عطامحمد نور به تیم غنی می پیوندد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۴    ۱۳۹۸/۶/۱۶ کد خبر: 160083 منبع: پرینت

شنیده می شود که عطا محمد نور با پادرمیانی امرالله صالح و جنرال ملک به تیم اشرف غنی پیوسته است.
هر دو طرف روی اصول با هم توافق کرده اند و قرار است که در روزهای آینده طی یک گردهمایی بزرگ، عطامحمد نور حمایت خود را از تیم "دولت ساز" به رهبری اشرف غنی اعلام کند.
در این توافقنامه آمده است که بعد از پیروزی تیم دولت ساز، تعیینات در تمام ولایت های شمال مخصوصا ولایت بلخ در هماهنگی و مشورت با عطا صورت خواهد گرفت.

همچنان بعد از اعلام حمایت عطا موارد ذیل باید بصورت "فوری - دفعتا" عملی شوند:
- نیم قونسلی ها دفعتا به عطا
- پانزده سناتور انتصابی دفعتا به عطا
- ده ولایت دفعتا به عطا
- چهار قول اردو دفعتا به عطا
- ریاست امنیت ملی و ارگان های محل دفعتا به عطا
- پانزده وزارت و بیست معاونیت دفعتا به عطا

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعه
عطا
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر خدای ناخواسته چنین شایعه حقیقت داشته باشد از خداوند (ج) آرزوی ختم حیات جناب نوررا استدعا مینماییم

>>>   نجیب بارور
یک تعداد فکر می‌کنند که حداقل ذره‌یی وجدان در ضمیر سیاسیون باقی مانده که پس از هزار ناکامی استعفا می‌دهند، اما این‌طور نیست. یکی از شرایط استخدام اشرف‌غنی، گرفتن استعفا قبل از مقرر شدن است. اشرف‌غنی تمام کسانی را که در وزارت‌ها و پست‌های کلیدی دیگر مقرر کرده است -چه از تیم خود و تیم عبدالله- یک‌روز پیش از معرفی شان استعفای شان را گرفته است. همین‌اکنون در جعبه‌ی میز اشرف‌غنی استعفای تمام کارمندان ارشد قوه‌ی اجرایی موجود است. هرگاه کسی را منفک کند، پیش از آن‌که خود نفر باخبر شود، متن استعفا با منظوری اشرف‌غنی برایش فرستاده می‌شود. وقتی استاد عطامحمد نور وارد گفتگو و مذاکره با غنی شده بود، شرط اول اشرف‌غنی این بود که استاد باید استعفای خود را به غنی تسلیم کند. یک‌روز داکتر صاحب عبدالله برایم گفت، ورق استعفای استاد عطا را در نزد غنی دیدم، من خندیدم گفت استاد این‌قدر خام‌ بازی نمی‌کند. غنی اول استعفای استاد را گرفت، بعد استاد را مصروف حاشیه‌های سیاسی ساخت و سپس او را پس زد. یکی از شیوه‌های پیچیده‌ی مدیریتی اشرف‌غنی قبل از مقرر کردن استعفا گرفتن است. حالا وقتی رئیس امنیت ملی منفک شد، تعدادی گمان کردند که این خواب‌برده‌ی وجدان مرده حتماً خودش استعفا داده، نه برادر، استعفایش پنج‌سال پیش گرفته شده بود

>>>   یعنی کل حکومت به عطا

>>>   شخصیت های غنی و عطا این شایعه را به واقعیت بدل خواهد کرد هر دو فاحشه های سیاسی اند که به هیچ اصل و اصولی پایبند نیست فقط دیوانه قدرت سیاسی اند و بس نه عهد دارند و نه پیمان ماکیاولیست ها قرن ۲۱ اند و بس.

>>>   من هیچ شکی ندارم که چنین نشود و جناب معلم صاحب به تیم دولت ساز نپیوندد اما امتیازات کم تقاضا نموده است باید در مورد خواسته هایش بیشتر توجی کند .

