انتقال ملیحه حسن و حمیرا حقمل از زندان به شفاخانه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۵    ۱۳۹۸/۷/۱ کد خبر: 160259 منبع: پرینت

ملیحه حسن و حمیرا حقمل دوتن از کمیشنران سابق کمیسیون های انتخاباتی از زندان به شفاخانه منتقل شدند.
سخنگوی داستانی در صفحه فیسبوکش نوشت: خانم ملیحه حسن و حمیرا حقمل دو تن از کمیشنران پیشین کمیسون های انتخاباتی که چند روز قبل در پیوند به یک قضیه انتخاباتی از جانب محکمه، محکوم به زندان گردیده بودند. غرض معالجه و تداوی به شفاخانه منتقل گردیده و تحت تداوی و معالجه قرار دارند.

ملیحه حسن حدود بیست روز قبل همراه با ده تن از کمیشنران و اعضای کمیسیون های انتخاباتی هر کدام به دلیل سوءاستفاده از صلاحیت های وظیفه ای و تقلب گسترده در انتخابات پارلمانی 28 میزان سال جاری به پنج سال زندان محکوم شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملیحه حسن
حمیرا حقمل
نظرات بینندگان:

>>>   خوبش کرده!

>>>   راه فرار برای این مکاران و شیادان باز شد ببینید حتما فرار میکنند

>>>   این چطور مریضی است که هردو یکجا مریض شدند وقتیکه چور می‌کردند و در دفاتر به جای کار ‌خدمت به عاشقی و فساد میپرداختند چرا این مریضی ها نبود

>>>   نورستانی به پاداش تقلب قرار بود سفیر شود.
امرخیل گوسفندی به پاداش تقلب مشاور ارشد شد

>>>   برادر ما دقیق فرمودند عاشقی و فساد اینان در کمیسیون انتخابات مشهور بود و اینان دختران بی گناه و عاجز را نیز شکار صیاد انساء رئیس کمیسیون ساختند اینان ظریفه را مورد تجاوز قرار دادند، طیبه کریمی را مورد تجاوز قرار دادند، و واسطه کل شان همین ملیحه حسن بود و زهره که خود نیز برده جنسی رئیس و کمیشنران به حساب می آمد

>>>   عجيب قضاوت ملا نصرالدين ، اگر اين أشخاص مجرم هستند بايد تمام انتخابات را ملغاه اعلان ميكردند، تيم ارگ از اين ها گوسفندان قرباني ساختند تا دهن مردم چپ باشد، خصوصاً همين خانم ها و رئيس بدخشي كمسيون شكايات را كه حاظر بود در يك محكمه جهاني محكمه شود، بخاطر لجاجت غني خائن به حبس محكوم شدند.

>>>   امرخیل گوسفندی با کمال بی حیایی به تلویزیون ظاهر شده و مصاحبه میدهد
واقعا شرم و حیا هم چیزی خوبی است

>>>   همه این ها درامه و مسخره گی حکومت غنی اند . اگر اینها تقلب کرده اند پس کاندید وکلای کابل چرا بدون اینکه تغیری در فهرست آنها بیایند از طرف غنی بدون ارزیابی و بازنگری به پارلمان معرفی گردید و اصل دو نفر متقلب اساسی که به دستور غنی از دستگاه های بایومتری سو استفاده و تعداد آنها را مفقود کردند از جمله ریُس ای تی و زمان زی برات گرفتند همه میدانند که دستگاه عدلی و قضایی به یک وسیله فشار سیاسی برای مخالفین غنی تبدیل گردیده است.

>>>   ین هر دو خانم مکار و خائن را به پشت موتر روی شان را سیاه کرده بگردانند تا مریضی شان خوب شود

>>>   تقلب كاران كوچك را مجازات ميكنند ولي رهبر تقلب كاران اقاي امرخيل را كه باييد اعدام كنند مشاور خود ميسازند . عجب حكومت ريشخند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است