امرالله صالح از سوی مادرش عاق شد!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۸/۵/۲۱ کد خبر: 159769 منبع: پرینت

امرالله صالح در دو راهی قرار گرفته است یا با غنی برود و یا از سوی مادر عاق شدن را قبول کند...
یک تن از اقارب نزدیک امرالله صالح می گوید که شب گذشته میان صالح و مادرش جنگ شدید زبانی رخ داده است. مادر امرالله صالح به وی گفته است که اگر تو شرم نداری من دارم.

مادر پیر صالح گفته است هر شب و روز اینجا به خانه به بچه ها و افرادت از زشتی، تعصب و طالب پرستی اشرف غنی صحبت می کردی و می گفتی او به افغانستان اعتقاد ندارد اما حالا هر روز او را بخاطر چوکی دو روزه جلالتمآب می گویی. وی از آقای صالح خواسته است اگر از چاپلوسی و مزدوری دست نکشد وی را عاق (آخ) می کند.

وی گفته است طفل ها همه فیسبوک دارند و به من هم نشان میدهند که مردم حرف های اول و حالای تو را یکجا کرده اند و من کمنت های مردم را می خوانم برخی حتی می گویند به شیر دهنده ات لعنت که چنین پسری تربیت کرده که نه راه و مسیر اش معلوم است و نه هم ذره ای وجدان دارد.

صالح با خشم در مقابل مادرش ایستاده و خواست مادر را رد کرده است.

مادرش به عنوان حرف آخر به وی گفته تخلص ات صالح است ما خودت بسیار ناصالح هستی و تا زمانیکه اینگونه حرف های ضد و نقیض بگویی و کسی را که دیروز بی ریشه و متعصب و دشمن افغانستان می گفتی امروز ناجی خطاب کنی از سوی من عاق هستی.

نیلوفر بدخش خراسانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعیت باشد رحمت بر همچو مادری و .... بر همچو پسری چو ن ناصالح .

>>>   که برقمارسیاست هزار لعنت باد
به مادر امرالله صالح۱۲رحمت-باد
جاغوری

>>>   تعقل مادر بیسواد بلندتر ازپسر تحصیلکرده(؟) ودیپلومات. من باهر که خواسته باشدحاضرم شرط ببندم که غنی در هفته اول کامیابیش این دیسکودانسررا خانه نشین خواهد کرد.
عاقل

>>>   اشرار بی فرهنگ بخاطر مقام و منصب،قدرت، شهوت پروای خدا،قران، پیامبر مذهب خود را ندارند شما در باره عاقی پدر و مادر اشرار حرف میزنید،چطور د قصه مادر میشوند. توبه خدایا چی مردم از دنیا بی خبر!!

>>>   نيلوفر جان بدخش سلام ، عيد تان مبارك!
اگه مادر امرالله صالح اينقدر اديبانه صحبت كده بتانه و قرار روايت شما مطالب را از فيس بُك هم خوانده بتواند خوشا به حالش . ولي مه فكر ميكنم شما گپ هاي خود تانه از زبان مادر امرالله نوشته كدين !

>>>   تنها صالح چنین نیست همه پنشیریها همینگونه هستند ، اگر فردا جناب اشرف غنی بر ای قانونی ، ضیا مسعود بسم الله ودیگران روی خوش نشان بدهد همینها به خدمت اشرف غنی میروند واز او تعریف وتوصیف میکنند ،
ر

>>>   در سی سال گذشته پنشیریها در سیاست ناکامترین ودر اختلاس غصب قلدری قانون شکنی نزاع قومی از همه اول بوده اند

>>>   آق شد یا میشود ؟؟

>>>   نیلوفر +بدخشانی+ خراسانی+ توچیکستوني ولی بالاخره افغانی!
مادرجان صالح کمنت مرا نیز بخواند!
مادر جان ! افرین به شیرت که چنین مرد تاریخساز را به اولاد مادر وطن تقدیم کردی!
غنی مرد تاریخ است! و هرکس که اورا درین زمان یاری میرساند او هم مرد تاریخ است!
بګزارید زورګویان و قانون شکنانیکه ملیونها مادر چون شمادلخون می کنند!
بګزارید صالح واقعا صالح باشد!...

