تجاوز مهاجر افغان به دختر ۱۹ ساله آلمانی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۶    ۱۳۹۸/۵/۲۳ کد خبر: 159787 منبع: پرینت

“حسین خاوری” نوجوان ۱۷ ساله افغانی در معرض اتهام تجاوز و قتل دختر ۱۹ ساله یک مقام عالی رتبه قرار دارد.
به گزارش شفقنا؛ متهم در ماه می سال ۲۰۱۳ نیز با پرتاب کردن دختر یونانی از صخره ای واقع در کورفو سعی داشته وی را به قتل برساند. خوشبختانه این دختر به دلیل انجام ورزش کوهنوردی می دانسته چگونه باید شیرجه بزند تا کمترین آسیب به و وارد شود بنابراین توانسته بود خود را از مرگ حتمی نجات دهد و فرد مهاجم را شناسایی کند. در سال ۲۰۱۴ حسین برای این پرونده به ۱۰ سال زندان محکوم شد، اما هنوز مشخص نشده به چه دلیلی خیلی زودتر از اتمام دوره محکومیت اش از زندان آزاد شده است.

حال این پسر افغانی به خاطر قتل “ماریا لادنبورگر” ۱۹ ساله در فرایبورگ، جنوب غرب آلمان توسط پولیس بازداشت شده است. پولیس از طریق دی ان ای متوجه شد خاوری، پناهنده نوجوان افغان با قتل این دانشجوی پزشکی در آلمان مرتبط است. متهم در سال ۲۰۱۵ بدون همراه تک و تنها پا به خاک آلمان گذاشت.

بر اساس اظهارات پولیس، روز حادثه دختر این شخصیت سیاسی با دوچرخه از خانه خارج می شود که از سوی جوان افغانی مورد تجاوز قرار می گیرد و سپس در رودخانه غرق می شود. این قتل خشم و انزجار عموم مردم را نسبت به مهاجران تحریک کرده که منجر به فشار فزاینده ای بر صدراعظم آلمان آنگلا مرکل شده است.

کد (9)


تجاوز وحشتناک مهاجر افغان به دختر ۱۹ ساله کوهنورد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجاوز افغان
دختر آلمانی
نظرات بینندگان:

>>>   این مریضان روانی را باید به علی آباد کابل بفرستند یا به خانه گلبیدبن

>>>   به شرافت جرمن های غیرمسلمان متوجه شوید٫اگر همچو جنایتی را یک محاجر گدایگر المانی در افغانستان مر تکب شوید مگرما افغانهای مسلمان همه جرمن ها را بامشت ولغت وداس وتبر خوردوخمیرنمیسازیم؟ اماازنظر المانهای اگاه جرم عمل شخصی است.
عاقل

>>>   همين قتلها خشم و نفرت ايرانيها نسبت به افغانها رو برانگيخت تازه افغانهايي كه به اروپا مي روند خيلي بهتر از افغانهايي هستند كه به ايران مي روند بعد تازه ايرانيها را متهم به نژاد پرستي ميكنيم درحالي كه ما چوب مردم نافهم و متجاوز خود رو مي خوريم حالا اروپا مانده تا افغانها را بشناسد

>>>   زمانیکه سخن از قتل و تجاوز باشد، انوقت از کلمۀ "افغان" استفاده میکنید. دیگر قوم شخص برای تان مطرح نیست. اما در گزارش های دیگر همیشه "شهروند افغانستانی" و از فلان قوم و قبیله نام میبرید.
در حالیکه از عکس این پسر معلوم میشود که به کدام قوم تعلق دارد.
مقصد من فقط برابری و تعادل در استعمال کلمات است، نه جنایت این آدم جانی! که در هر صورت باید تقبیح شود.

>>>   باید چنین وحشی های بی بند بار اعدام شوند اینان لکه ننگی هست برپیگر یک جامعه

>>>   این چیزا چی چی میزاری فقط میخوایین اسم افغانستانی ها رو بد کنین اینو بدونین هیچ وقت فلک زمان یکسان نیست روز و زمان افغانستانی ها هم خواهد رسید...

>>>   شرق یا غرب، کسی که انسان نباشد و ذاتش دچار مشکل باشد، زیستنش در شرق و غرب هیچ تفاوت نکند.

