عبدالله هر گز رییس جمهور نخواهد شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۸/۶/۷ کد خبر: 159963 منبع: پرینت

آن حقایق تلخی را جامعه عدالت طلب مبارزان آزادی خواه و آرمان گرایان ضد پشتونیسم در مورد انتخابات پیش رو باید بدانند و بپذیرند این است " پشتونیست ها از قبیل کرزی، غنی، احدی، اتمر، استانکزی و... دودمان سلسله حاکمیت شان را همراه با سرکوب، توطئه، قتل عام و راندن غیر پشتون ها از شهرها و بدنه حکومت بعد اشغال کشور توسط آمریکایی ها درست سنجیده و دقیق پیش برده اند و می برند حتی آدم های مانند اسماعیل خان، عطا، محقق، قانونی، دوستم و... که روزگاری هر یک از آنها در هر گوشه ای از کشور ادعای پادشاهی ‌می کردند امروزه برای حفظ جان شان محتاج کمک فاشیست ها هستند!

چیدمان کاندیداهای رنگ باخته و نفوس در میان آنها در انتخابات پیش رو برنامه دیگری از طرح و طوطئه پشتونیست ها در ادامه سرکوب، راندن و ‌متفرق کردن جامعه غیر پشتون از ساختار کشور است تا به حیات سیاسی آنها برای سال‌های متمادی پایان ببخشند.
پشتونیست ها در دوجبهه نیروهای خود را فرستادند تا سران غیر پشتون را مدیریت کنند در یکطرف اتمر در طرف دیگر احدی قرار داشت آقای حنیف اتمر برنامه خود را با موفقیت به اتمام رساند توانست عطا، محقق، بسم الله، اسماعیل خان و بسیاری از ساده لوح های دیگر را در پشت خود جمع در نیمه را رها کند و حالا با خیال آسوده عبدالله را در قبال اشرف غنی رقیب جلوه دهند تا بخش دیگری از جامعه غیر پشتون را مدیریت کنند در حالی آقای عبدالله شهامت رهبری و اعتماد مردمی ندارد و بسیار از آن سیاهی لشکر که در پشت آن جمع شده اند از سر ناچاری است.

کسانی فکر می کنند آقای عبدالله می تواند رهبر شود و در انتخابات پیش رو برنده انتخابات گردد چنان ساده لوحانه است و کوتاه بینانه است هر آنکه را که از اوضاع سیاسی سرزمین مان آگاهی دارد حتی کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری شگفت زده می کند و آنها حتما اشک های آقای عبدالله را در رقابت با کرزی به یاد دارند که گفت: تقلب کرده است من کنار می روم...
و در رقابت با اشرف غنی با گلوی گرفته دوباره ظاهر شد گفت: تقلب صورت گرفته است حتی حکومت یک روزه تقلبی را نمی پذیرم بعد با یک توافق تا امروز به استراحت گاه کاخ سپیدار رفت!

در انتخاباتی که در رقابت با اشرف غنی قرار داشت اکثریت به اتفاق جامعه به وی رای داد فرماندهان امنیتی و جهادی از وی حمایت کردند، اکثریت نمایندگان مجلس و نیروهای موثر در داخل کشور در حمایت از وی قرار گرفتند اما وی متاسفانه زیر لحاف تقلب کرزی، اتمر و غنی به خواب چند ساله در کاخ سپیدار رفت حالا بعد چند سال دوباره هوای رقابت با اشرف غنی جمع و جوش انتخابات در سرش زده است اما این مردم بیچاره ما است زیان چنین جشن های انتخاباتی و شور شوق هیجانات آقای عبدالله را می پردازند.

شاید حالا برای کسانی که جیره خور آقای عبدالله هستند و یا از دولت غنی نفرت دارند به پیروزی داکتر خوشگذران امید بخشیده اند قضاوت ما مانند روزهای که از عطا، محقق، و قانونی که زیر چتر حنیف اتمر جمع شده بودند انتقاد می کردیم زود باشد اما آینده قضاوت خواهد کرد که جمع شدن جامعه عدالت طلب دور عبدالله اشتباه گران خواهد بود در نیمه راه به همه پیروان خود پشت و زیر بار تقلب خواهد رفت و سال‌های دیگر در آسایشگاه سپیدار خواهد خفت...!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   اگر عبدلله به خاطر تقلبهاي فاشيستان سكوت نمكرد افغانستان باز هم در آتش مسوخت و باز هم به ضرر مردم افغانستان تمام مشد و به سود فاشيستان و زورمندان و فاسدان و وطن فروشان و بگانه پرستان و قومندانان تمام مشد!

>>>   اینرا حتی خود عهبدالله هم میداند من هم میدانم تو هم میدانی ،مصطفی مستور و ظاهر اقبرهم میداند ، اماصرف بخاطر شهرت و مطرح ساختن ومثروفیت خود این سروصدارا براه می اندازد ،
حتی اگر عبدالله رای زیاد بگیرد نباید جناب اشرف غنی سرنوشت کشور ومردم را بدست چنیتن افراد بی مسولیت بسپارد ،
کسیکه همین اکنون فرد دوم حکومت است چنان صحبت میکند که گوئی اپگوزیسیون است ، مثلا: شاهراه هعا امنیت نیست !!!
خوب همه میدانند که امنیت نیست ، حالا این امنیت را کی تامین کند پاکستان یا ایران؟؟ تو رئیس اجرائیه یا صدراعظم هستی چرا امنیت نیست؟؟ اگر نمتوانی استعفا بده ،هر روز کومه هایش نمانند از چاقی مانندطفل های دوساله یک ساله می پُندد ، چون ذره احساس مسئولیت ندارد ،چرا رنج نمیبرد ؟ چرا لاغر نمیشود اگر احساس دارد؟
گیلگمش

>>>   اقای امیری!حیف وقت خودت که نوشتی وحیف وقت ما که خواندیم.
ریس جمهورراامریکا تعین میکند.یاغنی٫یاعبداله٫یاخودت٫یامن٫ویاهم شخص پنجم.
عاقل

>>>   حامدكرزي و غني مخواستند تا با ايجاد تقلب در انتخابات اختلاف افكني كرده و افغانستان را يك بار ديگر وارد جنگهاي داخلي كنند.

