تجاوز جنسی فرمانده پولیس بر یک سرباز زن
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۸/۷/۱۱ کد خبر: 160388 منبع: پرینت

مومنه کربلایی، زنی که در فرماندهی پولیس ولسوالی کجرانِ دایکندی سرباز است می‌گوید، محمدخان بلوچ، فرمانده پولیس این ولسوالی بر وی تجاوز جنسی کرده است.
به گزارش سلانپم وطندار، مومنه می‌گوید، هنگامی که به تاریخ 15سنبله 1398 احمد تنوری، مدیر تأمینات فرماندهی پولیس دایکندی برای نظارت از فرماندهی پولیس ولسوالی کجران به این ولسوالی آمده، محمدخان بلوچ، فرمانده پولیس کجران او را برای هم‌بستری، به احمد تنوری، مدیر تأمینات معرفی کرده بود.

مومنه می‌گوید که در جریان نظارت و در میان همۀ کارمندان فرماندهی پولیس کجران، احمد تنوری با دست‌اندازی به وی، آبرو و حیثیت او را نزد همه زیر پا کرده است.
به گفتۀ این زن، یک روز بعد، ساعت 12 شبِ 16سنبلۀ 98 محمدخان بلوچ به محافظانش دستور داده است تا مومنه را نزد مدیر تأمینات ببرند.
او می‌گوید، وقتی از این برنامه آگاه شده، موضوع را با امنیت ملی در میان گذاشته است و سربازان امنیت ملی پیش از رسیدن محافظان محمدخان بلوچ در اطراف خانۀ او جابه‌جا می‌شوند. وقتی محافظان به نزدیکی خانۀ مومنه می‌رسند، میان سربازان امنیت ملی و محافظان فرمانده پولیس کجران، درگیری رخ می‌دهد.

مومنه می‌گوید، پس از این رویداد، محمدخان بلوچ او را به دفتر کارش خواسته و با اسلحه به مرگ تهدیدش کرده است. مومنه می‌گوید: «به من گفت، تلفنت را بده، تلفنم را گرفت و به زور بالایم تجاوز کرد و گفت کاری را که مدیر تأمینات نتوانست، من می‌کنم».
این سرباز می‌گوید، در ولسوالی کجران کسی به دادش نرسیده و حالا برای دادخواهی به نیلی، مرکز دایکندی آمده است. به گفتۀ او، فرماندهی پولیس، آمر امنیت و حتی والی دایکندی هنوز به پروندۀ او توجهی نکرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فرمانده پولیس
تجاوز
نظرات بینندگان:

>>>   این سرزمین با نام و نشانِ افغان هرگز نه روی آزادی را بیند و نه هم روی آبادی را

>>>   یعنی یک ولایت هزاره از عهده یک بلوچ پا برهنه نبرامد

>>>   خانم
تو که خود پولیس هستی
اگر از مایعات آقای بلوچ در لباس خود یا زیر لباس خود کدام سند دارید که با DNA ثابت شود کار تحقیق و نتیجه آسان است.
اگر ندارید باید یک چیز واضح شود وقتی سربازان امنیت با آن دیگر ها درگیر شدن در پایان کار چرا جهت محافظت شما را با خود نبردند که در چنگال گرگ رهایتان کردند؟
و مهم تر از همه وزارت داخله با پیگری و اعلان نتایج باید ثابت کند که کارمندان زن در این وزارت افزار جنسی برای رفع شهوت جانور هایی که مذکر هستند نیست بلکه انسان های متساویالحقوق و واجبالاحترام و مسئولین امور در بخش های مختلف جامعه هستند.

>>>   تجاوز جنسی از داخل ارگ توسط فضلی مشاور اشرف غنی حال به نیروی پولیس ولسوالی دایکندی رسیده چون فضلی با حمایت غنی ازین عمل خاینانه اش مجازات نشد حال که این تجاوز از جانب فرمانده بلوچ که نظر به سخنان پولیس قربانی شده علاوه بر تجاوز شخص پست فطرت با یک عمل ننگین دیگر هم مبتلا است از جانب فرمانده پولیس و والی ولایت دایکندی تحت حمایت قرار دارد بمانند موضوع فضلی این جنایت هم مخفی میگردد ریس دادستانی هم اه دست ارگ است هرکار را به اشاره ریس ارگ انجام میدهد نه از مجرای قانونی ان .

>>>   درافغانستان برای زن ها خیلی زود است که در کنار مردها کار کنند! متاسفانه بسیاری از مردها دید جنسی نسبت به زن ها دارند.