>>>   لعنت بر این انسان کثیف سایکوپت . چنین افراد لکه ننگ و بدنامی بشریت اند. به شدیدترین وجه باید مجازات شود.
شمس تمنا

>>>   افغان است انتظار هرجنایتی را از او داشته باشید ، اینها برای وطن خود چی کردند ، حالا رفته درملک بیگانه بالای نمکدانش مرداری میکند ، یک قتل وجنایت را انجام داد اما آن مردم بازهم اورا از زندان آزاد کردند ، این نمک حرام شرم نکرد بازهم چون درمخسط وحشت وآدم کشی قبلا بزرگ شده این عادت فراموشش نمیشود
این مرتبه باید آنرا برای باغ وحش بیاندازند اگر گرگ وکدام خرس آنرا بخورد

>>>   واقعا ابروی هرچی افغانیه میبرن چنتا اوزگل مثل این پیدا میشه که نگاه جامعه رو به ما عوض میکنه

>>>   خیلی وحشتناک واقعا غیر قابل درک....

>>>   سلام خوبی باید همچین انسانها را مجازات کرد

>>>   متاسفانه، این افراد روانی تشریف دارند، و اگر پلیس یونان،ایشون رو زودتر از زندان رها نمیکردند، امروز باخبر قتل دختربیگناه آلمانی ،مواجه نمیشدیم!
بااینکه فقط خداوند هست،که حق دارد جان دهدویاجان بگیرد اما، گاه به قوانین محکوم به اعدام در ایران، کاملا موافق هستم، اینگونه افراد فرومایه را قطعا باید اعدام وقصاص کرد تا درس عبرتی باشد بر دیگر ابلهانی که چشم به بخصوص ناموس دیگران وافرادی بیگناه دارند!

>>>   افغانها ایران را خراب کردند حالا نوبت المان شده جادارد مردم دنیا این ملت همیشه مظلوم را بیشتر بشناسد

>>>   این بیشرف را باید اعدام کنند که عبرت دیگران باشه ای کس کش گفته که هفده ساله هسته ..... بالای ۲۵ استه ......

>>>   خداوندا همه ما را ببخش و در چنین راهی قرار مده

>>>   این پسر بی تربیه و بی ناموس که در یک فامیل بی ناموس پیدا شده باید مردار شود
بصیر نظری

>>>   به عنوان یک افغانی *یرم تو افغانستان بشه با همچین ادم هایی که تربیت میکنه

>>>   واقعا که براتون متاسفم که تایه شخص متعلق به یه قومی یه جنایتی میکنه اون جنایت رو تعمیم میدین به کل اون قوم!!!!!!! مگه توخود ایران ازخود ماایرانیها ادم جنایت کار وتجاوزگرواهل جنایت وقتل و فحشاو وحشی گری کم پیدامیشه؟؟؟؟ ایاماایرانیها قبول میکنیم که بخاطرجنایت یک ایرانی به همه ایرانیهابرچسپ جنایت کاربزنن؟؟؟؟؟مگه توخود المان ویونان وازطرف خودالمانیهاویونانیها تجاوزو قتل صورت گرفته چرا انقدجاهلانه وکوته فکرانه قضاوت میکنیم راجب بقیه تایه نفرازیه نژادی خلافی بکنه تهمت میزنیم که همه این نژاد این طورین بعد شعارمیدیم که نژادپرست نیستیم اگه این قضاوتهای اشتباه درموردیه نژاد نژادپرستی نیس پس چیه؟؟؟؟؟

>>>   ماهزاره هارو افغان نمیدانیم این شخص افغان نیست نامه افغانهارو بد نکنید لعنت خدا به همچین ادم باد

>>>   واقعا چقدر زشت وسخیف که بخاطر یه نفر بیمار روانی به ملت افغان توهین بشه مگه تو خود ایرانمون اینطور افراد نیستند یاگر یه افعانی همین جمله رو در مورد ایرانیها بنویسند عکس العملتون چیه؟یاد بگیرم درست صحبت کنیم ومنصف باشیم

>>>   مگ پسره هفده ساله نبوده عکس سن بالا نشان میده الکی.....

>>>   چه ربطی به ایران دارد یکعده کم عقل این اوغان ها را به ایران ربط میدهد ما خود از بربریت قوم اوغان جاهل متعجب استیم هزاره و تاجک خود از خود تمدن و شرافت دارد و نخواهد گزاشت نام ما خراسانیان بدنام شود.امروز مردم غرب هم ذات این اوغانها را شناخته است.

>>>   اي لعنتي كثيف بايد اعدام شوه به كشورى كه برش پناهنده گي و اب نان داده جاي امن برايش داده نمك خورده و در نمكدان ....... اى قسم ادم ها ارزش زنده ماندن را ندارن ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است