به حملات هوایی از منظری دیگر بنگرید
تمامی حملات هوایی آمریکایی ها و ناتو و حتی نظامیان افغانستان بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده خارجی می باشد و حمله بر غیر نظامیان و مراکز درمانی و... با برنامه ریزی قبلی انجام می شود و هیچ اشتباهی در کار نیست 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۸/۷/۱۸ کد خبر: 160463 منبع: پرینت

مقدمه:
حملات هوایی در افغانستان مانند بسیاری از امور دیگر، مبهم و پیچیده است. این ابهام و پیچیدگی در سطح رسانه ها و مردم عوام می باشد اما تحلیلگران سیاسی و آگاهان امور بخوبی میدانند که هیچ حمله هوایی در افغانستان بدون برنامه ریزی و طرح و تحقیق قبلی صورت نمی گیرد. تقریبا درصد دقت حملات هوایی در افغانستان در بالاترین سطح قرار دارد و فیصدی خطا در این حملات به صفر می رسد. با این وجود، چرا در حملات هوایی مردم ملکی و غیر نظامیان و زنان و کودکان کشته و زخمی می شوند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) سخنگویان نظامی خارجی و داخلی در افغانستان بارها اعلام داشته اند که قبل از هر حمله هوایی، هواپیماهای شناسایی منطقه را بررسی می کنند و همچنین نیروهای استخباراتی و کشفی اطلاعات دقیق قبل از حمله را به دفتر فرماندهی حمله هوایی تحویل می دهند.

بادرنظرداشت مطالب فوق، مطمین باشید که هیچ اشتباهی در حملات هوایی نظامیان افغانستان و نیروهای هوایی ناتو و فرماندهی مرکزی آمریکا در افغانستان رخ نمی دهد!

و اما خبر:
از بمباران هوایی مناطق سرحدی پاکستان (مناطق پشتون نشین و بلوچ های مرزی) گرفته تا بمباران عروسی ها و جشن ها شفاخانه ها و امنیتی های دولتی و مردم بی دفاع و غیر نظامیان و زنان و کودکان و... همه با برنامه ریزی و طراحی قبلی صورت می گیرد!

مثلا بمباران مناطق سرحدی پاکستان جهت کوچ دادن اجباری مردم آن منطق که اکثرا پشتون های بومی سرحدی و بلوچ های پشتو زبان هستند، به داخل افغانستان و جابجایی آنان در مناطق امن افغانستان جهت ایجاد اغتشاش و ناامنی در آن مناطق و برهم زدن بافت قومی مناطق امن و بومی افغانستان می باشد.

علت اصلی:
بمباران مناطقی مانند هلمند و پکتیا و پکتیکا ننگرهار و... جهت بیرون راندن مردم عوام از اطراف معادن ارانیوم و لیتیوم و... صورت می پذیرد. تا بدین وسیله غارت معادن موجود در برابر دیدگان عموم نباشد و مردم به مکان های دیگر کوچ کنند و اطراف معادن خالی از سکنه شود.

بمباران مناطقی مانند دهکده ها و قریه ها و ولسوالی های اطراف شهرهایی مانند قندوز و تخار و بغلان لوگر و پروان و هرات و فراه و... در درجه اول برای تخلیه ساکنان از مناطق شان جهت اکتشافات اولیه معادن بوده و در درجه دوم، هجوم مردم روستایی به شهرها برای برهم زدن ترکیب جمعیتی قومی آن شهرها می باشد.

به همین دلیل است که اینک در مناطق بومی ازبیک نشین، یا هزاره نشین، یا تاجیک نشین، تعداد پشتون هایی که معلوم نیست از کدام روستا و یا قریه و یا حتی از پاکستان به آن شهرها سوق داده شده اند بدون اینکه کوچکترین پشتوانه مالی و اقتصادی داشته باشند و یا برنامه منظم دولتی و یا خارجی آنان را تحت پوشش گرفته باشد. اینجا است که رهبران محلی و قومی نیز قدرت شان را در آن شهرها از دست داده و حامیان شان در شهرهای اصلی شان، به اقلیت رسیده است.

نتیجه:
با درنظرداشت مطالب فوق، تمامی حملات هوایی آمریکایی ها و ناتو و حتی نظامیان افغانستان بر اساس نقشه و طرح از قبل تعیین شده خارجی می باشد و حمله بر غیر نظامیان و مراکز درمانی و حتی نظامی دولتی با برنامه ریزی قبلی انجام می شود و هیچ اشتباهی در کار نیست.
در همین راستا، محکوم کردن حملات هوایی از جانب حقوق بشر و سازمان ملل و دیگر مجامع خارجی و داخلی صرفا برای مخدوش کردن اذهان عامه است و برای درگیر کردن ذهنی مردم به تبارز می رسد.

