جلوی این مسخ شده استانکزی را بگیرید
از قیصاری گله ای نیست، این دیوانه است و مغزش در طول مدت بازداشت شستشو داده شده است، ولی باید فکر اساسی برای افشا کردن چهره مخرب و خطرناک استانکزی کرد 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۷    ۱۳۹۸/۵/۳ کد خبر: 159550 منبع: پرینت

معصوم استانکزی را همه می شناسید!
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) معصوم استانکزی چهره جنایتکار، مخوف، متعصب و از بقایای محافظان باند جنایتکار حفیظ الله امین بود. نام حفیظ الله امین با جنایات و قتل های بیشماری از هموطنان بی نام و با نام ما گره خورده است که معصوم استانکزی در حلقه محافظان آن جنایتکار قبل از شش جدی سال ۱۳۵۸ ایفای وظیفه میکرد، کسانیکه زمان حفیظ الله امین را به خاطره دارند نیک می دانند که چه کسانی برای خدمت به گارد حفیظ الله امین استخدام می گردیدندد. بعد از سرنگونی حفیظ الله امین، معصوم استانکزی به صورت تصادفی از مرگ نجات یافت و جبرا به ولایت بدخشان در قطعه ۲۴ اردو در شهر فیض آباد تبدیل گردید، شاهدان عینی می گویند که استانکزی در ولایت بدخشان باترس و پریشان حالی زندگی می کرد و هر لحظه انتظار دستگیر شدن را به جرم همکاری با حفیظ الله امین می کشید تا اینکه با استفاده از جناح بندی های درون حزبی خود را از کام مرگ نجات داد.

سپس انگلیسی ها او را بردند. وی تحصیل کرده انگلیس و تربیه شده در پاکستان است. وی در سال های 1384 تا 1389 به صفت معاون کمیسیون خلع سلاح و ملکی سازی باعث نابودی تمامی ذخیره گاه های سلاح و مهمات کشور و مجاهدین گردیده و تمامی زیربناهای نظامی حکومت را به نابودی کشانید.

استانکزی متهم به ترور ده ها تن از سران مجاهدین و سیاسیون کشور است که ترور استاد ربانی مستقیما به وی نسبت داده می شود.
برهان الدین ربانی رهبر حزب جمعیت اسلامی روز 29 سنبله سال 1390 خورشیدی در اثرحمله انتحاری در خانه خود در کابل به شهادت رسید، فرد بمب گذار که خود را حامل پیام صلح از جانب شورای رهبری گروه طالبان که به «شورای کویته» معروف است معرفی کرده وی به همراه آقای معصوم استانکزی که یکی از مشاورین ارشد حامد کرزی و اشرف غنی بود به منزل استاد رفته بود. گفته می‌شود استانکزی نیز در هنگام فرار در فیر نیروهای گارد استاد ربانی زخمی شد. به دنبال شهادت استاد ربانی، رییس‌جمهور کمیته ویژه‌ای را به ریاست عبدالرحیم وردک وزیر دفاع، بسم الله محمدی وزیرداخله، اسحاق الکولوی دادستانی و رحمت الله نبیل سرپرست امنیت ملی برای تحقیق در این مورد تعیین کرد ولی این کمیته تحقیق نیز مانند ده‌ها کمیسیون تحقیق از جانب کرزی بی نتیجه مانده و به فراموشی سپرده شده است.
عطا محمدنور در سخنرانی خود پس از شهادت ربانی، مصعوم استانکزی را یکی از عاملان قتل استاد ربانی دانست.

در آخرین مرحله، وی توسط انگلیسی ها به آمریکایی ها فروخته شد و بناچار کرزی و غنی او را در مقام های بلند استخباراتی برای دلخوشی آمریکایی ها حفظ کردند.
وی سه بار تا کنون در مجلس نمایندگان تا سرحد استیضاح برکناری و عزل مسوولیت پیش رفته اما دالرهای آمریکایی بازهم او را همچنان در قدرت حفظ کرده است.

در طول دوران تکیه وی بر ریاست امنیت ملی، تجهیزات نظامی به همراه بیش از یکصد و ده ولسوالی به طالبان تسلیم گردیده است و وی با دلایل و اسناد فاش شده توسط روس ها، از انتقال تا تجهیز و جابجایی داعش در ننگرهار و سه نقطه دیگر افغانستان، نقش اصلی را برعهده داشته است.
سال گذشته رادیو دویچه وله آلمان و آسوشیتدپرس به اسنادی دست یافته بودند که معصوم استانکزی هر روز با سرکردگان طالبان از جمله عباس استانکزی تلفنی صحبت می کند.

