از نحوه ایجاد حکومت موقت مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۰    ۱۳۹۸/۴/۲۷ کد خبر: 159461 منبع: پرینت

جمهوری اسلامی در درون امارت اسلامی منحل می گردد.
گزارش هایی که به بیرون درز کرده است حکایت از آن دارد که آمریکایی‌ها و طالبان روی ایجاد حکومت موقت و چگونگی ترکیب آن و اخراج قوای خارجی از افغانستان در حدود ۱۸ ماه به توافق نهایی رسیده اند.

در راس این حکومت موقت یک تکنوترات بدون صلاحیت مانند جلالی و یا شبیه جلالی به شکل سمبولیک قرار می گیرد و در پست اجرایی مانند صدارت نماینده با صلاحیت طالبان مانند ملا برادر و یا در سطح ملا برادر گماشته می شود و عمر این اداره موقت را چهار سال پیش بینی کرده اند.
البته افراد گوناگون و از اقوام مختلف در این اداره موقت دکور و دیزاین می شوند که همه سمبولیک و نمایشی اند و طالبان نقش پر رنگ را در این اداره به عهده دارند.

طالبان در این دوره قانون اساسی ، نهاد های حکومتی ، پارلمان ، دادستانی ، قضا ، تعلیم و تربیه ، تحصیلات عالی و نهادهای مدنی را طالبانی می سازند و با کسانی که با امارت اسلامی مخالفت دارند مانند قوت های شمال و زیر ساخت های که بینش طالبانی ندارند تصفیه حساب می کنند.

شکل و شمایل این حکومت شباهت به حکومت های مذهبی حوزه خلیج فارس مانند عربستان سعودی ، امارات ، بحرین و قطر خواهد بود و جایی برای صدای مخالف در آن وجود نخواهد داشت.

گزارش ها می رساند که حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی از جریان این پروسه آگاه شده اند و بسیار در حالت آشفتگی و سراسیمگی به سر می برند و در گفت و شنود قرار دارند تا اگر بتوانند این پروسه را خنثی نمایند زیرا هیچ جایگاه در این اداره برای حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی درنظر گرفته نشده است و هیچ مشورت با این هردو صورت نگرفته است در حالیکه این دو شخص کمک بی شایان را برای رشد طالبان انجام داده اند و طالبان را محصول کمک های خود ها می دانند و اشرف غنی احمدزی خواهان چنین اداره بعد از پنج سال می باشد و حتی حاضر است بعد از پنج سال بدون حکومت موقت دولت را برای طالبان تسلیم نماید.

برای مردم افغانستان هم این خبر ناخوش آیند است که یک گروه متحجر و عقب گرا بازهم به عنوان فاتح با دره و قمچین بالای سرنوشت شان حاکم می شوند ، و از جانب دگر هم از حکومت فساد سالار و سکس سالار هم خاطره خوبی ندارند و در میان دو سنگ آرد می شوند.
اگر طرح چنین باشد که امیدوارم نباشد افغانستان بار دیگر به دوزخ روی زمین برای آزاد اندیشان ، دگر اندیشان و به خصوص زنان تبدیل می گردد.

حسن علی عدالت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت موقت
طالبان
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اگر مسئله ازین قرار باشد درانصورت مردم افغانستان از ان حمایت کامل خودرا سر از امروز اعلان میکنند
سیرت از ده دانای کابل

>>>   مه نر بیبینم او امریکایی ره که این کار را کند و نیروهای شمال و مرکز افغانستان را محو و تصفیه کند. اگه زنده بودیم باز میبیبنیم. او رقم مرد تا حال پیدا نشده که سمت شمال را نادیده بگیرد. او آدم کی است که این کار ره کند. از گذشته ها باید پند بگیرند. ضرور نیست که توضیح بیشتر داده شود.
شاهین شمالی

>>>   حقیقت است

>>>   هرنامی داشته باشد حقیقتش اینست که بطرف صوبه شدن درحرکت هستیم ،

>>>   چــرا حکومت وحدت ملی نمیسازند ؟؟؟

>>>   وای به آن روز

>>>   گفته میشود که امریکاییهای خونخوار جنایتکار فریبکار بانوکران خود طالبان وحشی یگجاه شده و تروریستهای داعش را بر مردم افغانستان تحمیل میکنند.

>>>   عملی نخواهدشد

>>>   وای بحال کشوری که استخبارات ندارد وبد تر ازان آن که هزاران غرد بی کفغایت وبی مهارت بزور واسطه قوم تنظیم رشوت خودرا درین ادارات بی شمار تعیین کرده اند وصرف معاش میگیرند مانند امریکائی ها عینک های سیاه می پوشند و.مانند امریکائی ها استایل موی شانرا میسازند املا از داخل پطلون خود هم خبرندارند :
این تشکیلات را ببینید:
-ریاست امنیت ناملی یا شرکت انحصاری پنشیر وردک با تشکیل پنجصد ریاست دیگر در داخلش و34 ریاست ولایتی ،
-ریاست تروریزم وزارت داخله
- ریاست تروریزم وزارت دفاع
- ریاست استخبارات وزارت داخله
- ریاست کنترول منطقوی وزارت داخله
- ریاست شکف وزارت دفاع
- ریاست امنیت وزارت داخله ( نام جدیدش وزارت دزد های داخلی) جمهوری اسلامی افغانستان
ریاست ها ومدیریت های بیشمار جنائی،
همه اینها امتیازات معاش رتب جنرالی را اخذ میکنند اما هیچ حاصلی ندارند بجز دروغ گفتن ومردم فریبی اختطاف صرافان تاجران، سرقت های مسلحانه دسیسه ساختن برای کسانیکه هیچگونه ربطی با طالبان وترورستان ندارند

>>>   پولیس ما چقدر دروغ می گوید:
- یک جوان 37 یاله را آدم ربایان بخاطر کسب پول حرام می ربایند وبعد آن جوان به هنرخودش آزاد میشود ، اما پولیس .قتی آگاه میشود مانند فلم سازی دوباره دست وپای جوان رابا زنجیر می بندند وفقوماندان امنیه ذدوباره صرف برای نمایش ریانه ها می گشاید !!!
آن‌گونه که عبدالحمید می‌گوید، آدم ربایان یک خانم و یک مرد بودند که در خانه‌ با خود کودک هم داشتند.

