یک مشوره مفت به سرور دانش
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۸/۵/۴ کد خبر: 159560 منبع: پرینت

به نظرمن سروردانش، به این کوچک بازی ها و دست و پازدن های بی خردانه و غیر عقلایی نیار ندارد. دانش اگر دراین طول پنج سال هیچ کاری نتوانسته است، دست کم باید با مردم صادق باشد و محذوریت هایش را بدون کتمان و پنهانکاری با مردم درمیان بگذارد.

دانش باید به مردم پاسخ شفاف و روشن بدهد، که چرا در دولت هیچ موثریت ندارد، و علت اش چیست که کوچک ترین کاری از دستش بر نمی آید. آیا غنی خیلی مقتدرانه و انحصار طلبانه عمل می کند، و یا کار از جاهای دیگری خراب است. اگر غنی مانع فعالیت سیاسی و مخالف تمام عیار صلاحیت گرفتن دانش است، مردم این را باید بدانند و با غنی تصفیه حساب کنند زیرا غنی حق ندارد نماینده دومین یا سومین قوم بزرگ افغانستان را بدون کوچک ترین صلاحیت کاری در کنارش نگه دارد و همیشه تحقیر و توهین اش کند.

به نظر من کمترین گناه دانش، این است که با مردم صادق نیست و صرف بخاطر یک چوکی بی صلاحیت پشت به مردم و روی به غنی و غنی پارت ها کرده و اینگونه هم خود و هم‌ جامعه و مردم را به حاشیه رانده است و محروم از همه امتیازات دولتی کرده است.

بودن دانش اینگونه که هست بیشتر از این درکنار غنی، حماقت محض و خیانت نابخشودنی است و دانش اگر هیچ کاری دیگر نمی تواند استعفا می تواند. استعفای دانش هم به مصلحت مردم و هم به نفع خودش هست. دانش با استعفایش کارهای زیاد می تواند ولی بابودن در پهلوی غنی، جز حقارت و اهانت چیز دیگری نصیب اش نخواهد شد. دانش هم اکنون هم منفور جامعه است و هم آله دست غنی و دیگر ناسیونالیست های قوم مدار و این خیلی وضعیت بد برای یک کسی مثل دانش است.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
هزاره
نظرات بینندگان:

>>>   دانش استعفا کند مرتضوی فورا جایش را میگیرد ، خلیلی از خدامی خواهد که کسی اورا نمحیث معاون دوم قبول کند ، داتنش نه صد تای ریگر حاضرهستند خدمت کنند!!!
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است