فتنه گر تاریخ حتی در خواب هم آرام نیست...!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۷    ۱۳۹۸/۷/۱۱ کد خبر: 160397 منبع: پرینت

گام های سنجیده شده و خطرناک این گرگ درنده را به محاسبه بگیرید...
از بس سرودم و نشنیدید خسته ام
من ازنگاه سرد شمادل شکسته ام.

این مارمولک همچون روبایی پیر مکار ازبسکه درعقب تمامی سناریوی های پشت پرده وضعیت موجود برای بقا وادامه این رژیم گندیده فاشیستی میتپد حتی در نشست های بزرگ بین المللی چنان خسته و کوفته اند میخواهند لحظه زهر چشم خود را گیرند وبه اصلاح به خواب مرغی بروند. دقیقا ایشان لحظه هم آرام نیستند زیرا وی درطول یک هفته کابل را به قصد دهلی، دهلی را به قصد فرانسه و فرانسه را به قصد مسکو ترک کردند و اگر به این فکر بوده باشیم که این همه ملاقات ها و نشست ها در سطح تعارفاتی و یک فرد واجب الاحترام بی مسوولیت است کاملا به اشتباه رفته اییم؛ زیرا این کرزی است که سیاست کلی خارجی و حتی داخلی این رژیم را به پیش میبرد.

این گرگ درنده همان کسی است که تمام حریفان بی خبرش را از فهیم قسیم تا هرکس دیگری.... خلع قدرت سیاسی و حاکمیت نمودند و در تمامی توطیه ها و قتل های زنجیره بدون شک دست بالای هم دارند.

بلی هموطن عزیزمن!
من و تو را مصروف فریاد نعره تکبیر و حرف های احساساتی زیر نام شکست کمونیزم و شعار ضد روسی و شوروی اسبق که گویا پوز شان را به خاک مالیدیم..... نمودند و بقیه جوانان ما را هم مغزهای شان را شستشو نمودند که گویا با روس های اشغالگر دست دادن حرام است و روابط نباید داشت زیرا فاقد کتاب آسمانی اند، یعنی بی کتاب اند...؛ تا جایی پبش رفتند و مغز ها را مسموم کردند که توسط دستان چند فروخته شده خودمان پل های ارتباطی عقبی ما را که ارتباطات سیاست های منطقوی به آن استوار بود انفجار دادند، ولی برعکس کرزی و وابستگان این قوم چندین سال است که در خفا عمل کردند و در عقب دروازه های بسته با همین کافران در داخل قصر کرملین یک دیگر را به آغوش کشیدند راز و نیازی نمودند و همین اکنون در بهترین اقامتگاه استراحتی روسیه سوچی که رهبران روسیه و رهبران شوروی سابق و حتی احزاب کمونیستی جهان دیروز در آنجا استراحت میکردند سفر میکنند و بحث مناظره میپردازند و مطمین هستم که برای تخریب و نابودی من و تو لحظه هم آرام نمینشینند.

همانطوریکه وزیر دفاع امریکا را در مورد ایتلاف شمال دیروز همچون دشمن ترقی و دشمن امریکا معرفی کرده بود و حالا ممکن است با روسها با این روش استفاده کند و آنها را به این امر متقاعد کند که گویا یگانه راهی پیروزی تان در منطقه ارتباط باقوم افغان است.
تا راه ها و دریچه های دیگری را برای هژمونی قبیلوی خویش باز کنند که "هم به غرب و هم به شرق" هم به کافر و هم به مسلمان....

متاسفانه ما خوشباوران ساده دل "دریا را نادیده موزه کشیدیم ..." و یک شبه خواب های امریکا، دموکراسی و دوستان به اصطلاح بین المللی را به سر پرور نداریم و در مقابل همسایه ها و بازیگران منطقوی که در این منطقه منافع ملی و استراتژیک داشتند و دارند چنان موضعگیری غیر واقیعبیتانه و دشمنانه گرفتیم و بدون اینکه از عاقبت اش را تله و ترازو کنیم، اینهم نتیجه اش... ضرب المثل مشهوری داریم: "به دهن من و تو دیگر کسی پیاز پوست نمیکند...."

روسها ضرب المثل جالبی دارند. "همسایه بهتر از خویشاوند دور است".
بدین لحاظ حالابه اصطلاح در میدان مانده ایم که نه شرق با ما دیگر کاری دارد و نه هم غرب، بقول معروف "خود کرده را نه درد است نه درمان" ما بازنده هایی هستیم که برای بر خاستن دوباره به زمان نیاز است و اگر این را بخواهیم ورنه...