معصوم استانکزی از جنجالی ترین چهره های نزدیک به رییس جمهور که یک تنه بار تمامی اتهام های حکومت از ضعف های امنیتی گرفته تا همکاری با تروریستان و فساد را به دوش می کشد و هیچگاه در پی رفع اتهام ها به صورت علنی برنیامده و اگر زحمت پاسخگویی به خود داده تنها از ستون پنجم گفته است، در حالیکه ستون پنجم خودش می باشد.

در این میان، چه رییس جمهور توان عزل رهبران ارگ نشین امنیت را دارد و چه تهی از اختیار می باشد، در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی کند زیرا جز استانکزی و اتمر، کدام مقام می تواند برنامه های پشتونیزمی حکومت در کنار اهداف توطیه و دسیسه برای رسیدن به قدرتی تک قومی را به سرانجام برساند آنهم در دوره ای که حتی از دل قوم پشتون نیز صداهای اعتراضی نسبت به دیکتاتوری غنی بلند است؟

استانکزی همچنان که بی کفایت ترین رهبر در امنیت ملی است که تنها دلیل تقرر وی در این مقام، ارتباط نزدیک با آمریکایی ها می باشد به سادگی هرچه تمام از گزند برکناری و عزل در امان است، زیرا سپر دفاعی حکومت آماده دفع هر اعتراض از سوی مردم و سیاستمداران بوده است حتی به قیمت کشتار و خون.

از جانب دیگر، زمانی که معاون اول مجلس در برابر خبرنگاران، رییس امنیت ملی را متهم به تلاش برای ترور می کند و اتهام های امنیتی همواره متوجه استانکزی است، چرا جلسه استجوابیه وی همیشه در مجلس سری برگزار شده است؟ آیا در امنیت ملی سری نیز باقی مانده که بخواهد شخصی همچون استانکزی رغبتی به پاسخگویی به نمایندگان بی کفایت و مجلس سراسر فاسد و تهی از اختیار، داشته باشد؟

استانکزی و اتمر، تنها اشغال کنندگان بالاترین مقام هایی حکومت در امنیت بودند که اینک اتمر با سیاست آمریکایی ظاهرا کنار رفته اما استانکزی همچنان بر مسند قدرت است تا هیچ مقام با کفایتی فرصت رسیدن به آن و سنگ اندازی در برابر رویکرد قومی و پشتونیزمی قدرت غنی را نداشته باشد و همچنان که امنیت ملی بدل به لانه تروریستان برای گسترش جنگ و ناامنی در نسل کشی و کشتار شده و دیگر سرّی از دست های آلوده حکومت و یک ارگ خاین باقی نمانده، پارلمان برای گریز از روزمرگی های فساد و معامله سرگرم معامله گری است.

رییس امنیت ملی همچون اشرف غنی در قدرت و ارگ ماندگار خواهد بود و نه از این مجلس درهم شکسته و مملو از دزد و معامله گر، حرکتی در جهت وظایف خانه ملت و نماینده بودن صورت می گیرد و نه از حکومت قبیله گرا، کوچترین تغییر در سیاست طالب دوستی و نفاق براندازی.
اگر غیر این است، نمایندگان مجلس صدای اعتراض خود را بلند کرده و از جناب غنی بخواهند که اگر واقعا امنیت می خواهد در درجه اول باید رییس امنیت ملی را برکنار کند و شخص دیگری مانند وزارت های دفاع و داخله بجای استانکزی برگزیند.

استانکزی مهره اصلی آمریکایی ها در دفاع از طالبان و داعش و (بقول خودشان) بیست گروه دیگر تروریستی در افغانستان است و این فرد تا زمانیکه بر اریکه قدرت امنیتی کشور باشد، افغانستان هرگز به آرامی نزدیک نخواهد شد.

در هر حال، یکی از وظایف اصلی این فرد، عملیات روانی بالای کسانی است که به عنوان پشتوانه های اصلی سران سیاسی و نظامی کشور فعالیت می کنند. استانکزی در تغییر عقیده بسیاری از سران سیاسی و نظامی و نیروهای فعال آنان به نفع آمریکا و قومی سازی قبیله، نقش اصلی را بازی کرده است.

در آخرین مورد، نظام الدین قیصاری است که از زمان بازداشت تا اکنون روی این فرد زیر نظر معصوم استانکزی کار می شود تا از او به عنوان یک مخالف جدی در مقابل جنرال دوستم استفاده شود.

این دیوانه تشنه قدرت نیز بدون درنظر گرفتن موقعیت قومی و منطقه ای و حتی وظیفه دینی و مکلفیت وجدانی خویش، تحت تاثیر استاکزی قرار گرفته و علیه جنرال دوستم قیام کرده است.

