بزرگنمايى تروريستان توسط ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۳۹۸/۴/۲۹ کد خبر: 159477 منبع: پرینت

حمدالله محب با بزرگنمايى طالبان تروريست، در پروان گفت كه آنها قصد داشتند امسال فاتحانه كابل را تصرف نمايند.

اين سخنان در حالى ابراز ميشود كه امريكا، ارگ و اپوزيسيون جبون آن هريك به سهم خود با تضرع و تملق در حال مذاكره با اين گروه ددمنش اند. و در تقرب به آنها از هم سبقت مى گيرند.

ارگ مى خواهد با بزرگنمايى و ساختن شيرك برفى از طالبان، به مردم تفهيم نمايد كه يگانه مانع طالبان، تيم دولت ساز است. تا از مجراى يك انتخابات گوسفندى ديگر، حاكميت ننگين و پوشالى شانرا تداوم بخشند.

واقعيت آن است كه در حضور داشت هرچند محدود جامعه جهانى، طالبان هرگز توان و امكان تصرف كابل را ندارند. فراموش نكنيم كه طالبان، همان گروهى اند كه با شنيدن صداى پاى سربازان خارجى در ٢٠٠١ تار و مار شدند و پا به فرار نهادند. جسارت آنها صرفاً در كشتار و قساوت در برابر مردم بيدفاع است.

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   نويسنده محترم شما شايد فراموش كرده باشيد كه در ٢٠٠١ صرف شش سرباز خارجي در جنگ قلعه جنگي مزار شريف حضور داشت . اين نيرو هاي مقاومت و دولت اسلامي افغانستان به رهبري برهان الدين رباني و مارشال فهيم و استاد سياف و جنرال دوستم و محقق اسمعيل خان و خليلي و غيره در چوكات نيرو هاي مقاومت و حكومت اسلامي بودند كه طالبان را تار و مار كردند. نيرو هاي خارجي چند ماه بعد از تصفيه كامل اقغانستان توسط نيرو هاي دولت اسلامي افغانستان و بعد از موافقت نامه بن به حيث تيم باز سازي داخل افغانستان شدند. سرعت تحولات انقدر سريع بود كه بعضي از نويسندگان محترم فكر ميكنند كه گويا اجلاس بن قبل از فتح كامل افغانستان توسط نيرو هاي مقاومت بوده ولي در حقيقت اجلاس بن و ورود نيرو هاي خارجي در زمين افغانستان هردو بعد از شكست كامل طالبان صورت گرفت . ولي در شكست طالبان هوا پيما هاي خارجي حضور داشت اما سربازان خارجي در زمين افغانستان در جريان شكست طالبان وجود نداشتند. به استثني شش سرباز خارجي در جنگ قلعه جنگي مزار شريف همراه با نيرو هاي جنبش ملي اقاي جنرال دوستم . و يكتعداد پاكستاني و عرب و چچني و تاجكستاني و ازبكستاني و غيره همراه با نيرو هاي طالبان .
هدف ما از اين گفتار طرفداري از جناح يا فردي نيست صرف انچه واقعيت است و چشم ديد ماست را باييد نوشت. اينكه كي چي تعبير ميكند كار خود شان است ولي بر نويسندگان محترم دين است تا واقعيت ها را به نسل هاي بعدي بنويسند چون نسل فعلي همه چيز را به چشم خود ديده اند و راست و دروغ را زود ميفهمند .

>>>   يعني آنقدر طالب قوي شده ....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است