برگزاري انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۳    ۱۳۹۸/۴/۲۶ کد خبر: 159451 منبع: پرینت

برگزاري انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد، محافل بين المللي در صدد اوردن صلح از طريق يك حكومت موقت اند. تا چند روز ديگر حكومت إعلام به تاخير افتادن انتخابات را خواهد كرد و به احتمال قوي انتخابات تا سال اينده به تاخير انداخته شود.

طالبان مساعي به خرچ ميدهند تا امريكايي ها را قناعت دهند تا در راس حكومت موقت قرار گيرند، طالبان قسما برأي امريكايي ها در مورد اينكه در اينده قدرت به گروه انها تعلق گيرد تاكيد ورزيده اند و هم در بدل اين امتياز وعده داده اند تا هر تعداد پايگاه نظامي كه امريكايي ها ضرورت داشته باشند طَي يك قرارداد جديد امنيتي در اختيار امريكايي ها قرار خواهند داد.

هموطنان عزيز!
طالبان يك گروه خاين به منافع ملي كشور اند، اين گروه به خاطر رسيدن به قدرت هر نوع ذلت را مي پذيرند و دست به هر كار خاينانه مي زنند. گروهي كه طَي بيش از سي سال به خاطر تأمين منافع پاكستان زير بِنَا هاي كشور خود را از بين بردند و سبب قتل و كشتار هزاران إنسان سرزمين ما شدند برأي انها خيلي ها اسان خواهد بود تا حلقه غلامي يك كشور ديگر را نيز به گردن اندازند.

اينكه طالبان روحيه ضد امريكايي دارند كاملا اشتباه است، يك گروه مزدور با هر كشور مي تواند سأزش كند. مزدور مزدور است وقتي بيش از سي سال در خدمت پاكستان قرار داشته باشد برأي انها قابل تحمل است كه چند سال ديگر به خاطر تحكيم قدرت شان در خدمت امريكايي ها باشند.

به هر صورت من از همه أقشار و اقوام كشور دعوت ميكنم تا در برابر تحولات فعلي به خصوص موضوع صلح بي تفاوت باقي نمانند و ميدان سياست را كاملا برأي طالبان رها نكنند. ما همه بايد با يك صداي بلند از منافع مردم افغانستان و ارزش هاي كه طَي ساليان گذشته در كشور ما شكل گرفته است دفاع كنيم. به سياست مداران جبون و معامله گر نبايد موقع داد تا سرنوشت سياسي مردم را به بازي گيرند و وارد معاملات پنهاني با طالبان و كشور هاي دخيل در قضيه كشور ما شوند.

احمدضیا مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   در این هیچ جای شک نیست که طالبان گروهی مزدور ، خود کش وبیگانه پرور اند ، ولی جنابعالی هم در بین مردم چندان از شهرت نیک برخوردار نیست ، ما بیاد داریم که خودت شانه به شانه با کثیف ترین ، فاشیست ترین ، قوم پرست ترین ، مستبد ترین و دیوانه ترین انسان یعنی ریس جمهور تقلبی غنی احمدزی کوچی کمپیاین کردی ، نماینده ات در پنجشیر جرات ....ومعامله گر با پولهای مشاوریت امنیت ملی به ایجاد مدرسه های داعشی و توزیع پودر در بین جوانان کمپاین کرد به نفع تو وغنی کوچی و حتی بیشرمانه خود را پشتون ناقل معرفی کرد و خود را اصلآ از کوه صافی معرفی کرد ، دیگر نمیتوانی از نام زنده یاد مسعود بزرگ با این نوشته هایی که به قلم خودت هم رسامی نشده ، مردم را فریب وباز هم وارد معامله قدرت شوی ، فقط گورت را گم کن و برو.
کوه کن

>>>   اگرخوب بیاد تان باشد متآسفانه کسانی دیگری هم قبل ازطالبان بودند که زیربنا هاراازبین بردند دارائی های عامه وبیت المال را چوروچپاول کردند قوای مسلح راازبین بردن سلاح وتجهیزات شانرا بفروش رساندند وبعدش براریکه قدرت تکیه زدند حالا بگوئید فرق این وآن چی است
نزد مردمیکه دربدروچوروچپاول شدند هیچ فرقی بین این وآن وجود ندارد بعد ازین کس فریب نمیخورد اگرقبلا آنها حق داشت مکمل قدرت را بدست گیرند پس اینها هم حق دارند درقدرت شریک شوند مشکل درکجاست

>>>   اقای مسعود!
ایا لحظه اندیشیده ایدکه طالبان مزدوری پاکستان وتخریب موسسات عام المنفعه را از کی اموختند؟
جواب کاملاواضح است.ازاشرار.
سوال دیگر مگر من سردسته اشراربودم یاشما؟
ازنظرمن شرم چیزی خوب است اما شماطبعانظرخودرادارید.
عاقل

>>>   هرکه را دردی رسد بناچار گوید وای را - منافع شما به خطرافتاد

>>>   اگر تو احمدضیا مسعود باشی و این مطلب از سوی تو و یا به گفته تو به نشر رسیده پس این چنین برایت مینویسم : آدم خوش طالع هم نیستی اما پول های دزدی دیگران برایت رسیده . این پول های باد آورده را خرج کو و بی جهت در جان خود شاخک نچسپان که این کارها برایت بسیار زیاد است . گپ های کلانتر از دهان بد بوی خود نزن که فضا را بدبوی میسازی خاموشی برایت بیشتر خوب است با کمال مراعات برایت نوشتم. خوش و ممنون باش

>>>   دولت حالا موجود نیست شما ببینید در ناحیه چهار از هر بلند منزل ناحیه حوزه از بلند منزل که از چهار بالا می رود ۳۰ هزار دالر رشوت اخذ می دارند کدام دولت شرم است که دولت بگیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است