از قیصاری گله ای نیست، این دیوانه است و مغزش در طول مدت بازداشت شستشو داده شده است، ولی باید فکر اساسی برای افشا کردن چهره مخرب و خطرناک استانکزی کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
قیصاری
دوستم
نظرات بینندگان:

>>>   قیصاری یک رهزن و. بیسواد و فارغ از شعور سیاسی به مانند استاد. خود. دوستم آدمکش وجنایتکار است بقایای وتفاله های رژیم سفاک کمونستی هر وقت که زمینه را مساعد ببینند به جان وطن پرستان تاخت وتاز میکنند و. به شکلی آنها را از بین میبرند از جمله همین استانکزی است که سالها عضویت جمعیت اسلامی را داشت و با بزرگان جمعیت در ارتباط کامل بود و دساتیر آنها را به سر و مو اجرا میکرد حالا شده یکی از طرفداران غنی اما به هر حال در باره جاسوس بودن او به کشور های خارجی قضاوت نادرست مکنید هرکسی در دستگاه دولتی کابل اجرا وظیفه میکند کوشش میکنند خود. را به خارجی ها نزدیک سازند. ورنه هیچ وقت وزیر ورییس و صاحب جاه وجلال نمیشوند پس نمیتوایم همه را جاسوس و نماینده کشوری دیگری خطاب کنیم
عبدالله ریحان

>>>   قیصاری باید قوماندان pps مقرر شود

>>>   اوغان در كل غير از تعصب كاري ديگر ندارند بايد اقوام غير اوغان متوجه اين .... هاي فبيله باشند

>>>   مسئولیت ایجاد صلح و ثبات سیاسی کشور افغانستان وظیفهً حاکمان و به عهدهً ماست، پس با انحراف افکار عمومی صلح را از بیگانه تمنا نکنیم. کسانی که بر علیه آمریکا و صلح و امنیت شعار می دهند، در اصل طالبان و متحدان ضد آمریکایی طالبان و تروریستها را نمایندگی و حمایت می کنند.تروریستها و حامیان آن هرجا که کم می آوردند به آمریکا می زنند و ضعف و بی مدیریتی و بیعملیهای خود را به خارج ربط و نسبت می دهند.

>>>   اگر استانکزی بتواند این دزدان غاصبان غاختلاسگران را از جان مردم دور سازد بزرگترین خدمت را انجام داده است
مشکل اینست که ریاست عمومی بنام امنیت ملی دراصل ملی نیست یک شرکت سهامی احصاری پنشیروردک است که این ریاست رابرای مدت 99 سال قرارداد کرده اند چون بازار ازاد است اگر به این کمپنی خصوصی امنیتی بروید از پهره داردروازه تاهمه روسای مرکزی از یک ودو ولایت پنشیبر و وردک هستند بهمین دلیل استانکزی کار کرده نمیتواند
کوچکترین پلان وکار شان تا اجرا نشده از پیش افشا میشود مثلا برای ترسانیدن زنان معترض انتخابات فردی را واسکت دروغین پوشانیدند تا وکیله های ناموفق بهراسند وخیمه هارا جمع کنند پیش ازانکه آن فرد از کمپنی خصوصیب پنشیر وردک بیرون شود وقت افشا شده بود که این فرد امنیت ناملی است
ر

>>>   اقای قیصار من شمارا یک مجاهد راستین وسنگری در برابری طالبان (خون اشامان ونزاد پرستان) میدانیستم و از طرف داران سر سخت شما بودم ودر وقت طالبان (غنی) شما را در بند کشید یکی از سخترین لحظات زندکیم بود وبه امید ازادی شمازندگی میکردم وقت که ازاد شدید در ازادی شما شیر ینی توضیع کردم که اقای قیصار ازاد شده است ولی افسوس صد افسوس که امروز در برابری قوم ازبیک برادرانم قرار کرفتی ودر کمپین انتخاباتی قاتل دزد نزاد پرست اختلاف اندازبین اقوام افغانستان ودشمن خود قرار کرفتی .......
کلایه از یک مهاجر هزاره

>>>   یک منبع موثق که به نسبت حساسیت موضوع نخواست نامش ذکر شود گفت:
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا امروز با اشرف غنی رئیس جمهور جمهوری اسلامی افغانستان صحبت تلفونی نموده واز گفته های دیروزش مکعذرت خواسته است او گفت: مرا آی اس ای فریب داد ،هکچنان ترامپ افزوده است که تعداد بیشتر سرباز برای نمحافظت مقامات شما می فرستم و ملیارد ها دالر دیگر هم می فرستم تامقامات شمااختلاس دزدی وچور نمایند برای خود قصر ها وکمپنی هابسازند ، او همچنین ازینکه جنرالان وزارت داخله پول نان سربازان را مییدزدند اظهار خوشی نموده وگفته است پولیس افغانستان امروز خیلی ماهر شده است ،دیگر به تریننگ نیاز ندارند خود کفا شده اند
ترامپ باردیگر تاکید کرده است شما دزدی کنید ما خون میدهیم واولاد های خودرا برای محافظت شما به کشتن میدهیم

