رییس مجلس: بشردوست جاسوس ایران است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۲    ۱۳۹۸/۵/۱ کد خبر: 159513 منبع: پرینت

داکتر رمضان بشردوست جاسوس هر کشوری باشد و یا نباشد جاسوس ایران نیست!
میر رحمان رحمانی در یک اظهار سخیف و دور از عقل با ادبیات کوچه بازاری روز گذشته ادعا کرد که رمضان بشردوست جاسوس ایران است و اگر خواسته باشد جول و پستک ایشان را افشا می کند.

ادعای جاسوسی بالای عضو پارلمان از جانب رییس پارلمان یک جرم سنگین است که باید از مجرای قانونی تعقیب شود که اگر رمضان بشردوست جاسوس ایران و یا هر کشوری دیگر است باید به سزای عملش برسد و اگر میر رحمان رحمانی دروغ می گوید به خاطر رضایت آمریکا و ارگ که قرارداد های بیشتر را بگیرد هم لازم است که جوابگوی اظهارات سخیف خود باشد.

رمضان بشردوست یک هزاره بیگانه از درد هزاره، بیزار از هزاره و پشیمان از هزاره بودنش است که میر رحمان رحمانی ایشان را نسبت به تعلقات قومی و مذهبی مارک جاسوس بودن ایران را می زند در حالی که اکثر وکلای هزاره به میر رحمان رحمانی رأی داده بودند، میر رحمان رحمانی همان تهمت را بالای هزاره های شیعه مذهب می زند که قبیله گرایان تمام فارسی زبانان را جاسوس ایران می داند که خود میر رحمان رحمانی نیز شامل این کتگوری می شود.

رمضان بشردوست و فداییان ایشان نباید در این زمینه خاموشی اختیار کنند و باید از مجرا های قانونی میر رحمان رحمانی را وادار به اثبات این مدعا نمایند تا جوابگوی این اظهارات سخیف خود باشد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس مجلس
بشردوست
جاسوس
نظرات بینندگان:

>>>   یک اظهارات غلط در برابر آقای بشر دوست. ایشان یک وکیل صادق و درد آشنای مردم مظلوم افغانستان است

>>>   رییس مجلس نماینده‌گان هم سواد عادی ندارد و هم مدیر خوب نیست. او ساده‌ترین حرف‌ها و سخنان را از روی کاغذ می‌خواند و کلیات را مانده به جزییات می‌پردازد. دیروز بحث‌ها و مسایل مهمی در مجلس جریان داشت و او با آقای بشردوست درگیر شده بود و می‌خواست آب‌روی خویش را توسط او بریزاند. رییسان و هیأت اداری دوره‌های پیشین پارلمان هیچ‌گاه با آقای بشردوست چنین درگیری لفظی نکرده بودند و واکنش شان در برابر او در نهایت به خاموشی مایک و اخراج او از نشست منجر می‌شد.
باور بامیک

>>>   میر --- رحمان !
اگر پای مقایسه میان تو با داکتر بشردوست باشد, با کفش های وکیل خلق , برابرشده نمیتوانی!
واین را هم همه میدانیم , اگر برادر جنرال بابه جان زور اور نمیبودی , حالا برای کدام راننده کلینری میکردی نه اینکه ملیاردر میبودی.
حد اصلی ات را رعایت کن!
موج

>>>   حسین علی!
من تا حال سخن حق از تو نشنیده ام! اما در مورد بشردوست راست میگویی که او از سطح خرگیری بالا است!بنا او ملامت است: زیرا:
سعدیا خر باش که جامعه از بس خری
هرکو خر نباشد خرش می گویند
رمضان بشردوست ّشتون من , هزاره هزارهوتاجیک تاجیو و .... است او ملی است! او به درجه انسانیت رسیده و او به همه ما تعلق دارد! رحمانی بد کرده بد کرده و باز هم بد کرده!
بشردوست مزدور هیچکس نیست او یکی از رهبران اصیل ما است!
زنده باد بشردوست
حمایتش کنید
ّپشتون

