عبدالله همگام با پلان آمریکا و طالبان حرکت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۲    ۱۳۹۸/۶/۷ کد خبر: 159957 منبع: پرینت

عبدالله عبدالله برخلاف اشرف غنی احمدزی خود را آماده قربانی کرده است.
نامبرده امروز در جلسه کوچی ها که به منظور حمایت از ایشان در کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری تدویر یافته بود به صراحت چنین گفت: (... برای تامین صلح پایدار حاضر به قربانی دادن هستم ...)

بیان چنین یک دیدگاه و آن هم در کمپین انتخاباتی که اکنون تقریبا اکثریت بازیگران را با خود دارد به معنای آن است که عبدالله اهمیت مذاکرات صلح آمریکا با طالبان را درک کرده است و برای پیاده سازی آن ذهنیت ها را آماده می کند.

از قرینه معلوم می گردد که لغو انتخابات ریاست جمهوری در نهایت از جانب عبدالله عبدالله صورت می گیرد و اشرف غنی احمدزی هم جز چاره ای برای پیوستن به پلان صلح آمریکا و طالبان را ندارد.

گرچه بعضی گزارش ها حاکی است که اشرف غنی احمدزی در حلقه تنگ از طرفداران خود گفته است که اگر نتواند انتخابات ریاست جمهوری را برگزار نماید از قدرت استعفا می دهد.
افغانستان در آبستن تحولات جدید قرار گرفته است لازم است که مردم هوشیارانه آماده تحول باشند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
صلح آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   گپ بین خود ما و شما باشد، اعضای تیم ثبات و همگرایی، نه ثبات دارند، نه همگرایی و نه برنامه!
این‌ها فقط برای تحقق یک هدف دور هم قوندثه (جمع) شده‌اند و آن هدف، همانا اخراج غنی از ارگ است، اما برای بعد از اخراج غنی هیچ هماهنگی و برنامه‌ای برای اداره‌ی کشور ندارند.

دقیقا مانند گروه‌های مجاهدین که هدف شان فقط و فقط سقوط حکومت داکتر نجیب‌الله بود و جز این، نه از حکومتداری چیزی می‌دانستند و نه از اداره کشور، لذا بعد از سقوط نجیب، این‌ها که مستقیم از کوه و جنگل وارد شهرها شدند، به جای اداره کشور، همه‌ی کشور را به آتش کشیدند.

نوت: ناگفته نماند که من طرفدار تیم «تابوت‌ساز» نیستم، بلکه طرفدار تیم «امنیت و عدالت هستم» و فقط جهت اطلاع نوشتم.

محمد نسيم جعفری

>>>   همه اش ايلا كند تورسن و فراموز فرحناز ايلا كدني نيست يكيشان رييس جمهور ميشوند.

>>>   شما هنوز خود را بخ خواب زده اید و نمیخواهید بدانید که نوکر امریکا غنی است که بدون رای به ارگ اورده شد و این مخالفت به خدایت بادارش است نه از خودش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است