تلویزیون شمشاد عامل نفاق و شقاق ملی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۸/۵/۲۸ کد خبر: 159837 منبع: پرینت

تلویزیون شمشاد به مثابه عامل اصلی نفاق و شقاق ملی عمل می نماید!
در حالیکه در شهر کابل ماتم همگانی و عزاداری عمومی جریان دارد و اکثریت اقوام کشور در همبستگی با قتل عام مراسم عروسی خود را شریک دانستند و حتی ارگ را مجبور کردند که به ظاهر اعلامیه صادر نمایند که برنامه کمپین انتخاباتی و مراسم برگزاری جشن استقلال را به تعویق اندازند اما در حقیقت وابسته های ارگ به دستور ارگ هم کمپین انتخاباتی را اجرا کردند.

در خیمه لوی جرگه، بامیان و شیبر کمپین کردند و هم در بعضی سفارت خانه ها و نمایندگی ها مراسم جشنواره، رقص و پایکوبی اجرا کردند و تا توانستند به شعور و احساس مردم اهانت کردند.

از جمله تلویزیون شمشاد که یگانه زبان تبلیغاتی اشرف غنی احمدزی است و وظیفه پیشبرد برتری جویی قومی و شکاف های قومی را به خاطر رضایت کشورهای بیگانه به عهده دارد بدون کوچکترین احساس انسانی و عاطفی جشنواره استقلال، آتن ملی، رقص و پایکوبی را به نمایش گذاشت و کوچکترین ارزش برای ماتم داران کشور قایل نگردید.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تلویزیون شمشاد
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   چند وقت قبلى که در کندهار حمله خونين شده بود و تلويزون طلوع آهنګ هاى پي در پي نشر ميکرد شما در باره آن هم چيزى نوشته کرديد من طرفدار اين کار شمشاد نيستم اما بايد بى طرفانه قضاوت کنيم نه اينکه يک بام و دو هوا

>>>   آقاي عدالت ! در اين شكي نيست كه تمام ساكنين كشور ؛ خود را در غم از دست دادن اين تعداد زياد از هموطنان عزيز شان، شريك ميدانند و به روح شهداي ان حادثهء دردناك، درود ميفرستند اما بايد پذيرفت كه غم و شادي دو پديدهء كاملاً طبيعي استند كه هميشه با هم اتفاق ميافتند. مثلاً به نظر شما چه تعداد از كساني كه ديروز و امروز ؛ پلان برگزاري مراسم عروسي شان را از قبل داشته اند از انجام مراسم خود داري كرده اند؟ من فكر ميكنم هيچ كس!
تلويزيون ها براي تأمين مخارج خود شان و بدست اوردن پول؛ برنامه هاي خود شان را دارند و حتي برخي از اي شبكه ها در پي تبليغ و تطبيق اهداف بيگانه ها هم استند و از طرف اجانب ، تمويل ميشوند.
روح همه شهداي ان حادثه غم انگيز، شاد باد!

>>>   مخالفین صلح و سازش افغانها بخاطر اهداف جهانی و سیاسی خود بیازو مردم ما را قربانی برنامه های خود میکنند پس چرا اندک بهانه های ملی و همگرایی خود را نیز حاشا نتانیم؟ جناب عدالت! که در پی تحریک و تیل انداختن بالای آتش قومی و مذهبی هستید! شما ضمانتی داده میتانید که در صورت خپ بودن ما و حتی کندی روندهای ملی ما دیگر خونریزی در فراه ، بالامرغاب ، تخار ، بدخشان ، غرب کابل و ... کاهش خواهند یافت؟؟؟
آریانفر

>>>   دقیقا تلویزون شمشاد عامل نفاق است.
مکثی در مورد معرفت رئیس این تلویزون، ریس این تلویزون فضل کریم عبدالرحیم زی از ولسوالی بهسود ننگرهار بوده موصوف مدت 7 سال در کشورکویت مسوول پاکسازی یک محل تجارتی بوده و تحصیلاتش تا صنف 9 میباشد. وی در زمان اشغال شوروی از کویت آمد و درپاکستان در یک موسسه امریکایی وظیفه داشت و سپس در شبکه های استخباراتی پاکستان جذب و از طریق برنامه های ای ایس ای به امریکا فرستاده شد و تحت نام موسسه ماین پاکی عمر ریس آن موسسه گماشته شد که پول انرا امریکایها می پرداخت.
زمانیکه در کابل امد فورا تلویزون شمشاد را به مفکوره ای ایس ای غرض نفاق های قومی تآسیس نمود که شما شاهد براه اندازی شقاق و نفاق قومی این تلویزون هستید بنام لر وبر حمایت یک مشت فایشت های پشتون بیسواد و فروخته شده را دارد و در حقیقت دشمنی بزرگی را به پشتونها به میراث مانده است و اقوام بزرگ ومحترم پشتون را با دیگر اقوام با رویارویی و دشمنی عمیق قرار داده است. این تلویزون از نظر تخنیکی،مالی و مدیریتی مطلقا از طرف پاکستانیها اداره میشود.کرزی فاسد نیز به این شخص جاسوس کمکهای معنوی بی حصر نمود و پاکستانیها توسط این تلویزون توانستند که رخ جنگ و مداخلت های خود را به سمت نفاق های قومی مبذول داشت که این تلویزون در روحیه جنگی داخلی تأثیر بزرگی را به نفع آی ایس آی به ارمغان آورد عبدالرحیم زی باید اعدام و تلویزون وی بذوترین فرصت از ریشه قطع و ممنوع فعالیت اعلام شود.