>>>   او عطامحمد خان!
از برای خدا یکی کمی بخود بیا. اگر این کار را کنی به والله که ذلیلتر از گذشته میشوی. آزموده را آزمودن خطا است. یکی کمی خجالت باید کشید.
شاهین شمالی

>>>   افغانستان دفعتاً به عطا چه خبر است مگر چور است .
عدالت پسند

>>>   هههههههههههههههههههههههه خواب دیده اید

>>>   مورد اصلی از قید قلم مانده :توافق شده تا عطا محمد نور به صفت صدراعظم اجرایی معرفی گردد و عکس آقای عطا نیز بالاتر از عکس تیم انتخاباتی غنی لچ مرغ قرار گیرد تا بیانگر ابهت سیاسی و جایگاه علمی جلالتمآب عطا محمد نور و نقش سمبولیک غنی لچ مرغ باشد .هم چنان توافق شده تا بعد از پیروزی و تدویر لویه جرگه لقب آقای عطا محمد نور از فزرند دانای بلخ به فرزند دانای جهان تعدیل گردیده و در نشست سالانۀ ملل متحد که معادل لویه جرگه عنعنوی است به تایید برسد . عطا محمد نور تهدید کرده که اگر غنی لچ مرغ این کار را نکند به سرنوشت محمدحنیف اتمر ( مرغ کرک ) دچار خواهد شد .

>>>   عطا چی دارد که اینقدر اورا قیمت می خرند؟؟ به اینقدر نمی ارزد ، عطا 500 طرفدار هم ندارد
ر

>>>   پنج ملیون دالراز کد 91 دفعتا
زنده باد اشرف غنی ،
این دزد های جنگ سالار بی هدف وبی مرام را بجان هم انداخته وآنان را نزد مردم رسوا میسازد تا مردم بدانند که اینها دوست ودشمن هیچکس شده نمیتوانند نه در عهد اینها اعتمادی هست ونه در دشمنی اینها ، فقط لقمه رادیده مانند پشک میدوند بر ای اینها چوکی وپول آنقدر همهم است که گوشت برای پشک ،
گیلگمش

>>>   جنلاب پدرام صاحب درست فرمودند :
این جنگ سالارها بنام قوم وعدالت سروصدا میکنند مگر زمانیکه به مقدار جـو شان کمی افزوده شد تسلیم هستند

>>>   این حرف کاملا نادرست است و اقای نور میداند که پس از پیروزی تیم تابوت ساز نه چرکی است و نه پرکی مانندی که با اقای داکتر عبدالله توافق نامه شراکت پنجاه در صدی رابه سطح جهانی امضا کرده بود اشرف غنی همینکه بکرسی ریاست جمهوری رسید همه تعداتش با داکتر عبدالله عبدالله زیر پا کرد جنون امیز و متکبرانه و یکطرفه هرچه دلش خواست عمل کرد حتا سوگندی که بروی قرانکریم دست مانده بود و به ان عمل نکرد اگر توافقی که با عطامحمد نور اضا کند خو اصلاپابند نمی ماند علاوتا که دیگر چانس انتخاب کردن را بریاست جمهور در بعدی ندارد از عوم فریبی و قانون شکنی و تعهد شکنی اشرف غنی احمدزی طفل اینکشور میداند ایا اقای عطامحمد نور انقدر خدای نخواسته بی فکر است که از طفل کرده هم فکر درست و تحلیل خوب نکرده این حرف کاملا دروغ است باید اقای نور فورا جواب خود را با مردم شریک کند اول اینکه این تیم تابوت ساز برنده شدنش محال است و خواب و خیال مزید بر ان انتخابات هرگز صورت نمیگیرد کار های دیگریست که انتخابات رابه تعویق می اندازد و زمزمه های هم از قبل از راه اندازی انتخابات مسایل دیگری بگوش میرسد و ان حتمی شدنی هم است لغو سفر اشرف غنی به امریکا که قرار بود روز شنبه عازم امریکا شود و با ترامپ روی مسایل توفق صلح امریکا و طالبان رایزنی کند همهچیز را باید تحلیل کرد و قیاس کرد.

>>>   از دزد و چپاولګر هر چیز ساخته است . چنانچه بار ها دیدیم

>>>   معلم عطا !
با كانديد نكردنت نزد قوم خود از استاد بزرگوار به معلم صاحب تبديل شدي . با رفتنت كنار حنيف اتمر لقب صاحب را هم قومت از تو گرفت و به معلم عطا تبديل شدي و فعلا اگر با اشرف غني يكجا شوي به عطا گك تبديل ميشوي .
به خود بيا ، برو از احمد مسعود بيعت كن تا دوباره در كنار قومت عزتمند شوي.
سلطان سنجر

>>>   اگر استاد عطا این کار را کند، بهتر است که مرگ موش بخورد. فکر نکنم که بعد از رسوایی با حنیف اتمر این رسوایی را قبول کند.

