شایعات انتخاباتی را اینجا بنویسید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۸/۵/۲۱ کد خبر: 159766 منبع: پرینت

شایعات انتخاباتی را به شما واگذار کردیم تا آنچه را که دیده و یا شنیده اید اینجا درج فرمایید.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   ديروز، عبدالقهار عابد رييس دفتر رياست اجرائيه به كارمندان اين اداره دستور داده است كه در محفل كمپاين داكتر عبدالله اشتراك كنند و همچنان، يك نفر از اعضاي خانواده خود را هم بياورند، در غير آن، معاش ماه اسد شان را قطع مي كنند.
قابل يادآوريست كه در گذشته آقاي عابد در بدل توصيف و تمجيد خودش از سوي كارمندان رياست اجرائيه، به اين كارمندان معاش امتيازي و تقدير نامه مي دادند.
حمید

>>>   قرار یک راپور از یک منبع موثق که داکتر عبدالله روز گذشته قبل از اینکه به جلسه کمپاین انتخاباتی خود بیاید دریکی از ارایشگاه های مهم و قیمتی شهر کابل با پرداخت 125000 افغانی خودرا ارایش کرده راسآ از ارایشگاه وارد جلسه انتخاباتی خود شد
حسین علی از دشت برچی

>>>   خداوند در سوره تقلب چنین میفرماید:
ان الله لا یحب متقلبین.
خداوند تقلب کنندگان را دوست ندارد.
همچنان حدیث صحیح بخاری است که حضرت رسول اکرم فرموده اند:
هرکس تقلب کند،در روز قیامت علیه او تقلب صورت خواهد گرفت.
اگر در روز قیامت درخواست حور جنتی است،خداوند یک نفر را زیر چادری بنام حور جنتی میفرستد،اما زمانی که چادری را از سر او پس کنید،از زیر چادری فرت ملا قلم الدین وزیر امر بالمعروف و نهی عن المنکر طالبان بیرون می آید.
بنأ از کاندید های ریاست جمهوری تقاضا میشود تا تقلب نکنند،در غیر آنصورت در قیامت در مقابل شان تقلب صورت خواهد گرفت.

>>>   پولیس فراه مسئول کمپاین اشرف غنی احمدزی را با ۶۴۰۰ قطعه تذکره جعلی دستگیر کرده است.

>>>   اشرف غنی و دو معاونش با تماس های پیهم و دادن پول از خزانه ملت و وعده های چوکی و مقام در صدد جعل و تقلب در انتخابات توسط اشخاص و افراد در مرکز و ولایات از جمله ولایت فاریاب به همکاری والی طرفدار تیم تابوت ساز است و چوکی پرستان و پول پرستان را تشخیص داده و پول برایشان ارسال کرده که منجمله جنرال فراشتی عبدالمالک رقیب جنرال دوستم را میتوان یاد کرد.

>>>   عطامحمد نور از آقای اتمر قهر وبالای وی سخت عصبانی است وازموصوف تقاضانموده تا تکلیفش رادرارتباط اعلان صدراعضم شدن موصوف معلوم نماید - درغیر آن هیچ نوعی کمپاینی را براه انداخته نمیتواند- به همین ملحو ظ جلسه کمپاینی ایشان که قراربود دیروز دز تالار لویه جرگه دایرشود - تدویر نیافت - ازطرفی هم آقای خلیل رومان معاون داکتر سید نورالله جلیلی نسبت اینکه موصوف به احترام به سرودملی درجلسه نامزادان انتخاباتی از جا خود برناخسته <به کمپاین نپرداخته است.