کرزی این تمثیل کننده سیاست داخلی و سیاست خارجی ارگ ریاست جمهوری است و یا به عباره دیگر همه کاره این کشور است ولی در عقب پرده های سیاه و ننگین.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   حدس من این است که
کرزی به مشکل پروستات دچار شده
در ابتدا خانمش تداوی اش را پیش میبرد مگر حالا کار از کار گذشته و در مسکو باید عملیات شود.
ترس زیاد از این است که سرطان پروستات باشد
خوب
زندگی این است
از یک جایی آغاز میشود و یک جایی خاتمه پیدا میکند

>>>   افغانستان در طول تاریخ بخاطر موقعیت جغرافیایی که داشته است،بعضی اوقات مورد توجه جهانیان و قدرت های بین المللی قرار گرفته است و بعضی اوقات نیز به باد فراموشی سپرده شده است.
از آغاز تأسیس آن که سال ۱۷۴۷ بوده است،مورد توجه انگلیس ها و روس ها قرار داشته است ،که هر کدام آن اگر حکومت طرفدار خویش را در افغانستان ایجاد میکرد،به مخالفت طرف دیگر قرار میگرفت و در نتیجه کودتا میشد و یا لشکر کشی میشد.
تا این که نظر به خسته بودن از جنگ جهانی اول،انگلیس ها عقب نشینی کردند و استقلال افغانستان را به رسمیت شناختند،اما افغانستان را به خشکه محاط ساختند.
دوران امان الله خان که با ریفورم های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی شروع شد،در اثر مخالفت های داخلی و همچنان بحران اقتصادی جهانی در دهه بیست میلادی قرن گذشته.نیز به شکست مواجه شد.
دوران کوتاه حبیب الله کلکانی و نادر شاه نیز بدون کدام تحولی به پایان رسید.
در فصل اول سلطنت طاهرشاه که در حقیقت کاکاهایش بر سر قدرت بودند،با دیکتاتوری حکومت کردند و مردم هم فقیر و گرسنه نگاه شدند و هم تمام آزادی های آنها صلب بود و مردم از دولت ترس و وحشت داشتند.
فصل دوم سلطنت ظاهر شاه که بعد از کاکاهایش شروع شد و خودش به قدرت رسید،در مرحله اول با مقاومت و قدرت خواهی پسر کاکایش که صدر اعظم بود ،مواجه شد.نزدیک بود که روی موضوع خط دیورند با پاکستان جنگ صورت بگیرد،اما ظاهر شاه با برگزاری لویه جرگه،او را خلع سلاح کرد و از قدرت برطرف کرد.
با آغاز بحران کیوبا که روس ها بخاطر توازن قدرت ،بعد از شامل شدن ترکیه به پیمان ناتو،فیدل کاسترو را در کیوبا به قدرت رساندند و خواهان جابجایی راکت های اتمی خود در کیوبا شدند،موضوع افغانستان دوباره برای جهانیان مهم شد و جان کنیدی در امریکا از ظاهر شاه مثل یک پاپ ستار پذیرایی کرد و خواهان پایگاه نظامی از افغانستان شد.
اما طاهر شاه که در همسایگی روسیه کشور خود را میدید،نخواست که میان دو دشمن لگد مال شود،بنأ از دادن پایگاه نظامی به امریکا خود داری کزد.
این کار او مورد پسند روس ها قرار گرفت و روس ها شروع کردند با ارسال کمک های اقتصادی و ساخت پروژه های بنیادی در افغانستان.
امریکا نیز بخاطر اًن که افغانستان زیر سلطه روس ها قرار نگیرد.شروع کردند به ساخت پروژه های اقتصادی در جنوب افغانستان.
این یگانه رقابت سالم شرق و غرب در موضوع افغانستان بود که به نفع افغانستان تمام شد و هم شرق و هم غرب در رقابت با یکدیگر،در ساخت زیرساخت ها در افغانستان کمک میکردند.
مرحله بعدی کودتای داود خان و دوران او بود که در اول هم امریکا و هم پاکستان از او هراس داشتند که تحت نفوذ شوروی قرار نگیرد.
هرچند داود خان به کمک احزاب خلق و پرچم به قدرت رسید،اما بعداً از آنها فاصله گرفت و تشویش امریکا و پاکستان ازین ناحیه کم شد.
اما با انقلاب ثور دوباره افعاننستان اهمیت استراتیژبک پیدا کرد،تا زمان خروج قوای شوروی از افغانستان و بعداً دوباره به فراموشی سپرده شد،تا یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱.
حالا افغانستان بخاطر موجودیت قوای امریکا و ناتو،در منطقه برای کشور های غربی و منطقه از اهمیت برخوردار است.
هر زمانی که قوای امریکا و ناتو از افغانستان خارج شوند،افغانستان دوباره به باد فراموشی سپرده میشود و ارزش و اهمیت خویش را نزد همسایه ها نیز از دست میدهد و هرکدام از همسایه ها با پشتیبانی از گروه خاصی از ممافع خود در افغانستان همایت میکنند و افغانستان دوباره به جنگ داخلی مبتلا خواهد شد.
بنأ در قرن بیست و یکم،امکانات بیطرف بودن افغانستان دیگر وجود ندارد و باید به یکی از پیمان ها،یا پیکان ناتو و یا هم شانگهای داخل شود تا از امنیت برخوردار شود.
اما امکانات مالی ناتو،ازین که ادارات ملل متحد و سازمانهای خیریه بین المللی را نیز در اختیار دارند،به مراتب بیشتر از شانگهای است.
بنأ پیوستن افغانستان به پیمان ناتو.در صورتی که با مخالفت کشور های منطقه صورت نگیرد،ضامن امنیت و پیشرفت آن خواهد شد.
در غیر آنصورت یا همین حالت ادامه دارد و یا قوای خارجی از افغانستان بیروت خواهند شد و ارزش افغانستان پیش کشور های همسایه از بین خواهد رفت و به شما به چشم حقارت و یک کشور ماقبل التاریخ نگاه خواهد شد.گذشته ازین که به پروبلم های بزرگ اقتصادی نیز دچار خواهید شد و همسایه هایتان مانند پاکستان و ایران و روسیه وچین.نه توان اقتصادی لازم را دارند که به شکا کمک های همه جانبه کنند و اگر کمک هم کنند،بدون تقاضا های نا مشروع،به شما این کمک ها را نخواهند کرد.