>>>   صالح و اطرافيانش از اول نه اعتقاد بخدا و نه بجهاد و يا حكومت اسلامي داشتند، بغير چور و غارت كاري نكرده اند، اين گروه نام مجاهدين اصلي پنجشير و جمعيت را بر باد داده اند، و اين عاق كردن مادرش دردي را دواء نميكند، بايد پيروان بر حق مسعود شهيد (نه برادرانش) اين فروخته شده و أمثال شان را محاكمه جهادي نموده و مجازات نمايند، در غير آن بزودي همه مجاهدين پنجشير تحويل طالب و داعش شده و با حيله ها از بين برده ميشوند.

>>>   اولتر از همه سلام به نویسینده خر آسانی، ثانیا کدام پنجشیری حلالی است که امر الله صالح باشد و ضمنآ پیوستن امرالله صالح به تیم دولت ساز هیج کمک نمی کند و امید است از آوازه های بی مورد هم خودراری کنید چون همه اصلیت این تفنگ سالاران اشرار را میداند و هیچ کس حاضر نیست به گروهی که در این قاتلین چون عطا، محقق، بسم الله پشقل فروش و قانونی چاپلوس باشد رای دهند.
تشکر
رضا از کابل

>>>   Fard
ملاقات امرالله با تمساح
امرالله : تمساح بچیش
تمساح : عه
امرالله : تو بگی تو یک ذره اشک بده برایم
تمساح : بروع !!
امرالله : ویع. خو حالی چی فرق میکنه ! توهم پنجشیری مام پنجشیری، بگی !
تمساح : مه پنجشیری نیستوم
امرالله : ویع، تو از کجاستی ؟
تمساح : از خلیج فارس هم اوسون تر
امرالله : خوووو خیره بگیر یک مقدار اشک برای من بده که شدیدن نیاز دارم
تمساح : اشکه چی میکنی ؟
امرالله : امتخابات است
تمساح : ویع !! امتخاباته به اشک چی غرض ؟
امرالله : تو نمیفامی، اینجا افغانستان است …
تمساح : در افغانستان شما در انتخابات اشک میریزید ؟
امرالله : در افغانستان همیشه اشک است
تمساح : وی ی ی ی بیچارگکااااا چراع ؟
امرالله : طالب میزنه
تمساح : دگه ؟
امرالله : استقلال نداریم
تمساح : دگه ؟
امرالله : پیسه ها دزدی میشه
تمساح : دگه ؟
امرالله : حالی بی ناموسی هم شروع شده
تمساح : بی ناموسی چیست ؟
امرالله : این همی کار بد …
تمساح : ها ها ها ها ها
این جا بود که با خندهِ تمساح اشک او هم به وفور جاری شد و امرالله فورن سطل های خود را پر کرد و فرار را بر قرار ترجیع داد.

>>>   رئیس جمهور امریکا چند روز قبل گفت: «ما سرنوشت افغانستان را به دست کسانی سپردیم که تا چند وقت پیش در کشور ما یا مصروف سلمانی ، یا غذا فروشی و یا هم کباب فروشی بودند» این سخن ترامپ به این معناست که کسانی را که ما بالای گرده‌های مردم افغانستان سوار کردیم نه تنها که درایت و کفایت نداشتند بلکه امریکا و دنیا و مردم افغانستان را نیز با پر رویی و چشم سفیدی فریفتند.