>>>   خوب است که یک ریس امنیت سرپا عیار و کارکشته داریم، تشکر از اینکه معرفی کردید> آی کاش یک چندتا دیگر از سران باندهای تبهکار را سر به نیست کند

>>>   معاش خوران از جانب ارگ مانند موشهای صحرایی با گوش و چشم باز در ترصد هستند در هر رسانه ی که ضر را متوجه ریس کرگ و یا هم کاسه ها و رفیقان و دوستان ارگ از واقعیت های روشن و اشکارای ضعف و ناتوانایی و خیانت و جنایت انها پرده بردارد فورا دست بکار شده با دروغ پردازی و دسیسه و بهتان و تهمت زدن و چسپ زدن این به ان ان به این میخواهند اذعان عامه را بر خلاف اصل موضوع به نفع ریس ارگ و دارو دسته قومگرای معتصب قوم و زبان تغیر دهند چنانی که معصوم استانکزی شاگرد و بادی گارد حفیظ الله لین دشمن دین دوست و رفیق و همرازه اشرف غنی را از طرفداران جمعیت اسلامی خوانده که خیلی خنداور و مسخره کننده است دروغی که همه مردم ما استانکزی ریس امنیت ملی را از طرفداران حفیظ الله امین دشمن ملت و دین در سابق میشناسند و رفیق و یار و همرازه همسو با اشرف غنی احمدزی که هرردو از یک ولایت لوگر کلا با ان اشنا و بتایید از سخنم هستند ما مخالف معاش گرفتن کسی از جانب ارگ بغرض حمایتی رسانه یی ریس ارگ نیستیم ما مخالف ان هستیم که با گرفتن معاش از ریس ارگ دروغ های شاخدار و اتهامات و چسپ های نادرست بدیگران نزنند و کتمان از حقایق خیانت های واضح و روشن از جانب ارگ و نزدیکان انها را بگذارند .

>>>   واقعا همین استانکزی یک آدم بی مسئولیت نه شرم داره نه خجالت داره فقط بی اعتمادی دربین مردم ایجاد نموده نه استعفا میدهد خدا این نابود

>>>   طالبان مفلس شده بودند معدن لاجورد را غنی احمدزی برای شان تحفه نمود وانها هم سپاس گذاری نموده امروز کشتار مردم بدبخت را متوازن نمودند
حبیب

>>>   کیصاری یک کله خام است عکل ندارد

>>>   قیصاری را به نام قوماندان ملیشه و غیر مسول، قانون شکن و جنایتکار دستگیر کردید، تحقیر و شکنجه اش کردید، برایش چند دوسیه ساختید تا محاکمه و مجازات شود، اما حالا از بند بدون محکمه و مجازات رهایش کردید تا در انتخابات برای تان کمپاین کند و با طرفدارانش به صندوق شما رای بدهد.
این هم شد سیاست، افغانیت و اسلامیت!
وقتی سیاست در افغانستان اینگونه با فساد آلوده است و دولت افغانستان از فاسد ترین دولت های روی زمین است،
وقتی اهل سیاست و حاکمیت این کشور بیش‌ترین وقت خود را در دسیسه و توطیه ی بین الافغانی سپری می کنند، به هیچ تعهد و توافقی میان هم پایبندی نشان نمی دهند و در برابر هم صداقت و حرمت ندارند، حالا از دونالد ترمپ و کدام خارجی دیگر چه توقع دارید که حرمت افغان ها و افغانستان را نگهدارند؟
محمد اکرام اندیشمند

>>>   آقای توریالی خاوری ! تفصیل عالی و حقیقت را بیان کردی .

>>>   دوستم خائن شرابی ملت ترک را دربه درکرددیگرچهره کثیف اش راملت ترک فهمیده یک انسان کثیف معامله گرمیاشد بهتر ین قومندان ترک را کشت مانند رسول پهلوان عاشور پهلوان عبدالرحمن حقانی روف ثوری ریس عبدالرحمن عصمت الله مبرم شراب الدین بیگ وتعداددیگران را ازصحنه حزب کشید مانند رحمان اوغلی شاکر کارگر درزابی نجیب الله سلیمی نقیب الله فایق فتح الله قیصاری فقیر جوزجانی سید نورالله روف بیگی وامثال ان زیاد است حالا نقاب ازچهره کثیف اش برداشته شداین معامله گرراخداوند شرمنده اش کرد

>>>   ایشچی دوم با پیوستن با غنی فاشیست خون خوار روی سیاه یاسین ضیا را گه گفته میشد ایشچی دوم را از طیاره اویزان نموده بود سفید می سازد.