زیرک

>>>   تا وقتی که کشور ایران مداخله خود را در افغانستان قطع نکند هزاره ها که اکثرا شیعه هستند حال روزشان از این بدتر هم خواهد شد ایران اهداف خودرا توسط
هزاره ها که شعیه و با ایرانیها هم مذهب هستند پیش میبرند همه آخوندهای هزاره و رهبران هزاره تربیه شده
ایران هستند و به اشاره ایران عمل میکنند و ایران هیچ وقت نمیخواهد که افغانستان یک کشور قوی در
منطقه شود ایران دیده ندارد که افغانستانن با کشورهای قوی مانند آمریکا و اروپا دوست صمیمی باشد چرا در ایران هیچ سنی مذهبی قدرت سیاسی و پست های مهم را در اختیار ندارد چرا همه مناطق که غیر شعیه زندگی میکند از کوچکترین امکانات زندگی برخوردار نیستند اما در افغانستان شعیه ها قدرت دارند در مقابل دولت میجنگند و در مقابل قانون سر تعظیم فرود نمیاورند از حق خود بیشتر ادعا میکنند پس باید اول
موقف خود را بدانند و بعد ادعای بالا بکنند.
رامین اسحاقزی

>>>   خدا مهربان است که اینبار تلویزیون شمشاد مورد حمله تروریستان قرار گیرد و همه عناصر تنگ نظر و فاشیست را راهی جهنم گرداند تا این بی فرهنگیان قبیله و دست اندرکاران تلویزیون شمشاد از درد دل حادثه آرمناک هوتل دوری باخبر شده و برایشان ثابت شود که غم یعنی چه و غم شریکی یعنی چه؟
خدا بزرگ است
قیوم یکتن از بازماندگان شهدا

>>>   باز هم پاکستانی از طریق ادرس مجهول موضوع طلوع و انفجار قندهار را مطرح ساخته است اینگونه نویسنده های مجهول شبکه های استخباراتی پاکستان است که میخواهد در میان تلویزونها نیز بنام فارسی و پشتو نفاق ایجاد کند در حالیکه طولوع مربوط امریکا است نه افغانها ان امریکای که عمران خان برای گدایی و دست بوسی نزد باداران خود در برج جولای سفر نموده بود.
زیرک

>>>   برای شمشاد جشن بود چون طالب و داعش دامادان غنی و شمشادیان هستند.
هزاره ها کشته شده چی فرق میکند
مگر امروز طالب و داعش و برادران کرزی و غنی در ننگرهار و لغمان هم جوی خون روان کردند.
لعنت بر طالب و داعش و هوا خواهانش

>>>   همين چند صد سال زندگي باهمي نشان داد كه اوغان و فارسيوان باهم يكجا زندگي نميتوانند پس بهتر است خانه هاي خود را جدا بسازند و هركدام جداگانه و دور از جنگ و جدل مثل دو همسايه زندگي كنند.

>>>   تلویزیون شمشاد و تلویزیون ژوندن این دو تلویزیون نفاق افگن از پول ای اس ای در چند است و بنفع ای اس ای کار میکند نفاق اندازی و ایجاد خصومت بین اقوام از کار های اصلی انها است لعنت به گرداننده گان این دو شبکه که بخاطر بدست اوردن پول به خاینت ملی و جنایت دست زده اند .

>>>   خون انسان بی گناه در هر جا که ریخته شود قابل تاسف است اما ما هیت این حمله و‌تعداد قربانیان فرق می کند. البته تلویزیون شمشاد با این ملت هیچ پیوندی ندارد به همین لحاظ برایش کاملن بی تفاوت می باشد که در این وطن چه می‌گیرد.

>>>   محترم حسن علی عدالت دوستاشتنی افغانستان حرف بیسار به جا گفتیدتلویوزن شمشاددشمننان مردم افغانستااست آیا از دشمن خودتوقع کمک داری دشمن دشمن است به هر لباس که باشدولی وظیفه مایان تشخیص دوست و دشمن در بین اقوامم هااست .با احترام
ه ی ت
از پشتون های افغانستان
البته مطلب فوقا جواب طلب است

>>>   برادر محترم وگرامی من حسن علی عدالت !
انفجاردرتالارعروسی روز قبل وجدان همه هموطنان را جریحه دارساخت دراین غم وماتم تمام کشورشریک است کارشده که درهیچ قالب انسانیت نمی گنجد ولی تجلیل ازروزازادی هم حق هموطنان مابوداگرازکددام رسانه اشتباه شده شاید ازشخص یا اشخاصی شده باشد که واقعآ قابل بخشیدن نیست ولی شما بزرگمندانه فکرکنید امروزهمه ما درد دیده ورنجدیده هستیم همه مادراین غم شریک هستیم نه کنید به آسیاب دشمن اب نه اندازید ماهمه درخوشی وغم شریک هستیم نقاط ضعف چند تن یا هم عدم فهم ودرک شانه بزرگ جلوه بدهیم غم ما غم همه است وافتخارات ماافتخارات همه مااست.

