ارتباط سر گاو با قطع درختان کابل (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۱    ۱۳۹۸/۶/۷ کد خبر: 159958 منبع: پرینت

آورده اند که سر گاو به گاودوشه‌ی گِلین بند مانده بود و مالک گاو، که آدم زیرکی بوده، برای نجات گاو و حل این مشکل نخست سرِ گاو را می‌بُرد، سپس ظرف گلین را می‌شکند.

این حکایت پندآمیز را برای این در این‌جا آوردم که مسؤولان زیرک امنیتی، شهرداری و محیط زیست کابل نیز برای تأمین امنیت و نگه‌داشت محیط زیستِ جاده‌ی فرودگاه کابل چنین کاری را کرده اند و درختان سبزِ گل‌دان این جاده را بریده اند تا امنیت مقام‌ها‌ی حکومتی هنگام گذشتن از این جاده گرفته شود.

گفته شده است که ترورستان چندین بار از بالا و پشت این درختان بالابلند با تک‌تیرانداز و راکیت سرشانه‌یی بالای وسایط زرهی و قطار حامل مقامات حکومتی و امنیتی شلیک کرده اند و مخل امنیت شده اند.

همچنین مسؤولان محیط زیست کابل پس از تحقیفات زیاد دریافته اند که این درختان بوی بارود می‌داده است و این بوی ناخوش‌آیند هم به مشام ایشان و مقامات خوش نخورده است و هم به محیط زیست زیان‌بار بوده. بنابراین آنان نیز در پیوند به زدن سر درختان به جای سر ترورستان با نهادهای مسؤول امنیتی موافقت کرده اند.

باور بامیک


ارتباط سر گاو با قطع درختان کابل

ارتباط سر گاو با قطع درختان کابل

ارتباط سر گاو با قطع درختان کابل

ارتباط سر گاو با قطع درختان کابل

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارتباط سر گاو
قطع درختان
نظرات بینندگان:

>>>   امروز دولت جمهوری اسلامی اوغانستان برسم احترام به امضای معاهده صلح با برادران طالبی شان درختان کافر دوطرفه خیابان متصل به فرودگاه کابل را از بیخ انتحار نمود
کوهستانی

>>>   آنچه در این حکومت و رهبری و مادون رهبری اش نیست عقل است.

در بعضی کشور ها که متفکر دوم ندارند وقتی در مورد بعضی مسائل میخواهند تصمیم بگیرند از طریق وسایل ارتباط جمعی موضوع را به اطلاع مردم می رسانند و خواهان نظر شهروندان میشوند و در نهایت طی یک جلسه عمومی در شهر داری به بررسی نظرات پرداخته و به اتفاق بهترین تصمیم ممکن را میگیرند.

در مورد این درخت ها بهتر بود تا شاخه های پایینی را تا ارتفاع دو متر صاف میکردند مشکل حل بود.

دیگر اینکه چه نوع درخت در کجا باید غرس شود یک موضوع فنی است که مهندسین شهرسازی و متخصصین زراعت باید با هم تصمیم بگیرند.

>>>   چنین یک عمل زشت نشان دهنده وحشت آورترین اقدام است که توسط یک مشت نابخردان اتخاذشده است،اگرامریکا بخواهد کسی را ازسطح رهبری دولت بطورفزیکی حذف نماید، امکانات آنرادارند که دربسترخواب شان حینیکه خواب های رنگه میبینند بسیاربه ساده گی ازمیان بردارند.
این اقدام هرمرجع که بوده یک عمل قبیح وغیربخشودنی است .
احترام

>>>   اصل قضیه در جای دیگر نهفته است.
برای حفاظت کره زمین از گرمای شدید،چندین سال در دوران ریاست جمهوری اوباما،جلسات مختلف در کشور های مختلف دایر شد،اما کشور ها،خصوصاً کشور هایی مانند چین و هند که بسوی رشد اقتصادی پای نهاده بودند،نتوانستند غرص کم کردن گاز های گلخانه یی خویش با دیگر کشور ها به توافق برسند.
بالاخره در جلسه پاریس در آخرین سال دوران ریاست جمهوری بارک اوباما به توافق رسیدند که کشور های جهان باید مشترکاً درین راه کوشش به خرج بدهند.
با آمدن دونالد ترامپ به سر قدرت،او مخالف این توافقنامه بود ،زیرا او با اجرای این توافقنامه،رشد اقتصادی امریکا را،خصوصاً در قسمت تولید انرژی های فوسیلی ،در خطر میدید و بنأ ازین توافقنامه خارج شد.
در برازیل نیز که یک دولت دست راستی و هم نظر با دونالد ترامپ روی کار آمد،سیاست نرامپ را در پیش گرفت و بخاطر رشد اقتصادی خویش به قطع جنگل های آمازون و تبدیل آنها به زمین های زراعتی شروع کرد.
قبل از شروع جلسه هفت کشور صنعتی جهان در پاریس،این جنگل سوزی در جنگل های آمازون شدت گرفت و به دوهزار و چند صد آتش سوزی ارتقأ کرد.
این که درین آتش سوزی ها دست طرفداران محیط زیست نیز است که بخاطر بازگشت کشور هایی مانند امریکا وبرازیل دوباره به توافقنامه پاریس،هنوز معلوم نیست.
اما رییس جمهور برازیل میگوید که درین آتی سوزی طرفداران محیط زیست نیز دست دارند.
بهر صورت درین جریان دونالد ترامپ بخاطر حمایت از سیاست رییس جمهور برازیل،اجازه قطع جنگل ها را در ایالت الاسکا امریکا نیز داد.
اما اشرف غنی بیچاره که در افغانستان تمام مردم برای پخت و پز و گرم کردن خانه هایشان بغیر از درخت دیگر چیزی ندارند،در طی پنج هرار سال گذشته تاریخ اش،همیشه از درخت استفاده کردند و در افغانستان هیچ جنگل وجود ندارد.
یک چند درختی که در پکتیا و کنر است،نیز قطع شده به پاکستان بفروش میرسد.
بنأ اشرف غنی بیچاره،بخاطر حمایت از طرح رییس جمهور امریکا و رییس جمهور برازیل،به قطع کردن درخت های لب سرک شروع کرده است که چهار،پنج سال پیش بخاطر سرسبزی شهر شانده شده بودند.

>>>   حالا امنیت کابل صدفیصد تامین میشود ، اگر این درختک هارا قطع نمیکردند حتما مخالفین در ینجا بالای شاخچه هایشان پوسته یا بقول جنگ سالارها پاتاک میساختند یابلای این درخت ها بالا شده پرواز طیارات رابه خطر می انداختند

>>>   یک خبر جدید:
ملالی ثحیط زیستی که یک دختر شانزده ساله دنمارکی است،امروز بعد از دوهفته پارو زدن،با کشتی بادبانی خود به نیویارک رسید.
ملالی پاکستانی شعار اش این بود:
یک قلم و یک معلم دنیا را تغیر میدهد.
اما ملالی دنمارکی شعارش چنین است:
یک کشتی بادبانی که سفر با آن تا امریکا دو هفته را در بر میگیرد،دنیا را تغیر میدهد و به عصر خر سواری بر میگرداند.

>>>   کمپنی امنیتی بخاطر همین جنایتش شش ملیون افغانی حریمه شد
ر

>>>   خرپنی امنتی بخاطر همین جنایت نابخشودنی اش شش میلون افغانی جریمه نقدی شده بسیار یک کارخوب شده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است