>>>   مرا که نیست ره و رسم لقمه پرهیزی
چرا ملامت رند شرابخواره کنم.
حقجو - کابل

>>>   برای مردم افغانستان که چهل سال است در جنگ و تشنج زندگی می کنند صلح از همه چیز بهتر است این انتخابات هیچ گونه مشروعیت ندارد و هیچ درد مردم را دوا نمی کند. به گفته دوستان بین المللی و اینکه مردم خود میدانند که ۵۰ فیصد خاک افغانستان به شکلی از اشکال دولت در آن تسلط ندارد و مردم نمیتوانند در انتخابات اشتراک نمایند و یک فیصدی قابل ملاحظه مردم به دلایل متعدد از جمله باور به عدم انتخابات شفاف نمیخواهند در انتخابات اشتراک نمایند . پس از ۲۰ ملیون نفوس واجد شرایط رای دهی اگر مانند ۴ ملیون در پروسه انتخابات اشترا ک نمایند این چگونه انتخاباتی خواهد بود که اراده مردم را تمثیل کند خود سوال است. معقول این است تا کاندیدان محترم ریاست و منجمله ریاست جمهور دست به هم داده آتش جنگ را خاموش و بعداٌ به انتخابات همه شمول بروند تا بهانه برای کسی باقی نماند.
از نظر من این انتخابات یک تلاش بیهوده و خلق یک بحران دیگری خواهد بود و بس.

>>>   ای ملت گوسفندی !
شاید انتخابات نشود پروسه صلح در راه است و امریکا نمی خواهد طالبان بیرون بماند شاید انتخابات به تعویق انداخته شود .

>>>   مردم دشت برچی هشدار داده‌اند که با هرگونه تبلیغات انتخاباتی اشرف غنی، عبدالله عبدالله و حنیف اتمر در نواحی 13 و 18 پایتخت، مقابله خواهند کرد.

>>>   نظر به مشوره خمدالله محب معاش پرسونل نیروی های امنیتی باید کم شود که اصل معاش حواله شود حالا معاش نیروی های امنیتی(منطقوی،وظیفوی،کتکوری) وضع گردیده برای انتخابات اضرف غنی احمدزی صاخب مصرف می شود

>>>   منبع میگوید که عطامحمد نور و محمد یونس قانونی از دسته انتخاباتی حنیف اتمر جدا شده اند.
این منبع می افزاید که این دو چهره جهادی پس از آن از دسته حنیف اتمر حنیف جدا می شوند که آقای اتمر با ایجاد پست نخست وزیر مخالفت کرده است.
منبع تاکید دارد که گفتگو های برای جای گزینی این دو چهره با ضراراحمد مقبل و محمد آصف رحیمی آغاز شده است.

>>>   بر پایه گزارش‌ها، دسته انتخاباتی «صلح و اعتدال» به ریاست حنیف اتمر، فروپاشید

>>>   تیم اتمر و تیم عبدالله:
گفته می‌شود که تیم اتمر دچار اختلاف شده است، اگر عطامحمد نور، اسماعیل‌خان و قانونی از تیم اتمر جدا و به تیم عبدالله بپیوندند، تیم عبدالله به عنوان یک تیم قدرتمند غیرپشتون، تیم غنی را با چالش بسیار بسیار جدی مواجه خواهد کرد.
محمد نسيم جعفری

>>>   راحل موسوی
اگرچه نهایتاً اتمر به نفع غنی کنار می‌رود، اما این انتخابات برای عطامحمد نور، آخرین و طلایی‌ترین فرصت بود تا در پناه و پوشش آن برای خود اعاده حیثیت سیاسی کند. نور به خوبی آگاه بود که یدک کشیدن عنوان «نخست‌وزیری» تیرافکندن در تاریکی است؛ هم به دلیل تضاد آن با مفاد قانون اساسی و هم به دلیل پیش‌بینی‌پذیر بودن شکست دسته صلح و اعتدال یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت، پیوستن آن به دسته دولت‌ساز غنی، اما کار نور به اندازه‌ای در بازار سیاست، زار شده که طفلکی به القاب و عناوین موهوم و پادرهوایی مثل «نخست‌وزیری» هم دل‌خوش است.
قانونی هم با آن‌که سال‌ها پیش، خود بر جنازه سیاسی خویش نماز میت گزارده بود، اما از همۀ هویت و حیثیت سیاسی او تنها این دندان طمعش بود که زنده مانده بود. به موجب همین طمع‌ورزی بود که فیل قانونی، هوای هندوستان ارگ ریاست‌جمهوری کرد و او با شرکت در مسابقه بخت‌آزمایی سیاسی، کوشید بخت بسته خود را با ناخن تدبیر اتمر باز کند؛ غافل از این‌که اتمر کسی نیست که به کسانی مثل عطا و قانونی، سواری سیاسی بدهد.
آنچه امروز در تیم صلح و اعتدال روی داد، بیش از آن‌که برای اتمر سنگین و جبران‌ناپذیر باشد، بر شانه‌های قانونی و نور سنگینی می‌کند. آن دو نفر جز این‌که یا برای همیشه از خانه‌های مجلل خود روند رخدادهای سیاسی کشور را رصد کنند و یا با ضعفا و فقرای امت سیاسی افغانستان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو همراه شوند، چاره و گزینه دیگری در اختیار ندارند.

