به ترکیه نروید! راه اروپا مسدود است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۲    ۱۳۹۸/۶/۱۰ کد خبر: 159992 منبع: پرینت

همزمان با آغاز دور جدید اخراج پناهجویان از ترکیه و کشورهای اروپایی، موج جدید مهاجرت به ترکیه نیز به راه افتاده است.
به گزارش شفقنا، سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) اعلام کرد که ۱۰ هزار و ۳۲۴ پناهجوی افغان از آغاز سال روان میلادی تاکنون از کشورهای اروپایی و ترکیه به کشور بازگشته یا اخراج شده‌اند.

این سازمان روز جمعه، ۸ سنبله با نشر بیانیه‌ای گفت که تنها در هشت ماه گذشته، ۱۱۵۲ پناهجوی افغان از کشورهای اروپایی بازگشته و یا اخراج شده‌اند.
این بیانیه در حالی منتشر شده است که تعداد زیادی از مهاجرین، با هدف رفتن به اروپا راهی ترکیه شده اند و آنجا نیز با مشکلات عدیده روبرو هستند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترکیه
اروپا
مهاجرت
نظرات بینندگان:

>>>   به اروپا رسیدن حالا مثل آن است که شما از هفت خوان رستم عبور کنید.
اولاً در ترکیه دستگیر میشوید.اگر خود را به یونان برسانید،آنطرف نیز چندین مملکت دیگر تا آلمان است که هر کدام آنها شما را نمی گزارند که عیور کنید.
بنأ مثل سنگ در جای خود سنگین بنشینید و هوس سفر نکنید.

>>>   افغانها طبقه جوانش همگیشان کیسهایشان دروغ است چون مردم غریب که نمیتوانند فکر رفتن به اروپا را بکنند چون توانایی و پولش را ندارند همه کسانیکه به ترکیه ویونان میایند همگیشان بچه های پولدارها هستند که درافغانستان جنایت کرده اند ویاپدرانشان جنایتکار بوده واز راه حرام پول پیدا کرده و به صد بهانه دروغ برای خود کیس جور کرده وخود را میخواهند پناهنده بقبولانند سر کشورهای مهاجرپذیر همگیشان به زور پول
و واسطه کیس جورمیکنند کشورهای پناهنده پذیر باید به پشتونهای افغانستان به هیچ انوان پناهندگی ندهند
چونکه همه قدرت درافغانستان در چنگال پشتونها است
پشتونها هیچ نیازی به مهاجرت ندارند بلکه دیگر اقوام را همین پشتونها مجبور به مهاجرت کرده اند باید کشورهای مهاجرپذیر به این مثله خوب دقت کنند با احترام..شریف تاجک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است