>>>   نتقاد جنرال دوستم از یار قدیمش داکتر غنی در نماز عید:
غنی بزرگترین زورگو و قانون شکن خودش است.
امرالله صالح را بسیار دوستم دارم و احترامش میکنم اما افسوس میکنم که با وجودی که زیر دست مسعود بزرگ شده حالا در کنار غنی است.
بیشتر در گزارش TOLOnews

>>>   Salam
هزار بار هم که به عبدالله رأی دهید او شما را باز به کرزی ، غنی ، اتمر و یا کدام زی و خیل دیگر می فروشد . چه وقت کله ی سنگین شما صاحب درک می شود .

>>>   احمد ولی مسعود؛ تا کنون نشان داده که افسار یا پوزبند کسی را به گردن خویش نبسته است بلکه کوشش میکند دیگران را دنباله رو خود بسازد ازین ناحیه؛ احمد ولی مسعود هرگز شامل این قاعده نمیشود چنانچه برادر بزرگش فرمانده احمدشاه مسعود نیز مرد مستقل مزاج وصاحب ارادهء آزاد بود۰ اما هدف آقای افراسیابی چنان است که دیگران با تمام عقل وفراست ودرایت و دوربینی شان بازهم باید خودشان را دنباله رو برادر مجاهد حکمتیار بسازند بخاطریکه او پشتون است۰ این در حالی است که برادر مجاهد حکمتیار؛ پیش از هر قوم دیگر ؛ سوته را به مقعد پشتونها زده است۰ تف بر آن پشتون بی عقل وبی حافظه ای که فراموش کند که حسن ولسمل از ترس برادر مجاهد حکمتیار به سفارت ناروی در اسلام آباد با اولادهایش پناه برد۰ تف بر آن پشتون که فراموش کند که عصمت قانع؛ از ترس برادر مجاهد حکمتیار به آغوش برهان الدین ربانی پناه برد۰ تف برآن پشتون که فراموش میکند که حبیب الرحمن الفت؛ شمس الدین مجروح و چینزایی به امر و دستور برادر مجاهد حکمتیار به قتل رسیده اند۰
برای برادر مجاهد حکمتیار؛ پشتون و پشتونوالی و افغانیت در شرایط کنونی ابزار خرسازی و خرسواری است که میخواهد از دیگران پس نماند

>>>   عاق به معنی دل بد شدن است.
وقتی که آدم چیزی را میخورد که گنده شده باشد،دل بد میشود و ذریعه عاق،تمام چیزی که خورده است،از معده اش از راه دهن به بیرون میریزد.
بعضی اشخاصی که در شکم گرسنه نیز زیاد شراب میخورند،دل بد میشوند و استفراق میکنند.
در حقیقت عاق عبارت از استفراق کردن است.
اما این که اولاد چطور عاق و یا استفراق میشود و از راه دهن به بیرون میریزد،معلوم نیست.
بعضی افراد هستند که بخاطر برخورد ناشایسته اولاد شان،اًنها را از میراث محروم میکنند.
در حالی که این نیز یک عمل غیر قانونی و بی عدالتی است که در مقابل اولاد صورت میگیرد.
گذشته از آن امرالله صالح یک طفل نیست و یک شخص بالغ است و جواب دهنده اعمال و نظریات سیاسی خویش است.

پدر و مادر وی مسئولیت کار ها و نظریات سیاسی وی را ندارند.
در تمام دنیا معمول است که در انتخابات افراد و اشخاصی که سابق با هم یک نظر نبودند،نظر به شرایط و زمان باهم اتحاد کردند و دولت تشکیل کردند.
احزابی که در پارلمان مثل موش و پشک له جان یکدیگر میتازند،در مرحله بعدی انتخابات میبینی که باهم اتحاد میکنند و دولت مشترک تشکیل میکنند.
در سیاست هیچ زمانی دوست و دشمن دایمی وجود ندارد.
در یک جامعه دموکراسی پدر و مادر ها جوابگوی اعمال فرزندان بالغ خویش نیستند.
در یک جامعه دموکراسی در سیاست نیز دوست و دشمن دایمی وجود ندارد و بخاطر منافع کشور میتوانند رقیب ترین احزاب باهم اعتلاف کنند و دولت تشکیل کنند.