>>>   شايعات گرم وجودداردكه انشعابيون اتمرباتيم آقاي پدرام پيوسته اند
محمدی

>>>   عطا محمد نور خود را بیرق سر چوب اشتوک ها ساخته است فقط این آدم نشان داده که نه آرمانی دارد و نه به کدام ارزش اخلاق سیاسی معتقد است فقط خواب چوکی می بیند و بس. هر که برایش پست و مقام وعده شود به دنبال همان روان است. با به قدرت رسیدن تیم تابوت ساز از غنی تقاضا داریم تا از عطا پرسان شود که این همه دارای های باد آورده را از کجا کرده است. و عطا با همین موضع گیری آخر خود همه آبرو عزت خود را فروخت. وگرنه تیم اتمر تنها تیمی است که میتواند تیم تابوت ساز را به چالش بکشد و شکست دهد.اتمر هم اشتباه کرد که عطا را در تیم خود جذب کرد اتمر باید با نبیل و سایر کاندید ها یک تیم می ساخت نبیل در میان همه اقوام افغانستان از حرمت خاص بر خور دار است در پهلویش با حکمتیار هم میتوانست به توافق برسد. اما عطا کسی نیست که رویش حساب شود خود فرش است اول به حزب خود پشت کرد و بعداٌ درین مرحله با متحد سیاسی خود ، هیچ احمقی چنین کار را نمیکند.

>>>   اصلا جدا شدن اتمر از اشرف غنی و برخوردهای زرگری او با اشرف غنی برای فریب دیگران بوده است. او زمانی که انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شد از معاونت امنیت ملی استعفا داد و با وجود اینکه با اشرف غنی بسیار دوست و همکاربود و تمام فجایع را با همکاری اتمر انجام می داد بلا فاصله با تغییر جهت 180 درجه ای علیه اشرف غنی موضع گیری نمود. این گونه برخورد آشکار مشخص است که نقشه ای از سوی خود اشرف غنی بوده و بسیار زرنگانه نسخه هایی را برای اتمر پیچیده تا تاجیکان،هزاره ها و ازبک ها را اغفال کنند. خوب شد که تاجیکها به این نقشه شوم او پی برده و از او جدا شده اند.

>>>   تیم دولت ساز تمام افرادجنایتکار وتحت تعقیب را بارهبری امرالله صالح گردهم جمع کرده است جنایت کاران را سوارمی شوند وجنایت کاران بااستفاده ازعضویت درین تکت آزادانه چکرمی زنند. .درتمام ولایات هرچه قاچاقبر،دزدوجنایت کار است عضویت تکت انتخاباتی دروغگوترین وعوام فریب ترین سیاست مدارجهان رادارند.

>>>   با کلوخ دیوار نمی شود بنیاد حکومت را گذاشت .با فریب ونیرنگ نمی شود حکومت را بنیان گذاشت. جور امدن عطا، قانونی ، اسمعیل خان ودیگر جهادی ها ومقاومت شمال تاسیس دولت وانتخابات همانند کلوخ روی دیوار میباشد. هیچ وقت وزمان اتمر با اسمعیل خان وقانونی و.... جور نمی ایندوثمره این جور آمد های کلوخی صلح واعتدال همین است که دیده وشنیده که رفاقت ها تغییر کرد وصلح واعتدال فروپاشید واز بین رفت.

