صالح: هفتاد درصد مردم به نفع تیم دولتساز رای دادند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۵    ۱۳۹۸/۷/۸ کد خبر: 160359 منبع: پرینت

امر الله صالح؛ معاون اول تیم انتخاباتی اشرف غنی گفت: بر اساس آماری که به تیم دولت ساز رسیده است، مردم بین ۶۰ تا ۷۰ در صد به نفع این تیم رای داده اند.

صالح افزود: در مقایسه با انتخابات گذشته، شمار کمی از مردم به انتخابات شرکت کرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
دولتساز
نظرات بینندگان:

>>>   سید راحل موسوی
هیچ‌کس پیروز میدان انتخابات ششم میزان نیست. با احتساب هزینه‌های تأخیر، تقلب، کمرنگی مشارکت مردمی، کاستی‌های سؤال‌برانگیز در کار کمیسیون و از همه مهم‌تر بحران‌های احتمالی مترتب بر این انتخابات، هم مردم بازنده‌اند، هم نامزدان و هم دموکراسی بی‌ریشۀ وارداتی امریکایی.
به شمارش جوجه در آخر پاییز هم نیازی نیست وقتی بهار مردم‌سالاری در کشور ما روی‌زردتر از خران است.

>>>   خود امرلله صالح درراي گيري مشاركت نداشته و خود را به زحمت ننداخته تا به رئيس خود راي بدهد !

>>>   تیم تابوت ساز چنانیکه تمام تیم شان جز تقلب کاری ندارند ناظرین شان هم راپور های تقلبی میفرستند.

وقتیکه هفتاد فیصد از تیم تابوت ساز باشد و بیس فیصد از عبدالله وده فیصد از گلو
ده دوازده تیم دیگر دعای سر صالح را کنند.

من به صالح میگویم که خدا کند شما برنده شوید و تو معاون اول

اما یادت باشد که در کمتر از شش ماه خالده جان پوپلزی با اشاره چشم محب و احمدزی ادعا میکند که صالح دخول کامل انجام انجام داده و باقی قصه را خودت میدانی

اگر از این سوراخ گزیده شدی مومن نیستی

هی میدان و طی میدان

>>>   نه 75 فیصد مردم افغانستان بخاطر روند سبز به غ رای داده اند!!!
از ولایت پنشیر صرف دوصد نفر به اشرف غنی رای داد ه اند،

>>>   گپ های یک چایدار باشی اعتبار ندارد داکتر عبدالله برنده است و این را دنیا میداند و اینبار قبول هم میکنند

>>>   تو خو راست میگی دروغ گوی چه باشد ؟ هههههه هفتاد در صدر هههههه سه قوم بزرگ برای غنی فاشیست متعصب .... رای نداده اند از ۱۰ میلیون اوغان نمیدانم ۱۰۰ هزار رای داده باشند و ۱۰۰ هزار دیگر تقلبی . این خواب را غنی کثیف بگور ببرد . دیروز غنی فاشیست.... بطور عاجل به امریکا سفر کرد مانند دوره قبلی ناپدید شد و نزد باداران خود رفت اما انشا الله بادارش اش هم از این چهره پست و بی وجدان خسته شده اند.

>>>   اشرف غنی در حالت مریض سخت قرار دارد و امکان دارد به خارج از کشور برای تداوی برده شود

>>>   قرار معلومات ما داكتر صاحب عبدالله ٨٩ فيصد راي كل كشور را بدست اورده وقتي از صد ٨٩ را منفي كنيم ميماند ١١ فيصد كه از ١١ فيصد ٥ فيصد راي را جناب حكمتيار صاحب گرفته و ٥ فيصد جناب مسعود صاحب گرفته و يك فيصد باقيمانده بين اشرف غني و ساير كانديدان تقسيم شده. من نميدانم صالح صاحب از كدام ٧٠ فيصد صحبت ميكنند شايد هفتاد فيصد از يك فيصد باقي مانده بين ساير كانديد ها منظور شان باشد.
وسلام
سلطان سنجر

>>>   اگز جنجالی شد این بار باید عبدالله رئیس جمهور واشرف غنی رئیس اجرائیه باشد با پنجاه فیصد
وامرالله نماینده خاص رئیس جمهور درامورحکومت داری خوب باشد

>>>   چی تیمی دولت ساز
تیم تابت ساز کدام است

>>>   هفتاد فیصل تقلب به نفع تیم تابوت ساز انجام شده.