>>>   اکثر این تلویزون ها برای پخش برنامه های ضد ملی و ضد اخلاقی مصروف اند و ازهمین مدرک پول دریافت می کنند از جمله طلوع و هم شمشاد و باید گفت که رسانه که وضعیت جامعه رااز لحاظ فرهنگی و دینی نا دیده میگیرد و به نشر پروگرام های که ضد اخلاق و سنن و عقاید مردم اند دست می زنند و از جانب دیگر جانبدارانه نشرات می نماید حتماٌ از منبع پیشتبانی می شود که نا مشروع است.

>>>   تنها شمشاد را هدف قرارندهید اکثر تلویزیون ها شخصی ، قومی ، سمتی ، لسانی می اندیشند وصرف در مدح سرائی یک شخص ویک قوم مصروف اند هرگز ملی نه اندیشیده اند و درغم وخوشی تمام مردم شریف ما شریک اند

>>>   من منحیث یک مسلمان و یکی از اطباع این جغرافیا بر نامه ها و اطلاعیه ها و بخصوص اخبار این چنین واقعات دلخراش متاثر کننده که صد ها فامیل این مرز بوم را به خاک خون می کشاند به ماتم نشسته اند نخست این اعمال غیر انسانی را تقبیح نموده و برای انعده از رسانه و مطبوعات شهدای نیرو های امنیتی و شهدای چنین حادثات را کشته خطاب میکنند متاثر کننده است . بر این باید متیقن شد که این امنیت نسبی که در زیر چتر ان این بر نامه های مبتزل و بی معنا پروژی برای بر بادی نسل های این سر زمین بجز از اینکه شیرازه های خانوادگی را از هم ببپاشاند نتیجه نداشته متاسفانه ما کشوری هستیم که با قطع شدن یک سریال هم کمک یک سفارت قطع میشود. ویا اشخاص که این حکم را صادر کند یک کشور از دست میدهد .از روزی که تعدد رسانه ایجاد شده اشتباع بزرگ صورت گرفت در همچو یک کشور نهایت دو سه چینل تحت اثر تلویزیون ملی کفایت میکند و یک مرجع دقیق جهت نظارت و تنظیم برنامه های شان را کنترول کنند اندک تخطی که بر وحدت و همبستگی ملت از شان سر بزند فقط لغوه شوند .
بااحترام

>>>   جناب آقای رامین اسحاق زی بهتر نیست بجای متهم کردن کشورهای دیگه یکم بفکر کشور خودتون باشید واقعا زشته که کشوری که بعد جنگ تا حالا پناهت دادن رو اینجوری راجبش حرف بزنید نمی‌تونید از زیر سلطه آمریکا خارج شید به ماچه ربطی داره ما چرا باید خوشحال باشیم که کشور همسایمون معدن تروریست باشه و باعث ناامنی مرزامون اقتصادش ضعیف باش و عامل صادرات مواد مخدر باشه به کشورمون چرا عالم و آدم مقصر میدونید جز خودتون ما اگه چشم به کشور شما داشتیم که همون زمان قاجار درازای پس گرفتن بوشهر افغانستان نمی‌دادیم به انگلیس بعدم کی گفته تو ایران به اهل سنت پست مهم داده نمیشه الان برادر های اهل سنت ما هم درمجلس حضور دارن هم در سپاه واین فقط به اهل سنت ختم نمیشه و کلیمی ها و مسیحیان و زرتشتیان هم همین گونه است حال شما برای شیعیان خودتون ارزش قائل نمیشید و اونا ناراضین به ماچه کلا دنبال یکی می‌گردید همه چیزو بندازید گردنش به همین راه ادامه بدید مشکلی نیست ببینیم به کجا میرسید

>>>   تلويزيون شمشاد از طرف پاكستان تمويل ميشود و اهداف پاكستان را پيش ميبرد. اين تلويزيون غير از نفاق و شقاق و نفرت پراگني وظيفه ديگر ندارد. اكثرا با متعصبين قوم پشتون مصاحبه ترتيب داده و بالاي موضوعات احساسات بر انگيز قومي برنامه ترتيب ميدهد و يگانه هدف اين تلويزيون جنگ اندازي بين اقوام افغانستان است . بعضي از چهره هاي متعصب شناخته شده قوم پشتون در عقب تلويزيون شمشاد با عوامل اي اس اي يكجا براي تخريب وحدت ملي افغانستان مصروف خيانت به افغانستان اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است