>>>   اين متجاوزين را مرد نگوئيد ، اينها مذكر هستند كه خواهر و مادر ....
اين سر باز زن و اكثر زنان هزاره مگر از خارج آمده اند و نميدانند شامل شدن در پوليس و اردو كار مناسب به شأ ن زن مسلمان نيست ، از اين ديموكراسي بيزار باشيد، در طول تاريخ در تمام جهان از طبقه نسوان شركاي وظيفوي مذكر شان به يك نوعي استفاده شهواني كرده و ميكنند، خواهران بايد أصول اسلام را در تمام امورات شان مراعت نمايند.
اين خانم پوليس حالا بايد از حق خود دفاع نمايد و موضوع را جهاني سازد تا لا اقل باداران سگ صفت اين حكومت بي ناموس بدانند كه اينها قدرت حكمراني را ندارند، و در صورتي كه أفسر پوليس زن محفوظ نباشد پس عوام الناس چه حال داشته باشند.
خصوصاً ميديا كه هزاره ها در آن نفش مهم دارند بايد اين خبر را براي سفير امريكا، نماينده ملل متحد و حتي شخص ترامپ با استفاده از فيسبوك و غيره برسانند، خانم سيماء ثمر بايد داخل اقدام شود.

>>>   حال تان از این بدتر در جامعه اسلامی کجا است که زن پولس ویا در اردو کار کند همه جوان بیکار در خانه وزنان وختران برای عیاشی در نیرو های امنیتی ویا در موسسات خارجی کجای این دولت اسلامی است

>>>   در دایکندی بعضی ....های رانده و مانده وجود دارد که نقش طعمه چنگک ماهیگیری را برای مشتریان محلی خود بازی میکنند.
دایکندی وال

>>>   توف!توف به غیرت تو که خود را افغان مخوانی!
افغان در این جهان همیشه نامش با غیرت وجوانمردی وپهلوانی آمده است اما افسوس که شما بی شرم مردمان نام و آوازه کشور خود را خراب می کنید!!

تو که خود را پولیس میخوانی چطور به خود اجازه میدهی که بالای یک زن و خواهر بی پناه در این کشور تجاوز کنی؟
من پیشتر از این در باره این روابط کثیف گپ هایی شنیده بودم و یک نفر از رفقا که مدتی عسکر بود نقل می کرد که در پادگانی توسط عسکران آمریکایی بر چند زن تجاوزی صورت گرفته که یک تن از میانشان فردای همان روز در همو جا خود را به آتش می کشد ومی سوزد!!!
واین بی وجدانها بی خبر از خانواده اش، این را کار طالبان می دانند ودر اخبار اعلام دروغ میکنند!

توف به این حکومت!
توف به ارگ نشینان!
توف به مردانی بی ریش وبی غیرت!
توف بر ذات هر حرامزاده ای که این کشور را به جنگلی بی قانون بدل کرده است!
توف بر آن ملایانی که می بینند وسکوت می کنند!

آن وقت می گویند چرا مهاجرین باز نمی گردند؟ باز گشته شوند که زن وناموسشان مورد تعرض کسانی باشد که دعوی ایجاد نظم وقانون دارند؟

من در ایران مهاجر هستم و با جدیت می گویم که تا حال و روز کشورم اینگونه باشد برنخواهم گشت.در اینجا هر مشکلی هم که داشته باشیم از نظر حفظ ناموس و آبرو خاطر جمع هستیم.

>>>   برادرم که میگویی در دایکندی هزاره بلوچ گه میکند? مرکز کجران بلوچ نشین است واکثر ساکنان آن بلوچ های فارسی گوی هستند, سوال اینست که مومنه اگه جایش مشکل نداشت چرا رفته پیش بلوچ عسکر شده.
عنایت الله حسینی

>>>   وقتی در ارگ تجاوز و بهره گیری جنسی یک امر معمولی باشد در کجران که نمیدانم در کدام ناکجا آباد است دیگر جای پیگیری ندارد.
زن ها اول باید در ارگ فیلتر شهوانی شوند و بعد وکیل و معین و امثالهم و اگر کسی آمد و افشا کرد با زور و تهدید مجبور به معذرت خواهی میشود
حال اگر این جانوران دوباره حاکم ارگ شوند وای به حال ملت بد بخت ما

>>>   خدا میداند اصل قضیه از چه قرار است همه ای این گفته هارا باور نکنید اینجا داکتر است و طب عدلی است اثر انگشت و...خوب دیده شود که راست میگوید وهرکه غش دارد سیه رو میشود
محقق

>>>   پیشقراوان اختلال با مردان در جامعه شهوتران افغانستان همین زنان هزاره بودند و امروز نباید از چیزی گله کنند؛ این جماعت تنها هنرشان همین است و بس.

>>>   این زن نه مومنه است و نه کربلایی با این رفتارش آیروی مومن و کربلایی را برده است.
در این کشور خراب شده شما چرا سرباز شدید مگر زن برای سربازی است یا برای خانه داری؟ کار کردن زن در بیرون از خانه اگر شرایط فراهم نباشد، به صلاح نیست. شما آگاهانه به این پادگان وحشی و بی ناموس رفته اید امروز بلوچ فردا یکی دیگر این سریال ادامه دارد. سکوت به نفع شماست. چون خود کرده را تدبیر نیست بیش از این با آبروی خود و مردم خود بازی نکنید. راهی که رفته اید اشتباه بوده است. در کشوری که مردانش فراری است زنانش چطور می تواند پولیس باشد؟
عاقله

>>>   ده مملکتی که نر جماعت شکار مشه تو خو بچم دو یک دست استی تو گو خوردی که سرباز شدی دگه کار کم بود ماچخر که پنجی ره بای دادی آلی کله جای جار مزنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است