خداوند شر خارجی ها را از سر مردم ما بخودشان بازگرداند.
آمین!
کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات هوایی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   درست است

>>>   روز شنبه 13 عقرب 96 در پی حملات هوایی نظامیان آمریکایی در قریه غرو قشلاق ولسوالی چهاردره ولایت قندوز شماری از غیر نظامیان به شمول زنان و کودکان کشته و زخمی شدند.

>>>   جنگنده‌های آمریکایی به اهداف غیرنظامی در ولسوالی «بکوا» حمله کردند که منجر به کشته شدن 50 غیرنظامی شده است. این در حالی است که همزمان با تشدید درگیری‌ها در ولایت فراه حملات هوایی نیروهای آمریکایی افزایش یافته است.

>>>   در نتیجه حمله هوایی نیروهای دولتی بر ولسوالی دشت ارچی در ولایت قندوز بیش از 200 تن کشته و زخمی شدند.

>>>   تقدیر الهی بود.

>>>   خواست خدا بوده.ومشیت الهی بوده زیاد ناراحت نشوید

>>>   شما بازم سکوت کنید پسر خاله ام طالب است همیشه از طرف فامیل ما رانده میشد به خدا قسم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد و بزودی به صفوص شان می پیوندم و انتقام خون پاک این کودکان را از مزدوران امریکایی میگیرم

>>>   بعضی از اشخاص این قدر بی غیرت هستند که اگر امریکای ها هموطن شا ن را توسط طیارت به قتل می رسانند مگر انها به طرفداری از امریکا سخن می گوینددر این قسمت کرزی مرد بود هر زما نیکه مردم ما توسط طیارت امریکا به قتل می رسید کرزی همرای ابا ما در جنگ می بود مگر این دوغلام ع وغ طرف شیل می کندان س

>>>   حمله های هوایی امریکا؛ حافظ داعش و قاتل مردم!
تلفات غیرنظامیان با وجود تمامی سرپوش گذاشتن های حکومت و ناتو همواره یکی از بزرگترین نگرانی های جنگ بوده است، مردم همچنان که توسط گروه های تروریستی کشته و زخمی می شوند مورد خشونت نیروهای امنیتی قرار گرفته و از قربانیان هر حمله نظامیان امریکایی و ناتو هستند.

>>>   حمایت امریکا از پاکستان تروریست پرور معنایی جز بقای تروریستان و استفاده ابزاری از آنان برای نفود در منطقه حساس خاورمیانه و کنترل کشورهای قدرتمند منطقه ای ندارد و از آنجا که جنگ و ناامنی دلیل تداوم پایگاه های این کشور در خاک افغانستان است، چرا باید طالب را نابود کند و داعش را مورد حمله قرار دهد؟

>>>   چه بگویم که دلم خون است از ترورستان بنام طالبان بگویم و یا از ترورستان بنام داعیش بگویم که در مجموع جمع شان می شود آمریکایی

>>>   آیا این حادثه جنایت جنگی نیست ؟ حالا امریکا را کی محاکمه کند؟ ای مادر وطن!سوختی در گرفتی و فرندانت توته توته و پارچه پارچه شدند!تا چوفت و تابه کی خدایا!

>>>   جنازۀ این کودکان معصوم را باید پیش دروازۀ ارگ بگذارند، تا نوکران ببینند که باداران شان به حق مردم چی می کنند.
من نمیدانم که مردم افغانستان چه وقت قیام می کنند. علیه این دولت دستنشانده؟

>>>   رأی نزنید حتمآ معذرت خواهی میکنند چرا که همین قسم جور آمدند
از دوست یک اشاره از ما بسر دویدن.
از ما قربانی دادن ازآنها معذرت خواستن.
چراکه خون ما رنگ دگر دارد

>>>   اشغالگران بخاطر حقوق بشر ب‍ه افغانستان امده اند اینها مردمان خیلی خوب اند برای سران دولت ماوشمامعاش های دالری می دهند تامردم ما راحت زندگی داشته باشندو‍وطن ما راگل وگلزار ساخته اند وزیاد ترازین گلزار می سازند پروا ندارداگر در بدل اینهاهمه مردم ما راقتل عام ‍نمایندمقصد سران دولت ما زنده باشند.مردم دیگرافغانستان برای اینها ارزش ندارد. ‍‍

