مرغ های روسی در راه افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۱    ۱۳۹۸/۷/۱۰ کد خبر: 160376 منبع: پرینت

شرکت های روسی از نوامبر سال روان آماده تامین مرغ و روغن افغانستان هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پادالكو نایب رییس اتاق تجارت و صنایع فدراسیون روسیه گفت: شركت های روسی پس از اینكه ازبكستان تعرفه های ترانزیت كالاهای روسی را صفر كرد، آماده تحویل بزرگ مواد غذایی به افغانستان هستند.

جلسه شورای تجارت روسیه و ازبکستان روز سه شنبه در تاشکند برگزار شد. این رویداد به عنوان بخشی از بازدید والنتینا ماتیوینکو نماینده شورای فدراسیون روسیه از تاریخ 1-3 اکتبر برگزار می شود.
پادالکو در این نشست گفت:- "از ماه نوامبر ، شرکت های روسی در حال آماده سازی برای تهیه گسترده گوشت مرغ ، روغن و سایر محصولات غذایی هستند که برای بازار افغانستان بسیار ضروری است".
نایب رییس اتاق تجارت و صنایع فدراسیون روسیه گفت: این امر پس از آن صورت گرفت كه مقام های ازبكستان تصمیم گرفتند تا ترانزیت كالاها را از طریق ازبكستان به افغانستان صفر كنند.
پادالکو اضافه کرد:- "ما درباره این موضوع خیلی بحث کردیم و این اتفاق افتاد".

براساس گزارش اتاق های تجارت و صنایع فدراسیون روسیه، صادرات روسیه به ازبکستان در سال گذشته با 26.5٪ ، به 3.3 میلیارد دالر و واردات 3.5٪ ، به 1.1 میلیارد دالر افزایش یافته است.
پادالکو گفت:- "این رشد تا حد زیادی به دلیل سیاست دولت ازبکستان برای بهبود فضای کسب و کار است. بسیاری از کارآفرینان روسی احساس امنیت بیشتری می کنند و مایل به ورود به بازار ازبکستان هستند".

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرغ روسی
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   چرا افغانستان خودش فارم های بزرگ مرغداری نمی سازد که هم مصارف خود را تأمین کند و هم به بازار های خارجی صادر کند؟
افغانستان یک کشور زراعتی است.
یک کشور زراعتی باید مواد خوراکه خود را،خودش تولید کند و اضافه تولید آن را به خارج صادر کند.
آب فراوان دارید رمین فراوان دارید.شما فقط به لابراتوار های مجهز زراعتی و سامان و آلات زراعتی ضرورت دارید،تا از تولید عنعنوی کشت و زراعت،بسوی تولید صنعتی کشت و زراعت روی بیاورید که هم مصارف خود را تکافو کتید و هم به کشور های خارجی صادر کنید.

>>>   خوبست بجای مرغ های پاکستانی مرغ های روسی باشد

>>>   بسیار خوب شد جنس روسی بهتر از پاکسنانی وچینی است وهم دارای مواد طبیعی

>>>   دوربین های شب بین روسها قبلا رسیده حاللا نوبت مرغهایش است

>>>   کشور مصرف کننده
برق وارداتی، خوراکه وارداتی، لباس وارداتی...

>>>   پشتونها اوغان در ادامه سلسله ی جفا ها و خیانت های شان در حق این خاک طی دو صد سال گذشته مرتکب خیانت بزرگ ملی شده اند اینها از خراسان اوغانستان ساختند و از اوغانستان سرزمین جهل، فقر، عقب مانده گی، ترور و وحشت ساختند اما هنوز هم قانع نیستند.
کدام مملکتی را در جهان دیده اید که شمار جمعیت ساکن آن معلوم نباشد، اتباع آن شناسنامه نداشته باشند و سرحدات آن نامعلوم باشد؟

>>>   همانطوری که شمار جمعیت این کشور نامعلوم است دخل و خرج دولت اش هم نامعلوم است خزانه هایش هم نامعلوم است اکثریت و اقلیت ش هم نامعلوم است تذکره دار و بی تذکره ش هم نامعلوم است
چیزی که دراین کشور در جریان است نه آن به قانون کشوری میماند نه به قانون جنگلی اما به دومی بیشتر شبیه تر است
هرچی است از دست این جاهلان دهر اوغان است
انتحار روشن ترین نشان جهالت این قوم است
اکثریت خواهی به زور بدترین نشان جهالت این قوم است
خودبرتر بینی بدترین فرهنگ نهادینه دراین قوم است

>>>   تا که زندگی مشترک با اوغان ادامه دارد همه این بدبختی ها هم ادامه دارند.
کدام قومی و کدام گروهی مگر بستر مناسب برای تقلب خیانت دزدی انتحار انفجار زورگویی تعصب تمامیت خواهی و عقبگراهی را بیشتر از همه مساعد ساخته است؟ جواب واضع است، اوغان. اصلاح شدنی هم نیستند.

>>>   افسوس!افسوس برادر جان تا همی چندسال پیشتر کشور ما به کشورهای دیگر وهمسایه مانند ایران مرغ و تخم مرغ صادر می کرد. در ایران شاهد خرید وفروش مرغ وتخم مرغ ی که از افغانستان آمده بود ومردم ایران چه استقبالی می کردند از طعم خوب مرغ هایی که ار کشور ما کشتار می شد.از کجا به کجا رسیدیم؟

>>>   من شکر اوغان نیستم چون ....نیستم. این نام اوغان یا افغان به زور و به ریا توسط حاکم های گذشته اوغان بالای همه شهروندان کشورم تحمیل شده در حالیکه اکثریت ما مرمان این کشور اوغان یا افغان نیستیم.
ما به برادری و براری در کشور خود باور داریم و برادران اوغان یا پشتون خود را دوست داریم ولی هیچگاهی به زورگویان و تمامیتخواهان که در بین این اوغان ها وجود دارند تسلیم نمیشویم. با آنها حساب ما جدا است.
نام این کشور را با همکاری انگلیس و رنجیت سنگ هندی تغییر دادید ولی هویت اصلی شهروندان این کشور را که غیر اوغان است به زور و چال به اوغان تغییر داده نمیتوانید.
بس است، واقعیت را قبول کنید. برادری و وحدت به زور نمیشود، و نمیشود مردم را به زور یکسان سازی کنید و نام این یکسان سازی جبری و نادرست را وحدت ملی بگذاری.
وحدت ملی چنین نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است