>>>   روزی کسی به سر کوچه ده خود آمد و گفت صبح زود به باغ رفتم یک هزار گرگ داخل باغ بود. کسی برایش گفت یک هزار گرگ یک دسته نمی شوند شاید کمتر بوده باشد. گفت 500 تا که بود، گفتند کمی فکر کن شاید کمتر بوده باشد، گفت 200 تا که بود باز گفتند کمی دیگر فکر کو، گفت 10 تا که بود، برایش گفتند در این وقت سال شاید کمتر بوده باشد، گفت یکی که بود گفتند باز هم فکر کن ، آخر گفت پس آن رد پا ها از چه بود داخل باغم. مردم متوجه شدند که یک گرگ هم نبوده فقط رد پا های را دیده بوده.
هراتی

>>>   برخلاف انچه ادعا مینمایند این تیم .دولت ساز نبوده بلکه دولت بر انداز وملت تباه کن میباشند وقتی صالح ادعا مینماید که هفتاد تا هشتاد درصد مردم !!!به انها رای داده!!! وبیشرمانه این حق را ببخود میدهد که به این تعداد رای اورده عبدالله ای گچه چرا حق نداشته باشد که بدون تعیین فیصدی غر بزند که تیم انها در انتخابات پیروز شده اند وصرف به این بسنده میکند که ارای انها با وجود تقلب های گسترده ای صالح وغنی بالا است !!! کمیسیون انتخابات ازاثرفشار خارجی ها اعلان نمودند که بیشتر از نه ملیون رای دهند گان در انتخابات ثبت نام کرده اند!!!اول این که این اعلان مبالغه وبرای قناعت دونر های انتخابات <خارجیها >انجام شده چون تعداد ثبت نامها از دوملیون جهش ناگهانی نموده به یکبارگی به نه ملیون رسید !!! وباز همین نه ملیون بیست در صد نفوس افغانستان وواجدین شرایط رای دهی میباشند واخیرا کمیسیون اعلان نمود که تقریبا ۲۲۰۰۰۰۰رای دهنده ارای خودرا به صندوقهای رای ریختند !!!اگر دروغهای شاخدار وتقلب های برنامه ریزی شده را که مجزا سازیم بین ۸۰۰۰۰۰ تایک ملیون نفر توانسته اند به پای صندوقهای رای بروند که این رقم تقریبا ده درصد ثبت نام شدگان مزعوم وسه در صد واجدین شرایط رای گیری میباشند در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که کسی با سه در صد رای خودرا ریس جمهور اعلان نماید وباز ازین سه در صد همه اش به یکی ازین وطن فروش ها رای نداده فرض نما که نصف همین تعداد اورا با پول وسایر گرایش ها تاید کرده پس او ریس یک تا یک ونیم درصد کل کشور است !!!ازین همه که بگذریم معاون اول تیم دولت برانداز چند درصد ارای زادگاه خودش پنجشیر را کسب نموده است واین چیزیست که خدای نخواسته بعد از پیروزی .غنی با صالح حساب مینمایدوبهترین برگ برنده ووسیله ای فشار ازسوی غنی بالای صالح میباشد اینها همه- ثبات وتک گرای ودولت برانداز وحکمتیار و...شرم وحیا را پدرود گفته اند وچه خوش فرمود رسول گرامی<ص>اذا لم تستحی فاصنع ما شیت یعنی وقتی حیا نکردی هرچه میخواهی بکن
قاضی فضل الله از تاشقرغان

>>>   ای نا صالح غلا بچه درباری و چای دار باشی ارگ هم بسبار یک انسان .... و معامله گر بوده ، اولین بار سخن از پیروزی و دریافت هفتاد فیصد آرا مردم به تیم تابوت ساز را همی چای دار باشی صاحب با وسایل ارتباط جمعی،بیان داشت ، باز دیشب بسبار دیده درایانه و بی ادبانه به عبدالله تاخت و اظهارات او را خیابانی گفت ، واقعآ ....

