آقای صالح! ما همدیگر راخوب میشناسیم!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۸/۶/۲۳ کد خبر: 160146 منبع: پرینت

آقای صالح خودت که فراموش کرده ای ولی ما همدیگر راخوب میشناسیم!
خواهشم از خودت و امسال خودت همین است که به گفتارتان در زمانه های مختلف و تغییر چند دفعه ای تان توجه نمایید و در اسناد هایی که در رسانه ها دارید مراجعه کنید کلاه تان را مقابل تان بگذارید بخصوص جناب شما که مردم به کدام حرف و نظرت باور کنند و شما کدام این صالح ها هستید؟ آیا صالحی که در زمان مقاومت در شوروی بودید و ناقد در طالب در جریده هفت روز و بعد تاجیکستان به جبهه رفته و در کنار آمر صاحب عکس گرفته و از همان عکس تا ریاست امنیت ملی و امروز هم کوه ها را سینه می زنید قوم و تبار خود را حقیر میسازید تا افغانیت برای تان یک کرسی که حق مسلم مردم است به شما خیرات دهند؟

کمی شرم هم خوب است. من میترسم که بعد انتخابات شما به یک بمب دیگر در مقابل حاکمیت بدل نشوید با این طمطراقی که فعلا دارید همه را تکفیر نموده غیر خود تان دیگران نادان و کودن فکر کنید در حالی که دیگران خود شان اند ولی شما در بوجی دالر افتاده اید که رنگ دالر شما را هم تغییر داده است.

جناب صالح یک ضابط در زیر منار نساجی گلبهار در یک کلبه گلی زندگی میکرد در نظر مردم دیوانه بود ولی یک حرفش همیشه سرمشق زندگی برایم است انکه میگفت هموار برو تا بهار (هوار برو تا بار ) حال جناب عالی هم اگر رفته اید بخیر بروید ما از این دست مانند شما ها خیلی نامردانی داشتیم که غلام شدند و دسته تبر و تا امروز حرکت های ما را معامله کردند و ما را فروختند چون حتمی مانند خودت در ذات شان نقصی بود.

حال میدانیم که با اوغان مانند قانونی و عطا و خیلی های دیگر خویشی دارید احترام شان را بکنید ما هم هرگز توهین شان نکرده ایم در سیصد سال انها حاکم بوده اند و ما محکوم! انها تجاوز گر را به شانه ها تا کایل اورده اند و ما انها را عقب زده ایم و باز مانند جلسه بن حاکمیت را توسط مانند شماها به ایشان دو دسته تقدیم کرده ایم ولی این بدبخت های نمک نشناس هنوز هم ما را در جاده و سنگر و عروسی و عزاداری و سرک و خانه و بیمارستان و قبرستان نابود میکنند و معلوم هم نیست که به جواب کدام خیانت ما؟...

از شما خواهش میکنیم که وقتی میروید عقب گردتان را از بین نبرید که خانه امدن تان حتمی است نمیشود در خانه مردم عمر گذراند خود رفتید بروید ولی ما را توهیین نکنید شما دیگر از ما نیستید و از ما نمایندگی هم کرده نمی توانید خود را ناحق شخصیت ملی نسازید چون ملتی وجود ندارد.

حبیب کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
کوهستانی
نظرات بینندگان:

>>>   راست گفتی محترم
ابلهی باشد که خود را گم کند
کد خدای خانه مردم کند
تشنه قدرت و چوکی

>>>   جناب کوهستانی صاحب ‌ودیگر خواننده های عزیز سلام و عرض ادب. هر آنچه نوشته اید کم است . این اشخاصی راکه نام گرفته ومانند اینها انسان‌های خطا اند، آنها مردمان نادیده ولی نو به روز گار رسیده اند . انسان‌های اند که نه تحصیل داشتن و نه تجربه زندگی سیاسی باتاسف که درچندسالاینها فقط ‌و فقط فکر منافع شخصی خود شان به هیچ چیز دیگرفکر نداشتند . افرادی از این قماش فقط نوکری یاد دارند نه برادری ویا برابری چه رسد به باداری . به خداوند پاک قسم من به حیث یک انسان عادی جامعه‌ از جای اینها میشرمم . اینها نامرد ترین انسان های اند که به اینها نه باید کسی باور داشته باشد .گذشته پر ازلغزش ولی هیچ نه آموختند.

