فراری‌بابا و حُقه‌ای کشاندن به دور دوم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۸/۷/۱۳ کد خبر: 160408 منبع: پرینت

قصه از این قرار است که از دور اول دست شسته‌اند. با آن‌که کارخانه‌های تولیدی رای راه‌اندازی کرد، با آن‌که فهرست رای دهندگان را مهندسی کردند تا مردم مجال رای دادن نیابند، با آن‌که فیصله در مورد حوزه‌های باز و بسته بیش‌تر سیاسی بود تا امنیتی، با آن‌که از 2014 تا هنوز آگاهانه تلاش کردند که روند انتخابات را در افکار عمومی اعتبار زدایی کنند، با آن‌که از طالب، از قطع برق و قطع تلیفون در ولایت‌های مشخص به عنوان حربه و حُقه کار گرفتند، با آن‌که در سه سال گذشته برای خالی کردن عقبه سیاسی_مردمی حریفِ خود از هیچ تلاش و هیچ امکانی دریغ نکردند؛ باز هم در ختم روز تفاوت چنان است که در قلمرو حاکمیت نامشروع بابا، این چند روز سکوت سنگین و معنادار حاکم است.

سنگینی این سکوت چنان است که نمودار سیاسی‌اش را در سراسیمگی امرالله صالح می‌شود خواند و عینیت‌ش را در ترقیدن بغض گلو در حنجره‌ی مسلمیار.

پس از آن‌که پمپیو از پشت گوشی تلفن خط و نشان کشیده و دستورهای لازم را ابلاغ کرده است، فراری‌بابا روزگار مناسب ندارد. برای همین در ظاهر از طریق عمر داوودزی، امرالله صالح و [صفحات مستعار و اسپانسر شده‌گی]، شایعه و دروغ‌های مرتضوی‌مابانه نشر می‌کنند، اما در پشت پرده تمام توان سیاسی و تخنیکی خود را برای کشاندن انتخابات به دور دوم بسیج کرده‌اند. آن هم با این محاسبه که کسانی که در دور اول به حکمتیار رای داده‌اند، در دور دوم به اشرف‌غنی رای می‌دهند. زهی خیال باطل!

خلاصه، ما در مرحله‌ی قرار داریم که با قاطعیت و صراحت، فراری‌بابا را رفتگی‌بابا لقب بدهیم! و این یعنی ما در کنار زدن مثلث‌غاس از سکوی قدرت، موفق شدیم.

پ.ن: رفتگی‌بابا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراری بابا
دور دوم
نظرات بینندگان:

>>>   بیشترین تلفات شهادت در راه دفاع از حکومت را بدخشی ها وتخاری ها متحمل شده اند اما سهمیه شان از حکومت صرف دو اداره است
1: سرپرستی وزارت خارجه آنهم بدون صلاحیت 2 : ریاست دهم امنیت ناملی یا رجال برجسته ، با آنکه بدخشی حکومت را کامل دودسته تسلیم کرزی کردند حالا صرف یک راست ویک سرپرستی وزارت خارجه برای شان باقیمانده ،
با اینکه بیشترین خون بدخشی ها در راه حفات حکومت بزمین ریخته است

>>>   بنده فکر میکنم که فراری بابای شما فکر میکند که ، جواب ابله خاموشیست.

>>>   رفتگی با با کجا باید رود
قبر و قبرستان خارج مفت نیست
تپه یی باید که یابید زود زود
تا فراری اندران خوابد چو دود

>>>   تمام ولایاتی را که عبدالله امکان داشت از آنها رای بیاورد ، این فاشیست با باند قومی اش نا امن ساخت ، مانند تخار ، بدخشان ، فاریاب ، جوزجان و بلخ ، آرای خوست ، هلمند ، پکتیا ، پکتیکا، کنرها و ننگرهار را هرکسی که ببیند ، میداند که تقلب گسترده صورت گرفته است.

