداختند. موضوع دوم اینکه در این منطقه چون کشیدگی‌های سیاسی، قومی و مذهبی و سمتی و سویی وجود دارد، کسانی میخواهند با راه اندازی این توطیه‌ها شخصیت‌کشی بکنند و به شخصیت‌های با عزت و با عظمت افغانستان دسیسه بسازند».


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است