الزایمری های سیاسی و غلامان ناچار
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۱    ۱۳۹۸/۵/۲ کد خبر: 159537 منبع: پرینت

یادداشت کوتاهی خدمت آنانیکه به مرض الزایمر (فراموش ذهنی) گرفتار شده اند...!
مگر فراموش کرده اید که این کشور در اسارت دیگران قرار دارد؟
یا اینکه میخواهید بگویید که نخیر ما «غیرت افغانی!» داریم؟
هموطنانیکه حالا گلو پاره میکنند؛ یاد شان رفته است که میگفتند خیراست برای کمک آماده اند؟
این حکم پذیرفته شده یک بادار درحق اسیران خویش است که: "هیچ غلامی حق ندارد علیه بادار خویش سخنی بیرون از صلاحیت اش و یا به عباره دیگر خارج از محدوه که با دار برایش تعیین کرده است حرفی به زبان بیاورد."

قابل یاد آوری میدانم دوستان و عزیزانی که واقعآ میخواهند تعریفی از "غیرت افغانی" داشته باشند ، اصلا ضرورتی نیست تا کتابخانه ها ، اسناد ملالی ها و پته خزانه را زیرو زبر کنند. بنا مشوره دوستانه به این عزیزان این است اگر واقعا در پی چنین تعریفی هستید لطفا موضعگیری گویا سرسختانه به اصطلاح رهبران و حاکمان موجود را در قبال سخنان دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا مرور کنید ، رییس جمهوری که در این سرزمین هم نان میدهد و هم فرمان؛ رییس جمهوری که حاکم ارگ کابل را میگمارد... وحتی بعضی ها به شکل خوشباوری این سروصداها را سطح آگاهی و اتحاد همبستگی نامیدند.

از همه جالبتر اینکه سخنان اتمر ، کرزی.... و خصوصا دادفر اسپنتا به اصطلاح پیرو مکتب فرانکفورت؟! مرا شوکه زده ساخت ، این همان اسپنتایی است که به برکت و دستور حاکمان قصر سیاه و سفید چندین سال در بهترین پست های دولتی لم زده بود امر و نهی میکرد ، این همان اسپنتایی است که برای اینکه خود را "سره گله ها" نشان بدهد شاخی داشته باشد و از اینطریق علف زیادی صاحب شود در یک گردهمایی مردمان باعزت و سرافراز این مرزبوم را سنگ فروش خطاب نمود ، این همان اسپنتایی است حین حکمرانی خویش تحت فرمان بابا اش (حضرت کرزی) بارها اعلان کرد که: که ما یک متحد استراتژیک و بلامنازعه در جهان داریم یعنی این امریکایی بزرگ است و دقیقا و امریکا انگلیس به قبله شان تبدیل شده بود؛ ولی این چطور شد که به یکبارگی قبله راتغییر دادند ، مگر این روش پذیرفته شده را فراموش کرده اند که غلامی حق ندار علیه بادار خویش حرفی به زبان بیاورد؟

وقتی پیر بزرگش (حضرت مجددی) در روز روشن اعلان کرد اگر توافقنامه استراتژیک را امضا نکنید من ترک وطن میکنم؟
مگر آقایی اسپنتا و دیگر ذهن فروشان فراموش کرده اند وقتی بابایی شان (حضرت کرزی) که اکنون به حیث ملا امام دفتر شان ایفای وظیفه مینماید در شب تاریک و سیاه د ور از دید خلق خدا چند سند ننگین را دردرون ارگ با اوباما رییس جمهور امریکا به امضا رسانیدند.؟
مگر اسپنتا و حامیان گرزی ، اتمر ، غنی و بقیه خودفروخته ها زمانیکه امریکا به بهانه سریال یازدهم سیپتامبر این وطن را باهمدستی شرفباخته ها لگد مال و اشغال نمود و هنوز انجام اش معلوم نیست یاد شان است؟

بلی هموطن !
اینها تک و تکمار هستند همه چیز را میدانند فقط من و تو را مصروف نگهه میدارند و در بعضی اوقات به حال ما میخندند.
اینکه امروز حنیف اتمر و یا هر فروخته شده دیگری گویا سخنان شدید لحنی به آدرس ترامپ گفته است ، برای این جاسوسان معلوم الحال از غنی گرفته تا اتمر گفته شود یکبار به زندگی و تاریخ ننگین بار دیروز و امروز خویش حداقل فکری بکنید و سر به گریبان خود بکنید که شما ها را چه کسی حاکم منطقه ساخته است؟

گرچه اینها همه چیز را لیلام کرده اند ، اما ظرفیت ، درک و توانایی من و تو را سنجش میکنند.
بنا سگو ت کنید حرف ملت ؛ غیرت اتحاد... همه و همه را قبلها به نرخ ارزان فروخته اید. برای مشکل فراموش ذهنی خویش بروید نزد داکتر معالج. شما نه سر پیاز و نه ریشه پیاز.
حالا با دار حق دارد هرچه بخواهد انجام میدهد.
بقیه هم بقول معروف: خود کرده را نه درد است و نه درمان.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
الزایمر
غلامان
نظرات بینندگان:

>>>   خود کرده را تدبیر نیست. آمریکا شیطان بزرگ است کسانی را با زنجیر به دنبال خود می کشاند و کسانی اصولا نیاز به زنجیر ندارد و پیاپیش شیطان بزرگ حرکت می کند. تمام کسانی که در این نوشته نام برده شده تا دیروز سگ زنجیره ای آمریکا بوده اند و امروز دیگر سگان بدون زنجیر اند عوعو کردن آنان فقط برای فریب ملت است وگرنه هیچ سگی به صاحبش پارس نمی کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است