مسلمیار: سر پدر رییس کمیسیون حساب می قبولانیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۶    ۱۳۹۸/۷/۹ کد خبر: 160372 منبع: پرینت

در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌گردد، آقای فضل‌ الهادی مسلمیار رییس مجلس سنا، مسوولین کمیسیون‌های انتخابات را که اعلام کرده‌اند آرای بدون بایومتریک در انتخابات قابل اعتبار نیست تهدید کرده گفته است: آرای بدون بایومتریک را سر پدر رییس کمیسیون انتخابات حساب می‌کنیم.
کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمیار
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   Arif Rahmani
مسلم یار باید مالیات حرف اش را بپردازد!
اگر این حرف را من که یک شهروند عادی و حد اکثر نماینده مردم هستم می گفتم معلوم نبود چه روزی بر سرم می آوردند. حالا این آقا در مقام ریس مجلس سنا نباید به راحتی از زیربار اظهارات قانون شکنانه و قلدرمابانه اش در برود. باید مالیات حرف سخیف و درشتی را که گفته بدون کم و کاست بپردازد!
همه باید در برابر این قلدری ها بایستیم. یک راه بیش تر نداریم. اجرای قانون و رعایت شفافیت و عدالت و بس!

>>>   Baha Baqaie
وقتی #رییس دست #نشانده مجلس بزرگان یک #نهاد #قانونگزار کشور چنین کوچک،احمق، زورگو و بدماش و بی وجدان باشد، شما تصور بکنید او را به برخی دیگر از آدمک های دولتی تقلبکار که چگونه خواهد باشند !

مطابق قانون و #فیصله یک نهاد مسول بنام #کمیسیون انتخابات #آرای غیر #بایومتریک بخاطر امکان تقلبی اش #اعتبار ندارد .
پس این آدمک ریاکار و انتحاری پرور چه حقی دارد که بگوید: ( ما آرای غیر بایومتریک را بالای پدرتان میقبولانیم )

>>>   جواب اخلاقی به مسلمیار
تقلب در انتخابات خیانت ملی است و در یک جامعه مردم سالار در برابر قانون پدر #مسلمیار هم باید زانو بزند.
این بار سیستم می‌تواند همه اعضای شبکه تقلب را به زندان ببرد و جمعی نگران آن روز اند و از آن رو جفنگ می‌گویند.

>>>   Sara Afzali
مسلمیار رئیس مجلس سنا!
تمام رای های بدون بایومتریک را به زور به سر پدر رییس کمیسیون انتخابات حساب می کنم.
#نوت .امی تو چی کارا سر پیاز .....پیاز😜😋

>>>   آغاز زورگویی ها ؛
رییس مجلس سنا ،
آرای بدون بایومتریک را سر پدر شان می‌شماریم.!
_ع_ف_خراسانی

>>>   Naser Ahmadiyan
سناتور اخلاقی مسلمیار ادب کرد ...
مسلمیار رئیس مجلس سنا در مجلس گفته ست رای های بدون بایومتریک را سر پدر رئیس کمیسیون مستقل انتخابات شمار میکنم

سناتور اخلاقی:
ما هم در همین وطن یک عمر مبارزه کردیم
توسط برادران جلال آبادی خود تو را تا پاکستان پیش میکنم نیاز به بلخیان نیست
یا اینکه در بند سروبی میندازمت!

>>>   مریم رحیم
مسلميار: شنيدم ريس كميسيون انتخابات گفته راى بايومتريك نشده را حساب نميكنيم، بالاى پدرت حساب ميكنيم.
اين تربيه يكي ازقوم هاي انتحاري است.

>>>   کمیسیون انتخابات تاکید می کند که آرای بدون بایمتریک اعتبار ندارد.

