چرا شورای علما و شبکه زنان بیشتر در معرض حراج اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۳۹۸/۵/۱۴ کد خبر: 159685 منبع: پرینت

چرا شورای علما و روحانیون و شبکه سراسری زنان خود را بیشتر در معرض حراج قرار داده اند؟

در این روز ها ارگ دالر را لیلام کرده است و شورای علما و روحانیون و شبکه سراسری زنان اعضای خود را ، در پیکار های انتخاباتی رسم بر این است که نامزدان به مردم مراجعه می کنند نه اینکه مردم به دالر مراجعه کنند ، اکنون که ارگ دالر را به لیلام گذاشته اند دیگر نیازی نیست که به مردم مراجعه کنند ، آنهای که شوق دالر را دارند به شکل از اشکال در خدمت ارگ قرار می گیرند.

مولوی ها و ملاها اکثراً در طول تاریخ توجیه گری دم و دستگاه قدرت و فساد بوده اند و دسترخوان قدرت را همواره ترجیح داده اند چه بسا که در افغانستان مولوی ها و ملا های معاش بگیر از ترس قطع معاش پول را بر ایمان ترجیح می دهند.

شبکه ای سراسری زنان اکثراً متشکل از انجو های است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با دولت و ارگ نشینان رابط دارند ، کرایه دفتر و جیب خرچ خود را از دولت و ارگی ها می گیرند ، البته سران این شبکه ها و انجو ها در چنین حالات پول گزاف را در غیاب اعضای خود به جیب می‌زنند و بسیار آسان دالر را بر وجدان خود ترجیح می دهند ، زنان که غرور و عزت دارند می دانند که در ارگ چه می گذرد و در انتخابات پارلمانی بازنان چه ها که نکردند هرگز حاضر نمی شوند که با وجدان خود معامله کنند.

قرار گرفتن مولوی ها و ملا ها و شبکه سراسری زنان در خدمت تیم فساد سالار و سکس سالار در جهت نهادینه سازی بیشتری فرهنگ فساد و فحشا است و این امر در مدت پنج سال به ثبوت رسیده است و نیازی به اثبات ندارد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
علما
زنان
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند ج خواجه مرحوم حافظ شیراز را بیامرزد که این جماعت ملا و آخوند را قرن ها قبل به معرفی گرفته است ، فرد معروف از غزلیات آنمرحوم چهره واقعی این جماعت را به خوبی آشکار میکند:

واعظان کین جلوه بر محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
البته خوبانی هم در بین شان است که انگشت شمار اند و نشانه های زیاد دارند ، مهم ترین نشان این خوبان اینست که از سیاست چنان گریزان اند که جن از کلمه بسم الله.
در 1400 سال گذشته خیلی شواهد از پیروی این جماعت از شیطان داریم اما بدبختی اینست که ما مسلمین باز هم فریب این پیروان شیطان را میخوریم.
شواهد تاریخی:
من مسلمان با آنکه میدانم معاویه با خلیفه چهارم علی جنگیده و هزاران نفر از دو جانب به قتل رسیده اما با کمال حماقت میگویم حضرت معاویه رض و حضرت علی رض و هیچ دقت نمیکنم که در جنگ بین این دو شخصیت انسانها کشته شده و مسئول ریختن خون اینها کدام یک شان است؟ و یقینا که یکی شان مقصر است پس من چرا به هردو نفر شان احترام میگذارم؟
اگر بهشت و جهنمی در کار باشد باید آن یکی که حق به جانب است به بهشت برود نه هر دوی شان.و چرا من باید هر دو نفر شان را احترام کنم؟
و این حالت دستاورد دین فروشی همین ملا ها است نه از کسی دیگر، پول گرفتند و اعمال زشت امیران و شاهان را با روایت های جعلی توجیه کردند تا امروز این همه مذاهب داشته باشیم و پیروان یک مذهب تشنه خون پیروان مذهب دیگر.
متاسفانه از این شیطنت بازی ها در تاریخ خیلی زیاد است. راه چاره اینست که این دجال صفتان را از بین خود برآنیم اگر فکر میکنیم که به اینها نیاز است باید بگویم که نیاز مردم به اینها در چند موقع است:
1. آذان دادن به گوش نوزاد . مگر پدر ، مادر، ماما، کاکا و غیره فامیل طفل آذان بلد نیست که در گوش نوزاد خود آذان بدهد اگر بلد نیستند یعنی که به اسلام باور ندارد پس چرا دنبال این پیروان شیطان روان هستند؟
2. عقد نکاح. باید در هر محل چند نفر وظیفه بگیرند و در وقت ضرورت یکی شان خطبه عقد را از روی کتاب بخواند البته حفظ کردن چند جمله که کار سختی نیست .
3 نماز میت . مگر یاد گرفتن چند دعا مشکل است که نباید یاد بگیریم؟ یاد گرفتن چند جمله عربی حینا و شاهدنا و صغیرنا و کبیرنا و ... که زیاد وقت نمیبرد
متباقی هرچه این دجالان در بالای منبر میگویند به غیر از آیات قرآن ، اکثر شان جعلی است و تک و توک گفته های شان راست است که باز خود شان به آنها باور ندارند و اگر هم باور داشته باشند به آن عمل نمیکنند و با بی توجهی به آنها ، بیشتر به اجتماع ضربه وارد میکنند مگر اخبار زنا و لواط شان را در داخل مساجد و در کنار الماری های قران و زیر منابر نشنیده اید؟

>>>   این شکم پرستان کی به راه راست روان اند و کی از عدالت و انصاف پشتیبانی کرده اند. ملا و مولوی باید درین دغدغه ها خودرا به فروش نگیرد به جای انتخابات از غنی بخواهد که در کشور صلح مهمتراز هر کار دیگر است پا فشاری به انتخابات این حقیقت را می رساند که کسب قدرت به وسیله تطمیع و رشوت و تقلب ،ادامه جنگ و بربادی مردم و ویران کشور. بناٌ عجب وارثان انبیا داریم که آمده به غنی چک چک و کمپاین می کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است