>>>   ‏‎Karim Said Karim‎
اظهارات تند امرالله صالح در مورد گند جنون قوم پرستی غنی احمدزی وتیم اش( البته سه سال پیش، اکتوبر 2016) :
"پست ترین و فرومایه ترین انسانها کسانی اند که در قدرت دولتی ویا سیاسی وقتی با مقام های خارجی می نشینند از اقوام ، حوزه ها و شخصیت های سیاسی قانون پذیر کشور خویش بدگویی میکنند. وقتی نقل قول بعضی از مقام های دولتی را در ارتباط به اقوام کشور و ولایات کشور از زبان خارجی ها میشنوم حالت غیر قابل توضیح برایم رخ میدهد. حاشیه های بروکسل نیز عاری ازین پستی ها نبوده است. لعنت به این نوع سیاست. وقتی برایم گفتند که خواهش خصوصی دولت از خارجی ها سرکوب و تجرید فلان اقوام و فلان ولایات بوده است عرق خجالتی سر و رویم ریخت. حیا و حس غرور و نماینده گی از تمام کشور در آن لحظات در وجود اینها کجا بود ؟"
امرالله صالح

>>>   امرالله صالح شخص دروغگو فساد پیشه قدرت طلب است برای بدست اوردن چوکی قدرت از همه چیز اش میگذرد و در دروغ گویی کمتر از ریس خود غنی نیست هردو خار مغیلان یک بته اند در کمپاین های انتخاباتی تیم دولت ساز که اکثریت انها که کارمندان دولت بزور اورده شده بود وهم اشخاص خرید شده پول بودند انها اگر کارمند دولت بودند ویا خریده شده به پول پول شانرا گرفتن امارای خود را به صندوق رای به نفع غنی نه انداختند همچنان کارمندان دولت هم به همین منوال رای خود را به غنی ندادند امرالله صالح که حالا ادعای پیروزی را دارد فکر اشخاص خرید توسط پول به کمپاین های شانرا بسر دارد و هم کارمندان دولت که بزور اورده شده بودند نخیر انها بشما رای شانرا نداده اند این فکر خام را از کله ات دور کن شما شاید در رده پینجم یا ششم از کاندیدان رای گرفته بخود شان باشید هههههه ادعای ما پیروز هستیم یک خواب است و خیال و جنون قدرت خواهی .

>>>   ترت جرت صالح جان پهلو بگرد از خواب خرگوش بیدار شو یکبار چشمت را باز کو که صبح شده نه خود را مسخره کن و نه تیم مفسد فاسدت را ازین بیشتر رسوا و خیله خند نساز واقعیت ها را با چشم باز ببین و انرا قبول کو اینکار استخباراتی نیست که با دروغگویی و تبلیغ چیزی بدست تان رسد درین کار پای مردم دخیل است نمیتوانید با جعل و تقلب حق رای انها را نا دیده بگیرید مردم سوگند یاد کرده اند که دیگر به تقلبکاران و دزدان رای و جعلکاران چنان برخورد کند که فکر اش را نمیتواند کرد سال ۲۰۱۴ نیست بدان و بفهم سال ۲۰۱۹ است دیگر گذشته و حوصله در خیانت کاران مانند گذشته نا ممکن است اگر باور نداری باز خواهید دید غنی است از خود کش بیگانه پرست
زود است که از قدرت به زمین نشست .

>>>   من از همان روز که به نیرنگ بغض کرد دانستم که این امرالله صالح از دیگران خائنتراست

>>>   صالح نه کدام آدم مهم است نه کدام پایگاه مردمی حتی بین خود پنچشیری های خود دارد.
کس حاضر نبود معاون غنی کوچی شود و این غلام بچه موقع را غنیمت شمرد و خودش را در خدمت قرار داد. صالح را چندروزی سهو استفاده میکنند و بعد با اولین کلانکاری که کرد از دوستم و ضیاه بدتر با او معامله میکنند.
صالح فراموش کرده که اینها در یک دست قرآن و در دست دیگر شمشیر دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است