>>>   خدا آن ملتی را سروری داد --- که امتی مثل افغان ها برایش عطا فرمود
میگن خدا که به یک مردم میته پرسان نمیکنه که کی استی و کجا استی. عرب های سعودی را در نظر بگیرید. روی زمین خدا برایشان کعبه ره داده و زیر زمین هم نفت و نیز همچون افغان ها امتی برای شان مقرر کرده که هر وقت آنها - عرب ها - با کسی جنگ و جنجال داشتند، این مردم - افغان ها - به جای آنها احساساتی شوند و یخن بدرند و هر چه دیوانگی در عالم است کنند.
قضیه کارتون ها خو به یاد تان است. در عربستان آب از آب تکان نخورد ولی در افغانستان سر به فلک کشیده در مزار چندین کارگر مظلوم فلیپینی را سر بریدند. در جلال آباد هم داعشگاهیان تا که چند نفر از خود و چند پولیس را نکشتند و نیم شهر را آتش نزدند آرام نشدند. داستان سقوط محمد مرسی را خو خبر استید. مردم مصر قرار آرام نشسته و میگفتند که ما ره از خیرش تیر. ولی در افغانستان یک تعداد نوچه-وهابی چنان دیوانگی راه انداخته بودن که کم مانده بود در فیسبوک آدم بخورند.
حالی هم عربستان با حوثی های یمن جنگ داره، ولی اعلامیه را از کابل پخش میکنه تا یخن دریدن شه این مردم سر به فلک کشیده کنه.
ده سابق یک منطقه برای جنگ مشخص بود. هر دو نفر که با هم جنگ میکردن میگفتن بریم ده فلان منطقه باز اونجه گپ میزنیم.
واقعا که خدا دانا و توانا است.

>>>   یا الله رحم فرما بر مردم مظلوم و بیچاره ما....

>>>   این ساحل که کودکان در خون خویش غرق اند افغانستان است.این صلح که باداران اشرف غنی واعضای کابینه اش به مردم افغانستان به ارمغان آوردند از نظر کافران ومتجاوزین امریکایی واروپایی
اینها تروریستها هستند که کشته شده اند اگر یک شخص در امریکاکشته میشود گوش همه جهان را کر
میکنند باناله وفریاد خود ویا کودک سوریه ای که در کنار ساحل مدیترانه صحنه سازی شده بود وآنرا بشکلی در رسانه ها پخش و نشر کردند که همه جهان برایش اشک ریختند اما در افغانستان که همه روزه صدها کودک وخانواده یابه دست خود امریکایهای متجاوزکشته میشوند ویا به دست غلامان علقه بگوشش.کشته وبه خاک خون کشیده میشود اما
بازهم فریاد میزنند که افغانستان امنیت است.اگر امنیت است پس این متجاوزین چی میکنند در کشور
افغانستان ایا برای همین انسان کشی ها ماندگارشدن
به امید روزیکه نه متجاوزی باشد ونه نوکران ومزدوران متجاوزین افغانستان آزادباشد در دستان نسل جوان.ببرک ارغند

>>>   كجا است جامعه به اصطلاح معدنى؟؟ كجا است وكيل به اصطلاح مردم قندوز جرا صداى تان نمى برايد!! اين أطفال افغان نبودند؟ مسلمان نبودند؟ بلاخره إنسان نبودند؟ وجدان هاى مرده!! شرم و خجالت است!! خائنين، وطنفروشان و ونوكران!!

>>>   خداوند تعالی این جهان خوران انسان نمارا در قهر خود گرفتار وبغضب خود گرفتار کند اخیر چی گناه؟

>>>   والي كندز
كودكانِ شهيد شده در كندز، به حكم و اراده ي خداوندِ بزرگ ج شهيد شده اند. هيچ كس حق اعتراض بر اين رويداد را ندارد؛
اعتراض گرفتن به اين مورد، اعتراض كردن بر اراده ي خداوند است و اينكار معادلِ كفر شمرده ميشود.

>>>   از آنجاییکه امریکا و حامیان خونخوارش حامیان تروریزم بین المللی اند، عملیات شان علیه نیروهای دولتی هیچگاهی اشتباهی بوده نمیتوانند، این جانیان اشغالگر بصورت کاملاً آگاهانه نیروهای دولتی افغان را مورد حمله قرار میدهند تا این نیروها ضعیف گردیده و زمینۀ پیشرفت تروریست ها در کشور مساعد گردد، کسانیکه قبول دارند که امریکایی ها اشتباهی نیروهای افغان را مورد حمله قرار داده اند یک حماقت ابلهانه است
میهن زرغون

>>>   نتیجه حضور هیجده ساله امریکا در افغانستان:

١- یونسکو:
افغانستان دومین کشور بیسواد جهان است.

٢- بانک جهانی:
افغانستان بدترین کشور آسیایی برای سرمایه گذاری.

٣- سازمان شفافیت جهانی:
افغانستان فاسدترین کشور جهان است.

٤- نهاد تحقيقاتى میپل کرافت:
افغانستان سومین کشور بی ثبات جهان.

٥- سازمان ملل:
افغانستان بزرگترین کشور تولید کننده مواد مخدر (گیاه خشخاش).

٦- بنیاد صلح:
افغانستان هفتمین کشور ناکام در جهان است.

٧- نی:
افغانستان خونبارترین کشور برای خبرنگاران.

٨- لوى سارنوالى:
افغانستان بدترین کشور برای زنان و کودکان.

٩- بنیاد اقتصاد و صلح:
افغانستان چهارمین کشور ناامن و خطرناک جهان.

١٠- مجمع جهانی اقتصاد WEF:
افغانستان بدترین کشور جهان برای زنان.