>>>   فرض کنیم غنی رئیس جمهور شد و صالح معاون اول
بعد گذشت یک یا دو ماه شاید خالده جان پوپل باز سر بالا کند و این بار با ادعای اینکه در همان تجاوز آن سالها آ بای صالح هم شریک بود و کار های نا صالح کرد و من ثبوتش را هنوز در بدنم دارم و نشان انگشتانش را در تنم و آنگاه است که باز دوسیه و دوسیه بازی میشود و شفاخانه بگرام هم بعد معاینه خالده جان درجه دخول را تثبیت میکند و غنی بلا فاصله وظیفه صالح را تعلیق و قضیه به هیئت تحقیق سپرده شده و هیئت هم پنج سال وقت نیاز دارد تا ثابت کند که آیا دلو در چاه بوده یا نه و در این مدت آقای صالح در برزخ عذاب وجدان و پشیمانی با حسرت به تلویزیون نگاه میکند و هر روزه جیغ های گوشخراش غنی را می شنود و بر خالده و دلال هایش
لعنت میفرستد

>>>   جناب حبیب کوهستانی : شما یک جانب قضیه را گفتید،لطفآ به پهلوی دیگر قضیه هم کمی فکر ودقت نمائید بگذارید یک نفر از شما نیز در بدنه دولت اینده که معلوم نیست برنده ان کیست قرار داشته باشد ،
کاکه از کابل

>>>   از شما خواهش میکنیم که وقتی میروید عقب گردتان را از بین نبرید که خانه امدن تان حتمی است نمیشود در خانه مردم عمر گذراند خود رفتید بروید ولی ما را توهیین نکنید شما دیگر از ما نیستید و از ما نمایندگی هم کرده نمی توانید خود را ناحق شخصیت ملی نسازید چون ملتی وجود ندارد.

>>>   نام صالح با اين إنسان ذليل، معامله گر ، خود فروخته و حقير نميخواند. انتظار باشيد كه كلمرغ رواني به تقلب انتخابات را به نفع خود اعلان كند. اولين ضربه اش به صالح است. غني تنها بلي گوي كار دارد. اين إنسان ضعيف النفس بخاطريكه اجازه سخنراني پيدا كند، ده ها بار از كلمرغ تشكري ميكند. اين كودن خودرا همراي دوستم مقايسه كند. او كه بأنك رأي بود و مليونها أزبك و تركمن پشت سرش روان اند، منزوي و وبعيد شد. صالح چه دارد؟
هر كسي كو دور ماند از أصل خويش باز جويد روزگاري وصل خويش

>>>   دمت گرم کوهستانی صاحب انچه را که شما در مورد صالح به تحریر دراورده اید مو به مو واقعیت است صالح خود را ادم با سواد تلقی میکند غافل از انکه وقتی در سیاست اشتباه را مرتکب شوی برگشتی ندارد صالح مرتکب چنین اشتباه شد و حالا هم پل های پشت خود را خراب کرد به امید اینده واهی . شاخه ی که از درختش جدا شد شاید برای زمان کوتاه سبز بماند ولی خشک شدنش حتمیست .
بیانی