>>>   جواب یک هموطن به امرالله صالح:
روزی و روزگاری اگر فرصت شد اشرف غنی را به پشته سرخ جبل السراج ببرید و اوشان را بر تانک های شکست خورده روس طالب بلند و سوارش کنید و یا در بین دو هزار تانک زرهی او را رها کنید تا مفهوم استقلال و آزادی را بداند تا بفهمد کدام روز ، روز استقلال است بر جسته سازی امان الله خان و ترمیم ویرانه های باز مانده از مکان های عیش عشرت
حبیب …

>>>   Ali Sajadi
نفاق را ميان پشتون و غير پشتون ها كه اكثريت بزرگ كشور (٨١درصد) هستند را در افغانستان گلبدين غني و ديگر سران پشتون دامن ميزنند اين كار شان شمشير برنده بر فرق خودشان و يكتعداد پشتونهاي بي گناه خواهد شد .

>>>   aheel
در عید جنایت‌کاران بالفطره را برای دریدن بیشتر و بیشتر مردم از بند رها میکنند، اما صدها انسان دیگر بی جرم و خطایی به شیوه حکومتهای نظامی بدون محاکمه و اعلام جرم در بند میمانند‌. چرا؟ طالب جنایتکار نازدانه قومیست. سایر زندانیان منسوب به قوم غنی نیستند.
خراسانی چرا، در کجا، با چه مجوز قانونی و در چه وضعیتی در بند است؟

>>>   صالح یک شخصیت ملي و قابل احترام برای هر افغان راستین است. شایعه این تبلیغ عاطفی هیچ کارایی ندارد ، گوفتاری که حقیقت نداشته باشد؛ مفید و مؤثر نیست.
ش س از مونیخ

>>>   متن نامه‌ی امیر دوست‌محمد‌خان به پسرش محمد اکبر مشهور به غازی وزیر اکبر خان:
من(امیر دوست محمد خان) با انگلیس‌ها به موافقه رسیده‌ام بر این تفصیل که، تو(شهزاده اکبرخان) به بهانه‌ی شکست یافتن از قوای فرنگی خودرا بیرون بکشی-انگلیس‌ها داخل کابل خواهند شد و دشمنان واقعی خود(آزادی خواهان به رهبری میرمسجدی خان و مجاهدین شمالی) را نابود خواهند کرد و بعد از بدست آوردن آبروی رفته و سرکوب دشمنان شان افغانستان را ترک خواهند گفت. به این صورت از سویی لکه‌ی بدنامی شکست از دامن انگلیس‌ها پاک می‌شود، اما در عوض آن، پادشاهی را در خاندان ما به رسمیت خواهند شناخت و از سویی دیگر، رقبای امارت ما در کابل، که شاید فردا، درد سری برای ما باشند، از میان خواهند رفت.
پ.ن: خواننده‌ی گرامی می‌داند که علیه انگلیس‌ها، کی‌ها جهاد کردند و ثمره‌ی آن به پای کی‌ها ختم شد. این نامه را دوست محمد خان زمانی به پسرش اکبرخان ارسال کرد که مجاهدین شمالی به رهبری میر مسجدی‌خان، انگلیس‌ها را تا جلال آباد شکست داده و هزاران سرباز انگلیس کشته شده بود که گفته می‌شود از میان ۱۶۵۰۰ نفر لشکریان انگلیس، تنها یک جنرال آن زنده رها شده بود.
دوست محمد خان می‌خواست این شکست انگلیس‌ها جبران شود که جبران هم شد. طوری‌که تاریخ گواه‌است، انگلیس‌ها از پی‌آن شهر چهاریکار و شهرستان استالف را آتش‌زدند و هزاران جنایتی دیگر را به کمک خاندان دوست محمد خان به غیر افغانان و مردم شمالی روا داشتند.
کتاب؛ استیلای نظام قبیله سالاری
نوشته‌ی پروفیسور دکتور جلال الدین صدیقی
تورانیان خراسانی