>>>   دوستم صاحب خفه نشوید همینکه گفته اند ازبیک خام کله راست گفته اند

>>>   توریا لی کدام روز کیر دوستم کرفتار شوی باز بکو مردم رامی کویید . دوستم کدام سواد دارد که

>>>   استانکزی و غنی خور روی قیصاری بیچاره کار کرده و با وعده ووعید او را علیه دوستم طالب کش پر کرده است. کارتوسی که غنی و استانکزی در تفنگ قیصاری گذاشته پتاقی ندارد و هیچ کاری علیه دوستم نمی تواند جز اینکه خودش مانندایشجی بدبخت رسواشده و مردم فداکار ازبک او را مانند ایشجی از خود رانده و پس از آن در اطراف غنی و استانکزی زباله خور آنان خواهد بود. این را نمی توان انکار کرد که قوم ازبک توسطه دوستم اقتدار پیدا کرد. قیصاری کسی نیت که بتواند در مقابل دوستم عرض اندام کند. تاریخ چهار دهه فعالیت دوستم این را ثابت کرده بیچاره قیصاری فریب غنی و استانکزی را خورده است و خود را رسوای دو عالم نموده است.

>>>   غني با استفاده پول بيت المال و قدرت تقلبي يك تاجك بي تجربه ايشچي مانند را به جان تاجك ها انداخته و چند تا ايشچي را به جان ازبك ها شايد هم بجان هزاره ها يگان ايشچي پيدا كرده باشد.

>>>   تلیل و نظر خیلی عالی و بجا است این قیصاری ایا از فریب ایشچی بی خبر بود ایا این قیصاری بگفته خودش و همراهانش اویزان کردنش از طیاره را بطرف زمین فراموش کرده ک دستور غنی بود ایا نمک خوری اش را از دسترخوان جنرال دوستم فراموش کرده و خود را در تاریخ قوم ازبیک ترکمن منحیث نمک بحرام خواسته ثبت گردد که اهار داشته که من در حمایت تیم تابوت ساز (دولت ساز) اشرف غنی عوام فریب نفاق انداز قومی صدا بلند کرده و ایا نمیدانست که با چنین کار اش سنگ و چوب شمال بر ضد قیصاری هم نظر اند چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی .

>>>   شفاخانه ترک درکابل بعد از معاینه قیصاری گفته اند نتیجه اش مثبت بوده است

>>>   از کجا میدانید که این شخص یک مدت در زندان بود .شاید هم به مغز اش آمپول زدن، در این مدت کامل ذهن اش عقیده اش.و این که.کی بوده همگی را فراموش نموده.از این آمریکا هرچیزی بر میاد چون آمریکا تقصیر ندارداين های که در رأس حکومت هستن اشخاص ... بیشرف.حرام زاده ودر بچه گی فریب زیاد خوردن.و فعلا هم اینقدر پیش خارجی ها چاپلوس ... ناموس فروش شدن که همه مردم افغانستان این ها را شناختن با این کار های کثیف شان معلوم نیست با چه خاری وذلالت از این دنیا ميروند. این ها بخاطر خوب نمایی معلوم نیست چه چیز ها را در اختیار مقامات آمریکایی میگذارند

>>>   من قیصاری را به خاطر ضد طالب ضد غنی تروریست بودنش دوست داشتم اگر حقیقت باشد ضد دوستم شده باشد قیصاری ها به ک.. چوب میزنن خودش را چ فکر کرده فکر کرده مردم به خاطر او تظاهرات کرده بودن

>>>   درقتل استاد ربانی هم دست داشت.خبر بود اگر خبر نمیبود بامهمان پهلوی استاد میبود حتمن کشته میشد خبر بود خودرا گوشه کرد تا کشته نشود.کسی پرسان هم نکرد بلکه ارتقا داده شد.

