به ميمنت آغازين روز كارزار هاي انتخاباتي
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۸/۵/۶ کد خبر: 159580 منبع: پرینت

ياد مان باشد، مقطع حساس و سرنوشت ساز كنوني مستلزم خرد ورزي سياسي و اتخاذ تصاميم عقلايي مي باشد.
بايستي مواظب باشيم که اجتهاد سياسي مان دريچه قلب های مان را به رخ همدگر قفل نزند و پل های یک عمر دوستی و با هم بودن را، فرو نریزد بویژه آنگاه که دشمنان وطن ظاهراً قصد ورود به حلقه دوستی کشور را دارند!

وقتي سهمگينی خطر و هيولای تهدید را تصور می کنم اختلافات سیاسی شما خیلی کوچک می نماید. لطفاً اشتباهات همديگر را ببخشيد اما اگر دل تان سنگ شده بود فراموش نكنيد.
شكاف های اجتماعی، سياسی، قومی و مذهبی جامعه را فعال و شعله ور نکنید كه چون مذاب هاي آتش فشانی سنگ و چوب را ذوب خواهد کرد و از آن برای یکدیگر مثلث برمودا هم نسازید.

هرگاه به مسأله تامین صلح به مثابهٔ اولویت درجه یک جامعه مواجه می شویم، بایستی همه بعنوان نيروهاي سياسي احتماعي جامعه كه نظام كنوني ماحصل خون شهداي ما و شهامت پايمردي و حضور آگاهانه شما هاست، طرح و موقف مشتركي براي رسیدن به صلح و آشتي و استحكام آينده اي ساختار دولت و نظام، مطرح کنیم و يكدست بمثابه يك وجيبهٔ خطیر ملي و آزموني ديگر در این مرحله حساس تاريخي پاي آن بايستيم! در غیر آن هر اقدام انفرادي و حزبي شما تسليمي به طالبان پنداشته خواهد شد.
هرگاه به چنین مهمی اهتمام نورزیدید، لطفاً به جوانان ما كه نسل آگاه و نيروی بالندهٔ کشور اند رحم نمایید و آنان را در راستای اهداف سياسي مقطعي و نا پايدار تان خرج نکنید، امروز و فردای جامعه به دوستی و محبت ذات البینی آنان و انسجام هنجارمند مبتنی بر حس وطن دوستی و ناسیونالیزم میهنی در میان این قشر حاضر در صحنه، مثل آب حیات نیازمند است.

شما که حالا مرد میدان نیستید اگر بخواهید هم باشید، سرمایه ها و زندگی پر زرق و برق تان در استانبول و دبی و تاشکند و اروپا و امریکا و لندن و... گویی ارادهٔ بودن را از شما می رباید!!

با حرمت فراوان و محبت بی شایبه حضور تک تک شما عزیزان
مهندس توریالی غیاثی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
نامزدان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است