>>>   مـــــــابــا زورمنـــــــد و.قـــــانون شکــــــن مــعــامــلـــــه نمیـــکنیــــــــــــــــــــــم !!!!!!
خــــــوش بود گر محـــــک تجـــــــربه ایـــــد بــــمــــــیــــــــــان
تا سیـــــــــاه روی ـــــــود هــــــــرکــــــه دراو غـــــــش باشــد

>>>   هاهاهاها تاجایکه من مطبوعات را دنبال میکنم استاد عطا هیچگونه دانشی سیاسی نداشت همه زور وقوت خود را در زبان خود جمع کرده بود درعمل هیج جیزی نبوده ودر اینده هم نیست کسانیکه به پالیسی او دلبند کرده اند درنظریات وافکار خود تجدید نظر کنند استاد عطاشباهت زیادی به بودنه بگیل شده پیدا کرده است حال که به تیم دولت ساز می پیوندد برای من خبر مضک بیش نبود
قیام

>>>   اګر عطا بدون چون وچرا با تیم دولتساز بپیوندد عطا شخصیت ملی می شود در غیر ان این انتخابات زوال او خواهد بود!
صالح صالح است که ترکیب این تیم را می سازد!
امدن عطا کمر طالب را میشکند اما درغیر ان طالب بر هر اتلاف دیګر کامیاب است!
از برای خدا دشمن مشترک یعنی تروریزم ارتجاع سیاه با اتحاد ګم کنید!
افغان

>>>   کمی پایین آیی از نرخ ات بسیار بالا درو کردی قیمت تو عطا یک سیلی دو و. دو پس گردنی است ،لیاقت هیچ چیزی را نداری فقط لاف بزن و بس،خدایا این تشنگان قدرت را نست ونابود کن
ریحان

>>>   امتیازات که برای استاد عطا درین جاه ازآن نامبرده شده است قطعاً واقعیت ندارد زیرااستاد عطا آنقدرطرفدار ندارد که تقریباً نیم بدنه دولت برایش وعده داده شده است.
ممکن یک کمی امتیازات برایش داده شود وآنهم موقتی خواهد بود، زیرااشرف غنی مانند یک مرد به وعده های خویش استوار نمیباشد که مثال های زنده آنرا همه طی این مدت به چشم سرمشاهده کرده است.
باحترام
یک نفرازافغانستان

>>>   نکنید برادر! استاد عطا هنوز جوان است و به زندگی خود امیدوار است، اینچنین شایعات به جان این بیچاره خطر دارد، با شنیدن اینگونه شایعه، یکباره سکته نکند! نکنید اینگونه مزاق را.
م.ز

>>>   از اين ناكامان دائمي بغير دزدي چيزي ساخته نيست، يك معلم دوازده پاس فعلاً حق معلمي را هم ندارد.

>>>   عدم صداقت اشرف غنی برای همه هویدا است ُ استاد عطا محمد نور اندک اعتباری که نزد مردم بلخ دارد آن را هم از دست خواهد داد ږ

>>>   ملت ما با چشم باز همه چیز را ترصد میکنند.
با دید باز و با بصیرت تصمیم میگیرند.

>>>   .....عبدالله از اشرف غنی کرده بهتر است. اگر استاد عطااین اشتباه را مرتکب شود برای همیشه اعتبار و جایگاه خود را در نزد مردم از دست خواهد داد.
با احترام، مشتاق لغمانی پیرو خط مسعود بزرگ

>>>   استاد عظا کفته است بجای پنزده وزارت ریاست گمرک حیرتان دفعتا برایش داد ه شود ومعاون گمرک هم پسرش باید باشد البته اینهم دفعتا ، بدون یک لحظه تاخیر ،

>>>   استاد عطا به حيث معاون اول مقاومت دوم تعيين شده فكر نكنم كه سر بخود به كدام تيم انتخاباتي يكجا شود .

>>>   من از عطا نور بسیار حمایت کردم، که پشیمان هم نیستم چون شرایط را میدانم۰ ولی اگر عطا نور مثل این هویتفروش چاپلوس صالح بوتل به غنی کوچی بیعت کند آنوقت شدیدترین دشمن عطا من میباشم۰

>>>   اشرف غنی بیشتر از صد بار گفته است: مابا زورمند وقانون شکن معامله نمیکنیم ،
اگر عطا زورمند قانون شکن نیست پس کی است ؟؟؟

>>>   چرا غنى ميخواست مخفيانه با طالب ها در كمپ ديويد بدن اطلاع رسانى به مردم ديدار كند؟

>>>   Khurasani
باید ریشه طالبان مزدور از شمال کنده شود تمام استانهای شمال دریک اقدام مردانه و متحدانه حملات ملی و مردمی شانرا در هر جاییکه طالب اوغان است شروع نمایند رژیم خاین و فاشیستی قومی ارگ هرگز طالبان را سرکوب نمیکند پس باید خود مردم دست بکار شوند و ریشه ترورستان اوغان را در شمال بخشکانند. دیگر هیج راهی وجود ندارد باید ترورستان اوغان از شمال نابود شوند.