>>>   عبدالله خودش اخیراً اعلان کرد که اگر توافقات صلح منتج به نتیجه شود و دولت انتقالی ایجاد شود،حاضر است از کاندیداتوری دست بکشد.
در حالی که اشرف غنی قاطعانه بالای انتخابات پابند است.
حتی اشرف غنی قصداً وزارت خانه یی را بنام وزارت امور صلح ایجاد کرده است که در حقیقت دلالت به ادامه جنگ دهه ها در افغانستان میکند.
زیرا یک وزارت خانه برای مدت موقت تشکیل نمیشود.

>>>   اين پلان پشتونيزم است كه به هر قيمت اقوام غير پشتون نباييد حاكم شوند. حتي حكومت را به هركس حاضرند تحويل دهند ولي پشتون رييس جمهور باشد. اينها قبلا از ايتلاف انتخاباتي عطا دوستم محقق ترسيده بودند و انتخابات نكردند تا زمانيكه ان ايتلاف از هم پاشيد. فعلا اين ايتلاف به شكل تصادفي گرد داكتر عبدالله بوجود امده و اين قوت فعلي تيم عبدالله غني خليلزاد و طالب را ترسانده و انها در صدد توقف انتخابات استند و حكومت موقت را پيش انداخته اند. ديده شود كه اين بازي قومي به كجا ميرسد، برد تا حالا با پشتونها بوده چون چندين مسير كاميابي اقوام ديگر را به همكاري با طالب و خايلزاد مسدود كرده اند.

>>>   من نميدانم چرا استاد عطا خود را كانديد نكرد و اين اشتباه بزرگ وي باعث اين شد كه همه دوباره از مجبوريت گرد عبدالله جمع شوند. عبدالله ادم اعتمادي نيست دوباره همه را ميفروشد

>>>   با خبر که شتابان نروی هوشیار باش تا به بیابان نه رسی !به تو که گفت که عبد الله تاجک است ونماینده ای غیر پشتونهااواز پدر قندهاری وپشتون زاده شده تمام خاندانش متعلق به حزب دموکراتک خلق تعلق داشته در گذشته ها گرایش روسی وهندی داشت ازهمین جهت است که ایم ای سکس وسی ای ای بالایش چندان باورندارند وگرنه انقدرضربه وخساراتی را که عبدالله به تاجک وسایر تبار های افغان وبه جهاد واسلام وارد نموده کسی دیگری با او همسری ورقابت نتوانسته است و کرزی وغنی وحکمتیار هم تا ان حد نکرده اند

ازین که دین مبین اسلام قوم گرای وتبار گرای را محکوم مینماید وان را گناه بزرگ میشمارد نباید درین راستا بسیارمنهمک گردید بگذار کرسی صدارت دوزخ وجهنم راهم قبیله سالاران اشغال نمایند چون انجا بزرگ است وگنجایش اکثریت هارا دارد نه بقول انها محل اقلیت ها نیست ولی همین اسلام عزیز بیان داشته که لا تظلمون ولا تظلمون نه ظلم نماید ونه ظلم را قبول کنید ازین رو اگر غنی وکرزی وعبدالله وحکمتیار در حق سایر ملت ها جفا میکنند وظلم روا میدارند تحمل نمایند طلایه داران نهضت اسلامی وسردمداران جهاد ومبارزات اسلامی!!! وقتی سخن از بحث قومی میشود در صدر قرار میگیرندو ازهمه پیشتاز میگردندوبحث حقوق تبار خودرا پیش میکشند واز نابرابریهای امتیازات سخن بمیان می اورند وقتی غنایم اسلامی بخش گردد باز دوبرابرمجاهد ومسلمان میگردند اینها حیثیت شاةعایر را دارند که خودرا به هرطرف کج مینمایند خدایا مارا درین کشمکش های شیطانی سالم وغانم بیرون نما ومارا هدایت اسلامی بده تادر برابر ظلم وستم بیداد گران دفاع جانانه ای اسلامی نمایم گل نبی عیدی زاده

>>>   کل خمیر مردم را مانند خود احمق فکر کردی ولی چیزی که‌شما فکر میکنید نیست امریکایی شوی زنهای شورای نظار را ربانی و فهیم بینی غول پیکر به سرزمین ما آوردند و نام سه دزد را که شما نوشته اید مانند دوستم لوطی عطا چور یونس کولی نمیتواند که سه تا خر را اداره کند چی ماند بک مملکت را و افسوس به حال شما که احمقانه به لاولهب شروع کرده و مردم کر وکور فکر کردید

>>>   عبدالله ریس جمهور قاطع ما استّانشاالله خداوند متعال کمک اش کند

>>>   اوغانهاي بي فرهنگ و غلام از هرچه بخاطر رسيدن بقدرت دريغ نميكنند همين بي عزتي اينهاست كه هميشه متجاوزين از ارغان به صفت طرف معامله خود استفاده كرده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است