عبدالله هر گز رییس جمهور نخواهد شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۸/۷/۲ کد خبر: 160279 منبع: پرینت

آن حقایق تلخی را جامعه عدالت طلب مبارزان آزادی خواه و آرمان گرایان ضد پشتونیسم در مورد انتخابات پیش رو باید بدانند و بپذیرند این است " پشتونیست ها از قبیل کرزی، غنی، احدی، اتمر، استانکزی و... دودمان سلسله حاکمیت شان را همراه با سرکوب، توطئه، قتل عام و راندن غیر پشتون ها از شهرها و بدنه حکومت بعد اشغال کشور توسط آمریکایی ها درست سنجیده و دقیق پیش برده اند و می برند حتی آدم های مانند اسماعیل خان، عطا، محقق، قانونی، دوستم و... که روزگاری هر یک از آنها در هر گوشه ای از کشور ادعای پادشاهی ‌می کردند امروزه برای حفظ جان شان محتاج کمک فاشیست ها هستند!

چیدمان کاندیداهای رنگ باخته و نفوس در میان آنها در انتخابات پیش رو برنامه دیگری از طرح و طوطئه پشتونیست ها در ادامه سرکوب، راندن و ‌متفرق کردن جامعه غیر پشتون از ساختار کشور است تا به حیات سیاسی آنها برای سال‌های متمادی پایان ببخشند.

پشتونیست ها در دوجبهه نیروهای خود را فرستادند تا سران غیر پشتون را مدیریت کنند در یکطرف اتمر در طرف دیگر احدی قرار داشت آقای حنیف اتمر برنامه خود را با موفقیت به اتمام رساند توانست عطا، محقق، بسم الله، اسماعیل خان و بسیاری از ساده لوح های دیگر را در پشت خود جمع در نیمه را رها کند و حالا با خیال آسوده عبدالله را در قبال اشرف غنی رقیب جلوه دهند تا بخش دیگری از جامعه غیر پشتون را مدیریت کنند در حالی آقای عبدالله شهامت رهبری و اعتماد مردمی ندارد و بسیار از آن سیاهی لشکر که در پشت آن جمع شده اند از سر ناچاری است.

کسانی فکر می کنند آقای عبدالله می تواند رهبر شود و در انتخابات پیش رو برنده انتخابات گردد چنان ساده لوحانه است و کوتاه بینانه است هر آنکه را که از اوضاع سیاسی سرزمین مان آگاهی دارد حتی کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری شگفت زده می کند و آنها حتما اشک های آقای عبدالله را در رقابت با کرزی به یاد دارند که گفت: تقلب کرده است من کنار می روم...
و در رقابت با اشرف غنی با گلوی گرفته دوباره ظاهر شد گفت: تقلب صورت گرفته است حتی حکومت یک روزه تقلبی را نمی پذیرم بعد با یک توافق تا امروز به استراحت گاه کاخ سپیدار رفت!

در انتخاباتی که در رقابت با اشرف غنی قرار داشت اکثریت به اتفاق جامعه به وی رای داد فرماندهان امنیتی و جهادی از وی حمایت کردند، اکثریت نمایندگان مجلس و نیروهای موثر در داخل کشور در حمایت از وی قرار گرفتند اما وی متاسفانه زیر لحاف تقلب کرزی، اتمر و غنی به خواب چند ساله در کاخ سپیدار رفت حالا بعد چند سال دوباره هوای رقابت با اشرف غنی جمع و جوش انتخابات در سرش زده است اما این مردم بیچاره ما است زیان چنین جشن های انتخاباتی و شور شوق هیجانات آقای عبدالله را می پردازند.

شاید حالا برای کسانی که جیره خور آقای عبدالله هستند و یا از دولت غنی نفرت دارند به پیروزی داکتر خوشگذران امید بخشیده اند قضاوت ما مانند روزهای که از عطا، محقق، و قانونی که زیر چتر حنیف اتمر جمع شده بودند انتقاد می کردیم زود باشد اما آینده قضاوت خواهد کرد که جمع شدن جامعه عدالت طلب دور عبدالله اشتباه گران خواهد بود در نیمه راه به همه پیروان خود پشت و زیر بار تقلب خواهد رفت و سال‌های دیگر در آسایشگاه سپیدار خواهد خفت...!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه عبدالله رئیس میشود یانه قبل ازوقت است قضاوت کنیم واین را به جناب گل امیری جان میگویم که آرمانگرایان ضد پشتونیزم آرمان پوچ شانرا بگورخواهند برد بیغم باش
څوچی پاته یو افغان وی
تل به دا افغانستان وی

