جریمه کشیش آلمانی بخاطر پناه به مهاجر افغانستانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۸/۶/۲۹ کد خبر: 160224 منبع: پرینت

پناهجوی افغانستانی برای نجات از اخراج یکسال در کلیسا بود، حالا کشیش کلیسای پروتستان که این مهاجر افغانستانی را پناه داده بود، به پرداخت 3000 یورو جریمه شد.
به گزارش دویچه وله، محکمه اداری در شهر زونتهوفن کشیش 64 ساله را به اتهام پناه دادن به یک مهاجر افغانستانی 3 هزار یورو جریمه کرد، این پناهجو افغانستانی مدت یک سال را در کلیسای واقع در شهر ایمنشتات ایم اوبرالگوی در ایالت بایرن آلمان به سر برده است.

قاضی پرونده گفت که این دو تن برخلاف قانون عمل کرده اند.
قرار بود که این مهاجر 23 افغانستانی پس از رد تقاضای پاهندگی اش در سال گذشته اخراج شود.
تاکنون معلوم نیست که آیا این پناهجو افغانستانی می تواند در آلمان بماند یا خیر، کمیته پارلمانی ایالت بایرن تا شروع سال 2020 اخراج او را به تعویق انداخت.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کشیش آلمانی
پناهجوی افغانستانی
نظرات بینندگان:

>>>   پارلمان فرانسه روز چهارشنبه ١٨ سپتمبر طرح توافقنامه اتحادیه اروپا با افغانستان در مورد مهاجران را به بررسی گرفت. این توافقنامه پیشتر از سوی مجلس سنای فرانسه تائید و اکنون به شورای ملی جهت بررسی و تصویب فرستاده شده است

>>>   خدا كند كه كشيش هم جنس باز نبوده باشد

>>>   "تا كنون معلوم نيست كه اين پناه جوي افغانستاني آيا ميتواند در المان بماند يا خير؟"
معلوم اس لالا ! اگه عيسوي شده باشه ؛ صد فيصد و با گرنتي ده المان ميمانه و كار هاي پناهنده گيش هم زودتر از حد معمول و با سرعت ؛ پيش ميره. پول جريمهء كشيش هم از طرف كليساي مربوطه، پرداخت ميشه.
اگه عيسويت ره قبول نكده باشه ، شايد اخراج شوه .
يك گپ ديگه ره بر تان بگويم كه يك تعداد همي كشيش هاي كليسا ها بسيار خطرناك و " زهر خور" هم هستن. خدا كنه كه سر ازي برادر ما بخير گذشته باشه .

>>>   دیگراین پناه جو هرکه باشد وهرچه باشدپس از یک سال تعلیم وتربیت دعوی طلبانه به افغانستان میرود ودر کلیسای که رولا غنی در داخل ارگ بنا نهاده به حیث اسقف وظیفه اجرامیکند استعمار داستان را طوری رقم زده که در اینده نیز انظار عامه را بسوی این اسقف چه ای دست ساز جلب نموده اذهان عامه را اماده ای پذیریش او نمایند واگرنه هیچ به حیث وزیر مشاور غنی ویا حکمتیار هر که را که اوردند باشد ودرانجا هم معاش خودرا از بودیجه ای افغانستان بگیرد وهم مولوی چرج رولا خانم باشد
گل نبی عیدی زاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است