حساب های بانکی خانواده غنی در امریکا بررسی میشود!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۴    ۱۳۹۸/۷/۱۵ کد خبر: 160429 منبع: پرینت

حساب های بانکی خانواده اشرف‌ غنی در امریکا بررسی میشود!

در طول سه سال گذشته به صورت ناگهانی به حساب های بانکی اجمل غنی، سلطان غنی و ایمل غنی حدود 500 میلیون دالر جمع شده است.

بر بنیاد گزارش ها، در طول سه سال گذشته به صورت ناگهانی به حساب های بانکی اجمل غنی، سلطان غنی و ایمل غنی حدود 500 میلیون دالر جمع شده است و به همین دلیل اداره فدرال ضد پول شویی و جرایم اقتصادی در امریکا حساب های بانکی آنها را مورد بررسی قرار داده است.

روزنامه ویسا
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حساب بانکی
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی از همه کرده دزد کلان است و سر کرده دزدان بیشتر فاشیست و تقلبکاران و دزدان ملیون دالری و عوام فریبان را غنی در دور خود در داخل ارگ جمع کرده و ایجاد یاست تدارکات مرگزی تحت ریاست غنی در داخل ارگ برای دزدی و چپاول و خیانت از جانب غنی و طرفداران اش صوت گرفته است بواسط خسر بره های لبنانی اش که یک شرکت ساختمانی بنام دارند و ثبت و راجستر جهانی را با خود ندارد تمام قرداد های کلان توسط غنی به شرکت الخطیب خسر بره اش داده می شود و اجمل بادر زاده غنی کمیشن از پول قرار داد را میگیرد بحسابشاندر امریکا انتقال میدهد تنها خانم غنی دو صد ملیون از پول کمکی امریکا که برای ارتقای تخصصی زنان کشور ما داده شد بود انرا بحساب شخصی خودش انتقال داده است دیکران اش را خو بان بجایش اجمل غنی با وصف ی کهرسمیات ندارد اما در داخل ارگ و همه کاره است حشمت غنی برادر غنی درسخنانش در یکی از تلویزیون های کشور ما گفت که اجمل غنی یک کمیشنکار در داخل ارگ است و غنی انرا با خود برده .

>>>   اين هم يكي از شايعات، در بحبوحهء انتخابات است اما به نظر ميرسد كه روز نامهء ويسا كمي دير تر انرا نشر كرده است . شايد مقصد شان نشر اين خبر قبل از بر گزاري انتخابات بوده باشد كه سهواً بعد از سپري شدن انتخابات؛ منتشر شده است !

>>>   اشرفک بسیار مارمولک است خپک خپک ملیون ها دالر از مردم فقیر دزدیده و در حساب های اولادهای یهودی خود ترانسفر کرده . بلاخره روز حساب میرسد . راستی همانهای که غنی دزد فاشیست را بابا میگن دیدند که اولاد دزد و یهودی برامدند هههههه

>>>   بايد تنها امريكا نه بلكه تمام كشور هاي ذيدخل بايد متوجه اين امر باشند كه كساني كه اصل شان افغان اند و براي مدتي افغانستان ميروند تمام جائيداد خودشان و اطرافيان شان مراقبت شود.

>>>   ایکاش ! خداون از دهنت بشنود ، این آرزو همه ملت غریب افغانستان است این اینها با خون مردم افغاستان سیاه بازی کردند و خزانه اولاد و فامیل های خود را پر ساخته، الهی آتش بنداز به ریشه هر آنچه دزدان را آمین

>>>   حتمآ پول های زحمت کشی و آبله دست غنی احمدزی کوچی و رولا غنی احمدزی یهودی است او برادر چرا به هرگپ شما ها اینقدر سخت میگیرد ، آخر ریس جمهور است .
کابلی

>>>   غنی یک وقت فخر می فروخت که من داوطلبانه و رایگان کار میکنم و حالا تنها از کود مخصوص رئیس جمهور به صد ها ملیون مصرف شده که کس نمیداند چگونه و چرا مصرف شده.
کاش از اول مزد می گرفت و حال دزدی نمی کرد.