١١- اینترنشنال اسپکتیتور:
افغانستان دومین کشور قربانی هراس افگنی.

١٢- بنیاد نجات کودک:
افغانستان و سومالی بدترین کشورها برای مادر شدن.

١٣- بی بی سی:
پس از سوریه بیشترین شهروندان افغانستان، در کشور های جهان پناهنده شده اند.

١٥- وزارت صحت عامه:
١١٪‏ (سه ميليون) شهروند افغانستان معتاد به مواد مخدر است.

١٦- تلویزیون طلوع:
افغانستان یک ملیارد دالر از کشورهای بیرونی قرضدار است.

١٧- آوا:
بیست ميليون (۷۵ درصد) شهروندان افغانستان زیر خط فقر زنده گى میکنند.

١٨- وزارت صحت عامه:
شصت درصد مردم افغانستان از افسردگی رنج میبرند.

١٩- شفقنا:
٧٢٪‏ زنان افغانستان افسردگی دارند.

٢٠- انتی مدیا:
بخش بزرگی از کودکان افغانستان به مواد مخدر رو آورده‌اند.
ساجد هروی

>>>   اگر همین ملت خا مو ش باشد امریکا دیگر روز زنها ی افغا ن ها همرای خو د می برند باز انها تما شا خو اهد کرد

>>>   تصميم جديد أمريكا راجع به جنك افغانستان به نفع مزدوران وكشتار بى كناهان است . هر خانه اى كه بمبارد مى شود وهر مظلومى كه كشته مى شود نام طالب و تروريست را بالايش كذاشته و مزدوران أنها أتن مى كنند.

>>>   جاسوسان وغلامان حلقه به گوش امریکا خوش باشید که مردم افغانستان توسط بادران شان به شهادت میرسید شورای نظار حزب میخکوب ها گلم جمها باید به مجازات برسند این احزاب منفور بودند که منحیث کاغذ تشنات در خدمت امریکا غاصب بودند وهستند مرگ به شروفساد
بی خبر

>>>   اکرام اندیشمند
وقتی اشرف غنی رئیس جمهور در روزپایانی جرگۀ مشورتی صلح از رهایی 175 طالب زندانی خبر داد، اعضای جرگه چنان ذوق زده و خوشحال شدند که برخی های شان به پا خواستند و کف زدند.
من وقتی این شور و شعف و کف زدن این ملت قهرمان مجاهد و شهید پرور را در رهایی آدم کُشان طالب دیدم، دقایق طولانی حیران مانده بودم که خندید و یا گریست.
هنوز روز سوم ماه مبارک رمضان به پایان نرسیده است که طالبان صد ها مسلمان روزه دار را برای کسب ثواب بیشتر در این ماه صیام در ولایات مختلف افغانستان به خاک و خون کشاندند و این کشتار و این ثواب هم چنان ادامه دارد.

>>>   من خودم شاید بمباردمان قوای امریکا در فراه بو دم و درانجا طالب وجود نداشت امریکا بالای مردم عام بمبارد نمو ده است و بیشتر از 50 تن غیر نطامی جا ن خو د را از دست داد
غنی همرای بی بی گل و همرای دختر فلم ساز در غم عیش و نوش اند و این قدرت دالر را هر گز رها نمی دهند

>>>   حملات هوایی آمریکایی ها و ناتو جان 60 غیر نظامی را در ولایت لوگر گرفت.

>>>   جنایت امریکایی ها اولین وآخرین شان نیست که انجام میدهند . به امریکایی ها هیچ تفاوت نمیکند که در افغانستان توسط بمباردمان شان ویا توسط عساکر شان به طوری قصدی ویا اشتباهی روزانه چند طفل ، زن ، ریش سفیدان اهالی ملکی ، عساکر دولتی ویا هم طالبان کشته ومجروح میشوند خانه وکاشانه شان بخاک یکسان وبرابرمیشودبنابرحس بشر دوستی که دارنددر گام نخست هیچ تفاوت نه میکنند وآن را پنهان وکتمان میکنند اگر به اثر افشاگری مطبوعات وسازمان های حقوق بشری وادارشوند با گفتن دروغ چاخ دار میگویند که از همین منطقه بالای ما انداخت صورت گرفت که به اثر عکس العمل نیروهای ماچند طالب کشته وزخمی شدن که دراین درگیری به افراد ملکی تلفات وارد نگردیده است همه کشته شده ها طالبان هستندبه خاطر پوشانیدن جرم وجنایت بیشرمانه خود دروغ گویان نیروهای امنیتی و دولتی را وادار مینمایند تا از حقیقت چشم پوشی نمایدوآنها هم آنرا بیشرمانه مطابق به خواست امریکایی ها تاید مینمایند واگر مردم به خاطر این جنایت شان تظاهرات نمود بل آخره در یک کلام میگویند (امساری )خلاصه که ریختن خون افغان ها توسط این وحشیان قرن 21 برای شان به اندازه یک پشه هم اهمیت نداردرهبران دولتی وملی به خاطر حفظ وبقای چوکی ومقام های نگین وغلامی خود کوچک ترین عکس العمل رااز خود نشان داده نمیتواد به بهانه همدردی ودلجوی فریبانه بعداز چند روزوماه به همان محل میروند ودرمقام دفتر ولایت فامیل های داغدار را به شکل نمایشی وفرمایشی خواسته برای فی نفر شهید مبلغ یک صدهزارافغانی وبرای هر زخمی مبلغ 50 هزار افغانی پرداخت مینمایندکه این به آن معنی است که خون یک افغان فقط یکصد هزار افغانی ارزش دارد وبس

