زشت ترین رویکرد تیم دولت ساز
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۸/۷/۹ کد خبر: 160371 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی، مانیفست دولت آینده را در انتخابات ریاست جمهوری به نمایش گذاشت.
تا کنون ده ها ویدیوی مستند و صدها فوتوی مستند روی صفحات رسانه های جهانی در چرخش است که به تقلب گسترده اشرف غنی در ولایات پکتیا، پکتیکا، کنر و خوست... بطور مستند اشاره نموده و نشان میدهد که حتی در بیرون از حوزه های رای گیری در داخل منازل این تقلب پیش برده میشود!

از نظر بنده کدام تفاوت سیاسی میان دیدگاه و وابستگی غنی و عبدالله وجود ندارد و هردو نمی‌توانند حافظ منافع ملی در افغانستان باشند.
درد ما از کشتن دموکراسی و ترویج فساد، جعل، تقلب و خیانت به آرای جامعه است که توسط غنی احمدزی پیش برده میشود!

غنی احمد زی تاحال تمامی پل های اجتماعی را شکستانده است. او نه تنها در میان ملیت‌های غیر پشتون بلکه در میان پشتونها نیز به لکه ننگ و بدنامی مبدل شده است!
پشتونها بنا بر روابط و معاملات مخفی او با پاکستان، حمایت او از داعش و طالب، برسمیت شناختن خط دیورند و همکاری جستن از باند های تروریستی از جمله شبکه حقانی در انتخابات سال ۲۰۱۴ ومدد جستن از پاکستان در انتخابات سال ۲۰۱۹ در بدل گشایش دروازه تورخم و به رسمیت شناختن خط تاریخی دیورند، او را به حیث خاین ملی می شناسند!

خیانت و سطح تقلبات غنی باعث افزایش بی اعتمادی جامعه در پروسه انتخابات شد!
از همین‌رو امسال از جمله ۳۵ میلیون نفوس حدود یک و نیم میلیون نفر در انتخابات شرکت نمودند. این در واقع مرگ جامعه و مرک دموکراسی است که در پهلوی ده ها هزار تابوت، تابوت دموکراسی بدستان اشرف غنی احمدزی به خاک مانده شد.

چیزی را که نظریه پردازان احمد زی برای ایجاد حکومت استبدادی ضد ملی سفارش مینمایند!
با آنهم غنی احمدزی بخاطر تکمیل ماموریت ناتمام اش و ابجاد گورستان های بیشمار بازهم با چنین مسخرگی و شیوه تقلب میخواهد تا بالای گلوی مردم چوکی وایسرای خود را گذاشته برای پنج سال دیگر آسیاب خون را به حرکت آورده و پایه های استعمار را در افغانستان محکم نماید!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم دوست ساز
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   حكومت داري اي چلپاسك ملعون طوري بود كه نه تنها مهاجرين به كشور پس نامدند بل خيليها فرار را بر قرار ترجيح دادند . از صدقه سري آقاي جلالت مآبمان حتي نتوانستيم تذكره وطن خود را داشته باشيم در حالي كه هم تذكره حاضر بود وهم صاحب تذكره. 

>>>   نمیدام این کرسی ارگ چرا اینقدر شرین است که اشخاص منفور ناکام و زنشت توسط خارجی ها بقدرت میرسند و خود میدانند که نوکر و غلام بیش نیستند بازهم میخواهند به آن بی شرمی و بی حیایی خود ادامه داد بالای مردم بیچاره حام گردند . امروز کثیف ترین انسان در ارگ حاکم است غنی کسی است که باعث کشتاربی شمار مردم در این ۱۸ سال شده است و او کسی است که در زمان خرزی هم ریس جمهور پشت پرده بود و اکثر جنایات قومی و سمتی دست داشته است . غنی دشمن اصلی این خاک است بدتر از طالب و داعش اما اوغانهای فاشیست و هم تبار غنی خواهان بقای این رژیم بخاطر ادامه تعصب و قوم گرایی هستند نه بخاطریکه زنده گی شان تغییر کرده است بلکه بدتر از گذشته نیز شده میرود اما کجاست که اوغان طایفه هوشیار شود . ۳۰۰ سال شد که اوغانستان توسط همینطور فاشیستان غلام و نوکر برباد شده است اما هنوز هم همین سناریو ادامه دارد. اوغانستان با ۱۰ میلیون اوغان که اکثریت بی سواد هستند به مشکل مواجع شده است و دستان ۲۴ میلیون اقوام دیگر را بسته اند.

>>>   تقلب از نظر اشرف قباحتش را از دست داده و هیچ شرم و حیایی برایش باقی نمانده و قریب است که خودش با صدای بلند بگوید نر واری تقلب می کنم به شما چه ربطی دارد.

