حنیف اتمر به تیم اشرف غنی می پیوندد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۸/۵/۲۲ کد خبر: 159772 منبع: پرینت

منابعی از درون دسته انتخاباتی محمد اشرف غنی می‌گویند که احتمال دارد محمد حنیف اتمر، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به دسته انتخاباتی دولت ساز به رهبری آقای غنی بپیوندد.
به گزارش طلوع، در همین حال دسته انتخاباتی عبدالله ، نامزد دیگر ریاست‌جمهوری می‌گوید که رای‌زنی‌ها با محمد یونس قانونی، عطا محمد نور و محمد محقق برای پیوستن به این دسته انتخاباتی ادامه دارند.

از سویی هم، عبدالرشید دوستم، معاون نخست رییس‌جمهور می‌گوید که تلاش‌ها برای پیوستن محمد یونس قانونی، عطا محمد نور و محمد محقق به دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله ادامه دارند.
آقای دوستم در این باره گفته است:« محقق صایب و احمد ولی خان و داکتر عبدالله ره استاد عطا و داکتر عبدالله را یک تیم قوی جور میکنیم.»
اسدالله سعادتی ، معاون نخست دسته انتخاباتی عبدالله گفت:« این تیم و یا حداقل بدنه اصلی این تیم ممکن است از ما حمایت کند یقینن برنامه های مشترکی است که بین ما و تیم صلح و اعتدال وجود داشت.»

دسته انتخاباتی عبدالله می گوید که اعضای این دسته به پیوستن آقای اتمر به دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی علاقه یی ندارند.

اما منابعی از درون دسته انتخاباتی محمد اشرف غنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گویند که یکشنبه شب حمد الله محب، مشاور امنیت ملی با محمد حنیف اتمر، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از بهر پیوستن او به دسته انتخاباتی محمد اشرف غنی دیدار کرده است.
جاوید فیصل سخنگوی دسته اتنخاباتی محمد اشرف غنی گفت:« ما اماده هستیم هر دسته انتخاباتی که با یکجا می شود می تواند بیاید و به ما بپیوندد.»
اما دسته انتخاباتی محمد حنیف اتمر می گوید که برای از میان برداشتن چالش‌های به وجود آمده میان اعضای این دسته رای زنی ها ادامه دارند.

پیش از این دسته انتخاباتی وفاق ملی به رهبری احمد ولی مسعود نیز از دیدارهای این دسته انتخاباتی با شماری از چهره های دسته انتخاباتی حنیف اتمر سخن زده بود.
گزارش ها از وجود اختلاف‌ها و پس از آن فروپاشی دسته انتخاباتی محمد حنیف اتمر زمانی بیشتر شد که به گفته منابع چه گونه گی حضورعطا محمد نورهمچون نخست وزیر در دسته انتخاباتی صلح و اعتدال سبب فروپاشی این دسته انتخاباتی شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این نقشه شوم اتمر فاشیست را همه میدانستند که اورا رها کردند آنها میدانستند که اوغان جوانمردی در شانشان نیست. آفرین به استاد عطا ِ محقق و قانونی یک کار درست و سنجیده را انجام دادند ِ اوغان ذره مردی و کاکه گی ندارند. اتمر در نزدیک های انتخابات قرار بود با تیم کثیف و فاشیست غنی هم دست میشد به به نظام ضعیف و انتحاری تابوت ساز کمک کند تا بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر دیگر را به کام مرگ دهد....

>>>   همان حرفی که از ابتدا می گفتند : تیم سازی اتمر صرف تقسیم نمودن جنگ سالاران وجداساختن شان از یک تیم قوی بوده حالا ثابت شد دوباره به اصل خویش بازگشت
هرکسی کودور ماند از اصل خویش
بازجوید روزگار وصل خویش
گیلگمش

>>>   این خصوصیت اوغان ها خیلی مردانه است که هیچگاه به قوم خود نامردی نمیکنند ، شروفسادر ا ببینید یا دیدن یک چاکلیت فورا جبهه اش را عوض میکند امروز با این است فردا با آن است پس فردا به هردو خیانت میکند

>>>   درینصورت به اشرف غنی کی رای خواهد داد؟
شمال و شمال شرق به داکتر عبدالله و قانونی و عطا محمد نور و دوستم.غرب به اسمعیل خان.بامیان و دایکوندی به محقق و خلیلی.قندهار و هلمند و جنوب به کرزی خیل.مشرقی له ظاهر قدیر دشمن غنی.
تنها شهر کابل میماند که همه گروپ ها دعوی آن را دارند و همه میخواهند یک توته از رای باشندگان کابل را داشته باشند.
در مجموع اعتلاف اشرف غنی کمترین افراد بانفوذ را در ترکیب خویش دارد.

>>>   آمار از اول معلوم بود که بمب پرتاب شده در میان مخالفان غنی است.
خداوند رسوایش کرد و دوباره به اصل .... خویش می پیوندد.

>>>   چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
این روسپی گری سیاسی جزء از شخصیت تمام این معامله گران شده است.

>>>   سلام به تمام هموطنان عزیز!
از ابتدا این یک دسیسه بود تا گروپ قوی را که در مقابل غنی قوی تر بود ضربه بزنند و از پروگرام انتخابات دور نگاه کنند این اتمر را ساخته گی وظیفه دادند تا قسمی وانمود بسازند که از اشرف غنی آزرده است.
چه سیاست مدار های داریم که فریب های طفلانه بالای شان کار میکند و دل را خوش کردن که یک وقت زمامدار ملت باشند.