>>>   پنج سرباز اردوی ملی در حمله هوایی آمریکا در ولایت ارزگان جان خود را از دست دادند.

>>>   پنج نفر چه است که مساءله را انقدر بزرگ مینمایند خارجی ها در جاپان دریک بماردمان سی هزار انسان را کشتند خم به ابرو نیاوردند واز چهاردهه بدینسو به بهانه های مختلف بیشتر از سه ملیون افغان را به قتل رسانیدند کسی برای شان چیزی نگفت هنوز کرزی وغنی وعبدالله وحکمتیار دست خارجی هارا چاپی مینمایند که مبادا هنگام فشار دادن دکمه های بمب افگنها دست های مبارک شان ازرده نشده باشدوبرای شان خسته نباشید می گویند گویا ملت افغان حیثیت میش را دارند واینها سلاخ اند وافغانستان هم مسلخ بزرگ ومحل کشتارگاه وجای امتحان هرنوع سلاح کشتار جمعی جالب این که دولت دست نشانده ووزارت به اصطلاح دفاع ولو به ظاهر یک احتجاج هم نمیکنند که چرا این اشتباه صورت میگیرد ویکبار هم اشتباها بالای نیروهای خودشان چرا بمب نمی ریزند!!!
لالی از ننگرهار

>>>   حملات هوایی بر ولسوالی «گرده څېړۍ» ولایت پکتیا، 40 کشته و زخمی برجای گذاشت.
در این حمله هوایی 15 غیر نظامی کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند.

>>>   باشندگان ولسوالی گرمسیر ولایت هلمند ادعا می‌کنند که یک حملۀ هوایی در این ولسوالی جان ۳۰ غیرنظامی را گرفت که همه اعضای یک خانواده بودند و تنها یک عضو این خانواده از این حمله زنده مانده است و او هم در وضعیت وخیم صحی قرار دارد و در شفاخانه مرکزی هلمند بستری است.

>>>   انا لله وانا الیه راجعون
راستی خارجی ها اشتباها این قدر افغان را میکشند ونشانه گیری هاشان دقیق نیست با این تخنیک پیشرفته ووسایل مدرن چطور امکان دارد انها از روی سهو وخطاباز تا این حد کشتار جمعی داشته باشند واقعیت این است که بصورت کل افغان هرکه باشد ودر هرجا قرار داشته باشد وهرقدر افغانها را بکشند سهوا ویا عمدا به هدف رسیده اند چون به اینها گفته اند تا یک تن افغان باشدانها نمیتوتنند به اهداف استعماری خود برسند لهذا تا میتوانند به قتل میرسانند وعده ای را هم معتاد وهیروینی میسازند وبه کسانی که هم دست رسی نداشته باشند مهاجر ومتواری واواره ای دیار غیر میگردانند ودران کشورها هم که بردند تحقیر وتوهین وخوار وذلیل مینمایند و تعدادی را هم تا رسیدن به دیار هجرت به بحر غرق میکنند و چون انجا هم که برسنداگر دستشان برسد یا میکشند ویا به بهانه های مختلف روانه ای زندانها میسازندو... خلاصه کوشش نهای خودرا بخرچ میدهند تا به زعم باطل خودشان از شر !!! این قوم غیور ودلیر رهای یابند ومتاسفانه این همه را به اسانی نمیتوانند مگر این که جاس/س های داخلی وغلامها وخود فروخته های داخلی یاری وهمکاری ننمایند
انا لله وانا الیه راجعون
مرزای لنگ

>>>   حمله هوایی نیروهای خارجی در ولسوالی نهرالسراج ولایت هلمند، جان 13 سرباز پولیس را گرفت و 9 تن دیگر را زخمی کرد.