>>>   اشرف غنی دیگرچانس نشستن بر چوکی قدت را از دست داده و اکثریت ملت انرا منحیث خاین ملی و نفاق افگن بین اقوام با هم برادر و چپاولگر تارخ از پول دارایی های عامه میشناسند و اجازه نمیدهند که دوباره باز هم به رای های تقلبی بر شانه های مردم سوار شود و خون جوانان کشور ما به هدر ریختانده گردد غنی کهچهل سال عمر جوانی اش را در عیش و نوش در خارج با زن عیسوی اش سپری کرده و اکنون دختر و پسر اش در امریکا است نه از فرهنگ و نه از کلچر و نه یکی اززبان های رسمی و غیر رسمی کشور ما را با خود دارد دیگر مردم چنین شخص درزاندازبین اقوام و عوام فریب دروغگوی و چپاولگر ظالم گپ نا شنو متگبر و مغرور خود خواه را به هیچ وجه نمی خواهند و انهم که با رای تقلبی اش نا ممکن است غیر قابل قول به ملت است.

>>>   عامیلین و مقرین همه این بدبختی های هزده سال معلوم اند .انهای اند که به دستور پاکستان زیر نام جهاد این وطن را تباه و برباد کردند و همان مفت خوران درین هزده سال مانع یک حکومت قوی درین وطن شدند و حال هم باج گیری میکنند . و زیر یک جتر انتخاباتی همه گرد امده اند و در حالیکه هنوز قبل از وقت است از تیم برنده انتخابات باج گیری می نمایند

>>>   مه فکر میکنم از تیم دولت ساز برنده شود ویاهم تیم ثبات وهمگرایی، هردو تیم شامل کسانی اند که جندین بار در حکومت شامل بودند، بانی اصلی فساد، تعصب، قتل ، غارت وصدها جنایات دیگر اند. یک تعداد این چهره ها در ایباره معاوضه شده اند بخاطر بدست آوردن قدرت دوباره در عمل کرد شان کدام تفاوت نخواهیم دید فقط شعار های شان تفاوت کرده،متاسفم که تا کنون مردم افغانستان توانمندی آن را ندارند که زعیم خود را به درستی انتخاب کنند.
ندا بدخشانی

>>>   دروغ هم اندازه دارد نويسنده عزيز!! اينقدر كلو باره كردن يعنى جه؟؟ سرت را در كرويانت بايان كن و يكبار بيبين كه اين خاينين و سفاكان كه به نام سمت و جهاد افغانستان را تكه تكه كردن بهتر از غنى هستند؟؟ ...

>>>   خجالت آور است به این .... متقلب ! برای ملت افغانستان مهم نیست که در راس تاجک باشد یا پشتون، ولی مهم است که با رای پاک مردم برگزیده باشد و با ملت صادق باشد و بیشتر از این باعث رنج و غم مردم نشود بین اقوام همبستگی ایجاد کند نه دوری!
ویدیو تقلب های این مرد دغل را ببیند و قضاوت کنید.

>>>   اقای خاوری!من به صفت یک تاجک که دونیم روز مکتب رفته ام میخواهم عرض کنم.
۱-غنی راتقریباهمه پشتونها دوست دارند.
۲-تعدادی از تحصیلکرده های غیراخوانی سایر ملیت هاهم تاییدش میکنند.
۳- خط دیورند یک واقیعت غیر قابل انکار است.
۴-کمرنگ بودن انتخابات ازترس طالبان بود.
۵-غنی ادم جدی است وبرای از بین بردن سلاطین محلی همیشه تلاش کرد.
۶- ازبین رفتن غنی یعنی ظهور اخوانیزم ٫عقب گرد٫فاجعه وبدبختی.
۷-.... ۸-.... وغیره
عاقل

>>>   آیا کسی دقیقا میداند این چند تارموی که زیر زنخ عبدالهادی داغشیار است ریش است یا ( دُم ) ؟
این انسان بداخلاق دریور بیسواد با پوشیدن پکول عقلش به دمش مصرف شده وبر یک زن آبرومند با دانش توهین میکند والفاظ کوچه ئی ولوچکی را استعمال میکند ، این داغشی جاسوس پاکستان می میگوید : آرا بدون با یومتریک را به زور بالای رئیس کمیسیون انتخابات میشماریم !البته او این جمله را مانند یک انسان بداخلاق وبی ادب بیان کرد
درکشورهای خارج بالای هرچیزی تحقسق میکنند که بدانند برای صحت مضر است یا نیست ، درافغانستان کسی متوجه نشذده تایک مراتبه بالای پوشیدن پکـــــــــول تحقیق نماید که چرا عقل واخلاق ر ا زایل میسازد ؟؟
ر

>>>   ....های احمقی مانند داغشیار هستند که با گفتار جاهلانه وکردار احمقانه اسلام را دشمن زن معرفی نموده اند
فضلوی دریور یک زن دانشمند با سواد وکاردان را که رئیسه کمیسیون انتخابات است با الفاظ که لنده غران کوچه ئی استعممال میکنند توهین کرده است

>>>   واقعآ این انسان مریض عصبانی فاشیست مستبد و قوم گرا باور مردم را به دموکراسی ضعیف و بی باور ساخت ، گرچه عبدالله هم وندان تعریفی ندارد ولی این بد و بدترین مردم ما مجبور به انتخاب عبدالله شدند.