>>>   قرار یک راپور از یک منبع موثق که داکتر عبدالله روز گذشته قبل از اینکه به جلسه کمپاین انتخاباتی خود بیاید دریکی از ارایشگاه های مهم و قیمتی شهر کابل با پرداخت 125000 افغانی خودرا ارایش کرده راسآ از ارایشگاه وارد جلسه انتخاباتی خود شد
حسین علی از دشت برچی

>>>   ارائه سند فروش تصویری ! روز جمعه تاریخ ۲۶ ، ۷ ٫ ۲۰۱۹ محمد داور راوش بیصدا وارد شهر هرات گردیده ، با استفاده از امکانات دولتی توسط کمیشن کار ولایتی اش محمد انور موتین که از بدو ایجاد حکومت موقت تا اکنون رئیس یکی از بخش ها ولایت هرات میباشد ، در تالار شاه امان الله با اعضای شورای ولایتی حزب آبادی مشهور به حزب الدوله که جمعن ۱۲ نفر حاضر شده بودند به حمایت از تکت انتخاباتی تیم تابوت ساز به رهبری اشرف غنی احمدزی فاشیست کمپاین نموده ، حمایت عام وتام خویش را اعلام و در پایان عکس فیسبوکی نیز به عنوان سند فروش تصویری شورای ولایتی آن حزب به حکومت فاشیستی چاپ ونشر نموده و بتاریخ مدرک گذاشته اند که، آرمان فروش اند و شرمسار !
Hafiz Rvand

>>>   البته در بین این کاندیدها پدرام بهترین آنها است. اما پدرام رای نمی آورد برای اینکه متقلب و دروغگو نیست. در افغانستان میدان میدان دروغ و تقلی و پول خوئری و مزدوری برای بیگان است. هر که بیشتر مزدور باشد او رای می آورد. هرچند که انتخاب رئیس جمهور با رای مردم نیست بلکه بیگانگان رئیس جمهور ما را پیشاپیش تعیین کرده است و انتخابات یک عمل نمایشی است. این را اگر انتخابات انجام شود خواهیم دید. و خواهیم که نتیجه انتخابات معلوم نیست بعد از گذشت چند روز و یا چند ماه اعلام خواهد شد. مانند اعلام نتایج مجلس بعد از انتخابات علنی یک انتخابات گزینیشی پشت پرده انجام تا نتیجه ان بعد از هشت یا نه ماه اعلام گردید. مسخره تر از این انتخابات را کسی در روی کره زمین ندیده است.

>>>   برادرحسین علی ترا چی زور میته داکتر صاحب هرروز ارایشگاه میره ومن که هرروز برایش میگویم داکتر صاحب ماشاالله هر روز جوان ‌مقبول میشی تا حالا پنج معاش اضافی گرفتیم .
فواد اندرابی کارمند ریاست اجرایه

>>>   Farhad Maihanpor
یک دوستم دیروز در ریاست اجراییه بود و گفت که خلیلزاد پیش عبدالله آمد و نزدیک‌به ۴۵ دقیقه باهم گپ زدند. بعد از این دیدار عبدالله بسیار خوشحال بود.
یعنی قریب است مه هم باور کنم که‌ انتخاباتی در کار نیست و قرار است عبدالله رییس حکومت موقت شود.

>>>   سلام رحیمی، در هم‌آهنگی با دفتر آقای کرزی فهرست ۱۵ تا ۲۰ نفر را برای شرکت در مذاکرت‌ میان‌افغانی اسلو آماده کرده‌اند.
‏به نظر می‌رسد که آقای کرزی با دیگر سیاست‌مداران در تماس بوده و با آنان لیست ترکیب هیأت مذاکره‌کننده را هماهنگ کرده است.‬
پ ن؛ انتخاباتی در کار نیست، وطندار ما بسیار چرتی مالوم میشه!

>>>   محترما به نظر بنده تجربه وقراین این رانشان میدهد که این سناریوی انتخابات دوامدار است و انتخابات شدنی است وصلح به تعقیب آن به بسیار رزق وبرق آن طوریکه هیچ توقع آنرا نداشته باشیم عملی میشود که همه گی حیران خواهند ماند که این چه شد.