>>>   بر اثر حمله هوایی در ولایت قندهار، دوازده غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

>>>   این هم یک نوع کمک دیگر به داعش و طالب است که
خارجیها میکنند حالا نامش میگذارند اشتباه شده
و خانواده های این سربازان که بی سرپرست و بی
فرزند شدند دیگر میماند به امان خداوند ویا این هم
نتیجه آموزش که به همین بهانه سی هزار نیروی
خارجی در افغانستان خوابیده و در همه دنیا سر و
صدا میکنند که ما به نیروهای نظامی افغانستان مشاوره
نظامی میدهیم بفرمائید این هم نتیجه مشاوره های
خارجیها که هردو طرف افغانها قربانی میشوند.
م ی

>>>   یکی از اهداف آمریکا داعش و امنیت ملی غنی ازپشروبرداشتن نیروی مقاومت است.اشخاص را که داعش نتوانست کشت آنرا آمریکاهی ها میکشد و احیاناً اگر آمریکاهی هم نتوانست کشت. اینجاست که امنیت ملی غنی دست بکارمیشود و یا پیلوتان مخصوص اردوی ملی انها را میکشد. وپروژه صلح هم جاخالی کردن یا امن ساختن اوضاع برای داعش آمریکاهی است.

>>>   امریکا خودش طالب است امکان ندارد مه اشتباه شده باشد چون این حملات قبلا ترح ریزی شده بود و این دو خوب بازی را کرفتند چون امریکا است که طالب است ورنه عاید شان از کجا می‌شود تجهیزات نظامی در آمد.
سوال اینجاست
آیا الله ج مالک دین و دنیا است یا طالب چون طالبا خود را خدا میپندارند چون هر کس گناه کرد یا نکرد باید اینها مسکین بیچاره را به حق این و آن جزا جزا وبسیار بی رحمانه بدهند بدهند .
آیا در اسلام ظلم رواح است نخیر آیا اسلام‌کفته بدون گناه انسان را بکش نه ای اسلام کفته تعلیم بر زنان منوع است نه طالب خود را اصلاح کند کمی در باره خانه کور که بعد از تمام شدن زندهکی اش در پیش رو دارد انرا آباد کن. ها زندهکی در داخل جومان اسلامی را همه خوش دارد مگر این طالبان مه داد از اسلام میزنند جیزی میگویند که در اسلام نیست جای تاسف است که خود معلومات ندارد معلم‌دیکران است .
این طالبان باید بدانند که خود شان هم خیانتکار ترین اشخاص دنیا استند اول این که خارجی را در وطن خود جا داده تا با ایشان وطن عزیز خود را ویران کنند مثلا پاکستانی ازبکی چیچنی روس ایرانی این هم‌خیانت است و‌دوم‌این مه از پاکستان ایران روسیه تجهیز می‌شوند آیا این تجاوز به کشور خود شان توسط اجنبی های نیست بس خود شان هم‌وطن فروش استند که آن آن ها از حماقت اینها استفاده کرده در بربادی وطن خود شان خود شان را استفاده میکند که این جهاد نیست خود شان تجاوزگر گفته می‌شوند اگر بیایند جنگ نکنند با هم دست آشتی و صلح بدهند چرا امریکا اینجا باشد امریکا خودش می‌رود ضرور نیست که شما بگوید امریکا ی ها استند (البته این موضوع یک بهانه چنگی است که امریکا نفر خودشان است باتاسف ) چون امریکا میکن مثل گلبدین باز دخت های خودشان کوچه به کوچه امریکا میگردد .و دیگر اینکه اسلام دین مهربانی است کدام پیامبر ما ظالم بود سر میبرید هیچ کدام و حضرت محمد ص گفته هر کس از اضافه کرد از ما نیست چون اضافه چوب در اسلام هم گناه است و اگر شما ها چنگ چو ها یا طالبان یا کسانی که الله ج دوست دارید ایمان دارید بیاید از مهربانی خداوند گپ بزنید از شفقت ‌‌رحم آسنات کپ بزنید محبت کنید با دیگران کمک انسانی کنید بادیکران شکم ها کرسنه را سیراب کنید برهنه ها را لباس دهید این هم عبادت و هم جهاد است جون از مهربانی و شفقت شما دیگران دیده به اسلام رو بسازند اکر شما ها کسانیکه جنگجو طالب استند مثل مادر بلا که طفل ها از نام اش میترسند خود را جلو‌دهید بس مردم که معلومات کافی ندارند و یا غیر اسلام استند از اسلام متکبر می‌شوند اسلام را وحشت فکر میکنند .
لطف قرآن را بخوانید و فکر کنید که دین اسلام آخرین دین است چون اکر بمیرید جهاد میست شما در مقابل مسلمان هموطن جنگ میکنند و عساگر از ما دفاع میکند چون در مقابل کسانیکه میجنگد آنها میخواند وطن ما را اشغال کنند مانند روس پاکستان ایران و امریکا که خودش طالب را به وجود آورد.
لطفا بیاید زندهکی نعمت است چنگ نکنید عبادت کنید غریب ها را کمک کنید چون تاجر بمیرید دیکر زنده نیستید و بسیار ناوقت است و از دست دادن بااشغالگران خارجی که بنام طالب با شما میچنگند دست بکشید برادر هموطنم حیف جوانی شما نکرده که اولاد های شما بعد از مرگ تان یتیم بی سر پرست باقی و تنها بماند .
ت ه م ی ن ه ا