>>>   اگر این گزارش درست باشد چندان حقیقت تلخ نیست تلخ وتلختر انگاه خواهد بود که عبدالله را در راس اجنت ها قرار دهند در واقع ملت را به این دوسه مهره مصروف ساخته اند عین همان دموکراسی های نام نهادغربی که حتما ازهمان احزاب بزرگ یکی بیاید انهم پولدار ترین شان ویا کسی را که اصحاب سرمایه بخواهند درینجا نیز ازین دوسه فرزند ناتنی انها یکی را باید ظاهرا انتخاب ودر اصل انتصاب بایدکرد بهرصورت باهمه غلط گوی ها وغلط خوانی ها وچیغ زدن هایش وبا وجود همه خامی ها وعیوب ونواقصش غنی وهرکس دیگرهزار مرتبه بهتر از عبدالله است خیر الدلیل به این کار وقتی یک انسان حق مسلم خودرا ازیک شخص گرفته نتواند چطور با این همه دولت ها وسازمانها وموسسات مقابل خواهد شد واین ملت وکشور را چنان به قعقرا ببرد که با هزار جر ثقیل وبیلدوزر هم نتوانید ازان حفره بیرون نماید
ولایت خان از کاپیسا

>>>   آقاي گل اميري اگر عبدلله بد است چرا خودت كانديد نمشوي تا ميدان را براي عبدلله و امثال وي خالي نباشد؟

>>>   گل امیری
تیم عبدالله تیم ملت شمول است و تیم غنی تیم فاشیست ها و نوکرانش.
وقتی تمام اقشار ملت پشت یک کس بایستند جز خدا کسی مانع اش شده نمی تواند.
به همه رای دهید به جز غنی

>>>   تحلیل دقیق نیست کلمه پشتون یا پشتونیزم استفاده ان ظالمانه است داکتر عبدالله هیچ وقت به هیچ نام و قوم در قدرت نخواهد امد همیشه نقش نمایشی و مودل را بازی خواهد نمود
اشخاص و افرادیکه بدورش جمع شده اند تمام شان مفسد و دزدان هستند اکنون صلاحیت و مردم ندارند
در انتخابات قبلی نیز همین طور بود
نام زبان و قوم را بد نګنید این عمل خوب نیست

>>>   فقط پشتون از طرف پدر و مادر که باهم "اودور" (ازدواج پسر وختر عموها واژه کاکا از چاچا ياچاچه زبان هندى آمده است) و پشثون باشد رییس جمهور انتخاب را ى هاى گوزپندى تقلب وجعل مى شوند و با زور باداران اوغانتباران حاکمان پشتون به تختگاه ارگ کابل بالا و نصب مى شوند.
رييس جمهور کشور انتخابى نخواهد بود تا که حکومت مال اوغان است
رييس جمهور انتصابى بود تا نام ستان با پيشوند افغان باشد
ستان ما آزاد و مستقل آبادان و باشد
که همچون ناله و فغان در ستان نه باشد
اوغان برويد به باريکه پختونخواه
افغان ديگر کلک نزن به شهروندان فرهنگستان.
"کلک" = kalak) به لغتنامه هاى فارسى مهتر چاپ هند (فرهنگ نظام ٬ فرهنگ برهان٬ فرهنگ رشیدی٬ فرهنگ آنندراج٬ فرهنگ ناظم الاطباء ٬لغت‌نامه دهخدا...) معنى هاى زياد دارد: حیله؛ خدعه؛ نیرنگ؛ نامبارک و شوم؛ بازى دادن؛ نشتر زدن در رگ خود
سنائی غزنوى گفت:
چونان نمود کلک اثیری اثر به کوه
کاجزای او گرفته همه رنگ لاله زار.
مولاناى رومى يا مولوى بلخى چل بار از لغت کلک نامبرده لغت ايکه فردوسى 8 بار٬ سنايى غزنوى 17بار٬ نظامى (14 بار) و حافظ ( 35بار)٬ در ايران زمين بکار برده اند.افتخار فرهنگى زبان فارسى را دو دسته به کشورامروزى ايران داديد اى حاکمان اوغان که زبان فارسى را "زبان بيگانه" ناميديد!نابود با حکومت حاکمان افغانستان افغان توهين کننده است: چه افغان تبار چه افغانشده
بلا بزنه به هردو که کردن ستان را فغانستان

