36 مهاجر افغانستانی در کانتینری در مجارستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۷    ۱۳۹۸/۷/۱۰ کد خبر: 160379 منبع: پرینت

مقامات امنیتی مجارستان از دستگیری 38 مهاجر در مرز صربستان خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آر تی سی، پولیس سرحدی مجارستان گزارش داده است که به تعداد 38 مهاجر را در نزدیکی مرز صربستان داخل کانتینر در قطار ریل دستگیر کرده اند که تعداد آنها سی و هشت تن گفته شده است که در این میان سی و شش تن آنان شهروندان افغانستان هستند.
خبرنامه افزوده است که هیچ یک از آنها شهروندی هنگری را نداشته اند و گفته اند که آنها به مرکز پذیرش در مرز این کشور فرستاده شده اند.

قابل یادآوری است که نیروهای امنیتی ترکیه ماه گذشته درچارچوب عملیات مبارزه با مهاجرت‌های غیرقانونی 1420 مهاجر را در مناطق مختلف ولایت چاناک‌قلعه دستگیر کردند.
افراد دستگیر شده اتباع افغانستان٬ سوریه٬ کنگو٬ سومالی٬ ایران٬ فلسطین٬ اتیوپیا٬ پاکستان و سودان بودند و جهت انجام مراحل قانونی به اداره مهاجرت چاناک‌قلعه منتقل شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجارستان
مهاجر
نظرات بینندگان:

>>>   کشورهای اروپایی باید به صراحت اعلان کنند که دیگر مهاجر نمی پذیرد چی مهاجر سوریه ای، افغانستانی، افریقایی، عراقی، پاکستانی، ایرانی، دیگر به هیچ عنوان مهاجر نمی پذیرند که همه مردم بفهمند که کشورهای اروپایی پذیرش بند شده و مردم هم خود را بدبخت نکنند و بمانند درهمان کشورهای خودشان وبامشکلات جنگ و نا امنی درکشور خود بسازند و هیچ امیدی از اروپا و دیگر کشورها نداشته باشند ان وقت دیگر هیچ مهاجری جان خود را به خطر نمیندازد وشوق آمدن به اروپا را نمیکند پس لطفا لطفا اروپاییها یک اعلامیه واضح و جهانی پخش کنند که جلو مهاجرت گرفته شود و جان خیلی انسانها نجات پیدا کند.
شریف همدرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است