>>>   غلام ومزدور چند چیز ندارد ایمان ووطن نمیداشته باشد عهد ووفا را نمی شناسد اراده واختیار وازادی عمل ندارد وحتی حافظه را هم خیرباد گفته است به تاریخ فکر نمیکند واز اینده اندیشه نداردچه او سراپا گوش به فرمان سازمانیست که استخدام شده ووظیفه ای است که برایش تعیین گردیده وگاهی برای خوش خدمتی هم که شده چند برابر تیز تر وپیش تر از ارباب حرکت مینماید منظورم شخص معین ومشخص نیست هرکه به این مرض مهلک وافت بزرگ مبتلا گردیده وبه این مهلکه داخل شده جز این نیست در کشور کم نیست ازین قماش انسانهاکه بعضا روی عقده مندی وتعدادی هم از مجبوریت وروزگذرانی درین سلک درامده ویک تعداد همچون کرزی وعین وغینش وسیاف وحکمتیاروصلاح بی دین و...رسیدن به مال وجاه وسوار شدن در گرده ها وسرنوشت ملت خود از بالای نعش هزاران شهید گذشته به انچه ارزوکرده اند می رسند انا لله وانا الیه راجعون
سابق مشاور ارشد وزارت تعلیم

>>>   کوهستانی جان بهتراست یکبار گفتار قبلی عبدالله, عطا, دوستم , محقق , اتمر وغیره را هم مرور نمایی به نظر بنده کمترین دروغ سیاسی را شاید صالح گفته باشد اما خودت بنابر تمایل سمتی وقومی ونفرتی که از غیر قوم خودت داری اینچنین مقالات مینویسی , به هرحال خداوند بیننده ودانا است انشاالله جای فاشیست هایی مانند تو ماتحت جهمنم است.
هراتی

>>>   آقای حبیب کوهستانی مشکل در امرالله صالح نیست، بلکه در خودت است. خودت یک قومگرای افراطی و آشتی ناپذیر هستی. مشکل دوم خودت در فورمولِ است که از بُر کرده ئی: یعنی تمام پشتون ها طالب/داعش اند و تمام افغان ها پشتون.
بهتر است اول این فورمول غلط را تغیر بدهید، بعد معما برای تان حل میشود.

>>>   هرکس حقوق برابر اقوام را زیر پا کند نابود میشود و در تاریخ روسیاه میگردد.

>>>   تنها صالح نیست همه شروپساد همین خصوصیات پله بین ابن الوقت رنکگ وجبهه تبدیل کردن را دارند

>>>   جناب کوهستانی ! بسیار زیبا چوب زدید نا صالح غلام بچه درباری را و حتمآ روزی فرا خواهد رسید که غنی مستبد و فاشیست نا صالح را مانند دوستم چخه كند و از دربار براند ، به امید انروز.
کوه کن

>>>   ترا والله صالح صاحب همين كار از كردن بود كه تو كردي و اينقدر چاپلوسي به خودت نميزيبد تو از نسل رستم و سهراب و ارش استي ما را پيش اوغانها كم اوردي اگر كامياب نشوي بين تاجك ها ديگر جاي و لياقت سرباز بودن را هم نداري.

>>>   غنی و ارگ منبع شر و پساد و فحشا است
اگر ملت ما غافل شود و شوونیسم قبیله باز ملک ارگ گردد این بار کشور به باتلاقی خواهد رفت که هم قبیله را نابود خواهد کرد و هم گوسفندان رای دهنده اش را.
به همه رای دهید به جز غنی

>>>   کمی هم به خود واعمال خود اندیشیدی. لطفااگراهل قلم هستیدبجایی ومضمونی بکارببریدکه اکثریت مردم ما ازاواستفاده نمایند تا ازین بدبختی نجات بیابند. نه اینکه نوشته شماهیزمی به آتش بدبختی مردم شریف مااضافه کنید.

>>>   اقای حبیب کوهستانی مرهم برنال سخت برای تان ضرورت است باید هرچه زودتر برای تان تهیه شود درغیر ان شاید در اینده نزدیک دردهای تان بی درمان بماند
قلندری از چاریکار

>>>   معلوم هم نیست که به جواب کدام خیانت ما؟...خیانت شما خاینین(صاحب نوشته را میګوییم) مثل افتاب روشن است، شما دشمن افغانستان بودید وهنوز هم استید وتاابداصلاح نمی شوید، تا که زنده دفن شوید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است