>>>   Heravi
دقیقاً باید این نسل کثیف در هر نقطه شمال نابود شود زخم سرطان است طالبان مزدور پاکستانی ها
ملت مهربان مظلوم ما انشاالله که آگاه شدن چهره های این پست ها را بشناسید تحت عنوان اسلام مردم مسلمان ما را قتل عام کردن به دستور باداران خویش پاکستانی طالبان یکجا در افغانستان قتل عام می کنند نفرین خدا بر سری این فاشیست ها افراطی قبیله مزدور

>>>   بلی، اشرف غنی کوچی بیشتر از صد بار گفته است: ما با زورمند وقانون شکن معامله نمیکنیم ، ولی اگر زورمند وقانون شکن از قوم اوغان باشد کدام فرقی نمیکند، دیر شه راغلاست۰ زرداد فریادی، کامران علیزی، و چند اوغان زور مند دیگر شاهد است۰

>>>   نمایشات کابل به رسم عزاداری، قبل از اینکه تجلیل از شخصیت و کارنامه ی شهدا باشد، به یک رسم اظهار موجودیت و تقابل تبدیل شده است.
اشتراک کنندگان این رسم،
اشتراک کننده گان مراسم عزادار خود را پیروی مکتب مسعود می نامند و از مانور های را اجرا می‌کند که تا ثابت بسازد که مسعود یک آدم اوباش و‌لوچک بود.
دیروز کاروان های عزاداری مسعود یک سرباز اردوی ملی کشور را توسط فیر های هوایی به شهادت و ۳ سرباز دیگر را زخمی ساخت از گشتن و زخمی نمودن چهار سرباز چندان لذت نگرفتند و به طرف سرک میدان هوایی کابل باز هم با فیر های هوایی یک هموطن من تو را شهید و یک طفل معصوم را زخمی ساختن، در جریان روز همه زور نمایی خود را انجام داد و بالاخره نمایان ساختن که همصنفیان مسعود و شاگردان مسعود کی ها هستند و مردم بخوبی می‌توان قیاس کرد که احمد شاه مسعود یعنی کی و همصنفیان و شاگردان آش یعنی چی....
به امید یک افغانستان سربلند

>>>   نوش جانت عطا کارت جور شد

>>>   عطا در حال غرق شدن است در هرخاک وخاشاک دست می اندازد.ن....
باشنده بلخ.

>>>   برای عطا شرم است اگر به تیم یهودی یکجا شود زیرا امرالله صالع هم مانند غنی همرای کفار بسیار مدت یکجا بود وهم عقیده با دین ومذهب ندارد ونماز را هم یاد ندارد

>>>   معقوله است میگویند بترس از کسیکه از خدا نمی ترسد غنی خدا ناترس است بی عزت میشی

>>>   اشرف کوچی خودش بزرگترین دزد و غارتگر است و حامی زشت ترین دزدان، غارتگران، و جنگ سالارهای چون راکتیار و طالبان جنایتکار است۰ البته تقلب ها، خیانت های انتخابات، و دزدی های رولا غنی و اجمل غنی، و همچنان جنون قومپرستی این خائن را هم فراموش نکنید۰

>>>   استاد عطا يك مرد واقعي است و اين را ثابت ساخته. او با عبدالله مشكل و رنجش خاطر پيدا كرد و رنجشش هم بجا بود چون عبدالله از حقوق تيم خود دفاع نميكرد. يك اشتباه عطا اين بود كه خود را كانديد نكرد. از ضد عبدالله با اتمر يكجا شد ولي اتمر هم عهد شكن برامد و تيمش از هم پاشيد فعلا عطا دو گرينه دارد . اول : يكجا شدن با عبدالله . دوم : يكجا شدن با اشرف زي .
هردوي شان امتيازات به عطا ميدهند ولي شخصيت والا و محترم عطا هردو را قبول ندارد. او اگر با عبدالله يكجا نشود هرگز با رقيب عبدالله هم يكجا نميشود. مطميين باشيد.

>>>   باور مندم که بخاطر به دست آوردن قدرت این مهره های سیاسی از هیچگونه تلاش برای بزدلی دریغ نمیورزند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است