>>>   پول اضافه کاری ملکه بی بی گل یک صدوبیست ملیون افغانی شده است ، اینه اضافه کاری ،،

>>>   افغان ها همه دزد هستند از الف تا یا ،همان امان الله خان که قهرمان ملی ماوشما هم است زیورات وجواهرات ارگ رابا خود به اایتالیا برد وسقو بیچاره را تهمت زدند که دزد است

>>>   واریزی 500 میلیون دالر به حساب سه پسر اشرف غنی
امریکا حساب های بانکی پسران رئیس جمهور غنی را مورد بررسی قرار داده است
در طول سه ماه گذشته به صورت ناگهانی به حساب های بانکی اجمل غنی، سلطان غنی و ایمل غنی حدود 500 میلیون دالر جمع شده است.
ادارۀ فدرال ضد پول شویی و جرایم اقتصادی در امریکا حساب های بانکی پسران رئیس جمهور غنی را مورد تفتیش و بررسی قرار داده اند.
بر بنیاد گزارش ها، در طول سه ماه گذشته به صورت ناگهانی به حساب های بانکی اجمل غنی، سلطان غنی و ایمل غنی حدود 500 میلوین دالر جمع شده است و به همین دلیل اداره فدرال ضد پول شویی و جرایم اقتصادی در امریکا حساب های بانکی آنها را مورد بررسی قرار داده است.
فرشته شیرین

>>>   دستور اشرف غنی به راه اندازی تظاهرات اعتراضی درکابل
به فرمان رئیس جمهور قرار است دادگاه عالی احتمالاً به حمایت از تیم دولت ساز به صحنه بیاید!
آخرین گزارش از کشاکش های پشت پردۀ انتخاباتی حاکی است که اشرف غنی به تمام والیان دستور داده که از هر ولایت دو الی شش صد نفر را به کابل اعزام کنند. هدف این است که یک اجتماع اعتراضی در حمایت از شمارش رأی غیر بایمتریک تیم دولت ساز در پایتخت به راه بیفتد.
تظاهرات کوردینه شده ظاهراً علیه تصمیم کمیسیون های انتخاباتی به راه می افتد؛ اما دراصل، ایجاد نوعی عامل بازدارنده گی یا عقب گرداندن پروسه کنونی است که تیم دولت ساز را سخت نومید کرده است.
هم چنان دکترغنی به دادگاه عالی نیز دستور داده تا در مورد آرای غیر بایمتریک به نفع تیم دولت ساز حکم صادر کند.
در صورت تبدیل شدن دادگاه عالی به بازوی حمایتی تیم دولت ساز، بحران چاق تر خواهد شد.
در گزارش آمده است که تیم ثبات و همگرایی به زودی درین رابطه اعلامیه ای نشر خواهد کرد که باید استقلال کمیسیون های انتخاباتی رعایت شود و نهادهای دولتی حق مداخله را نداشته باشند

>>>   گردش بودجه ملی در حسابات بانکی خانواده دکترغنی
سرمایۀ 500 میلیون دالر حضرت عمر زاخیل وال و اکلیل حکیمی نیز در مبادلات بانکی بین المللی در گردش است.
به حواله اطلاع ارجاع شده به گزارشنامه افغانستان، از قول ارگان های وِیژۀ نظارت امنیتی و مالی گفته شده است که مبلغ 500 میلیون دالر پول های انتقال یافته از افغانستان به حساب نزدیکان اشرف غنی، اکنون در بوس سهام اروپا به شکل اوراق قرضه در گردش است و آقا زاده های خاندان غنی با چندین کمپانی خارجی در شراکت قرار دارند.
همچنان در گزارش آمده است که در مجموع مبلغ 2700 میلیون دالر از سرمایۀ به یغما رفتۀ افغانستان دربازار های مالی و بانک های بین المللی شناور است. درین گزارش مشخص قید شده است که تنها دارایی بانکی حضرت عمر زاخیل وال و اکلیل حکیمی وزیر مالیه سابق حدود پنج صد میلیون دالر که مؤسسات بازرسی بین المللی از آن با خبر اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است