>>>   Arianfar
افغانستان در راه کنفدراسیونی شدن بر پایه پلان B:
بازگشت طالبان زیر هر اسم و رسمی که باشد، نخستین گام در راستای فروپاشی کشور و ایجاد کنفدراسیون شمال و جنوب است. روزگاری تاریخ حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی را مقصران اصلی فروپاشی کشور به دو بخش ارزیابی خواهد کرد‌. کابل پایتخت مشترک خواهد بود.
اما با تشکیل شمال و جنوب جنگ نه تنها پایان نخواهد یافت بل که با نیروی تازه یی ادامه خواهد یافت.
ویرایش قانون اساسی و اصلاح ساختار نظام تنها کاری بود که می توانست جلو تقسیم کشور به دو گستره پشتون نشین و غیر پشتون نشین را بگیرد.
اما کرزی و احمدزی همه فرصت های طلایی را با اندیشه های ناسخته تشکیل پشتونستان بزرگ با تجزبه پاکستان از دست دادند. نتیجه برعکس شد. به جای پاکستان افغانستان تجزیه خواهد شد.
نیم قرن پیش از امروز داکتر موسی شفیق گفته بود:
ما نباید افغانستان را نباید قربانی پشتونستان نماییم.
این سخنان را باید خطوط زرین ثبت تاریخ کرد.
دردمندانه کرزی و احمدزی در شنیدن این پند و اندرز شفیق گوش کری داشتند و این گونه کشور را به لبه پر تگاه نابودی کشاندند.
با تقسیم کشور به دو بخش، نه تنها جنگ پایان نخواهد یافت، بل که سرآغاز دور تازه یی از نبردهای خونین فرسایشی خواهد بود.

>>>   Farid
افغانستان آزمون ناکام !
ببینید؛در بازی امریکا با چین،روسیه،هند و پاکستان افغانستان یکی از میدان های خونین است.تنها میدان خونین است!
گاهی که امریکایی ها آمدند تا امارت طالبان را براندازند تقریبن همه خوش بودند.امارت طالبان واژگون شد و طالبان هم مصون و آرام رفتند تا باز آیند.در نزده سالِ اخیر طالبان دوباره سازی شدند،در محلات غیر بومی برده شدند،تسلیح و تمویل شدند.در نزده سالِ اخیر هرچه مانع و مزاحم از راه "صلح باعزت" برداشته شد.در نزده سالِ اخیربیشتر نیروی ضد طالب بدنام،فاسد و جنگ سالار معرفی شد و طالب نظم،قدرت،مظهرِ عدالت و ضامن تجزیه ناپذیری کشور شناسانده شد.
.گاهی که صنف سیاسی افغانستان بیشتر ملیشه ی سیاسی باشدومردم بی تفاوت؛به پیش رفتن دشوارمی نماید.

>>>   Dehganpoor
اگر انتخابات شود و یا هم صلح با طالبان ، حکومت آینده بی تردید شبیه حکومت کرزی و حکومت اشرف غنی احمدزی خواهد بودوممکن بدتر از هردو نه بهتر. یعنی متشکل از همین تکه داران قومی و دینی و تکنوکراتهای قبیله گرا و تمامیت خواه پشتون تبار نه کسی دیگری .
به احتمال قوی ، سناریوی "بن اول " و نوع حکومت " وحدت ملی " تکرار خواهد شد و این روند ادامه پیدامی کند تا زمانیکه نخبه گان مردم افغانستان در خدمت این دو گروه تمامیت خواه و تباه کننده باشند و مصروف جنگ های فیسبوکی تحت نام دفاع از منافع قومی و قبیله ی شان .
به این دلیل ، منتظر کدام معجزه ی نباشید !

