نامه تند اما ملیح ارگ عنوانی ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۶    ۱۳۹۸/۵/۱ کد خبر: 159523 منبع: پرینت

نامه تند اما ملیح ارگ ریاست جمهوری دولت فخیمه عنوانی دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا!
در ابتدا سلام های گرم و داغ خود را خدمت جلاتمآب محترم دونالد ترامپ و خانوادهٔ محترمشان رسانیده امید داریم لباس عافیت بر تن داشته باشید.

والا مقاما؛ سخنان تان را با عمران خان شنیدیم، شما گفتید که افغانستان را در ده روز از نقشه جهان حذف خواهم کرد و ده میلیون نفر را از بین خواهم برد. شما خود در جریان هستید که در ده روز کی افغانستان حذف میشود، ما پنج سال شده حکومت را با سرپرست ها پیش میبریم؛ شما خودتان گفتید که ما از افغانستان بیرون میشویم، باز گفتید درون میشویم، باز بیرون میشوید و حالا حذف میکنید؛؟

معذرت خالصاته و صادقانه ما را پذیرا باشید اما اگر شما در اینجا باشید شما هم حذف میشوید؛ باز هم معذرت میخواهیم اما قرار است نقشه را حذف کنید ما را یعنی مااا و ااا یعنی ارگ ریاست جمهوری را به کاخ سفید ببرید تا ما مورد قهر و غضب همایونی تان قرار نگیریم، دیگران بلا د پس شان.

ترامپا، عالیمقاما و همای خوشبختی ما؛ گفتید ده میلیون نفر را از بین خواهم برد. جملگی اراکین دولت قربان تان شویم، شما که دو میلیون را در چهل سال گذشته به مانند اسپند توسط برادران راضی و ناراضی از بین بردید، اگر هشت میلیون دیگر را از بین میبرید آیا فکر نمیکنید در ده روز امکان ندارد؛ گوسفند هم اگر باشند چند سالی وقت و زمان مطالبه میشود.

قربان موهای جواری شکل تان شویم، باز هم با عذر و ناله به استحضار میرسانیم اینکه؛ مایان همگی خوبیم، حکمتیار سلام میرساند، استاد سیاف را از مزاح شما خنده گرفت و دو کوک عملیاتش در شفاخانه هند کنده شد، کرزی برایتان چشمک زد و روح پرفتوح حضرت مجددی استخاره کرد و چند دشنام رکیک به ایوانکا نثار کرد.

در اخیر اینکه سرورا ملال تان را رنجیده نسازید؛ کارتان را به انجام رسانید و افغانستان را از نقشه حذف کنید؛ ما پس از مراسم صد سالگی استقلال خویش دوباره رفته و از سر زیر زمینی مرکزشهر نقشه دیگری از جهان خواهیم خرید که در آن افغانستان بعنوان قلب آسیا در مرکز امریکا بتپد...

باحترام فایقه و عاطفه و عاقله
ارگ ریاست جمهوری دولت فخیمه

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   نقشه او افغانستان کهنه شده
لازم به تجدید است اما موجودیت کوها یک درد سر است باید تغییر و تبدیل بشه

>>>   بسیار جالب و بجا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است