>>>   استانکزی فاشیست بسیار خطرناک ضد هزاره و تاجنگ و ازبک است .طالب و داعش است

>>>   کاملا درست است.
این جنایتکار یکی از محافظین قابل اعتماد حفیظ الله امین بود.اصلاً نظامی نبودوازفارغان مکتب تخنیکی مخابرات انوقت بود وبه اساس اعتمادی که باند امین به وی داشت تعدیل رتبه شد. بعد از سقوط امین به غند 24 بدخشان رفت واز سایه خود می ترسید.ازین می ترسید که اگررازش افشاشود مجازات سخت در انتظارش خواهد بود.تمام القاب وعناوین ودرجه تحصیلش ساختگی ودروغین است.آدمی است کم سواد وبی سویه.اما مهارتش در جاسوسی ووطن فروشی بالاست.شخصی است فوق العاده حیله گر،عهد شکن وغیرقابل اعتماد.
زمان افسرسابق اردو

>>>   اگر ستانکزی ازباند کمونستی است این صاحبان بلند منزلها ازباند کی اند واین همه را ازکجا کردند ؟
با امریکا کسانی نزدیک بودند که برایش میگفتند که بمب های کلان کلان پرتی
پشتون ، ستون پنجم ، ستون پنجم به چی معنی اینرا ازکجا کاپی کرده اید ؟
آیا چهارستون دیگر کیها اند که این ستون پنجم باشد

>>>   استانکزی منحیث طراح قتل برهان الدین ربانی،هیچوقت از طرف اشرف غنی بر طرف نمیشود.
درست است که او در آوان انتخابات ریاست جمهوری،به رای تاجک ها و پشتون های قندهاری ضرورت دارد و روی همین منظور اسدالله خالد را وزیر دفاع و امرالله صالح را وزیر داخله مقرر کرده است.
اما این تقرری ها مقطعی میباشد و تا زمان ختم انتخابات ریاست جمهوری است.
اما اشرف غنی نمیخواهد که یک مهره مهم ضد تاجک ها و ازبک ها و هزاره ها را در دولت خود که عبارت از ستانکزی است،از دست بدهد.زیرا استانکزی را برای سرکوپ تاجک ها و ازبک ها و هزاره ها.در آینده اگر سر بر آورند و باز مثل عطا محمد نور و یا جنبش روشنایی و یا دیگر اتحاد ها بر ضد وی،تشکیل شوند،غرض انجام عملیات های انتحاری علیه آنها ضرورت دارد.
اشرف غنی نمیخواهد که تمام پر های خویش را ،غرض انتخابات ریاست جمهوری،کنار بگذارد و خود را ورشکست کند.

>>>   عقل شما قبول نمیکند که دوستم باز مامور غنی نشود ولی زحمت بکشید و گذشته دوستم را مرور کنید میدانید که دوستم باز هم راهی ازبک را خواهد فروخت

>>>   عده ای اتهام می بندند که اوزبکها وتاچک ها خام کله هستند اگر چنین نیست که حتما نیست خوش باور وفریب خورنده وساده دل وساده قول حتما میباشند گرچه از استعمال نکته ای دوستم که من مثل این که رونالدوی افغانستان هستم!!! او مطلب غنی را درک نموده وجوابش را هم داده است ولی برای مردم های بی حیا وبی شرم جواب های زیر لفافه وضمنی بسنده نبوده باید در همان اول برایش میگفت این همه ارای بدست امده از برکت خیرات دوستم است کسی که به سیاست علاقه نداشت این همه رای از کجا شد و... ولی نخواسته انچه با ارای پاک وبی الایش اوزبک ها بدست اورده بود یکباره بی تاثیر نماید ایکاش مینمود چون عاقبت کار چنین کردند وگویا از ابتدای کار چنین مینمود که معامله ای اصلی را دیگران انجام داده بودند واین بیچاره تا بسیار به تنگ نشد به جنگ نشد مشکل اینها در کجاست؟به نظر بنده ای حقیر وفقیروکمینه وکم فکر وکور مفز از جهان بیخبرواحقرالعباد اینها از غرورویا بی پروای هیچ کدام یا مشاور ندارند ویا مشوره های نیک نمیدهند وخودشان به هرصورت یک ملت عظیم واگاه وبا درد راباخود یکجا در چاه می اندازندوچیزی دیگری که خطرناک تر از همه است تا هنوز بعض اینها از دایره ای فامیل واقارب وبلاخره بیرون از محدوده ای منطقه ای خود فکر نمیتواننداینجاست که زمینه ای رشد اختلاف اندازی ونفاق افگنی حریف مساعد میشود وهوا خواه ها وطرفداران اینها را یا شکار ویا از اطراف شان دور میسازند
خسته ای دل شکسته

>>>   اگر دولتمردان ومسولين کشور.وانهاي که احساس مسئولیت میکنند .یک چیز را به گوشيتان فرو .دولت نجیب الله درابتدا خیلی قوی و یکپارچه مستحکم بود.تنها مشکل که بعدها به وجود آمد.که یک تعداد اشخاص فاسد و ویرانگر و خصوصا نژادپرست امسال شیرجان مزدوريار یا منوکی منگل در اطراف نجیب الله جمع شده بودند .زمان مشکل هر روز بیشتر می شد.که نجیب.دست به تصفیه قومی زد زياتر به .افسران و منصب داران پشتون بیشتر اهمیت میداد.همین باعث شد که اتفاقات ویرانگر رخ بدهد.واقعا اگر به نجیب پشت نميکرد تا حالا حالا حکومت اش پابرجا بود.مطمئن که تا حالا اشرار ها هم بکلی نیست و نابود می شد

>>>   چرا این ادم خائن به پای میز محاکمه کشانده نمی شود.