>>>   غنی فاشیست به عویض اینکه وزیر خارجه افغانستان را کنفرانس به آمریکا روان کند مشاور امنیت ملی خود را روان می کند در کدام کتاب روا است اصلا وزیر خارجه ما رنج و است من اگر به جایش می بودم سبق غنی یهودی را می دادم

>>>   غنی را گر بود غیرت
دوباره میرود لبنان
لب نان را دگراینجا
به چشم هرگز نخواهد دید.

>>>   برای اولین بار دیدم که عاقل گپ های بی عقلی میزند
غنی اگر دیگران را از بین میبرد نه به خاطر خدا بلکه برای تضمین بقای همیشگی اش است.
غنی و بچه اوضل هردو یک نوع عملکرد داشته و دارد
عبد رحمن بچه افضل هم همه را کشت تا بقای حاکمیت را تا امان الله خان تضمین کند و غنی هم همان کار را میکند.

>>>   فقط غنی، دیگر بدیل در این شرایط به کشور نداریم، اگر میخواهیم که کشور رااز بحران کنونی بیرون کنیم مرد تمام عیار غنی است و بس، بنآ با تمام قوت باید حمایت شود

>>>   هرکه خود را عاقل خواند بی عقل است و هرکه خود را خود عادل خواند ضالم است زیرا گفته اند که مشک آن باشد که خود بویت نه آنکه عطار گوید. در میان ده نظر عاقل یک فیر هوای کرد .

>>>   سلام به برادر نازنین که من را بیعقل خطاب کرده اید.
-ملک الطوایفی به نفع وطن ما وتو نیست.از بین بردن سلاطین محلی کار مثبت است.
-همان طوریکه من وخودت ملیت مان رادوست داریم٫غنی هم ملیتش رادوست دارد.
-نباید توقع کردکه همه اعمال غنی مطابق میل من وخودت باشد.بد ازبدتر بهتراست.اینست علت تایید من از غنی.موفقیت تان را میخواهم.
عاقل

>>>   افسوس به حال شما مردم

>>>   برای دومین بار باید بگویم واقعا عاقل عاقلانه می نویسد

>>>   در صفحه های اجتماعی هرچی ویدیو های تقلب خیانت و پر کاری صندوق های رای را می بینم همه گویندگان یک زبان خاص هستند.
آیا این کار عادلانه است؟؟؟

>>>   به عاقل نام بیعقل
غنی با آن همه لاف هایش و چیغ زدن هایش نه آب های کشور را محار کرده توانست، و نه لاف های فروش جالغوزه او جائی را گرفت، و نه هم چندینبار افتتاح کردن پروژه های کهنه چون تاپی و غیره برای او چیزی آوردند. چند تا پل هوائی را هم که با تبلیغات و مصرف فوق العاده درست کرده از نظر بلندی مصارف آنقدر کمتر عملی هستند که قابلیت پایداری را ندارند و برای تجارت واقعی موثر نیستند.
ناموفق ترین سیاستمدار همین غنی کوچی بود. در عرصه خارجی هم منزوی شد و باخت، تا به سویه که صاحب اصلی خودش بیرون راندش، و با پیشبرد سیاست های فاشیستی قومی همراه با مخکش های احمقش در عرصه سیاست های داخلی هم چنان بد باخت و منفور شد که بجز چند تا هویتفروش غلام بچه و همان بوت پاک های شناخته شده کسی دیگری حتا حاضر نبود معاونیت او را قبول کند.
پای ترقیده که تازه موزه را ببیند همینگونه عمل میکند. یک کوچی متعصب و حکومتداری یک کشور متنوعی چون افغانستان فرسنگ ها باهم فاصله دارند.

>>>   بیعقل
از بد و بدتر حرف میزنی بعد غنی کوچی را تایید میکنی.
بدترین همین خود غنی کوچی است. نتایج کار پنچ ساله او را ببینید که شاید به ختم دموکراسی نوپاه بیانجامد. تو بیعقل

>>>   فکر میکنم همه انهاییکه یکی -دو سطر نوشته من سبب اذیت خاطر مبارک شان شده به همه مسایل از دریچه تاریک فارسی وپشتو می نگرند. یادتان باشد عبداله من وتو قادر به اداره این کشور بحرانی نیست.یادتان باشد بدازبدتر بهتر است.اینده تفکیک عاقل وبیعقل را خواهد کرد.
عاقل

>>>   اگر ماتوانایی درک٫تفکیک وتفریق عاقل را بابیعقل میداشتیم٫امروز عقب مانده ترین جهان نمیبودیم.توهین اشخاص درحقیقت معرف شخصیت اصلی٫تربیه فامیلی واندازه رشدعلمیت ماست.مگر نمیشوداگر حرفی به گفتن داریم٫بدون استفاده ازکلمات کوچه وبازارانراارایه دهیم ؟
بشارت

>>>   آنکه ذره عقل و حتی ذره وجدان داشته باشد غنی متعصب و دیکتاتور را با چنین دست آورد هایش هرگز تائید و قبول نمیکند، ختم داستان۰ کدام عاقل؟ عاقل بنام۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است