>>>   Matin
وقتی که حکومت فعلی نمی‌تواند در مورد صلح تصمیم بگیرد، غلط می‌کنید که دهشت‌افگنان را رها می‌کنید! وقتی که شما به این نظر استید، رهایی خطرناک‌ترین جنایت‌کاران را چطور توجیه می‌کنید؟!

>>>   زادی
به امرالله صالح بگوئید که پیوستن اتمر زنگ خطر است برت که شما در انتخاب خود حاشیه روی نکرده باشند
چرا که آن خواسته های که شما روی کاغذی با غنی امضاء کردند آن خواسته ها را داکترعبدالله و عطامحمد نور نیز کرده بود حتی جنرال دوستم از حق بر حق خود دفاع کرده نتوانست آن که مردم دار نیز بود شما چطور؟

>>>   Sajadi
زنگ خطر !
حمدالله محب مشاور امنيتي رياست جمهوري كسي است كه در انتخابات رياست جمهوري ١٣٩٣ يكي از كمپيوتر كاران كميسون انتخابات بود كه Adminويا مديرت اصلي تمام كمپيوتر ها و محاسبات را بر عهده داشت از طريق موقف خود حدود يك نيم مليون رآي را به نفع اشرف غني تقلب كرد .كه آلبته امر خيل و بقيه اشخاص ديگر در اين خيانت ملي دست داشتند و همان تقلب اين شخص با عث شد كه اشرف غني به مسند رياست جمهوري رسيد .
غني احمد زي ريس جمهور متقلب ايشان را در رآس هردو كميسون يعني دبير خانه و كميسون سمع شكايات گماشته است تا باشد ايشان زمينه تقلب مجدد را برايش مساعد نمايد.

>>>   او مردم شریف خوشباور!
بر این ار زدن های مغز متعفن فریب نخورید که خود زاده طالب و حامی طالب وحشی است!!!
۳۵ برادرش را آزاد کرد!

>>>   حق باامادرش
است

>>>   از طرف جمعیت وروند زرد هم عاق شده ،بعداز اعلان برنده شدن غنی الی نهایت سه ماه غ هم اورا عاق میکند کسیکه به همسنگرانش وفادارنماند برای غ وفا میکند؟؟

>>>   جواب امرالله صالح به مادرش:
فعلا مادرم بی بی گل است تو در اوان طفلیت که عقلم رشد نکرده بودی برایم شیر دادی حالا این مادر رضایم در میان سنی از پستان هایش برایم شیر مزه دار دالری و بیغیرتی میدهد و هر روزه چندین بار شب روز جهت مکیدن شیر به ارگ میروم و خوشحال هستم که فعلا مریم جان و طارق جان را مثل خواهر برادر در کنار دارم هرگاه امریکا رفتم یکجا با انها به نایت کلوپ ها رفته مشروب خورده ساعت تیری میکنیم ازخوردن شیر تو و توت تلخان اب ذلال پنجشیر که من صاحب کدام کمال نشدم .

>>>   نویسنده این مطلب و کسانیکه از آن حمایت میکنند در واقعیت اق شده پدر مادر هستند ، صالح که از یک گروه از یک باند و یک ولایت و یا یک قوم و سمت و زبان خودرا بالاتر و ملی تر کشیده و ملی فکر میکند که قابل افتخار است و انسان های بی ارزش و یاغی گرا که به این ارزش نمی فهمند ، ولی مادر امرالله صالح باید افتخار کند مانند هر مادریکه در فکر وطن خود است و ملی فکر میکند و افکارش مطابق ارزش های ملی است که هم چنین افکار جاویدان خواهد بود.