>>>   صفوی صاحب ما هرگز به تکبیر گفتن اینها فریب نخوردیم بلکه ما عمل شانرا دیدیم ، آنزمانیکه درنقش اشرار تحت قومانده پاکستان پل ویران میکردند سرک تخریب می نمودند مکتب حریق میساختند پایه برق می پراندن از همان زمان ما اینهارا شناخته بودیم،

>>>   اگر گلو هايتانرا پاره کنيد ، اگر قلمهايتانرا خالي کنيد ، همه داد و بيداد تان عبث است .
وکل جا الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
اينراهم به صدق دل يقين کنيد که اين وطن از افغان بود ، از افغان است و از افغان خواهد بود زیرا که قوم افغان نه راه وطن فروشی هزاره های ایران پرست را می خواهد وقرار نیست زیر پرچم کشور خیالی خراسان بزرگ سینه بزند ونه به آمریکا دل خوش دارد...شما تاجیک وهزاره واقوام دیگر باید به زیر بیرق قوم پشتون در بیایید .ان شاءالله
زور شما غلامان خاين با پشتيبانهٔ ۵۰ ملک جهان ديگر ختم شده ، امروز وار ، وار افغانست .امروز روز پشتون های قهرمان است

>>>   کرزی لعنتی دو تخم کثیف را در این کشور کارید و پرورید.
۱_ طالبان بگیل شده و از میدان گریخته را به خاطر پشتون بودن و همتبار بودن و قندهاری بودن و به فکر اینکه پشتوانه سیاسی اش در مقابل مجاهدین شوند از حالت احتضار بیرون آورد و به قول مولانا اژدهای یخ زده را به آفتاب کشید و ملت را در گلیم غم نشاند.

۲_ کرزی در پایان دور دوم ریاست جمهوری اش غنی را پیش کشید و حمایت کرد و با آنکه مراجع مختلف از وقوع تقلبات گسترده از سوی تیم غنی برایش راپور های موثق می دادند مگر با چشم پوشیدن و لحاظ قومیت و پشتونوالی را بر منافع ملی مقدم داشتن ملت را در چنگال یک انسان مریض روانی داد که حال هم خودش و هم ملت دچار بد بختی شده اند.