>>>   سید محمد خیر خواه
چوکفر از کعبه برخیزد کجا ماند مسلمانی :
+++++++++++++++++++++++
قانون گذار که قانون شکند از مردم عام چه توقع دارید ؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جناب مسلمیار بازور میخواهد تقلب را پیروز گرداند فکر میکند که نقش مردم هیچ است وزور قانون است مکنونات وما فی الضمیر چنین اشخاص باید آشکارا گردد که چقدر مخالف قانون وروند دیموکراسی در کشورهستند لذا باید موضوع جدی گرفته شود واز طریق مقامات عدلی وقضایی بی طرفانه پیگیری شود وچون جامعه جهانی هم در قضایای افغانستان دخیل است باید چهره های قانون شکنان وزور گو یان به جهانیان هم معرفی گردند ونویسندگان وتحلیل گران ما به موضوع رسیدگی فکری نمایند والسلام

>>>   نظام الدین غیاثی خراسانی
خرد بزرگترین نعمت است . سیاستمدار که خرد داشت قدرت اش دوام و قوام میداشته باشد . این وحشی بی خرد مسلمیار رئیس مجلس سنا عضو تیم تابوت ساز یکی از حامیان تروریستان داعش قلدری و زورگوی می کند کمیسیون مستقل انتخابات را تهدید می کند و اخطار میدهد که رای تقلبی و غیر بایومتریک را حساب کنند . اینها هنوزهم افکار فاشیستی و هتلری دارند احترام به قوانین در کشور ندارند .

>>>   ادریس حارث
زورگو کیست ؟
مسلميار: شنيدم ريس كميسيون انتخابات گفته راى بايومتريك نشده را حساب نميكنيم. بالاى پدرت حساب ميكنيم.

>>>   اورانوس آریا
فرهنگ اوغانی و اخطار اوغانی!
مسلمیار به ریس کمیسیون انتخابات گفته است؛ سر پدرت میقبولانیم رای های تقلبی را

>>>   فرشته حسینی
بررسی نقش پدر رییس کمیسیون مستقل انتخابات در بازشماری آرای انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان.
با حضور فضل‌هادی مسلمیار، رییس مجلس سنا و جمعی از زورآوران مملکت.
امشب و فردا شب و شبهای دگر😉

>>>   Abdullatif Frozish
واکنش #عاف‌رحمانی به سخنان مسلمیار
مسلم یار باید مالیات حرف اش را بپردازد!

اگر این حرف را من که یک شهروند عادی و حد اکثر نماینده مردم هستم می گفتم معلوم نبود چه روزی بر سرم می آوردند. حالا این آقا در مقام ریس مجلس سنا نباید به راحتی از زیربار اظهارات قانون شکنانه و قلدرمابانه اش در برود. باید مالیات حرف سخیف و درشتی را که گفته بدون کم و کاست بپردازد!
همه باید در برابر این قلدری ها بایستیم. یک راه بیش تر نداریم. اجرای قانون و رعایت شفافیت و عدالت و بس!

>>>   مسلمیار قانون میسازد یا قانون میکشند ؟
هادی

>>>   چه چال هایی نیست که تیم دولت ساز بکار نمی برد!
رییس مجلس سنا را وظیفه میدهد که بگوید که رای های بیومتریک ناشده تیز باسد قابل اعتبار باشد که حق مردم نسوزد.
با این کار عکس العمل دیگر تسم های انتخاباتی را بر می انگیزد که به این کار انتقاد کنند که این یک تقلب است.
بعداً خود تیم دولت ساز تمام دستگاه های بیومتریک را با تقلب دستکاری کند و تمام رای های بیومتریک شده دیگر کاندیدان را پاک کند و هنگام شمارش آرا،آرا دیگر کاندیدان را بخاطر بیومتریک نبودن،باطل اعلان کند.
تا چه وقت مه همه مسایل را به شما افشأ کنم؟
یک کم ذره از عقل خود کار بگیرید!
روز اول برایتان نگفتم که در صورتی که شمارش آرا در ساحات انتخاباتی بعد از ختم انتخابات صورت نگیرد و جدول آنها در ساحات نصب نشود و در دید تمام رای دهندگان قرار نگیرد،صد فیصد در انتخابات تقلب صورت میگیرد.
شما بادر نکردید.
حالا بیایید و نتیجه آن را ببینید.
خود کرده را نه دردی است و نه در مان.
جالب این است که بکی از اعضای کمیسیون انتخاباتی اعلان میکند که در بعضی ساحات ما انترنت با سرعت بالا نداریم،بدین ملحوظ ما نمیتوانیم نتیجه رای گیری را زودتر بدست بیاوریم.
در حالی که انترنت هرچقدر ضعیف هم باشد،شما یک جدول نتیجه انتخابات را که حتی به یک کیلو بایت نیز نمیرسد،میتوانید حتی توسط اس،ام ،اس،عکس آن را توسط موبایل گرفته ارسال کنید.
من نمیدانم که این ژورنالست ها که خود را حرفه یی نیز میگیرند،اینقدر سواد کم دارند که حتی این موضوع را درک نمی کنند و هیچ کس سوال نمی کند که انترنت کم سرعت را به فرستادن یک جدول نتیجه انتخابات ساحات،توسط یک تسلقون موبایل چی؟
همانطوری که من یک عکس سلفی خویش را از هر نقطه افغانستان توسط موبایل ارسال میکنم،یک جدول نتیجه انتخابات را نیز از هر ساحه انتخاباتی افغانستان میتوانم ارسال کنم.