>>>   این کشتار تصادفی و اشتباهی نیست، این بار اول نیست که نیرو‌های امریکایی سرباز‌ها و پولیس ما را بمبارد میکنند و بعد ادعا میکنند که اشتباهی بود. هر باری که نیرو‌های امنیتی ما طالبان را در خطر انداخته ا‌ند و طالبان محکوم به مرگ بوده ا‌ند امریکایی‌ها به یک بهانه به کمک‌شان رسیده است. همینطور در سوریه ما بار‌ها شاهد بوده ایم که وقتی داعشی‌ها محکموم به شکست بودند، امریکایی‌ها نیرو‌های نظامی سوریه را بمبارد کرده ا‌ند. حالا وقتی میخوانیم که اداره ترامپ از کنگرس آمریکا خواسته است که خرچ سفر و نان و حمل و نقل و این و آن‌شان راه بپردازد، دگر به صورت رسمی نشان دادند که طالب و داعش پروژه خود امریکایی هاست.

>>>   اگر در زمان کرزی امریکا ها یک اشتباه بمبارد می کرد کرزی راسا به ریس جمهور امریکا اختار می داد اما حالا یهودی غنی از ترس چوکی و قدرت دهن خود را هم شور نمی دهد چو ن این شخص خودش از امریکا است و نمی خو اهد به کشور خود چیزی بگوید به لیاظ خدا و رسول از این شخص بگزرید

>>>   -- نه اشتباه شده ونه سهو! یک چیزراه قصدآ میگویند خوشش آمده زده.
تکنالوژی امریکا آنقدرپیشرفته است که ازفضا یک چیزی بسیارکوچک را مشاهده کرده میتوانند پس چطورندیده اندکه این افراد کی ها هستنددریشی اینها چطوراست،واسطه این ها چی نوع است به کدام رنگ است .خلاصه خوشش آمده زده.
عثمانی

>>>   شبکه NBC آمریکا در گزارشی از یک خانواده افغان روایت می‌کند که تمام اعضای آن در حمله هفته گذشته نیروهای آمریکایی به هلمند، کشته یا زخمی شدند.

>>>   تلفات غیرنظامیان در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.

>>>   حملات هوایی آمریکا 500 شهروند غیرنظامی را طی سال 2017 به کام مرگ فرستاده است.

>>>   در حمله هوایی نیروهای خارجی بر مواضع طالبان در لوگر 11 غیرنظامی کشته و 16 تن دیگر زخمی شدند.

>>>   افراد کشته شده در حمله هواپیماهای بی سرنشین ناتو در ولایت کنر، باشندگان منطقه بوده اند.

>>>   نیروهای خارجی، منطقه بخت آباد ولسوالی شیندند را آماج حملات هوایی قراردادند.

>>>   فضای کشور و حملات اشغالگران و نوکرانشان به سال اول اشغال رسیده است که به شدت خانه های مردم را بمباران می کردند .
حبیب الله یوسف زی

>>>   اگر این ع وغ با شد همه همو طنا ن میده استا در اثر بمباردمان هو ای کفر ی شهد خو اهد شد و این دو نفر صدای خو د را هم نخو اهد بکشد
در انجا کرزی مرد ادم بود که همرای امریکا مقا بله می کرد و این دو نفر بی امت هستند و غیرت اگر می داشتند نا مو س خو د را به خا رجی ها نشا ن نمی داد اما نا مو س کرزی را هچ کسی در طو ل 14 سا ل ندیده است و از ع وغ را همه مزه اش را چش

>>>   Homaira Omar
وقتی در کابل تحت حاکمیت یک حکومت ناکام زندگی کنید آنوقت میدانید که نوکران امریکا چگونه این ملت نگون بخت و این مردم فقیر را گروگان گرفته اند. .در چند روز اخیر که در کابل بودم با هر شخصی که صحبت نمودم از بی سرنوشتی آینده مبهم و نا معلوم از فقر و بیکاری از مرگ و انتحار شکایت کردند . وقتی شما از یک کشور آرام به افغانستان سفر کنید میتوانید خوبتر حالت روانی مردم را درک و احساس کنید .در چهره های مردم ترس و وحشت هویدا است .همه مردم خواهان ترک افغانستان است.وقتی در ایستگاه ها برای چند دقیقه ایستاده شوید آنگاه میدانید که حکومت دو سره تا چه اندازه مورد حمایت مردم است بجز دشنام به آدرس این حکومت امریکایی حرف خوبی نه میشنوید.
تنها تعریف حکومت دستنشانده جان کیری را از دهن چند جیره خور و نوکران مزد بگیر غنی و عبدالله از طریق فیسبوک میخوانید و بس .