>>>   رمضان بشر دوست یکی از تعداد انگشت شمار وکلای است که بیشتر وقت ها واقعیت را می گوید. جناب رحمانی صاحب که ملیون ها دالر را برای رسیدن به پوکی مصرف کردی این همه پول را از کجا کرده است.
مسلمانی از افغانستان

>>>   میر رحمان رحمانی خود یک جاسوس چند جانبه است همانند ....از هر توبره ای جو خورده است.

>>>   میر رحمان رحمانی که یک فاشیست قبیله گرا و بی رگ و ریشه است باید ثبوت کند که کی جاسوس است خودش جاسوس کسیست که در لباس دوست به مردم افغان باعث قتل هزاران جوان ما گردیده و میگردد اینرا همه مردم افغانستان میدانند که روزانه چقدر شهید داریم و توسط کی ها شهید میشوند از میر رحمان بخاطر یاوه سرائی اش گله نیاید کرد چون اولا تربیه دوران طفولیتش از سر کورد های پروان با دادن کود انسانی به زمین های زراعتی سر چشمه گرفتهو د ثانیا از پس مانده غذایی امریکائی تغذیه نموده و خود را به اینجا رسانده او را چه به ادب و ادبیات و اینکه رئیس مجلس گردیده حالا زمانه دزدان و غارت گران است که حکمرادی کنند زمانش برسد وی را کشان کشان مانند .... از پارلمان بدور می انمدازند . حالا کار به اهل کار سپرده نمیشود بلکه کار به جاهلان پولدار و قلدر سپرده میشود به امید بر ملا شدن حقیقت و سپرده شدن کار به اهل کار

>>>   بشردوست صاحب هرچه هست یک خاصیت دارد که حقیقت را کتمان نمی کند بنا مانند شییخ آصف محسنی شخصیت قابل قدر میباشد

>>>   سلامبه تمام خانندگان این شبکه
لازم دیدم منم به نوبه ای خویش اظهارنظری داشته باشم
جامعه هزاره ویا دکل تشوع افغانستان که امروز ازطرف این قوم نمایندگی می کوند همه به خاب وخیال ورویاهای غیرقابل تحقق می باشندتا زمان که که بیدار میشندوقت گدشته دیگه فرصتی برای جبران نمانده
امروز هرنمایندهای که که بخاد گب بزنه فوری نسبتی برایش داده می شود اما نمایندگان این قوم شرمیده کنارمی نشینندتا به انها هم نسبت داده نشود
ایا مگرغیر ان است که که شما توسط همین قوم به اینجا امده اید پس جرا همایت نمی کونین باید افتخارکرد که تشیوع هستم نه ای که شرمید
نسبت به سایر مذاهب مشکل ندارم اما کسانی که مارا نسبت به مذهب طعنه می زنن موشت گره کرده بردهانشانم
زیرا افغانستان وطن کل مذاهب موجود دران است همه محترمندهیچ کسی هق توهین ندارد کسانی که توهین می کنند ملعونند
وکسانی که به نمایندگی ازقشری میان ونمایندگی نمی تونند براشون متعصفم جای بسیار شرم است براشون
وطن دوست افغان

>>>   بشردوست به درد چه کار خورده یا خواهد خورد؟
رمضان بشردوست به جاسوسی ایران متهم شد ولی از جانب کسی که خودش خیلی بیشتر از بشردوست و امثالش استعداد جاسوس بودن برای ایران را دارد.
بشردوست جاسوس نیست جاسوس هیچ کشوری نیست ولی همین بشردوست تاحال چندبار کاندیداکرده و از مردم رای گرفته ولی به درد هیچ کاری نخورده است و آیا این بدتر از جاسوسی نیست؟
کسیکه یک بار سومین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود که از مردم رای گرفت، و دوبار دیگر هم وکیل پارلمان بوده است و هیچ کاری هم نکرده است و کوچک ترین دست آوردی ندارد اگر صادق و اخلاق مند می بود نباید بازهم کاندیدا می کرد و عضویت مجلس نمایندگان را انتخاب می نمود. راستی بشردوست به درد چه کار می خورد و مورد مصرف اش چیست؟
صفرمحمد مظفری