تا لوده در جهان است،مسکین در نمی ماند.

>>>   آیا کسی دقیقا میداند این چند تارموی که زیر زنخ عبدالهادی داغشیار است ریش است یا ( دُم ) ؟
این انسان بداخلاق دریور بیسواد با پوشیدن پکول عقلش به دمش مصرف شده وبر یک زن آبرومند با دانش توهین میکند والفاظ کوچه ئی ولوچکی را استعمال میکند ، این داغشی جاسوس پاکستان می میگوید : آرا بدون با یومتریک را به زور بالای رئیس کمیسیون انتخابات میشماریم !البته او این جمله را مانند یک انسان بداخلاق وبی ادب بیان کرد
درکشورهای خارج بالای هرچیزی تحقسق میکنند که بدانند برای صحت مضر است یا نیست ، درافغانستان کسی متوجه نشذده تایک مراتبه بالای پوشیدن پکـــــــــول تحقیق نماید که چرا عقل واخلاق ر ا زایل میسازد ؟؟
ر

>>>   اگر این دولت کثیف روز خود وروز مردم را مفت سپری نکند نتیجه انتخابات باید در ظرف سه روز معلوم می شد کمیسون انتخابات هم وقت خود را تیر می کند وزمینه برای تقلب اماده می سازند

>>>   حيف نام مسلميار كه بالاي ....گذاشته شده ، بايد .... اين موتروان يعني امريكا اين بي سواد را باز داشت نموده و مجازات اش نمايند.

>>>   اشرفک از زور زورگویی سخن می زندا اما خودش وطرفدانش داعیشان چه می گوید غنی یهودی بی دین تا کی مردم ساده لو افغانستان را بازی می دهد

>>>   حکومت افغانستان باید افرادی راکه بنابه تصادف ویا خلاف اصول درچوکات حکومت موقفی کسب مسیکنند را جهت تربیه و تادیب به ادارات مربوط یا به بعضی کشورهای همسایه اعزام نماید تا این افراد که به اثر معامله جنسی ویا تصادف روزگار ویا زور وقلدری ویا گرم آمدن سال به دوران رسیده اند آداب صحبت کردن وحفظ حرمت دیگران ، طرز نان خوردن وهمه خصایل راکه یک انسان نیکو باید داشته باشد به آنهابیاموزد
مثلا همین داغشی که قبلا دریور بوده و با گیلنه آب خورده وحالارئیس مشرانو جرگه شده طوری صحبت میکند که گوئی حالا هم کلینر است این داغشی در رابطه با طرزشمارش آؤا رئیسه کمیسیون انتخابات را توهین کرده است ، همچنان ملا تره کوچی وامثال این افراد را باید برای یکماه به پاکستان اعزام نماید تا درمقابل پول اینان را تربیه مجدد نماید
گیلگمش

>>>   اشرفک از زور زورگویی سخن می زندا اما خودش وطرفدانش داعیشان چه می گوید غنی یهودی بی دین تا کی مردم ساده لو افغانستان را بازی می دهد

>>>   عطا چور تا دیروز ازین تیم به آن تیم وازان تیم به این تیم میرفت وقتی درهیچ جائی برایش موقف یافت نشد حالا رفته با کرزی وقا تنونی میگوید: انتخابات باید نشود!!!
این غارتگران درهمه چیز فقط صرف منفعت نامشروع شخصی خودرا جستجو میکنند اگر به نفع شان بود کاملا خوب ومطابق اسلام است هیچ عیبی ندارد، اگر به نفع شان نبودهرچه باشد بد است نباید واقع شود !

