اشرف غنی احمدزی دارای پریش روانی است
غنی زیر تاثیر دواهای روان درمانی کنترل خود را از دست می دهد، ادعا های نادرست می کند، چیغ و پیغ می زند که چنین یک شخص از نگاه سلامت جسمی و روانی شایسته رهبری یک کشور بحرانی نیست 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۸    ۱۳۹۸/۷/۲ کد خبر: 160283 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی دارای پریش روانی است و توانایی رهبری یک کشور را ندارد!
اشرف غنی احمدزی سخت از مرض جسمی و روانی رنج می برد و فقط به وسیله داروهای قوی مورفین و مسکن زندگی می کند، حتی گفته می شود که داکتران آلمانی در هر ماه چند مراتبه به کابل رفته برای ایشان دوا تجویز می کند.

ادعای مرتضوی مبنی براینکه اشرف غنی احمدزی در ۲۴ ساعت ۱۸ ساعت کار می کند مانند دیگر ادعا های مرتضوی تهمت زدن به پای اشرف غنی احمدزی است، نامبرده بعد از هر چند ساعت باید دوا مصرف کند و استراحت کند، خوانندگان محترم میدانند که در بسا موارد اشرف غنی احمدزی در هنگام سخنرانی کنترل خود را از دست می دهد، چیغ و پیغ می زند که این همه زیر فشار داوا های است که ایشان روزمره استفاده می کند.

ایشان ادعا کرده است که نامبرده در سطح بین‌المللی در باره اسلام در ۲۶ سالگی مقاله نوشته کرده است، در پنج مدرسه در لاهور و کراچی یک سال سیرت النبی خوانده است و تاریخ اسلام را هم نامبرده نوشته کرده است، این ادعا ها از الف تا ی مشکوک و غیر قابل باور است که ممکن ایشان در حالت طبیعی و عادی نبوده است چون هر نوشته که به سطح بین‌المللی باشد نصیب جایزه های مختلف بین المللی می گردد و هیچ کسی نمی داند که کدام نوشته و یا مقاله ایشان کدام جایزه بین المللی را گرفته باشد.

در مورد اینکه ایشان تاریخ اسلام را نوشته کرده باشد چنین کتابی را تا هنوز کسی به چشم سر ندیده است و شاید این کتاب یک کتاب خیالی باشد، در مورد سیرت النبی باید گفت که چنین مدرسه های که تنها به محصلین و طلبه های خود سیرت النبی تدریس کند وجود ندارد مگر اینکه ایشان شخصی مطالعه کرده باشد.

اگر ادعا های ایشان درست باشد مشاورین فرهنگی نامبرده باید نام کتاب و مقاله ایشان را با تاریخ نشر آن برای مردم اطلاع رسانی کنند، اگر چنین نیست نامبرده زیر تاثیر دواهای روان درمانی کنترل خود را از دست می دهد ادعا های نادرست می کند، چیغ و پیغ می زند که چنین یک شخص از نگاه سلامت جسمی و روانی شایسته رهبری یک کشور را که آنهم در حالت جنگ و بحران است، ندارد نامبرده بیشتر به استراحت نیاز دارد تا کار های دماغی.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
روانی
نظرات بینندگان:

>>>   حسین علی حسیني!
نان کندم هر قدر قاق شود از نان جو بهتر است!

>>>   خلیفه خجالت ؛
اگر اشرف غنی مریض است ، خودت ضعیف العقل هستی ِ

>>>   ترامپ را هزار داکتر روانشناس امضا کرده اند که مریضی روانی دارد از اشرف غنی را یک داکتر هم امضا نکرده است
ر

>>>   غنی هم فاشیست است ولی گزینه ای بهتر از او نداریم عبدالله را نه آمریکا قبول دارد و نه مردم به تیم مافیایی اش اعتماد میتانه!
غنی حداقل برنامه ای برای معارف ، برق و اقتصاد کشور دارد اما عبدالله هم ثابت کرد که ضعیف تر از غنی است و هم از دست تیم چپاولگر و کلانش باز هم چیزی به ملت نمی ماند!
بنظر من غنی خود را مستقل تر و با اراده تر ثابت کرده و حداقل برای جلب توجه آمریکا شرایط زندگی در افغانستان را بهتر خواهد تا نامش را برجسته ترین در تاریخ افغانستان بسازد و یگان جایزه صلح بگیرد.
کنشکا ورسجی

>>>   واقت راست گفتی خیلی از مردم کور است بخوسس پشتون و رشوت خورای اقوام مختلف یاگاری

>>>   بخدا باورکنید که غنی احمدزی کاملا یک ادم روانی و مریض است.

>>>   امریکاییها بفکر جایگزینی غنی احمدزی افتاده تا یک شخص سالیم را پیدا کنند.

>>>   برخی پشتونها فقط تنها حامیان غنی هستند که برای هدف خود حاضر استند دست به دروغ و تقلب و فریب بزنند لازم نیست رییس جمهور کشور اسلامی اصول کلی اسلام را بشناسد!کافی است عنعنات یهودی را بشناسد! یکی آمده میگوید وی برنامه دارد!! خوب برنامه اش را هم دیدیم در این پنج سال چقدر مردم مظلوم ما از تاجکان و هزاره جات بطور گروهی مورد ترور واقع شدند و بعد تقصیر گردن داعش افتاد داعش کی است و کی بود؟ غیر از فاشیست های افراطی قوم پرست که در ظاهر یک نقاب اسلامی دارد!؟ بیایید بیدار شوید و مانند گذشته مردم سرزمین خورشید را داغدار غم و آه و ناله نگردانید. اشرفعنی حکمتیار و طالب و داعش همه یک حقیقت و یک هویت دارند که ظاهرهای متفاوت دارد.
امیر اکبر نادری

>>>   کاملا هوشیار است کسیکه تقلب بتواند وکسیکه جنگ را چنان مدیریت کند که مردم بومی را فرار دهد و تصفیه قومی را در شمال وغزنی راه اندازد ایا آدم روانی است؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است