>>>   مردم حوزه مقاومت هم این غلام بچه درباری و ناصالح را که حالا پابوس ومزد بگیر فاسد ترین ، خونخوار ترین ، مستبد ترین ، فاشیست ترین ، بیکاره ترین و مزدورترین ریس جمهوری متقلب کشور شده است ، را آقاق کرده اند ، دیگر ناصالح حتی در قریه خود هم دوست وهواخواهی ندارد. روند سبزش هم به سیاه ، زرد ونارنجی تقسیم شده و اعتماد مردم از ین چاپلوس به حد صفرتقرب نموده است.
کوه کن

>>>   به نظر دهنده یی که پنجشیریان این مردم آبله پا و زحمت کش را حرامی دانسته است ، می نویسم که ما از مادر و پدر پنجشیری وتاجیک تبار بدنیا آمده ایم نه مانند اجداد شما ازمادر اوغان و پدران انگلیسی ، معلوم دار است که کدام قوم مورد لطف امریکا ، انگلیس و پاکستان قرار داشته و الی اکنون دارد. در طول تاریخ یک نفر فقط یک نفر از زمامداران پشتون را نشانم بده که به زور خود به تخت سلطنت تکیه زده باشد ، از احمدشاه کونی تان گرفته تا غنی دیوانه تان.
کابلی

>>>   درجهان بسیار کم مادر پیدا میشود که درمقال پسرخود که درآینده نزدیک معاون اول رئیس جمهور میشود، چنین یک موقف قهرمانانه گرفته پسرخودرا مورد رهنمائی قرارمیدهد واورابه راه راست ومسلمانی رهنمائی میکند.
آفرین وصدآفرین به چنین مادر، اما برای امرالله شرم است که گپ ورهنمائی مادر خودرانادیده گرفته بازهم پشت چوکی معاونیت ریاست جمهوری بگردد.
بااحترم
یک همشهری شما

>>>   در کنار غنی همه عاق شده ها اند تنها صالح نیست هیچ غم نخور به مادر با شرف امر الله صالح اطمینان بدهید.

>>>   کدام یک از اینهایکه در تیم تابوت ساز هستن اهل صالح هستن این بار غنی نمیتواند تقلب کرد و یا ریس جمهور شد چرا که انتخابات نخواهد شد صلح به وجود میاید شریک قدرت در کمین است عبدالله غنی صالح دانش میتوانند در یمک موقیت درست جای کراچی میوه فروشی ریزرف نمایند تا سرمایهای حرام که از خون ملت پیدا کرده اند به باد نرود
تشکر ......
ممنونه تاجکستان

>>>   این یک دروغ محض است.
فکر نکنم مادر صالح صاحب قادر به خواندن باشد.
به هر حال

>>>   فکر کنم مادر صالح سال‌ها قبل فوت کرده این چرمدیات یعنی چی !

>>>   جناب داکتر اشرف غنی > به پیوستن و نه پیوستن امرالله صالح و امرالله و یا کدام شخص دیگر هیچ احتیاج ندارد خداوند گوسفند چاق کن و گوسفند چران هایش زنده باشند اشرف غنی مغز متفکر است وی قبلآ چوپانها و گوسفند چاق کن خود را به همین روز مبادا در چهار جهت جابجا کرده است برو گم شوید با صالح ناصالح و با دانش و بی دانش تان. دست همه تان خلاص داگز دا میدان .
ژوندی د آیسکریم

>>>   صالح نه کدام آدم مهم است نه کدام پایگاه مردمی حتی بین خود پنچشیری های خود دارد.
کس حاظر نبود معاون غنی کوچی شود و این غلام بچه موقع را غنیمت شمرد و خودش را در خدمت قرار داد. صالح را چندروزی سهو استفاده میکنند و بعد با اولین کلانکاری که کرد از دوستم و ضیاه بدتر با او معامله میکنند.
صالح فراموش کرده که اینها در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر دارند.

>>>   صالح گک، این هویت فروش بی مایه و بی همه چیز فکر میکند با این خ۰۰ مالی ها بجایی خواهد رسید۰ عجله کن که این بار اگر یک تار پشم سامان ولسمشر صییب ات کم شود باز چه خواهد شد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است