>>>   هرگز نمیشود آنقدرهم مسخره گی نیست که هرکسی بخواهد رئیس جمهور شود

>>>   پدرام انتخاب بجا است او مردم

>>>   غنی هم فاشیست است ولی گزینه ای بهتر از او نداریم عبدالله را نه آمریکا قبول دارد و نه مردم به تیم مافیایی اش اعتماد میتانه!
غنی حداقل برنامه ای برای معارف ، برق و اقتصاد کشور دارد اما عبدالله هم ثابت کرد که ضعیف تر از غنی است و هم از دست تیم چپاولگر و کلانش باز هم چیزی به ملت نمی ماند!
بنظر من غنی خود را مستقل تر و با اراده تر ثابت کرده و حداقل برای جلب توجه آمریکا شرایط زندگی در افغانستان را بهتر خواهد تا نامش را برجسته ترین در تاریخ افغانستان بسازد و یگان جایزه صلح بگیرد.
کنشکا ورسجی

>>>   مردم تاری بینی خود را پشت دم مرکب بسته نه میکند.
زلمی

>>>   بلى تراژدى و حقيقت تلخ و قابل افغان وفغ وفغان است که هر ناکس که خواست - بايد نوکرى و چاکرى ايالات متحده امريکا باشد و از آنجا بازگذشت نموده باشد رئیس جمهور اوغانستان مى شود.تغيرنام افغان در ستان ضرورى ايست.

>>>   بجای عبدالله من میشرمم ولی عبدالله گل هیج شرم نداره که از اوایل این دوره پشت ریاست جمهوری ره گرفته و هیچ ایلا دادنی نیست.

>>>   دوست عزیز، حالا مباحث انتخاباتی افغانستان که به خود شما مربوط هست و من به عنوان یک ایرانی نظری ندارم اما کلک kalak بااون مثال هایی که شما آوردی فرق داره. اون که توی شعر سنایی و حافظ و ... هست، kelk هست. به معنی سرِ کجِ قلم خطاطی. کَلَک به معنی حقه و فریب تو اشعار کلاسیک فکر نکنم باشه.

>>>   عبدالله هم راي مردمي دارد و هم از طرف امريكا تاييد شده. غني كوچي اعتبار خود را نزد ملت افغنستان و امريكا از دست داد

>>>   برخی پشتونها فقط تنها حامیان غنی هستند که برای هدف خود حاضر استند دست به دروغ و تقلب و فریب بزنند لازم نیست رییس جمهور کشور اسلامی اصول کلی اسلام را بشناسد!کافی است عنعنات یهودی را بشناسد! یکی آمده میگوید وی برنامه دارد!! خوب برنامه اش را هم دیدیم در این پنج سال چقدر مردم مظلوم ما از تاجکان و هزاره جات بطور گروهی مورد ترور واقع شدند و بعد تقصیر گردن داعش افتاد داعش کی است و کی بود؟ غیر از فاشیست های افراطی قوم پرست که در ظاهر یک نقاب اسلامی دارد!؟ بیایید بیدار شوید و مانند گذشته مردم سرزمین خورشید را داغدار غم و آه و ناله نگردانید. اشرفعنی حکمتیار و طالب و داعش همه یک حقیقت و یک هویت دارند که ظاهرهای متفاوت دارد.
امیر اکبر نادری

>>>   امریکا هر گز نمی خواهد ادم مسلمان ریس جمهور شود امریکا فقط یک شخص غلام مانند غنی باشد

>>>   غلام چون غنی را عبدالله شاگرد هم نمیگیرد. عبدالله در غلامی و بردهگی وو طنفروشی و امریکا صفتی میخواهدثابت کند که من بهتر و ارزنتر و فاحشه تر از دیگر وطن فروشان هستم.اسلام و وطن برای عبداله و غنی حیثیت درجه اخر را دارد. چقدر تشنه قدرت هستی قوم لجوج....

>>>   سلام علیکم دین خدا برتری به تقوی داده آن اکرمکم عندالله اتقاکم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است