>>>   کبوتر با کبوتر زاغ با زاغ، بغیر از چند تا غلام بچه حلقه بگوش و چند تا چاپلوس های دربار.

>>>   هرچه بود فقد بخاطر اوغان شناسی بود زنده باد اقوام غیر اوغان ِ شما اوغان را ببینید که ذره مردی ِ رفاقت ِ کاکه گی ندارند . سالها گل بی دین با شمال دشمنی کرد زمانی که از کابل فرار کرد در پنجشیر مهمان بود تا دوباره به ملک اجدادی خود پناه بر شما یک مثال بدهید که یک تاجیک ِ اوزبیک وهزاره برای اوغان نامردی کرده باشد ؟ سالها اوغان در دسترخوان ما بزرگ شدند و آداب خوراک و پوشاک را آموختند وقتی بقدرت به کمک خارجی ها رسیدند بعد شروع کردند به نمک حرامی و ناسپاسی . حالا بخواهیم یا نخواهیم صف ها جدا شده و اوغان را هیچ قوم دیگر نمیپذیرند چون اوغان معامله گر خاک و ناموس فروش است . کسی که ناموس خودرا بفروشد خاک و رفاقت نزدش چی ارزش دارد. در طول تاریخ از نامردی اوغان یاد شده است . اوغان نامرد است که حتی به اوغان خود هم نامردی میکنید . شما جای دیده باشد اوغان سر برادر اوغان خود ایستاده نیست و اگر قرار باشد برادر خودرا بخاطر پول و منصب میکشد چنانچه تیمورشاه چشمان برادرش که والی هرات بود را بخاطر قدرت کشید . این نامردی در زات اقوام دیگر نبوده و نیست. اوغان هرچه کند با محتاج اقوام اصیل این خاک هستند و اوغان طایفه هرچه کنند نزد ما غول و بی ادب هستند.

>>>   بسیار کار خوب کردند چون اوغانها نامرد هستند ِ امروز استاد عطا ِ محقق قانونی و غیره هرچه باشند برای ما رهبران عزیز هستند وقتی اوغان رفته پای گل بی دین نوکر پاکستان را بوسیده بابا صدایش میکنند ما چرا بد خودرا بدر بگوییم ؟ دیگر فریب پشاتین را خوردن احمقی است . شما قضاوت کنید وقتی کسی از مادر فروخته شده بدنیا آمده باشد او مرد خواهد بود ؟ اتمر شادی باز یک لغمانی دلاک زاده است من یکجا شدن استاد عطا همرایش متاثر شدم اما استاد عطا قدرت مساوی میخواهد نه معاون شدن یک دلاک . اشرف غنی فاشیست یک خدمت به ملت که پرده سفاکی را از روی اوغان برداشت حالا که اوغان هرچه بگوید اقوام دیگر بالایشان اعتماد نمیکنند حتی اگر ولی الله اوغان هم باشد . من خودشم شخصآ بالای یک خارجی اعتماد دارم اما بالای اوغان نه در دفتر که کار میکنم عده محدود اوغانها هم هستند خارجی ها واضع میگویند که اینها چرا مرض چاپلوسی و مرض تخریب دیگران را دارند من میگویم اینها زات شان خراب است گناه اینها نیست من به خارجی اصلیت و اهلیت این قبیله گمشده یهود و این مردم قبایلی سرحد را بخوبی به معرفی میگیرم .

>>>   یعنی نقشه فاشیزم را استاد عطا به خاک یکسان نمود زنده باد اقوام غیر اوغان

>>>   اتمر هیج رای ندارد او یک شخص فریبکار و خاین ملی است به هر تیم که بپوندد نفاق قومی و فساد اداری در ان تیم حتما وسیع تر میشود و نفرت مردم و جهانیان نیز به مراتب در مقابل آن تیم افزایش پیدامیکند که بلاخره ناکامی روسیایی و بربادی افغانستان خدانخواسته.
شیگیوال

>>>   این کار از اول همچو روز روشن بود این کار خواهد شد حنیف اتمر خود حدود دو ماه پیش در مصاحبه با یکی از شبکه های خبری سیمای ایران اعلام کرد برنامه از قبل این بود که اتمر در نهایت به نفع غنی کنار رود این یک پروسه از سوی پشتونهاست که قدرت را تصاحب کند و مردم را فریب دهند

>>>   کبوتر با کبوتر زاغ با زاغ، بغیر از چند تا غلام بچه حلقه بگوش و چند تا چاپلوس های دربار.

>>>   عطا انقدر نامرد است نه تنها به مردم خود وفا نکرده حتی همسنگران خود را هم در معامله های شخصی فروخت.مگر فراموش کرده اید که او نه تنها یک معامله گر است بل یک قمارباز زاده است{پسر کاکا نور که پرخانه قمارش در مزار مشهور است}. یاد تان باشد باطالبان هم اتلاف خواهد کرد.

>>>   اتمر و آدم شدن
خواب است و خیال است و محال است و جنون

>>>   از حنيف اتمر كرده حنيف هنگام رحمتي بيشتر مردم دار بود.حنيف اتمر دو نفر هم ندارد كه برايش راي بدهد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است