>>>   ببخشید خانم حمیرا عمر، حالا چون طالبان در افغانستان ترور و خشونت و خونریزی می کند، مردم باید کشور را بدست طالبان بسپارند بروند؟ شما نعل وارونه زدید چرا که معلوم هست شما از کجا تشریف آوردید، همانهایی که کشورهای همسایه و کل خاورمیانه و مسلمانان را به بهانهً مبارزه و ضدّیت با اشغالگری آمریکا و استکبار به جنگ و خونریز و خشونت و ویرانی هدایت و کشانده اند تشریف آوده اید و این خطوط و افاضات سرکار خانم برای کسی هم شبهه بر انگیز نیست.اگر دولت کنونی نتوانسته در افغانستان به صلح و ثبات برسد، مقصر آمریکا و یا فقط خود دولت حاکم نیست، بلکه دستهای شومی هست که بنام خدا و پیغمبر و اسلام از احساسات مذهبی سوء استفاده و خشونت را راهی برای رسیدن به بهشت دانشته و مردم بیدفاع را قربانی و در کشور رعب و وحشت راه می اندازند می باشد، آیا درک و فهم این حقایق و خظوط و برنامه های ویرانگر مخفی و مرعی و نا مرعی خیلی مشکل هست؟

>>>   همه دولت ها دنبال منافع خود هستند کسی برای افغان‌ها دل سوز نیست افغان باید در طی چند دهه گذشته حد اکثر استفاده از کمک ها خارجی ها را می کردند ، با فساد پیشگان برخورد قانونی صورت میگرفت حالانکه با یک تعداد بر اساس زبان و قوم کار های انجام شد از طرف دولت که بیشتر مایه نگرانی مردم ما شد همه تاجک ها و ازبک ها و هزاره ها مقصر اند باید راهی زندان شوند این کار قانونی نبود با فقر زداییی هیچ کاری صورت نگرفت در تامین امنیت دولت خلیخلی ها ضعیف عمل کرد حتی امنیت کابل را گرفته نتوانست اینها موارد کلیدی ها هستند که باید با در نظرداست موارد فوق دید گاه خود را مابراز کنیم

مردم افغانستان باید انگشت انتقاد ره بر طرف دولت باز کنند نه طرف امریکا هزار ها نفر از طرف طالبان به قتل میرساند بیبینید در چند ماه گذشته چه تعداد در حملات انتحاری شهید شدند
او تعداد پشتون های که طالب ها ره در خانه خود نان و آب پناه گاه می‌دهند باید مورد هدف قرار گیرند امو طالب ها ره که اشرف غنی ازندان رها کرد می جنگند
ما از حملات هیچ گروه و دولتی بالای مردم ملکی ما صورت می‌گیرد حمایت نمی کنیم بررعکس شدید الفاظ تقبیح می کنیم
دیده می‌شود که تعداد از دوستان ایرانی ما هم درین صفحه صاحب نظر هستند ما از نظریات شان تقدیر می‌کنیم اما نمی خواهیم روی موارد حرف بزنند که به ضرر منافع افغان ها و به سود خود شان تمام شود

>>>   متاسفانه شصت درصد هموطنان افغان مان برده های شهوت شده اند به بردگی هم عادت کرده اند از خارجی ها خوش شان میاد خواهر و مادر های افغان در صفحه های تلوزیون ها لخت ظاهر میشوند و به خود شان افتخار هم میکنند چون فاحشه شده اند پدر و برادر شان هم که وجدان شان خوابیده یا ندارند آنها هم به اینا افتخار میکنند یا برده ی شهوت شده اند فقط میگویند بزارید که آمریکاییها باداران مان اینجا باشند چون اگر طالبان بیایند زنان و خواهران شان نمیتوانند بدون چادر یا شلوار بیایند در خیابون ها و تلوزیون ها و اسلام هم قوی میشه استقلال وطن بر میگرده از بردگی نجات پیدا میکنیم چون به برده گی عادت دارند عزت و آبروی افغان و ناموس افغان از بین رفته با چنین بی غیرت های کجا رفته آن غیرت افغانی ی تان کجاست دین و غیرت و ناموس داری ی تان نکنه دلار های آمریکا از بین برده خیلی متاسفم هموطنان بیدار شوید خودتان را از بردگی نجات بدید ناموس تان بی حرمت و بی عزت شده چرا خوابید همه روزه هموطنان مان به خاک و خون میقلتند با حضور خارجی های بی ناموس متجاوز نترسید طالبان خارجی یا یهود نیستند طالبان فرزندان همان خاک و دیار است ولی یه فرقی داره با دیگر افغانها و فرق شان هم این است که برگی را نمی پذیرند ناموس شان و خاک شان دین شان برای شان مهم است دیگه فرقی نداره چرا نمی فهمید نکنه ازین می ترسید که سپاه فاتح طالبان بیاد چادر ناموس تان را سرشان میکند نکنه ازین می ترسید که مانع لخت رفتن ناموس افغانی روی پرده ی تلوزیون میشود چرا کور شده اید چرا بی غیرت شده اید چرررررراااااا آخه بازم متاسفم ....
حمید زمانی اهل هرات باستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است