>>>   معصوم استانکزی عضو باند کثیف حفظ الله ....دشمن دین ریس عمومی امنیت ملی دولت اشرف غنی با عباس استانکزی نماینده خاص ترورستانم طالبان که هردو از یک ولایت لوگر و از طرفداران حفظ الله ....کمونست هستند این دو تن خاین وطنفروش که عمر ننگین شان در جاسوسی و وطنفروشی به بیگانگان سپری گردیده است بیشتر از دیگر خاینین وطنفروش بخاطر زر اندوزی و چوکی و مقام کشور ما را ماهرانه و نامردانه تخریب کرده اند و مردم ما را بدستور ارباب های شان طمعه حمله های انتحاری سازمان یافته ای اس ای پاکستان کرده اند و هر روز از مردم ما قربانی میگیرند با پرتاب یک مرمی راکت از راه دور در ساحه پولتخنیک کابل مرالله صالح ریس امنیت ملی انوقت و نیف اتمر وزیر داخله را وادار به استعفاءکردند اما این معصوم استانکزی خاین عوام فریب دسیسه ساز دشمن خاک ومردم از روزیکه در وزارت دفاع برای مدتی سرپرست از طرف اشرف غنی مقرر شده بود و پس از ان بحیث ریس عمومی امنیت ملی گماشته شده چه خیانت و جنایت نیست که طالبان ترورستان جاسوسان ای اس ای و عوامل نفوذی انها در ادارات دولتی قرار گرفته اند ازادانه و دقیق و پلان شده انجام دادهخ اند و روز تا روز جاسوسان حتا شناخته شده ای اس ای چون گلبدین جنایتکار و دیگران را بنام های مختلف برای همکاری بیشتر به طالبان اله دست پاکستان جابجا کرده اند به اصطلاح خودشان دودی زما خوری توتو په سلاح خانه پاکستان کوی اینکه با وصف انتقعادات شدید مردم کشور از هر طیف جامعه و انجام ندادن کار درست معصوم استانکزی را غنی احمدزی ار و رفیق شخصی اش را از پست ریاست امنیت ملی پس نمیکند هزاران سوال نزد مردم خلق شده که شاید هردو در خیانت و جنایت همکار باشند .

>>>   اشرف غنی و معصوم ستانکزی هر دو مدریت و مسولیت تقویه، تجهیز، تمویل و توسعه طالبان و داعش را دارند و به همین منظور امریکایی‌ها انتخابات را به تقلب کشیدند، ورنه اشرف غنی ۳% هم نمیتوانست ری بگیرد، چنانچه در انتخابات پرلمانی بار اول کمتر از ۳% رائ داشت. امروز دیگر مثل آفتاب بر مردم معلوم است که بنیانگزار داعش و طالب یعنی‌ دولت آمریکا، چه مرام‌های شومی را به کمک اشرف غنی دیوانه در این منطقه عملی میکند.

>>>   جائزة تاسف است به همچو اتهام شاخ دار!!!
عباس ستانكزي از قلعه عباس ولسوالي بركي برك و ومعصوم ستانكزي از قريه كتب خَيل ولسوالي محمداغه!
اين دو نَفَر باهم هـيچ خويشاوندي ندارد صرف به يك قوم مربوط است كه افغانستان شمول وميلون نفري است!!!
ايا اين گناه شان است؟
مرگ به تعصب!
نوروز

>>>   تعهد غني به استخبارات پاكستان، استانكزي نماينده شمارا در رياست استخبارات افغانستان حفظ ميكنم بشرطيكه تبليغات و مخالفت تان را در برابر نيروهاي شمال و در صورت ضرورت با فرستادن نيرو در دفاع از من( غني) ادامه دهيد. غني متعهد به حفظ منافع ستراتيژيك پاكستان در افغانستان است همانطوريكه كرزي بود.