نه کل
نه کدو
خاک ده سر هردو

>>>   در مورد اینکه به وزیر دفاع امریکا در مورد غیر پشتون چه گفته اند نظر من اینست :
نویسنده عزیز خیلی عالی تحلیل کردید یعنی من هم تحلیل من اینست که پشتون ها خو از مدت چندین دهه میشود که غلامی عرب ها اروپا و امریکا را قبول کرده و آنها را بافته اند و زمانیکه دیدند غیر پشتون کم کم به چین و روس روی میاورند کرزی را پیش کردند تا نگزارند که غیر پشتون حمایت روس و چین را جلب نمایند .
چون میدانند که پلان شان پلان تباه کننده خطر ناک و همه گیر میباشد بنابر اجازه نمیدهند که غلامی از دست اینها برود .
خلاصه تمام اینکه اینها توسط غلامی میخواهند که حکومت 25 فیصده، دروغین، بی کیفیت، بی معنی، بدون پیشرفت، ساختگی و بدون دست آورد خویش را حفظ کنند و ببینید به لحاظ خدا در این 18 سال بیشتر از 2000 هزار ملیارد دالر بالای ما مصرف شد اما مردم ما توان استخراج معدن، جور کردن یک موتر وغیره کار های عادی را ندارد .
پس چرا برادران پشتون ما که ظرفیت پیشرفت، تکامل، ترقی، دموکراسی وغیره کار ها را ندارند دیگران را اجازه فعالیت و یا صلاحیت قدرت را نمی دهند این ها صرف در تشکیل و معاش جور کردن خیلی ها ماهر اند و بس .
با احترام
سید هوشنگ
غزنی

>>>   موجودیت قوای ناتو در راس امریکا بنفع کشور ما و کوری چشم و قطع تمیع فرو رفتن کشور ما به همسایه هاتوسط اجیران و مزدوران شان وقطع دست درازی انها است حال همسایه های نا خلف و نامسلمان کشور ما تبلغات براه انداخته اند که گویا امدن قوای ناتو در راس امریکا باعث جنگ و نا امنی در کشور ماست در حالیکه همه میدانند و دیده اند که پس از تجاوز شوروی سابق تا امدن حکومت مجاهدین و تعرض قوای نظامی و استخباراتی پاکستان بزیر نام امارت اسلامی طالبان در زمان حکومت مجاهدین که بیشترین خاک کشور ما را اشغال کرده بودند و با امدن قوای ناتو در راس امریکا که به اساس در خواست مردم ما که به فیصله سازمان ملل متحد وارد کشور ما گردیدند به اشغال کشور ما خاتمه دادند اما دشمنان قسم خورده تاریخ کشور ما پاکستان بازهم ارام ننشست ترورستان تربیه شده شانرا بنام طالبان و سایر گروه های ترورستی را وارد خاک کشور ما کردند و جنگ و نا امنی را در وطن ما ادامه داده اند ترورستان طالبان که اسرار خروج قوای امریکا و ناتو از کشور ما هستند هدف شوم در قبال ان دارند و سقوط حکومت موجود و استقراردوباره امارت اسلامی خود ساخت پاکستان در کشور ما و چور و چپاول مانند زمان اشغال شان تا انتقال ریشه پسته و بادام و مرکب و قاطر به پاکستان و سنگ های قیمتی از کشور ما به پاکستان دریغ نکردند و تاک های انگور کشور ما را سوختاندند چون زمینهانتقال برای شان مهیا نبود رهبران طالب وابسته و جاسوس ای اس ای همان خواب گذشته را در سر دارند .

>>>   آلکساندر دوگین مشاور ارشد پوتین میگوید: به سوی مهدی بروید تا مهدی به سوی شما بیاید او احمق های فاشیست فکر کردید هر قدر جنایت کنید خداوند فراموش کرده و انتقام مظلومان را نخواهد گرفت؟!
بخداقسم کمی صبر کنید خواهید فهمید مهدی ال محمد عج برای حق قیام خواهد کرد و از شما انتقام خواهد گرفت دانشمندان بزرگ یهود و مسیحی امروز فهمیده اند این جهان به سمت طلوع یک نور بزرگ و ظهور منجی بشریت مهدی عج به همراه مسیح علیه السلام پیش خواهد رفت یهود خودش میداند نابودی آل سعود و اسراییل حتم خواهد بود پس وای بحال شما که نوکرهای یهود و السعود شدید و برای خدمت ارباب امریکایی مسلمانان بی گناه ما را کشتید زیر بیرق پشتون پرستی داخل شدید و مسلمانان بی گناه تاجیک و هزاره وطن را به خاک و خون کشیدید گمان کردید خداوندی وجود ندارد و روز انتقامی نخواهد بود؟! به زودی خواهید فهمید دست انتقام خدا چقدر محکم بلند خواهد شد.
امیر مسعود_هرات

>>>   کرزی مزدور شورای نظار است! او همه دارایهای دولت را توسط دزدان و وندبازان ایتلاف شما چور کرد! اما افغان افغان است! کرزی هیچ چیزی بدون گدی برای قدرت دزدان جهاد نیست!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است