فساد آل سعود در سایه مناسک حج
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۱    ۱۳۹۸/۵/۲۱ کد خبر: 159764 منبع: پرینت

سالانه حدود ده میلیارد دالر عربستان سعودی از بابت مناسک حج به دست می آورد، این پول ها فقط در اختیار خانواده آل سعود و شماری محدوی از نزدیکان بن سلمان اداره میشود.

عوض اینکه بخشی از پول ها به کشور های ناتوان افریقا برسد تا گرسنگی کمتر شود، یا بخشی از کودکان کشورهای همسایه و سایرکشورهای مسلمان افریقا به علت عدم تغذیه غذایی جان ندهند، یا به کشورهای همسایه مکتب و یا شفاخانه بسازد، ولی با این پول بمب و راکت خریداری شده برسر کودکان کشورهای همسایه و سایر مسلمانان می ریزد.

در جده دختران و زنان نیمه برهنه به رقصیدن و پایکوبی مشغول اند، شراب مانند چای نویشیده میشود و بعضی از دختران زیبای سعودی در هوتل های ستاره بالا برای خوشگذرانی فرزندان خلیفه ها و مهمانان خارجی خدمت می کنند.
حریم جده و دیگر شهر های عربستان با فساد آلوده شده رقاصخانه ها و قمارخانه ها همه جا دیده دیده میشود، آیا از لحاظ اسلامی مناسک حج اشکل ندارد؟
این سوال را فقط اسلام شناسان می توانند جواب بدهند.

حضرت ابراهیم گفت: ای فرزندم من در خواب دیدم که تو را ذبح کنم حضرت اسماعیل پاسخ داد «یا ابت افعل ما تؤمر ستجدنی ان شاء لله من الصابرین (آیا حضرت ابراهیم می دانست که روزی این سر زمین با گناه آلوده خواهد گردید، شراب، قمار و زنا در این محل چیز عادی خواهد شد؟

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آل سعود
حج
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است