رحمت الله نبیل هم خواهان ایجاد حکومت موقت گردید
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۷    ۱۳۹۸/۶/۴ کد خبر: 159916 منبع: پرینت

تیم امنیت و عدالت به رهبری رحمت الله نبیل هم خواهان ایجاد حکومت موقت گردید!
سردرگمی در برگزاری انتخابات میان نامزدان انتخابات ریاست جمهوری با گذشت هر روز بیشتر می شود و هیچ یکی از آنها به صورت دقیق نمی دانند که انتخابات برگزار می گردد و یا نمی گردد، از جمله تیم امنیت و عدالت به رهبری رحمت الله نبیل که از جمله تیم نسبی مطرح در انتخابات است و آخرا مصروف نامه نویسی به ع و غ بوده است هم خواهان ایجاد حکومت موقت گردید.

جنرال مراد علی مراد معاون اول تیم امنیت و عدالت در مصاحبه با تلویزیون آریانا چنین گفت: (برای مدیریت روند صلح زمان تشکیل حکومت موقت فرارسیده است) نامبرده ادامه می دهد: (مردم همه می دانند که طالبان حاضر به گفتگو با دولت نیست و برقراری صلح تنها با ایجاد حکومت موقت امکان پذیر است).

گذشته از همه کمیسیون های انتخاباتی اعلام کرده اند که اگر انتخابات هم برگزار شود وزارت داخله گفته است که به تعداد ۲۰۱۲ مرکزی رأی دهی از جمله ۷۴۰۰ مرکزی رأی دهی نظر به تهدیدات بلند امنیتی بسته خواهد بود که این نیز اهمیت برگزاری انتخابات را زیر سوال می برد چون در حدود یک سوم مرکزی رأی دهی بسته خواهد بود.

البته تیم دولت ساز با ایمان قوی بر اینکه از راهی تقلب خود را برنده انتخابات اعلام می کنند پافشاری بر برگزاری انتخابات دارند ، دیده شود که اوضاع چگونه انکشاف می کند و آمریکایی ها با طالبان به چگونه توافق دست می یابند ، متاسفانه در شرایط فعلی در افغانستان همگی در حالت سردرگمی به سر می برند .

حسن عی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
حکومت موقت
نظرات بینندگان:

>>>   درینمورد باید نامه می نوشت واز نظرات وافسانه های سعدی وگلستانش نقل میکرد
ر

>>>   به مردم معلوم است كه كانديدان ضعيف و چك چكي در اخير انتخابات معامله ميكنند. چون راي ندارند و خودشان هم انرا ميدانند. نبيل هم از جمله چك چكي ها است.
قسمي كه ديده ميشود دو كانديد مطرح همانا عبدالله و غني است. و برد عبدالله با امدن محقق كنارش پيش از پيش اشكار شده. بنابرين غني در فكر بازي ديگري افتاده تا قدرت به غير پشتونها انتقال يافته نتواند.
از قوت تيم عبدالله طالبها هم ترسيده چون طالبها ميدانند كه با روي كار امدن تيم عبدالله مجبور به شكست قطعي در ميدان جنگ و يا قبول امتيازات خيلي كمتر از حال در پروسه صلح خواهند گرديد. بنابرين طالبها شتاب بيشتر را به خاطر امضاي توافقنامه صلح بخرچ داده اند تا صلح قبل از انتخابات نهايي شود. بازي كثيفي بخاطر قدرت در جريان است.
به اميد اينكه خير پيش بياييد كه به نفع همه مردم باشد.
عبدالمجيد پنجشيري

>>>   او برادر این وطن خو تنها برای چند نفر چهار کلا که درطول۱۸ سال دالر های خارجی را درجیب ودر بانک های خارج برای خود وفامیل خود روان کرده است دیگر مردم مانند طالبان هم جهاد کرده اند وفامیل های خود را از دست داده اند بگذارید که آنها هم در نظام و دولت شامل شود

>>>   همه این روز های فلاکت که نصیب مردم افغانستان شده .از دست کرزي است.در آن زمان همه چیز خوب پیش می رفت.نی طالب آنچنانی بود حتی همسایه های ما حسودی میکردند چون همه جا در ارامش و مردم در صلح و صفا زندگی می نمودند تا این که کرزي لعنتی دوباره برادر های ناراضی اش را ....زاده وار به صحنه آورد.وقتی کرزي این فرصت را برایشان داد طالب با چشم سفیدی تمام از کرزي سو استفاده نمودن......

>>>   نبیل هم پس از حصول شهرت به تایید پروژه انگریزی پرداخت.
چه ملت بیچاره ای!!!
گلا جان از لغمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است