وی در صحبت با روزنامه‌ی ۸صبح می‌گوید که آدم‌ربایان، شب‌ها زنجیرها را برای مدتی کوتاه جهت رفتنش به تشناب باز می‌کردند. این نوجوان می‌گوید که در آخرین مورد، زمانی‌که ساعت ۱۱ شب، آدم‌ربایان قفل زنجیر را باز کردند، کلید آن روی قفل باقی مانده بود.

وی اضافه می‌کند: «نیمه‌های شب هنگامی که اطرافم ساکت و آرام شده بود، قفل را باز کردم و از طریق راه بام خودم را به خانه‌ی همسایه پرتاب کردم و سپس موضوع را با همسایه‌ در میان گذاشته و از آنان خواستم که به پولیس تماس بگیرند.»

به گفته‌ی عبدالحمید، همسایه خانه‌ای که در آن زندانی شده بود، بعد از شنیدن گفته‌هایش به پولیس تماس گرفته و سپس پولیس به محل حادثه رسیده است.

آن‌گونه که اقارب عبدالحمید می‌گویند: «آن‌ها پولی جهت پرداخت به آدم‌ربایان نداشتند و تنها مبلغ یک‌صدهزار افغانی را به دشواری آماده ساخته بودند.» اقارب عبدالحمید می‌گویند که آدم‌ربایان پول هنگفتی را مطالبه می‌کردند.

دیروز پولیس هرات طی یک اعلامیه خبری از آزادسازی این نوجوان از چنگ آدم‌ربایان خبر داد. پولیس هرات تاکید دارد هر آن‌چه در این اعلامیه خبری آمده درست است. در این اعلامیه آمده است که پولیس هرات طی یک عملیات ویژه یک نوجوان را از چنگال آدم ربایان نجات داده است.

در تصاویری که از سوی پولیس منتشر شده، دیده می‌شود که فرمانده پولیس هرات در حال باز کردن زنجیر از دست‌های فرد ربوده شده است اما اقارب این نوجوان می‌گویند که تمامی این موارد «صحنه‌سازی» بوده و دست‌های این نوجوان توسط پولیس برای فلمبرداری دوباره بسته شده است
- د ر بادغیس دو جوان بچه خیل از السوالی بادغیس می آیند وبریک هوتل درمرکز شهر حمله میکنند سخنگوری پولیس اعلان میکندکه هشت انتحاری بالای شهر حمله نموده بودند که تما ما توسط پولیس سرکوب ودونفر شان زنده دستگیر شدند!!!
درحالیکه آن دو اشرار بچه به وساطت اقوام خویش بعد از شش ساعت جنگ درمقابل پولیس اردو وهلیکوپتر ها خود شان زنده تسلینم شدند !

>>>   چراکمونست های روس پلو انارشیسم را هرج ومرج نرحمه میکردند؟؟؟

آنارشیسم در زبان سیاسی به معنای نظامی اجتماعی و سیاسی بدون دولت ، یا به طور کلی جامعه‌ایفاقد هرگونه ساختار طبقاتی یا حکومتی و سلسله مراتب قدرت است. آنارشیسم یک جامعه و نظامی است که در آن گل استعدادهای انسانی بدون محدودیت و موانع فرهنگی، طبقاتی، دولتی و اجتماعی شکفته می شود و انسان از اسارت انسان آزاد می شود.


ریشه لغت آنارشیسم(آنارشی) :واژه یونانی آنارشی ، ریشه‌ای دو بخشی دارد : کلمه : Archon به معنای حاکم و پیشوند An به معنی فاقد. از این روی ، آنارشی به معنی وضعیتی فاقد حاکم میباشد. از نظر لغوی آنارشیسم آموزه‌ای مبنی بر این اعتقاد است که اکثر مشکلات اجتماعی ، ناشی از وجود حکومت ها بوده و در مقابل آن به‌عنوان بدیل ، تعداد بسیاری از اشکال تشکیلات داوطلبانه اجتماعی وجود دارند. در ادامه تعریف ، باید گفت آنارشیست کسی است که سعی در ایجاد جامعه‌ای بدون حکومت می‌نماید.(بر گرفته از کتاب : مقدمه‌ای تاریخی بر آنارشیسم– نوشته :جرج وودکاک)

>>>   آقای حسن عدالت در مناطق که ما زندگی میکنیم کسانیکه مانند خودت دروغ بگوئید .برایش میگویند .که فلانی یک جگ کلان زد .اما خودت صدها بار سوپر چک زدی .درحالیکه اداره موقت ریس آن داکتر عبدالله .معاونش معتبر در است .از جلالی لوده هیچ خبر نیست .

>>>   آخر ازین امریکا شک نیست که همه را بفروشد و غنی بابا با همه این تلاش و کوشش که کرده است گم و دور شود.

>>>   به نقل از تلویزیون المنار لبنان ، یک خانم لبنانی ادعا کرده که اشرف غنی در دوران دانشگاه که هم صنفی اش بوده بر وی تجاوز جنسی کرده است و روی این موضوع از اشرف غنی به محکمه هاگ شکایت خواهد کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است