مصدومیت 34 مهاجر در کاروان عروسی در قم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۵    ۱۳۹۸/۴/۲۹ کد خبر: 159476 منبع: پرینت

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ولایت قم ایران می‌‌گوید: بی‌احتیاطی و حرکات نمایشی موتورسواران همراه کاروان عروسی مهاجرین افغانستانی در شهر قم منجر به مصدومیت ۳۴ نفر گردیده است.

به گزارش (آوا)؛ مهدی فراهانی روز جمعه (28 سرطان)، با اشاره به جزییات اتفاق ناگوار در جریان یک کاروان عروسی گفت: کاروان عروسی اتباع افغانستانی حد فاصل میدان ۷۲ تن به شهرقایم قم به دلیل حرکات نمایشی موتورسواران منجر به تصادفات پی‌درپی گردیده و ۳۴ مجروح به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این حادثه که امروز بعدازظهر اتفاق افتاد ۱۲ مجروح با ۵ آمبولانس اورژانس به بیمارستان‌های نکویی و شهیدبهشتی منتقل شدند و تعداد ۲۲ نفر نیز با آسیب‌های خفیف در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه اسامی و مستندات کلیه‌ی مصدومین اعم از انتقالی و سرپایی در بایگانی اورژانس ۱۱۵ موجود است، اظهار داشت: حال ۱۲ مجروح منتقل‌شده به بیمارستان این حادثه رضایت‌بخش گزارش شده است.

فراهانی افزود: این حادثه که نتیجه بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین ترافیکی بوده باعث ترافیک سنگین و نیز ساعت‌ها درگیری اورژانس و آمبولانس‌های اورژانس گردید.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قم
عروسی
نظرات بینندگان:

>>>   کاش می مردند عروسی اینقدر ارزش ندارد که خود نمائی کنی خوب بود هر کدام یکسال در بستر می افتیدند افغانها هر جا باشند همان کوده گی خود را دارند خر عیسی گر بمکه رود چون باز آید همان خر باشد

>>>   امان از این اتباع افغانستانی الا یک سری افغانی نشستن ببینن چه دروغی ببافن بی قانونی و قانون گریزیشون توجیه کنن

>>>   کلاشینکوف نداشتند اگرنه کم از کم پنج انسان را هم می کشتند چون محفل خوشی بوده !!!

>>>   واقعا درجشن عروسی همشهریهامخصوصاوقتی دنبال ماشین عروس میرن افتضاح است یک عده بی جنبه خودشونه نشان میده

>>>   تو عروسی افغانیای ساکن ایران یا همیشه دعوا میشه یا تو کاروان عروس گردون تصادف میشه و عروسی عذا میشه . متاسفانه باید بگم بدترین و بی نظم ترین عروسی رو شما دارین . از هر پنجتا عروسی یدونش کشته میدن یا سر دعوا یا سر تصادف

>>>   این احمق ها از یکطرف زیر مشتو شلاق و توهین وتحقیر ایرانی ها قرار دارند از طرف دیگر این گونه کون پاره گی میکنند شرم است به کسیکه از اندازه لهاف و نمد خود چای خود را دراز تر میکند جزایش از این بدتر بد بخت تو را در آن کشور
آخندی فاشیستی درجمله انسان حساب نمیکند تو را که گفته این طور گنده گوزی کنی لوده های بیخرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است