>>>   ميگن يك انتحاري كه ميخواست قانوني،عطاومحقق راهدف قراردهد قبل ازرسيدن به هدف افشاشده است

>>>   انتخابات نمیشود، خودرا سرگردان نکنید، خلیلزاد واضح گفت که برای امریکا صلح اولویت دارد نه انتخابات.

>>>   سلام الدین بیدار هیچ تکلیف نکشید انتخابات نمی شود

>>>   گلو را دریابد که هم از دین ماند و هم از دنیا
شاید در انتخابات مجموع رای اش سه باشد
خودش و دو دامادش

>>>   نا امید ازکابل>>
قبلا درانتخابات اشتراک کرده بودم به عوض که روز وروزگارم خوب شود برعکس شد

>>>   افرین اقای فواد اندرابی کارمند ریاست اجرائیه خوب نقطه ضعیف داکتر عبدالله را یافتی کوشش کن کو روزانه از ایشان توصیف کنی که جوان و جوانتر شده که مکافات بیشتر برای تان بدهد در غیر او همه گی میفهمند که اگر ارایش را از داکتر عبدالله دور کنی شاید یک شادی پیر بیش نباشد به هرصورت کوشش کن که کسی از پیشت خبر نشود من خودم هم بعد ازین از چال خودت استفاده میکنم
کارمند برحال ریاست اجرائیه

>>>   شیخ طایفه« محقق»سرانجام تیم را از فروپاشیدگی کامل نجات داد.

خبر های رسیده از کابل حاکیست که سرانجام؛ شیخ طایفه« محقق»با تلاش های پیگیر و شبانه روزی خود کورگره تیم اتمر را با چنگ و دندان باز نموده و تیم را عجالتاً از فروپاشیدگی کامل نجات داده است.
دیروز آقای محقق به دیدار حامدکرزی رفته و از پدرسالار مافیا که از او به عنوان پدر معنوی تیم اتمر نام برده می شود برای حل معادله دشوار خواهان کمک شده بود.
آقای محقق در این چند روز واقعاً وظیفه دشواری داشت،او در همه جا بود و با تمام حوصله و پشتکار برای رفع مشکل تلاش نمود.
اما این تیم در افکار عمومی به عنوان یک تیم ذاتاً؛ماجراجو،غیر منسجم،شتابزده ،ناآرام و پراکنده تلقی می شود که برخی از عناصر آن فاقد دیدگاه راهبردی و فهم درست از سیاست می باشند.
آیا این تیم خواهد توانست ذهنیت افکار عمومی را در جهت مثبت تغییر بدهد و خود را به عنوان یک تیم پیشرو معرفی نماید؟
عبدالحی خراسانی

>>>   حزب وحدت كريم خليلى بزودى باز هم دچار انشعاب ميگردد و عده يى از اين حزب جدا و به تيم اشرف غنى ميپوندند چون سعادتى بين هزاره ها راى ندارد و صرفا با نظر يكنفر يعنى خود خليلى داخل تيم ع معرفى شده و همه از اين انتخاب ناراضى استند

>>>   درین روز ها که کمپاین انتخابات شروع شده به یک چیزی بسیار جالب بر می خوریم وآن اینکه چهره های مرتجع ترین آدم ها افشا می شود و مردم می بینند که این آدمک ها دیروز چطور علیه کسی ویا به نفع کسی جف می زد اما امروز چطور چهره بدل کرده و از صداقت و کفایت آن چهره منحوس تمجید می نماید و علیه آن کسی دیگر زیشت می گوید. این آدم ها فقط برای استخوان جف می زنند حیف بر نام مقدس انسان که روی این ها گذاشته شده است.

>>>   تيّم ثبات و همگرایی خواهان برکناری سریع نور محمد
نور از سمت مشاوريت ارشد كميسيون انتخابات و توقف مداخلات ریاست جمهوری در امور داخلی کمیسیون‌ها شده است.