>>>   همی مردم تاجک باید کمی هوشیار و سیاسی شود

>>>   خدا خودش بهتر میداند در این کشور کی چی رقم است هیچ معلوم نیست...

>>>   میر رحمان رحمانی رییس ولسی جرگه دیوانه مطلق ومالبخولیای بی شعور است که با پول دزدی سرمایدار شده وبا نیرنگ وخدنگ به کرسی ریاست پارلمان تکیه زده است ملت مومن ووطن دوست باید متوجه حرکات وکردار این دیوانه بی شعور باشد

>>>   این حرف مد روز است، ایران مانند شیر غران در مقابل غربی هایی سخیف (به بیان خامنه یی) نعره میزند. وحال هر کسی به غربی هاو نوکران دون صفت شان مانند پاکستان و عربستان وابسته و تسلیم نباشد (مانند خودشان که هستند) پس باید جاسوس ایران باشد.
آزاده

>>>   میر رحمان رحمانی خودش با وجود بعضی شواهد و مدارک جاسوس ایران است و برای ایران کار می کند. دیگران را می گوید تا از خودش پوشیده بماند چند روز بعد تمامی پنهان کاریها آشکار خواهد شد.

>>>   راست گفته اين بشر دوست را همه ميدانند كه جاسوس است . اصلا افغاني بودن وي در شك است

>>>   این حرف نشان می‌دهد که رحمانی لیاقت ریاست مجلس را ندارد و سواد کافی برای نمایندگی را ندارد

>>>   میررحمان رحمانی برای این اظهارات چقدرپول از سیا گرفته است؟

>>>   خطاب لز یک پشتون به مردم هزاره
دیدید که نماینده تاجیک که انتخاب کردید به نفع شما نشد پس از این تاجیک ها جدا شوید و همچنان هم پیمان پشتون باشید اگر با تاجیک هم پیمان شوید به شما خیانت میکند
قندهاری

>>>   بشر دوست جبون ترسو طالب پرست و پشتون پرست است. هیچگاهی عملیات انتحاری و کشتار بیگناهان را محکوم نکرده. لبه تیز سخنانش بر علیه کسانی است که از حوزه مقاومت میایند. می ترسد اگر کشتار طالب را محکوم کند خودش را خواهند کشت. بشر دوست را پشتون های متعصب در مقابل هم تباران هزاره و هم زبانان تاجیکش تحریک میکنند اما بشردوست کله خر بی ایمان باید بداند که با این اکت و ادا های نمادین خشک نظر پشتون ها در مورد اصل زعامت و رهبری کشور عوض نمیشود. اگر پیام نبوت بیاوری و باز پشتون نباشی قبولت ندارند اما اگر یهود و نصاری باشی پشتون باشی فرقی نمیکند!
رنگ یخن پیراهن بیرق افغانستان .... رنگ موتر بیرق .... شاید برای بچه های صنوف ابتدایی مکتب جذاب باشد .... وقتی روز بد بیاید و دشمن بر کشور تجاوز کئد باز بشردوست و امثالهم از ترس تنبان خود را تر کرده و از کشور فرار میکنند و دفاع بر عهده همان هایی می ماند که امروز بشر دوست آنها را مذمت میکند ... برای من چهره بشر دوست و آدم هایی با تفکر او بد تر از غنی طالب و گلبدین اند. طالب و غنی و گلبدین اگر میکنند برای قوم خود میکنند اما بشر دوست چرا چنین میکند من نمیدانم!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است