ربانی، به رهبرنماهای مزدور و جعلی هشدار تاریخی داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۸/۷/۲ کد خبر: 160276 منبع: پرینت

امروز، صلاح الدین ربانی رهبر حزب جمعیت اسلامی و وزیر خارجه کشور در محفل گرامی داشت از هفته شهید در ولایت بدخشان، ضمن هشدار تند وبی سابقه به رهبرنماهای مزدور و جعلی، آنها را فراری و شکست خورده خطاب کرد. آقای ربانی در بخش از سخنان اش گفت، "تفاوت رهبران آب دیده در کره های داغ مبارزه و بر آمده از میان مردم، با شخصیت های جعلی زمانی آشکار می شود که یک ملت در لحظات دشوار تاریخی قرار گیرد. رهبران مردمی که از متن جامعه ظهور کرده اند، در کنار مردم ایشان باقی می مانند اما شخصیت های دروغین و رهبرنماهای مزدور وقتی در شرایط دشوار قرار می گیرند، راه فرار اختیار می کنند که نمونه های زیاد از هر دو دسته از تاریخ کشور داریم".

آقای ربانی با تأکید روی خط و مبارزه بزرگان افغانستان گفت، "در قاموس ادبیات سیاسی استاد شهید، واژه شکست پذیری وجود نداشت و به همه ستمدیده ها و پا برهنه ها فهماند و عملا ثابت کرد که هر فرد این سرزمین که توانایی داشته باشد و اراده کند، می تواند با کسب رضایت مردم، افتخار خدمت گذاری آنها را به دست آورده و از آنها در مجامع ملی و بین المللی نمایندگی شایسته کند".

آقای ربانی با انتقاد تند از بی مسؤلیتی ها و برخوردهای دوگانه آقای غنی گفت، جوانان بدخشان و افغانستان در دشت های سوزان هلمند و کوه پایه های شرق و شمال کشور زیر پرچم کشور و برای پاسداری از سرزمین و عزت مردم افغانستان جان های شیرین ایشان را فدا می کنند اما جسدهای آنها در میدان های نبرد و یا در سردخانه ها باقی می ماند در حالیکه هلیکوپترهای دولتی مصروف امورات شخصی و غیر ضروری می باشد.

در عین حال، آقای ربانی تعلیق و برگشت ده ها میلیون دالر پول های کمک شده به افغانستان را نتیجه فساد بزرگ مالی و اداری اشرف غنی عنوان نمود. در عین حال، آقای ربانی اشرف غنی را به عقده گشایی متهم نموده گفت، "اشرف غنی بخاطر عقده های کور خود، به مناسبت هفته شهید پیام نفرستاد و به بزرگان کشور از جمله مارشال صاحب فهیم نیز توهین نمود.

همچنان، آقای ربانی اشرف غنی را به تضعیف وحدت ملی و ایجاد تنش های قومی متهم نمود و از بدخشانیان و مردم افغانستان خواست تا بخاطر تأمین وحدت ملی به تیم ثبات و همگرایی رأی بدهند. آقای ربانی تیم ثبات و همگرایی را نقطه وصل اقوام کشور دانست و تأمین وحدت ملی را یکی از اولین ماموریت های این تیم اعلام نمود.

در پایان، آقای ربانی یکبار دیگر به آقای غنی و تمام تقلب کاران کشور چنین هشدار داد، "عده با تکیه با تقلب، دوباره خواب نشستن به کرسی زمام داری این سرزمین و دوام دیکتاتوری خویش را می بینند. اما از همینجا میخواهم به آنها بگویم اینبار مردم این سرزمین به هیچ قیمت حکومت برآمده از تقلب را نمی پذیرد".

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ربانی
رهبر
نظرات بینندگان:

>>>   فکرمیکنم این اخطارها هم ادامه همان حرکت های نارنجی وحکومت های موازی است که متاسفانه نشد وزمان این اخطارها گذشته بیغم باش

>>>   جرررررررر. داكتر گل مرجان هم ميگفت تقلب را قطعه قطعه شود نميپذيرد وقتي كاكا كيري امد صيب صيب كرده پذيرفت.
جناب رباني شما اول باييد از رهبري جمعيت كنار بروييد احترام استاد همينقدر بس تان است . ازين بيشتر جمعيت را پارچه پارچه نسازيد. اينبار نوبت پسر مسعود است تا ديده شود او چي ميكند از تو چيزي جور نشد. جمعيت ضعيف شد تا هنوز ان را جمع و جور نتوانستي.

>>>   فیسبوکی های معاشخور ارگ مانند تازی های شکاری در رسانه ها تیز پای تیز چشم متوجه هستند که کی علیه عملکرد نادرست منبع فساد ارگ و ریس ارگ افشا گری میکند و یا مورد انتقعاد قرار میدهد فورا معاشخور های رسانه یی ارگ بالای انها با اتهام بندی های نادرست و نام های کوچه بازاری شان بر انکس میخواهند که خیانت ارگ را پنهان و موضوع را به جهت دیگر بکشانند اما اگاه باشند که حال مردم همه انها را شناخته به سخنان انها اعتبار و باور ندارند و به هیچ وجه نمیتوانند که خیانت ها و فساد پیشگی های ارگ و ریس ارگ را پنهان کنند ناکامی تیم تابوت ساز فساد پیشه تگ قومی در ناکامی انتخابات پیشرو گواه ان است که بجز تعداد کمی مفتخوران و قومگرایان خاینین دیگر همه ازین تیم غنی و دارو دست خاین ان رو گشتانده و به تیم دلخواه خود شان رای پاک شانرا میدهند وانرا پیروز میسازند رای پاک مردم رای پیروزی و کامیابی در انتخابات پیشرو است چیزی که تیم غنی انرا ندارد .

>>>   غنی هم فاشیست است ولی گزینه ای بهتر از او نداریم عبدالله را نه آمریکا قبول دارد و نه مردم به تیم مافیایی اش اعتماد میتانه!
غنی حداقل برنامه ای برای معارف ، برق و اقتصاد کشور دارد اما عبدالله هم ثابت کرد که ضعیف تر از غنی است و هم از دست تیم چپاولگر و کلانش باز هم چیزی به ملت نمی ماند!
بنظر من غنی خود را مستقل تر و با اراده تر ثابت کرده و حداقل برای جلب توجه آمریکا شرایط زندگی در افغانستان را بهتر خواهد تا نامش را برجسته ترین در تاریخ افغانستان بسازد و یگان جایزه صلح بگیرد.
کنشکا ورسجی

>>>   تکرار بیش از حد کلیمۀ "تقلب" بی احترامی به آرأ مردم افغانستان است! تیم های شکست خورده از همین حالا پذیرفته اند که رأی مردم را با خود ندارند، پس برای سرپوش گذاشتن به شکست ننگین شان از همین حالا تقلب را بهانه میگیرند.
تاریخ نشان داد که بزرگترین متقلبین انتخابات همین گروهایی استند که بیشتر داد و بیداد از تقلب میگویند، داکتر عبدالله و حامیانش بزرگترین متقلبین تاریخ انتخابات افغانستان اند، کاندید شدن عبدالله عبدالله برای دور سوم خودش یک تقلب است.
این نهایت فرومایگی جمعیت اسلامی و سایر باند های حامی این حزب است که بغیر از عبدالله عبدالله کس دیگری را در میان خود یا ندارند یا اینکه تنها عبدالله را ابله خیال نموده اند که به شکست عادت نموده است.
میهن زرغون

>>>   اخطار بوبانی بمعنی ختم زندګی سیاسی او است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است