>>>   غنی بابا برنده عام تام است و فراری بابا یعنی عبدالله ایزک همرای دستکول ارایش خود پا به فرار نهاده است و می‌گوید که نمیخواهد لب سرین خود را بخاطر دو سه رایه مردم خراب نمایم

>>>   زنده باد غنی بابا انشاالله برنده است

>>>   همه به شمول شما میدانند که اشرف غنی برنده این انتخابات است، ولی بازهم طبق عادت دیرینه باند چک چور فکاهی سیاسی میگوید و توطیه میچینید.
کابلی

>>>   فراری بابا در حضور جمع از نیرو های مسلح و فامیل های بجا مانده قوای مسلح غرض توزیع یکهزار اارتمان به اقساط بیست سال واضح گفت که تا سه هفته دیگر مه در خدمت تان هستم پس از ان ریس جمهور جدید با ارای مردم میاید فراری بابا چون ضمن فراری روانی هم است ناکامی خود را پنهان کرده نتوانست از دهانش خارج شد علاوتا امرالله صالح که بغرض یک مصاحبه در محضر غنی و دانش و دیگران تیمی شان مخواست نظر انها را بگیرد فراری بابا به صلح گفته بود همانقدر بگو که رای را اورده بودی عمرداوود زی فورا پیش دستی کرده بود که فراری بابا توق کوی شکست غنی صد در صد یقینی است و سخت در تلاش است تا با انجام تقلبات و رای های تقلبی شان انتخابات را بدور دو بکشاند اما نفر های داکتر عبدالله هم خیلی متوجه اعمال انها هستند.

>>>   غنی را نگذارید که فرار کند.

>>>   برادران عزیز عبدالله کابینه خود را اعلان کرده است
يست پيشنهادي به كميته كابينه جدید داكتر عبدالله:
١ جنرال دوستم وزير دفاع
٢ با تور دوستم وزير خارجه
٣ دختر دوستم و زير امور زنان
٤ محمد محقق وزير حج
٥ خانم محقق وزير مهاجرين
٦ باقر محقق والي دايكندي
٧ كريم خليلي وزير صلح
٨ عالم خليلي وزير فرهنگ
٩ تقي خليلي والي باميان و مسول آثار باستاني
١١ سيد منصور نادري سناتور
١٢ فرخنده زهرا نادري ريس تشريفات
١٣ سيد سعادت نادري وزير معدن
١٤ سيد اسحاق گيلاني نماينده خاص در امور پاكستان
١٥ ناطقي نماينده خاص در امور ايران
١٦ همايون همايون مسول گمرگ ننگرهار
١٧ انورالحق احدي وزير ماليه
١٨ خانم دوم محقق رئیس سرمياشت
١٩ عرفاني جاغوري ولسوال جاغوري
٢٠ نفيسه عظيمي ولسوال مالستان
٢١ ارسلايي ريس دفتر
٢٢ صلاح الدين رباني در سازمان ملل
٢٣ علي پور لوي درستيز
٢٤ ذوالفقار اميد مسوول تظاهرات مدني
٢٥ مولوي قلم الدين مسوول امر باالمعروف
٢٦ ظاهر قدير وزير دولت در امور پارلماني
٢٧ اخلاقي مسول در امور احزاب
٢٨ آصف اشنا مسوول فضاي مجازي
٢٩ مسلم شيرزاد معاون آصف آشنا
٣٠ قاساني معاون سوم آشنا

>>>   انجا غنی دعوی دارد که تا سه هفته ای دیگر ریس ارگ به سر ترامپ قسم یاد میکند واینجا خوش باوران ومعامله گران دیگر مردم رابه وعده ها ی ناممکن دلخوش مینمایند اگربخش گفته های غنی جنگ روانی وتبلیغاتی هم باشد ولی ازو اقعیت های تقلبی هم چندان به دور نیست میماند ارای ملت وزحمات مردم بیچاره در گذشته ها که در قصه ای این بیدادگری هابود که حالا باشد به اشک تمساح عبدالله فریب نخورید بلاخره در نهایت با خارجی ها معامله میکند ویکبار دیگر مرد را تنها خواهد گذاشت
قاضی فضل الله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است