>>>   استانکزی جاسوس نه بلکه آدم بیکفایت است و اهلیت پیشبرد ریاست امنیت ملی را ندارد، در این بخش ستون فقرات دولت را تشکیل می دهد یک آدم فعال ، کارکشته و دانش آموخته اطلاعاتی باید استخدام شود.
به امید نابودی دشمنان انسانیت!
شمس تمنا

>>>   معصوم ستانیکزی یکی از پر اثرگزارترین چهره معاصر کشور میباشد که بدون ایشان حکومت فعلی اصلآ بقا ندارد و کسانیکه از همچو اشخاص و افراد وطندوست مانند اقای ستانیکزی بیم و هراس دارند انها در اخور دشمنان مردم افغانستان تغذیه میشوند و یاهم در گرو شبکه های جاسوسی کشور های همسایه قرار دارند
عبدالله اندرابی از کالیفورنیا
>>>   استانکزی انسان صادق وطندوست وصاحی لاستعداد قوی است اینکه با غاصبان وقلدران می جنگد معنی تعصب قومی نیست
ر

>>>   همی عطای که استاتنکزی را درترور استاد ربانی شریک میداند چندی قبل استانکزی را درخانه خود مهمانی داده بود !
دوستی ودشمنی اسن غارتگران اعتباری ندارد

>>>   به تمام ازبك هاي عزيز!
محترم جنرال دوستم و محترم قوماندان قيصاري كدام مشكل ندارند . اين توطيه ارگ است تا ازبك ها را دو تقسيم كنند. برنامه شان خطرناك بنظر ميرسد و تبليغات زيادي در انترنت نموده اند. شايد برنامه شان اين است كه يكي از اين دو نفر را خود ارگ حذف فزيكي نماييد و بالاي ان يكي ديگرش بياندازد و ان يكي زنده مانده را خود ازبك ها خواهد كشت. و راي ازبك ها پراگنده شده و خود ازبك ها نابود . بنابرين تبليغات ارگ را گوش نكنيد دوستم و قيصاري با هم اند و كدام مشكل ندارند.

>>>   سیاه روی شود هر که در او غش باشد!
#جنرال_ظاهر_ظاهر:
شنيدم كه در برنامه كاكتوس اقاي امرخيل گفته كه گويا جنرال ظاهر به كميسون انتخابات مراجعه نموده و معذرت خواسته بايد حضور مردم عزيز ما به عرض برسانم كه من هيچگاه از بابت واقعه روز انتخابات از كسي معذرت نخواسته ام و وظيفه خود را بطور قانوني انجام داده ام و من همانوقت هم منحيث يك پوليس صادق بيطرف بودم و وابسته به كدام شخص و جريان سياسي نبودم و حالا هم تا فعلا داخل كدام جريان سياسي نشده ام.
با در نظرداشت اسناد فروان تقلب گسترده و سازمان يافته در انتخابات 2014 صورت گرفت كه بيشترين اتهامات متوجه آقای امرخيل بود كه اين عمل كاملا خلاف قانون و به مسخره گرفتن اراده مردم و بازي با احساسات مردم عزيز ما بود
فعلا هم بخاطر اينكه روز انتخابات وظيفه ام رابطور صادقانه انجام داده بودم جهت انتقام گيري بنده را خانه نشين ساخته اند
فلك به مردم نادان دهد زمام مراد
تو اهل فضلي و دانش همين گناهت و بس

>>>   کشتی ارگ چو غرق شود
تازه بهار سر رسد
طالب و داعش کثیف
جملگی خاک به سر شود

>>>   خداوندى كه انسانها را به خاطر دفاع از حقشان توسط دست بالا دست به قتل مى رساند از الان مشخص است كه عدالتش در روز قيامت چگونه خواهد بود .

>>>   اگرلنده غرها را گرفتارنکنند باز میگوئید که ستانکزی وظیفه اجراء نمیکند واگر گرفتارکند باز میگوئید که ستانکزی ازباند امین ، پشتون وفاشیزم است پس چی باید کرد که شما ازین یاوه سرائی ها به دورباشید
قبیله ، پشتون ، اوغان هههههههههههههه این معلم تان کی است که این نامها را برای شما یاد داده وهرروز تکرارکرده میروید

>>>   اکثرعلمای افغانستان به این نظر اند که امام مهدی در قرن ۱۴۰۰که سال ظهور خواهد کرد از مشرق از تالقان وظهور خواهد کرد آیا در ذهن شما مذهب جعفری سوال خلق شود
مهدی

>>>   قراری یک بی سواد و غول است با حیوانات بزرگ‌شده که دریک دقیقه گپ دادن او میشود درد دفتر امنیت پلو‌چلو خود زد و پول نقد خود گرفت تا دوستم را بد بگوید در کارهای که ایشجی کرد نتوانست غنی کامیاب شود حالا قراری را پیش کردن .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است