>>>   ....بر روی کرزی .....که این موتروان های وحشی و بیفرهنگ را صرف بخاطر قوم و اوغان بودنشان تا به این حد بر قدرت و صلاحیت رساند۰

>>>   راست یا دروغش بدوش گذارش نامه:
دکترغنی اینک پس از پنج سال حکومت جنجالی گفته است که مسلمیار جاسوس آی اس آی بود که در نقش دریور قومندان ملنگیار در مشرقی به پاکستانی ها جاسوسی میکرد و حالا دعوای رهبری پشتون ها را دارد. اگر جلو او را نگیریم به همه قوم دردسر جور میشود.
غنی سوگند یاد کرد که در صورت برنده شدن مسلمیار را به سرنوشت ظاهر قدیر گرفتار خواهد کرد تا مرغ های هوا به حالش گریه کنند.

>>>   مسول قانون کزار کشور یک حامی داعش است چنانچه همه میدانید چندوقت پیش سربازان امنیتی قهرمان سکرتر ویرا به جرم حامی مالی گروهای تروریستی داعش گرفتار نمود این ....داعشی چه گفته رای است باید این پست ازتمام ملت کشور معذرت خواهی کند.

>>>   ریس کمییسون هم سر مادر مسلمیار بقبولاند این مقتضای اصل عدالت است

>>>   هر جا تقلب است، صداي اين بدماش ......هم با آواز بلند شنيده ميشود.
يك ....خورده ولي پشيمان است از گفته خود.

>>>   کلینر صاحب چه خواب دیده
افسوس به حال ملتی که رئیس سنای ان یک وحشی ، بیسواد ، دزد ، قاچاق بر ، داعشی و لنده غر باشد
زرمینه صافی

>>>   کلینر صاحب چه خواب دیده
افسوس به حال ملتی که رئیس سنای ان یک ....، بیسواد ، دزد ، قاچاق بر ، داعشی و لنده غر باشد
زرمینه صافی

>>>   مسلمیار که قبل از حکومت جدید زمان کرزی یک دریور بود و در خدمت ریس امر به معروف طالبان در ولایت ننگر هار با لوتیدن بپای کرزی خود را شامل نظام جدید کرد و در خدمت کرزی قرار داشت پس از تشکیل حکومت وحدت ملی چاپلوسی و بت پاکی را به اشرف غنی شروع کرد و در خدمت غنی است از طریق همین چاپلوسی و بوت پاکی در چوکی مجلس سنا قرار رفت و صد ها ملیون پول نقد و جایداد برای خود ذخیره کرده ای بیچاره جز خدمت ارباب غنی دیگر نه جای بخود مانده ونه کسی انرا ارزش میدهد پول های که بنام انجام تقلب به نفغ غنی گرفته بود ناگزیر است که چنین سخنان را بزند مسلمیار نه به ابروی حیثیت خود در برابر پول پابند است ونه به شخصیت دیگران احترام قایل است بدین لحاظ حرف گنده اش از دهان تعفن بار اش به ادرس ریس کمیسون انتخابات پر تاب شده به لق لق .. دریا مردار نمیگردد.

>>>   هرچند محترم مسلمیار بعد از گپ سخیف وغیر معیاری اش عذرخواهی کرد وازرئیس کمیسیون انتخابات معذرت خواهی کرد؛ بااین حال محترم صاحب مسلمیار باید بداند وآگاه باشد همه باید از نظر وتصامیم کمیسیون انتخابات تمکین کنند همه باید دربرابر قانون سر خم کنیم وبرای تحکیم دموکراسی ومردمسالاری اطاعت از قانون فرض را فرض وواجب بدانیم.دیگر دوران قلدر بازی وگردن فرازی گذشته است .هر کس از قانون بالاتر باشد بزیر می افتد ودر زیر پای مردم استخوانهایش خرد میشود پس قانون ستیزی وقانون گریزی را کنار بگذاریم وبه رای ونظر وانتخاب مردم احترام بگذاریم وببینیم کمیسیون فیصله ونظارت بر انتخابات چه میگوید.//
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   غنی یهودی را باید سوال شود که در مقابل هر زورگوی چه می کند فقط فریب مردم شما فکر کند القاگر فساد۲۰فیصد بود در حکومت غنی ۷۰فیصد شده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است