>>>   ملا به حکم مقتدی رخصت شد!
ملا رحیم الله عزیزی خطیب مسجد حاجی چمن، بعد از آنکه بر شانه اشرف غنی چپن گذاشت و وی را افتخار جهان اسلام نامید، مورد خشم و تکفیر مقتدیانش قرار گرفت. مقتدیانش نماز را پشت سر وی حرام دانسته و او را از مسجد و مدرسه حاجی چمن اخراج نمودند.

>>>   گفته های استاد سیاف درجواب غنی !
استاد سیاف گفته است که اشرف غنی به پشتون ها توهین می‌کند
در حالی که در بین پشتون ها بهترین شخصیت ها در تاریخ بوده اما غنی آمده است امان الله خان را که به نام شاه فراری ، قوم گراه ومتعصب در بین مردم مشهور است را رهبر پشتون ها معرفی می‌کند
مگر غنی نمی داند که امان الله خان یک سیکولار بی دین ، فحاش ، زن باره بود که فکر میکرد، دور کردن حجاب ازسر خانم ها و کوتا کردن دامن خانم ها تمدن است
، مگر همین امان الله خان نبود که در دوره شاهی خود شش ماه تمام در بیرون ازکشور مصروف عیاشی بود
، مگر همین امان الله خان نبود که در برابر اندک‌ترین مظاهره مردم توان مقاومت نیاورد واز کشور فرار کرد تا اینکه جنازه اش را از ایتالیا به کشور آورده اند ،
مگر همین امانلله خان نبود که بهترین شخصیت دینی و عالم جید کشور بنام قاضی عبدالرحمن را فقط بخاطر مسلمان بودن شهید ساخت ،
مگر همین امان الله خان نبود که حتی بالای یک کودک رحم نکرد و استاد خلیل الله خلیلی را از آموزش محروم کرد ،
مگر همین امان الله خان نبود که مقدس ترین کتاب خدا قرآنکریم بی حرمتی کرد وآنرا با لگد زد
، مگر همین امان الله نبود که برای اولین بار در تاریخ افغانستان شراب نوشی را در ادارات دولتی رایج ساخت .
این امان الله جانی نه تنها که رهبر پشتون ها نیست بلکه لکه ننگ در کشور است۰

>>>   توریالی خاوری
سبکدوشی خطیب توسط مقتدی
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
دریک اقدام بکلی بی‌سابقه ملا رحیم الله عزیزی خطیب مسجد حاجی چمن بخاطر اینکه بالای شانه وایسرای امریکا درکابل یعنی اشرف غنی احمدزی چپن گذاشت و وی را افتخار جهان اسلام خواند،مورد نفرت همه مقتدی ها قرار گرفت واز مقام خطیبی برکنارواز مسجد بیرون ساخته شد.
درین جا میتوان به سطح نفرت غنی جنایتکار،هوشیاری وبیداری مردم وتجویز جامعه نسبت به یک آدم متملق ودین فروش فکر کرد!!
از کابل گزارشات حاکیست که با استفاده از انگیزه سبکدوشی خطیب مسجد چمن،رهبری حزب ساختمانی آبادی در کابل ،کارسبکدوشی خواجه محمد داوود راوش را بخاطر خیانت وفروش حزب برای اشرف غنی احمدزی آغاز کرده اند!!
گفتنیست که چندی قبل خواجه محمد داوود راوش در یک معامله سیاسی در مقابل هشت لک افغانی پول نقد وعلنی وده ها هزار دالر پول معامله خصوص حزب را فروخت وحمایت حزب را از تکت انتخاباتی غنی احمدزی اعلام داشت!!
این حرکت ،وجهه سیاسی حزب را شدیدن صدمه زدواعضای حزب را در جامعه روشنفکری شرمسار ساخت.
بدینگونه حال رهبری کار نظر خواهی وبرنامه سبکدوشی محمد داوود راوش را آغاز کرده اند!!
گفته میشود که اعضای حزب آبادی پس از سبکدوشی خطیب مسجد وخوانش نامه« آقای رحمت الله نبیل به امرالله صالح» وبیان حقایق روشن نسبت به جنایات وخیانتهای غنی ،تازه خطای سیاسی رهبری را درک نمودند.
امید این حرکت رهبری حزب درسی خوبی باشد برای همه خائنین که از نماینده استعمار در وطن شان دفاع میدارند!!
>>>   پاره‌ای از توافق‌نامه بین طالبان و آمریکا
۱- انتخابات ریاست جمهوری به تعویق بیافتد؛
۲- تا دو سال نیروهای آمریکایی در دو مرحله خارج شوند؛
۲- بروز سوم عید توافق‌نامه بین طالبان و خلیلزاد امضا می‌شود؛
۴- یک هفته بعد از امضای توافق‌نامه، نشست بین الافغانی در اسلو پایتخت ناروی برگذار می‌شود؛
۵- ده هزار زندانی طالب از زندان رها شوند.

>>>   تنهارویکردی که برای فعلن تیم دولت سازدارد،توزیع بی رویه پول است.ازچندروز بدینسو دردفاترولایتی پول پمپ نمی شود سروصدای کمپاینرهای گرسنه بلند شده است
بااحترام غلام آهنگر

>>>   آفرین بر مقتدیان در مسجد حاجی چمن ! کار خیلی خوب و اسلامی را انجام داده اند ملای که دین را برای نفس خود به فروش بگیرد جزای اش ازین سختتر است.

>>>   اطلاعات دقیق وموثق وجودداردکه محمد حنیف اتمر به رغم تبلیغات تیم تابوت ساز،نمی تواندنفرت خودرا ازریس جمهورغنی پنهان نگه بدارد او به تکت انتخاباتی ثبات وهمگرایی می پیوندد.
امریکایی هامی خواهند باشکل دهی یک تکت فوق العاده مهم وترسناک ریس جمهورغنی رابفهمانند که درانتخابات چانسی برای پیروزی ندارد وباید تسلیم صلح شود وازخیر انتخابات که به نفعش نیست بگذرد.
مولادادخنجانی

>>>   برای فعلن قاچاقچی های موادمخدر،جنگ سالارها ،غاصبین ،زورگویانوتمام کسانی که درارگان های عدلی وقضایی دوسیه دارند مسول کمپاین اشرف غنی استنداما درتلویزیون اعلان می دهد که مابازورگو سرسازش نداریم چه بلاهتی جریان دارد.
جاهدالله پیام رستاقی

>>>   راپور دقیق وجود دارد که محقق زنش رابه اشرف واسطه کرده اما غنی گفته حالی وقت ندارم بعد از انتخابات بیاریش که تا خایه جایش کنم .
محمد علی ظفری

>>>   به خاطر کمپاین ها ملیارد ها پول بیت المال به گونه های مختلف به مصرف میرسید وآن هو در کشور که 40فصد مطلق گرسنه وبیش از 56 فصد زیر خط فقر زندگی میکنند مثا مدد معاش ، امتیازی، قراردادی، ارتقای ظرفیت .......غیره فاجعه جریان دارد

>>>   با اصلاحات قومی لسانی که د رکمیسیون انتخابات امده انتظار انتخابات شفاف را نداشته باشید
شما قضاوت کنید مولانا عبد الله اولین ماموریت رسمی اش است موصوف قبلا هیگونه ماموریت رسمی را انجام نداده بهمنصب کمیشنر با قلدری خاص دست یافته دو لندکروزر 10 تفر محافظ 5 تن سکرتر با تاسف که هیچ حرف و عملی برای گفتن ندارد چوگی کمیشنر می گرید که کی بالای من نشسته موتر اندکروزر ناله میزند کهمن کی را انتقال میدهم، مامور مالیه فریاد میزند کهمن کی را شش لک افغنی معاش میدهم مسول امنیتی متعجب استکه من امنیت کی را تامین میکنم بالاخره اشپیز می نالد که من برایک دیگ می پذیرم ایا گوشی در راس دولت است که فغان وناله را بشنوند یاخیر
قیام

>>>   عبد الله به تیم غنی می پیوندد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است